|
به
گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، کاظم عباسی،
مدیر آموزش و پرورش این شهر، با تاکید بر فراهم نمودن امکانات و شرایط لازم برای ساماندهی
مناسب جهت حضور با نشاط فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا آنها و شاداب سازی محیط
آموزشی عنوان کرد: پروژه مهر نماد همبستگی، تحول، مدیریت کارآمد و هدفمند در
نظام تعلیم و تربیت و گامی در راستای سازماندهی و ساماندهی بهتر امور آموزشی در فرآیند
تعلیم و تربیت کشور است.
رئیس
پروژه مهر آموزش و پرورش کازرون، با بیان اینکه برنامه ریزی برای یک سال تحصیلی
موفق، کارآمد و هدفمند در عرصه آموزشی و تربیتی در قالب پروژه مهر دیده می شود،
اضافه کرد: برنامه های مدون در این طرح در قالب پنج کمیته تخصصی عملیاتی می شود.
عباسی،
این کمیته ها را شامل: کمیته تعمیر و تجهیز، سازماندهی، نظارت و ارزیابی، توجیه،
تبلیغ و اطلاع رسانی و تایید صلاحیت ذکر کرد.
وی
تصریح کرد: پروژه مهر یک فرآیند بهم پیوسته و زنجیرواری از مجموعه اقدامات مختلف
اداری، مالی، آموزشی، فرهنگی و خدماتی است که هرگونه سهل انگاری و کوتاهی در اجرای
آن، موجب بروز چالش های اساسی در عرصه تعلیم و تربیت خواهد شد.
وی
با اشاره بر اهمیت و ضرورت پروژه مهرگفت: پروژه مهر با پنج هدف بهینه سازی عملکرد
نیروی انسانی، ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های آموزشی، احصاء دقیق موانع و آسیب های
موجود در حوزه های گوناگون، اجرای برنامه های از قبل پیش بینی شده در فرآیند
آموزشی و تربیتی و استفاده بهینه از فرصت ها، در کازرون اجرایی شده است.
مدیر
آموزش و پرورش بر کمیت و کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی در آستانه بازگشایی
مدارس و بررسی و شناخت مشکلات موجود واحدهای آموزشی و تشویق با هدف بهینه سازی
عملکرد نیروی انسانی و هدایت نظام دار برنامه ها تاکید کرد و بیان داشت: برنامه
محور شدن همه فعالیت ها و برنامه ریزی به منظور فراهم نمودن زمینه های مناسب و تمهیدساز
و کارهای لازم جهت بازگشایی هرچه باشکوه تر مدارس با همدلی و همزبانی تمام دستگاه
های اجرایی شهرستان ممکن است و پروژه مهر به عنوان اقدامی سازنده، موثر و سازمان
یافته در آغازین روزهای سال تحصیلی امری ضروری ولازم است.