به گزارش روابط عمومی مرکز خدمات حوزههای علمیه، مراسم معارفه حجت الاسلام و المسلمین روح الله رحمانی مهر(مشی) سرپرست اداره روابط عمومی مرکز خدمات و تودیع حجت الاسلام و المسلمین محمد ملک نسب رئیس سابق این اداره با حضور رئیس مرکز خدمات حوزههای علمیه و جمعی از مسئولین این مرکز در اوایل شهریور ماه برگزار شده است.
به
گزارش روابط عمومی مرکز خدمات حوزههای علمیه، مراسم معارفه حجت الاسلام و
المسلمین روح الله رحمانی مهر ( از روحانیون کازرونی) سرپرست اداره روابط عمومی مرکز خدمات و
تودیع حجت الاسلام و المسلمین محمد ملک نسب رئیس سابق این اداره با حضور
رئیس مرکز خدمات حوزههای علمیه و جمعی از مسئولین این مرکز برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزههای علمیه در این جلسه
ضمن تبریک ایام مبارک دهه کرامت و تقدیر از زحمات دو سال و نیمه ی حجت
الاسلام و المسلمین ملک نسب بیان کرد: نحوه اطلاع رسانی فعالیتهای مرکز
نسبت به گذشته بسیار بهتر شده و پیشرفت قابل توجه ای یافته است ولی هنوز تا
حد مطلوب فاصله بسیاری داریم.
ایشان با اشاره به اینکه باید فعالیتهای روابط عمومی افزایش یابد تا حداقل
جامعه مخاطب مرکز خدمات به طور مطلوب از این خدمات آگاهی داشته باشد ادامه
داد: همکاری همه بخشهای مرکز خدمات باید با روابط عمومی افزایش یابد و
حقیقتاً ظلم به مرکز است که مطالب و خدمات مرکز درست اطلاعرسانی نشود.
در
ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمین ملک نسب با اشاره به فعالیتهای خود
در روابط عمومی، بیان کرد: ایجاد رابطین استانی مرکز خدمات و ارتباط با
آنها یکی از کارهای بسیار خوب و موفقی بود که در این مدت انجام شد و
امیدوارم این کار ادامه پیدا کند.
ایشان با بیان اینکه ایجاد رابطین استانی موجب شد که تحول عظیمی در بخش
اخبار استانها ایجاد شود گفت: در ابتدا حدود 3 هزار بازدیدکننده از سایت
وجود داشت ولی با توجه به فعالیتهای صورت گرفته امروز این تعداد به حدود
85 هزار نفر در روز رسیده است.
در
ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمین رحمانی مهر ضمن تقدیر از زحمات حجت
الاسلام و المسلمین ملک نسب در روابط عمومی مرکز خدمات، بیان کرد: امیدوارم
که بتوانیم با انعکاس زحماتی که کارکنان مرکز خدمات در ارائه خدمات به
طلاب میکشند دل رهبر عزیزمان را شاد کنیم.
ایشان با اشاره به اینکه روابط عمومی باید در تمام برنامههای مرکز خدمات
حضور داشته باشد تا بتواند کلیه اخبار مرکز را انعکاس دهد عنوان کرد:
راهاندازی کمیتههای مختلف جهت تسهیل در امور روابط عمومی و فعال نمودن
بیش از پیش روابط عمومی مراکز استانها و معاونتهای ستاد میتواند کمک
شایانی به معرفی مرکز در سطح کشور و در میان جامعه هدف مرکز داشته باشد.
سرپرست اداره روابط عمومی مرکز خدمات با اشاره به اینکه انعکاس گزارش و
اخبار مرکز باید تنها از طریق روابط عمومی صورت پذیرد افزود: اگر هر کدام
از بخشهای مرکز به طور مستقل عمل نماید روابط عمومی مرکز خدمات نمیتواند نقش تاثیر گذار خود را داشته باشد.
ایشان تصریح کرد: برگزاری دورههای آموزشی برای رابطین روابط عمومیها و
استفاده از ظرفیتهای مراکز دیگر حوزوی برای اطلاع رسانی اخبار مرکز خدمات،
بخشی از برنامههای پیش روی روابط عمومی است.