پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۷۲۰۰
تعداد نظرات: ۱۶۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
حسین رضازاده روزه سکوت را شکست:
حسین رضازاده نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی سرانجام پس از مدت ها سکوت، خبر ارائه پیشنهاد تشکیل شهرستان "کوه چنار" با جدا شدن دو بخش از شهرستان کازرون را تایید کرد.

به گزارش کازرون نما، به رغم شدت گرفتن بحث ها در مورد جدایی دو بخش از شهرستان کازرون برای تشکیل شهرستان جدید "کوه چنار" و در حالی که حسین رضازاده نماینده کازرون تاکنون از اظهار نظر رسمی در این مورد خودداری نموده است، سرانجام وی روزه سکوت را شکست و در یکی از گروه های فعال در فضای مجازی، با ارسال متن کوتاهی از عدم انتزاع و الحاق بیشاپور و امام زاده سیدحسین خبر داد و گفت: شهرستان پیشنهادی شامل بخشهای کوهمره نودان و قائمیه بوده و امامزاده سیدحسین و بیشاپور را شامل نمی شود.

گفتنی است: اگر چه وی مستقیما در مورد دهستان دشت برم اظهار نظری نکرد، ولیکن به نظر می رسد در طرح پیشنهاد تمامی دهستان دشت برم به عنوان بخشی از کوهمره نودان از کازرون جدا و به شهرستان جدید کوه چنار الحاق می گردد.

پیشنهاد تشکیل شهرستان

متن پیغام نماینده مردم کازرون عینا به شرح زیر تقدیم مخاطبان عزیز می گردد:


سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز، دلاوران شهرستان کازرون.

سپاسگذارم که بنده را مورد لطف خود قرار می دهید.

 از اینکه موضوع شهرستان شدن بخش های کوهمره و چنارشاهیجان باعث نگرانی و ناراحتی بعضی از همشریان عزیز شده از صمیم قلب عذرخواهی می کنم هدف خوشحالی همشهریان عزیز بود چراکه این موضوع قاعدتا و ذاتا خوشحالی به دنبال دارد ولی نمی دانم چرا بعضی از دوستان نگران شدند زیرا دوستان گرامی انسان های فهیم و فرهیخته ای هستند.

پیشنهاد تشکیل شهرستان

 به نظر می رسد نگرانی آنها از جهت امام زاده سیدحسین و بیشابور می باشد

که این جای نگرانی ندارد چون شهرستان پشنهادی که خواست عمومی دو بخش می باشد شامل محدوده  جغرافیائی این دو بخش می گردد.

لذا ضمن اینکه این دو مکان در هر بخش و شهرستانی واقع شوند جزء کشور عزیز اسلامی ایران است و برای همه قابل احترام خواهد بود، شهرستان پیشنهادی شامل این دو مکان نیست .

با سپاس فراوان ارادتمند همه شما عزیزان رضازاده نماینده مردم فهیم شهرستان کازرون

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶۰
کازرونی
|
United States
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
2
1
قطعا اگر بخواد کازرون پاره پاره بشه مردم اگر غیرت در وجودشون هست باید تجمع بزرگ اعتراضی برقرار کنن. مگه تا ۱۳۴۹ تمام استان کهکیلویه و بویراحمد جزو کازرون نبود؟؟؟ مگه تا سال ۵۷ مگه نورآباد جزو کازرون نبود؟؟؟ مگه شما غیرت ندارین کازرونی ها؟؟؟؟اگر این جور بشه مضحکه دست همه میشیم و دیگه باید زیر نظر نورآباد ممسنی بریم واقعا ناسف باره بخاطر ک یک فرد دلسوز تو این شهر نیس. از بالاترین شخص کازرون گرفته تا پایین ترین. ولی حالا بگن محیط زیست می پرن نو خیابون و اعتراض میکنن. خجالت بکشین از اینکه اینقدر نسبیت ب شهر بی احساس هستین. ب لطف بعصی ها ما پنجمین شهر پرجمعیت فارس شدیم در صورتی ک دومین شهر بزرگ استان فارس کازرون. جهرم ۱۱۴ هزار نفر جمعیت داشت تمام بخش مرکزی بدون افزایش قیمت زمین جزو محدوده شهر کرده و جمعیتش زده ۱۴۱ هزار نفر. جمعیت بخش مرکزی ۱۴۳۰۰۰ هزار نفره اگر ما هم ی آدم دلسوز داشتیم همش میشد محدوده شهر و جمعیت شهرمون میزد ۱۴۳۰۰۰ هزار نفر ک مضحکه دست همه نشیم. ب کی بگم جهرم دارن داخلش فرهنگ سرا میزنن ب همت نمایند مجلسشون. ۸ تا خانه سلامت جامعه شهری داخلش زدن ک کازرون نداره . الانم گمرک خشک کازرون و جهرم با هم کلنگ خورد الان مال جهرم ساختمانش هم تموم شده و منطقه ویژه اقتصادیش داره زمین واگذار میکنه .آخه پسرفت تا کی؟؟؟؟؟ بقول همه کازرون دومین شهر بزرگ استان فارس ولی تا چند مدت دیگه باید مسخره عام و خاص بشیم. آقای علوی ک فراشبندی هستی برو تو شهر خودت و عامل ...... مردم کازرون نشو. اگر انسانی بودی دلسوز میرفتی پی گیر بیمارستان ۲۱۰ تخت خوابی کازرون میشدی ک و جهرم ساختمانش تموم کرده تجهیرات میخره. حق دست ماست جهرم ک همه شهرش رو هم بزرگیش اندازه ی کوی و برزن کازرون نیس ب ما بگن ..... خب حق داریم امیدارم ب حق حضرت عباس بانی عقب رفت کازرون هر کی هست آتش بگیره .مردم کازرون اگر کازرون ریشه ریسه بشه دیگه یک شهر مرده غیر قابل برگشته. اگر ذره ای خون شاپور تو رگتون هست تجمع بزرگ اعتراضی برقرار کنن و تمام کمبود هایی ک گفتم ک جهرم داره و داره ما رو مسخره میکنه کمبود هاشون برطرف کنن. آقای علوی بجای این ........ بازی پی گیری فرودگاه بین المللی کازرون بکن تا سالیانه ک این همه آمار تصادف داریمداریم کم بشه .شما ی ......... بیش نیستین
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
من به عنوان یک کازرونی که 10 ساله از شهرم دور شدم و ساکن تهران هستم با تمام وجود از داشتن چنین نماینده ای خصوصا بعد از دیدن عکسهای ایشون در روز تحلیف و ذوق زدگی ایشون از دیدن یک خانم اروپایی اونم با اون طرز لباس و پوشش خنده دارشون و تلاش واسه عکس گرفتن از ایشون به خدا قسم احساس حقارت و خجالت میکنم.نه به ایشون رای دادم و نه اصلا ایشون رو میشناسم فقط به عنوان یک کازرونی دلم میسوزه واسه تمام فامیلهام و همشهریان عزیزم که در چه شهری با چه وضعیتی و چه مسئولینی روزگار سپری میکنند.
برات
|
France
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
5
10
ما مردم روستای بزرگ و تاریخی دوسیران، افتخارمان این است که در قلمرو و تابعه شهرستان تاریخی و بزرگ کازرون قرار داریم. با هرگونه تغییر جغرافیایی که در واقع بخواهد این هویت کازرونی بودن را از ما بگیرد مخالفت می ورزیم.
تا ابد دوسیران کازرون هویت ما خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
درود به شرفت
الحق که بچه ی خاک پاک دوسیرانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
0
7
.... به این آدم. همه نماینده دارن ما هم نماینده داریم
دشت برم چی؟؟؟ اونو که میخوای جدا کنی
فرمانداری ویژه چی؟؟ اگه کازرون تجزیه بشه که شرایط فرمانداری ویژه رو از دست میده
همین الان 3 تا از 5 تا فاکتور فرمانداری ویژه رو داره
اینحوری یه فاکتور دیگه هم کم میشه و باید این آرزو رو با خودمون به گور ببریم
خدایاااا پس کی سال 98 میاد؟؟؟؟
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
4
6
مردم کازرون ببینید عاقبت نماینده شدن غیر کازرونی در مجلس یعنی تکه پاره شدن کازرون
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
1
2
آفرین.درود درود بر غیرتتان کازرونی های عزیز.آفرین.آفرین بر غیور بودنتان.تا کی میخواهید در برابر ظلم هایی که به این شهر میشه سکوت کنید؟
غیرتتان کجا رفته؟؟؟
آیا وقتش نشده که تکونی به خودتان بدید و احقاق حق کنید؟
فقط باید گفت متاسفم برای مردمی که ....
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
2
2
آفرین.درود درود بر غیرتتان کازرونی های عزیز.آفرین.آفرین بر غیور بودنتان.تا کی میخواهید در برابر ظلم هایی که به این شهر میشه سکوت کنید؟
غیرتتان کجا رفته؟؟؟
آیا وقتش نشده که تکونی به خودتان بدید و احقاق حق کنید؟
فقط باید گفت متاسفم برای مردمی که ....
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
0
1
این دیگه شورشو درآودده. سابقه نداشته که یک نماینده اینقدر برای کازرون، توطئه کنه...
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
0
1
دست هیئت نظارت درد نکنه که همه ی آدمای کارآمد رو رد صلاحیت کردند تا آقای رضازاده بشه نماینده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
هیات نظارت کازرونو بدبخت کرد
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
1
3
ممنون میشم کازرون نما ی فراخوان تجمع اعتراضی بزنن والا منم ک شیراز زندگی میکنم میام چ برسه کازرونی ها پس لطفا محل تجمع و زمانش اعلام کنین
رءیسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
4
1
جدا شدن کازرون و چنارشاهیجان به نفع هر دو است، هم قاءمیه یک بافت شهری قابل قبولی پیدا می کند و هم تمرکز و کارایی مدیریت کازرون بهتر خواهد شد. در کل این بهانه ای خواهد شد برای جذب بودجه، و کسی ضرر نمی کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
2
2
درود بر چنین نماینده شجاعی.مردم این منطقه برای کوچکترین کار باید برن کازرون.موقع اونه که که مستقل بشیم.
مارال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
1
واقعا باعث تاسفه برای کازرونیها
نمی دونم غیرت کازرونی کجا رفته؟؟؟؟؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
4
دست اونایی درد نکند و چشم آقایانی روشن که در انتخابات دلسوزان واقعی کازرون را رد صلاحیت کردن .
خالا چرا صداشون در نمیاد .
امام جمعه کازرون و نماینده ولی فقیه در استان فارس الان دقیقا کجان ؟ چرا حرفی نمیزنن ؟
پوریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
3
کسی که به خاطر رد صلاحیت گسترده چهره های شاخص رای آورده و میدونه دیگه هم رای نمیاره داره آخرین تلاش خودشو میکنه تا کازرونو نابود کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
2
من موندم این ...... نماینده کازرونه یا قائمیه اخه ...... این عداوت و کینه توزی از کازرون چیه با خودت حمل میکنه برو فکر ابادی و عمران و اب و نان مردم باش نه تکه تکه کردن کازرون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
2
خجالت از این توهم نابجای نماینده ...... و .......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
3
اینکه گفته مرا مورد لطف خود قرار می دهید داره خودشو مسخره میکنه یا ما رو؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
4
خود کرده را تدبیر نیست. حالا بازم برید ببینید بادآهنگ از کی حمایت می کنه..........
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
1
..... بر ....... نماینده شهر حسین رضازاده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
2
لطفا در مورد جدا شدن یا نشدن توی سایت هم نظرسنجی بزارید
خليل 50
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
1
0
با سلام
جدا شدن دو بخش به نفع كازرون است.چرا كه اين دو بخش به شدت محروم مي باشد و تا رساندن آنها به سطح بخش مركزي به بودجه كلاني نياز دارد. پس بهتر است كه جدا شوند و مستقيما" از استان بودجه بگيرند.
دو شهرستان با دو فرماندار قدرت چانه زني بيشتري دارند و مي توانند بودجه بيشتري از استان و يا رديف بودجه كشوري بگيرند.
پاسخ ها
نودان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
بودجه ای که برای خشت و بالاده و ... ارسال می شه برای قایمیه و نودان هم ارسال میشه. از این ترس دارم که روزی برسه حق ما نودان ها توسط چنارشاهیجانی ها خورده بشه . به بهانه مرکز شهرستان بودن خورده بشه. در صورتی که الان بودجه هر جند کم به نودان میرسه
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
2
1
باسلام وعرض ادب ببخشید آیا برای امکانات این بخشها و روستاها هم جز کازرون است یا شما کازرونی ها فقط برای اهداف دیگری می خواهید این بخشها تابع شما باشند در همین استان فارس چندین شهرستان در همین سال‌ها از شهرستانها ی دیگر جدا شد و هیچ ضربه‌ای به آن شهرستانهای قبلی نزد چون حسود نبودند انسان باید مانع پیشرفت دیگران نشود و خود دنبال پیشرفت و توسعه خود باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
دشت برم و انارستان جزو کازرون باقی بمونه
بقیش مهم نیس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
مشکل از بخشدار قایمیه است نه شهرستان کازرون
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
3
0
با سلام . تقسیم کازرون و شهرستان شدن چنارشاهیجان که در قدیمی ترین متون قدمتش به عصر ساسانیان و همچنین در تواریخ جغرافیای در قرن پنجم و ششم نیز به این امر اشاره شده است حق طبیعی مردمان این سامان است . در طی این چند سال پس از انقلاب منطقه چنارشاهیجان و سایر مناطق چه پیشرفتی داشته اند مسلما با مستقل شدن این مناطق روند پیشرفت روستاها و حتی خود شهر چنارشاهیجان بهتر خواهد شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
دوست عزیز اسم کوهمره است نه قایمیه
لر ها از زمان زندیه وارد استان فارس شدند و قشقایی ها هم حدود دویست سال است.تاریخ بخون و خودت رو به ما کوهمره ای ها نچسبان
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
2
0
با سلام . تقسیم کازرون و شهرستان شدن چنارشاهیجان که در قدیمی ترین متون قدمتش به عصر ساسانیان و همچنین در تواریخ جغرافیای در قرن پنجم و ششم نیز به این امر اشاره شده است حق طبیعی مردمان این سامان است . در طی این چند سال پس از انقلاب منطقه چنارشاهیجان و سایر مناطق چه پیشرفتی داشته اند مسلما با مستقل شدن این مناطق روند پیشرفت روستاها و حتی خود شهر چنارشاهیجان بهتر خواهد شد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
3
... رضازاده واضح و بدیهی است دیگر به این افراد ... محور رای ندید کازرونیها بهوش باشید کازرون را تکه پاره میکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
4
0
بیشتر از ۲۰ساله که قائمیه شهره .اما بدلیل خودبین بودن وظالم بودن مسئولین قبلی شهرستان وشهرکازرون نه تنها ما بلکه جاهای دیگر شهرستان باید ۱۰۰درصدوابسته کازرون باشیم .به امید خدا و این دولت اصلاح طلب ونماینده شجاع مستقل میشیم به کوری چشم حسودان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
3
0
بیشتر از ۲۰ساله که قائمیه شهره .اما بدلیل خودبین بودن وظالم بودن مسئولین قبلی شهرستان وشهرکازرون نه تنها ما بلکه جاهای دیگر شهرستان باید ۱۰۰درصدوابسته کازرون باشیم .به امید خدا و این دولت اصلاح طلب ونماینده شجاع مستقل میشیم به کوری چشم حسودان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
2
0
با سلام .لطفا بجای همه مردم یک منطقه نظر ندهید .انارستان جز بخش چنارشاهیجانه.مردم دوسیران یکی از پایه های قائمیه هستند.بزرگترین خدمتو حاج حسین به مردم کوهمره کرده با پایان دوبانده کردن مسیر ابوالحیات.رونق منطقه جاده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
حق مردم کوهمره بوده و ده برابر به سود قایمیه
نمی خواد بگی به ما لطف کرده
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
0
ما دشت برم نمیرم زیر سلطه .....ها
چنارشیجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
2
کازرون از حالا شهر مردس دیگه فلج شد. سال ۱۳۴۹ تمام استان کهکیلویه و بویراحمد جزو کازرون بوده ک جدا شد سال ۵۷ نورآباد ممسنی از کازرون جدا شد حالا نوبت قائمیه .ب خودتون بیاین همه ما باید کنار هم باشیم . من خودم چنارشیجونی هستم در صورتی چنار شیجون جدا بشه ک کازرون استان مستقل بشه
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
درود بر تو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
3
0
شهرستان شدن دو بخش چنارشاهیجان و کوهمره مطابق قانون تقسیمات کشوری است و با غوغا سالاری و شانتاز بازی نخواهید توانست جلوی رسیدن مردم این دو بخش به حق شان را بگیرید . نگذارید بیشتر از اینها ذهن مردم حومه کازرون نسبت به شماهها مکدر شود که دیگر تا ابد الدهر ترمیم نخواهد شد
لر باغیرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
2
3
با سلام
این امر حق مسلم مردم قائمیه و کوهمره هست .
الهی شکر که به لطف نماینده محترم از سیطره مسئولانی که ظاهرا قائمیه خار توی چشمشون بوده خلاص شدیم .
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
برو جمع کن بابا لر با غیرت
30 ساله شهر شدین میخواین میراث شهر باستانی کازرونو ببلعین
ولی کور خوندین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
0
0
تشکیل شهرستان کوه چنار قطعاً به نفع مردم بخش های قایمیه و کوهمره است ولی کازرون بیش از پیش به بنبست فرو می رود
حميرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
0
1
سلام و درود بر شما مردمان شریف،نجییب و پاك فطرت شهرستان کازرون،قائميه،بالإده، مركزي،كوهمره و نودان،كنارتخته و خشت
دوره جديد انتخابات با انتخاب دكتر شاهین محمدصادقی كه هم اكنون در سوريه بعنوان پزشك بدون مرز در حال خدمت است به دوران طلائي و كارامدي شهرستان سعود ميكنيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
فقط شاهین ن ن ن ن ن ن ن ن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
دکتر محمد صادفی که شیرازیه
می خواد بیاد کازرون کاندید بشه
حميرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
1
1
سلام و درود بر شما مردمان شریف،نجییب و پاك فطرت شهرستان کازرون،قائميه،بالإده، مركزي،كوهمره و نودان،كنارتخته و خشت
دوره جديد انتخابات با انتخاب دكتر شاهین محمدصادقی كه هم اكنون در سوريه بعنوان پزشك بدون مرز در حال خدمت است به دوران طلائي و كارامدي شهرستان سعود ميكنيم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
4
1
درود بر قشقائی های غیور .که یکی از پرجمعیت ترین قوم در بخش چنارشاهیجان هستند ‌.وهمگی باجان ودل با شهرستان شدن کوه چنار حمایت میکنیم .وتا اخر ایستاده ایم واز حاج حسین رضازاده حمایت میکنیم.
یک شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
5
پاتو از گلیمت داراز تر نکن نماینده گی هم تمام میشه درس خوبی به ما کازرونی ها دادی اینکه نشد کار هر کی از یک روستا بشه نماینده روستا شون و به شهر تبدیل کنه واقعا قطع الرجال همینه متاسفم و خیلی ناراحت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
2
چرا کامنتا اینقد دیر به دیر منتشر میشه
13 کامنت در انتظار انتشار تا الان!
کوهمره نودان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
3
من به عنوان یک نودانی صد در هزار مخالف شهرستان شدن هستم زیرا فقط و فقط منفعت قایمیه در جریانه و دارن به بهانه های مختلف ما رو زیر سلطه خودشون میبرن و شدیم گوشت قربانی
امین اسماعیل پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
1
3
من اهل روستای دوسیران و ساکن اصفهان هستم. هر وقت از من می پرسند بچه ی کجایی؟ جواب می دهم شیراز. اگه بگن کجای شیراز؟ میگم کازرون. به کازرونی بودن خود افتخار می کنم. برای توسعه شهرستان هم نیازی به تقسیم کردن شهرستان نیست. اگر راست می گویید الان حدود 2 سال از نمایندگی تان می گذرد یک بیلان کار بدهید تا معلوم شود برای روستای چنارشاهیجان چکار کرده اید؟کازرون و بالاده وخشت هم بماند. برادر عزیز دست از هوچی گری و شانتاژ بردارید. بگذارید آرامش مردم حفظ شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
بیلان کاری ایشون عکس با سرکار خانم موگرینی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
0
1
یا رب روا مدار که گدا معتبر شود ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
1
0
تنگ نظری خوب نیست در صورت وجود شرایط چنارشاهیجان و کوهمره مستقل شوند چه ایرادی داره
خفته بیدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
0
2
باسلام خدمت همشهریان عزیز،
متاسفانه وضعیت مملکت ما شده مثل جنگل و هر کسی به نا به موقعیتی که داره سعی میکنه از وضعیت اسفناک فعلی برای خود و هم کیشان خودش سو استفاده کنه بدون اینکه به حق مردم و انسانیت احترام بزاره. متاسفانه دین و مذهب رخت بربسته و هر کسی فقط ادعای دینداری داره.
دوستان عزیز ایران منطقه ای بی قانون شده و دلیل اصلی آن
اول: مردم قانونمند نیستند و نمیخواهند رعایت کنند.
دوم: مسیولان با سو استفاده ازین موقعیت فقط به فکر پر کردن جیب خود هستند.
این است مملکت اسلامی!!!! که انتظارش را داشتیم و روزبه روز وضعیت مردم بدتر خواهد شد چون کسانی سر مناصب و مسیولیت ها هستند که اصلا تخصص لازم ندارند.
نماینده محترم بهتر است بجای تقسیم کردن بی فایده منطقه محروم کازرون، سعی در جذب سرمایه و ایجاد صنعت در بخش ها و بخش مرکزی باشه ،
فرص کنیم چنارشاهیجان شد شهرستان با زیر بخش کوهمره و ،،،، با فقر موجود چه میکنید؟! کازرون و خیلی شهرهای دیگه ایران هنوز در پسرفت اند پس تقسیم کردن برای جمع کردن رای بی فایده هست و اگر مردم بخش ها قانون میدانستند هیچ گاه موافق بازی های نماینده نمی شدند.
رضا
|
United States
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
0
2
آقای رضازاده برای اولین بار دیدیم عکس ایشان در کنار دیگر نمایندگان ذوق زده مجلس که برای عکس گرفتن با خانم موگرینی سر و دست می شکستند الان در همه خبرگزاری های دنیا وجود دارد البته نماینده شیراز عذرخواهی کرده است!! آقای آشنا تحلیل خوبی از این تصاویر به دست داده اند" مشکل سیاسی نیست، فرهنگی است"!! من به عنوان یک کازرونی احساس شرمندگی می کنم که کازرون با آن فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی کهنش چنین نماینده ای دارد!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
1
2
خود کرده را تدبیر نیست چقدر گفتیم به اصلاح طلب ها رای ندید این هم نتیجه اش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
سو استفاده نکن از موقعیت
شما اصولگراهای کند ذهن مملکتو نابود کردین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
شما اصلاح طلب های سلفی طلب ... که همون ته مونده اش را هم به باد دادید
حسین خرسند
|
Germany
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
4
استقلال مناطق مختلف اگر کارشناسی شده باشد ایرادی ندارد اما نه اینکه هر نماینده ای از هر منطقه شهرستان است فقط همتش را در استقلال منطقه خود قرار دهد و دیگر نقاط و مرکز شهرستان را فراموش کند در این مدت ایشان کجا و چند بار در جمع عمومی مردم حضور داشته است؟بارزترین حضور وی در مجلس هم عکس سلفی گرفتن با خانم غربی و ایتالیایی است که اتفاقا در خط مقدم نیز بود من به ایشان پیشنهاد می دهم اگر در زمینه عکس سلفی با بانوان مکرمه اروپایی تبحر دارند من در آلمان در خدمتش هستم برای اقامت مجانی در گدامنزلم قدمش بر چشم من.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
بی معرفت په سی چه خورزوته دعوت نیکنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
1
1
سلام وقتی جهره ای شاخص کازرون کنار گذاشته می شوند وکسی که 5هزار رای بیشتر نداشت بیاد نماینده بشود حال وروزمان بهتر از این نمی شود
رضا
|
United States
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
1
1
با تشکر از پیام حسین خرسند ، اینجانب نیز در ایالات متحده از ایشان برای گرفتن عکس سلفی با خانم های آمریکایی مجانی پذیرایی خواهم کرد!! اما در برابرش خواهش می کنم کازرون عزیز پاره پاره نشود! اگر برای کازرون کاری نمی کند ، اگر به کازرون توجهی ندارد! اگر به کازرون نمی آید! اشکال ندارد! این مدت باقی مانده به کازرون ضرر نرساند! آیا مشکل شهرستان کازرون با شهرستان شدن بخش های آن حل می شود!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
1
0
جناب حاج حسین سلفی زاده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
1
1
باسلام.فقط مینوانم بگم که وقتی افرادی مثل آقای دکتر مومن زاده .مهندس لقمانی.حاج غلامرضا دهقان و....رد صلاحیت میشوند باید منتظر عواقب غم بار تر ازاینها باشیم.آخه کوته بینی و غرض ورزی تا کی؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
0
همشهریای عزیز اگه با قصد و غرض وری نزاشتن کسایی که لیاقت دارن برای شهرمون کاری انجام بدن و رد صلاحیت کردن دیگه اجازه نمیدیم یواشکی بیان شهرمونو تیکه پاره کنن.بسه چقد سکوت و صبرو حرمت؟همه باهم یک روز و تعیین کنیم و اعتراض کنیم و نزاریم بیش از این حقمون و پایمال کنن.با این کار اگه بعضیا خودشونو زدن به خواب و کرگوشی حداقل هستن کسای دیگه که بشنون.اینکه نشد یه نفر بره مجلس و هرکاری دل خودش خواست انجام بده و به نظر مردم شهری که نمایندش شده اعتنا نکنه...کور خونده
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
1
1
مذاکرات دوجانبه‌ي موگريني و رضازاده | طنز

موگرینی دسته دسته نمایندگان را کنار زد، از روی صندلی‌های مجلس بالا رفت و به هر شکلی بود خودش را به نماینده‌ی کازرون رساند. گوشی تلفن همراهش را بیرون آورد و با لهجه‌ی غلیظ کازرونی به رضازاده گفت: یه عکسی وا مو میگیری؟
رضازاده اولش درست متوجه نشد و پرسید:
Can you speak koohchenari?
موگرینی گفت: کوه‌چنار دِ کُج بی؟! می‌گم یه عکسی وا مو می‌گیری یا نه؟
رضازاده که کف‌بر شده بود، گفت: تو چرا اینقدر فارسیت خوبه؟
موگرینی با همان لهجه‌ی غلیظ ادامه داد: مو فارسیم خوب نی، کازرونیم خوبن.
رضازاده که دیگه از شدت کف‌بر شدن داشت ماجرای ایجاد شهرستانی جدید از دل کازرون رو به کلی فراموش می‌کرد، گفت: پس بهتره بپرسم تو چرا اینقدر کازرونیت خوبه؟
موگرینی در حالی که داشت شالش رو سفت می‌کرد تا احیاناً در جایی که محارمش حضور ندارن، باد شال رو از سرش نندازه، به رضازاده گفت: تازه کجاش دیدِی؟! دُرُسَن که حال شما دنبالشی که کازرون دو شقه کنی، ول ما خوب می‌دونیم ای شهری چقه تاریخ وا هویت داره، قرارن لهجه‌ی کازرونی به عنوان لهجه‌ی رسمی اتحادیه‌ی اروپا اعلام کنیم وا هرجور شده خودمو بچسبونیم قد کازرون.
رضازاده که همچنان مات و مبهوت بود، به موگرینی گفت: حالا از کجا یاد گرفتی اینقدر خوب کازرونی حرف بزنی؟
موگرینی گفت: ما اصالتاً مال کازرونیم. سه نسل پشتمو از بس که تو کازرون بی‌امکاناتی دی، مهاجرت که اروپا. حتی فامیلمم مال هم او موقعین. زمانی که مأمور سجل، اومدب دم خونه که سجل آ بومو صادر کنه، گف می‌خوین فامیلتو چه بیذارم؟ ا شانس ما، هم اوسا کو داشتن دنبال «موگیر» آ ننمو می‌گشتن. یکی تو خونه گف «موگیر ای نی»، مأمور سجل هم فامیل ما هش موگیرای‌نی، که بعده ها شو، موگرینی.
موگرینی که دید رضازاده همچنان شوک زده هست و داره خیره خیره بهش نگاه می‌کنه، گفت: حال چه می‌کنی؟ عکس می‌گیری یا نه؟
بعد رو به رضازاده کرد و گفت: زارا باطری گوشیم تموم شده. وا گوشی خودت یه عکسی بندا.
رضازاده گفت: گوشی منم از بس که پیام اعتراضی در مورد جداکردن یه شهرستان جدید اومده روش، پر شده. بذار به نماینده‌ها بگم، ببینم که گوشیشون جا داره.
اینجوری بود که نماینده‌ها گوشی به دست به سمت موگرینی و رضازاده اومدند. / هفته‌نامه بیشاپور
عجب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
1
بابای منم بچه زیاد داره آیا باید افتخار کنم
تکه تکه شدن شهرستان کازرون به شرطی که جاهایی تاریخی ازش گرفته نشه بسیار خوب چون تسلط به شهرستان و رفع مشکلات بهتر میشه
شما به جای فکر از دست دادن رتبه جمعیت بهتره به فکر فشار به مسئولان جهت رفع مشکلات شهری و پیشرفت علم، فرهنگ، هنر و... باشید
بخدا وقتی بعضی از کامنت ها را نیخونم تاسف می خورم که چقدر
سطح دید عده ای از همشهریان پایینه
جددا شدن قائمیه و کوهمره از کازرون به نفع هر دو خواهند بود
فشار مردم باید رو بقیه مسائل و جدا نشدن آثار باستانی ها که نشانه قدمت کازرون هست باشه
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
1
1
انصاف مردم کازرون کجا رفته؟تا کی باید به مردم نودان و قائمیه ظلم بشه و زیر لوای کازرون هیچ امتیازی بهش تعلق نگیره،اگه شهرستان کوه چنار بوجود بیاد،هم تقسیم امتیازات برای کازرون کمتر میشه و بهتر میتونه به شهرستانش رسیدگی کنه و هم شهرستان کوه چنار از این عقب موندگی چندین سالش درمیاد،مگه تا زمانی که قائمیه و نودان زیر نظر کازرون بودن چیکار براشون کردن جز اینکه هیچ توجهی به مشکلاتشون نشد،شما کازرونیها نمیخواین کسی پیشرفت کنه،به قول معروف این گوسفند مال من نباشه این گاو رو هم همسایم نداشته باشه...آزموده را آزمودن خطاست،شما آزمون پس داده اید..دیگه اون دوران گذشت شما بخواین برا همه تصمیم گیری کنین
کامران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
1
1
این رفتار باعث تاسف است. من یک شیرازی دارای ریشه کازرونی هستم. در طی سالیان اخیر، همیشه تلاش در جهت تضعیف کازرون بوده و هست. به چه دلیل شهرستانی که روزی بسیار وسیع و مشتمل بر مناطق پیرامونی زیادی بوده است، باید هرچند یک بار کوچک شود؟!
چرا در جهت گسترش امکانات شهری این شهرستان بزرگ و تاریخی، اقدامی صورت نمی گیرد. بسیار طبیعی ست که مردم کازرون و همه افراد با پیشینه کازرونی در سراسر کشور، در برابر این اقدام مقاومت نمایند.
زهرامحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
1
0
سید حسین وشاپور به شهر قائمیه تعلق دارد ولی کازرون بیست سال است که ان را تصاحب کرده است ولی دیگر تحمل اینکه کازرون برای قائمیه تصمیم بگیرد رانداریم قائمیه شهرستان میشود و امانتش را هم پس میگیرد غیر از این باشد چنار غوغایی به پا میکند که ان سرش ناپیدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
برو ...
اینایی که گفتی هزار ساله مال کازرونه
ولایت شما 30 ساله شده شهر
بعد میخوای آثار شهر باستانی ما رو تصاحب کنی؟
... والا
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
1
0
دوستان کازرونی تا حالا فکرکردن چرا مردم چنارشاهیجان و کوهمره بدنبال جدایی از کازرون هستن .
دلیلش اینه که این دو بخش همیشه مورد کم لطفی و بی مهری و تنگ نظری مسولین شهرستان قرارگرفته اند . دوستان سالها قبل شهر خنج و مهر از لارستان بزرگ جداشدند. وهیچ چیز ازعظمت لارستان کم نشد . کازرون هم ازاین قاعده جدانیست.
کازرونی با فرهنگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
1
0
من ی کازرونیم باجدا شدن قائمیه از کازرون هیچ مشکلی ندارم .ایرادی نداره که قائمیه هم میخواد به خودش متکی بشه این حقه اوناست چند ساله نمایندگان این شهرستان به قائمیه توجهی نکردن الان این نماینده ی عزیزمون به این منطقه محروم گوشه نظری کرده پس با این حرفا حسادتمونو نشون ندیم
زهرامحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
1
0
مسئولان شهر قائمیه کجا هستند چرا وقتی به حمایت ان ها نیاز داریم نیستند چرا امام جمعه کازرون با همشهریاش دست به یکی میکنن چرا شما نکنین ٬اگه مسئولان قائمیه تلاشی واسه جداشدن قائمیه از کازرون نکنن ... واز این به بعد ما نیازی به مسئولان نداریم و هرجا ببینیمشون .... خودتون میدونید دیگه ...
حسین خرسند
|
Germany
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
0
1
خانم زهرا محمدی ادعای شما بر سید حسین و شاهپور دقیقا مانند ادعای کشور نوپای امارات بر جزایر سه گانه ایران است کازرون قدمتی چند هزار ساله دارد بعد شما بیست سال است شاهپور را به کازرون امانت داده اید؟در ضمن تحریک مردم به آشوب جرم است و عواقب حقوقی دارد
زهرامحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
1
0
خواهشا فقط اون نظرهای که به دل خودتون میشینه رو نزنید این همه تو این نظریه ها بی احترامی به قائمیه ونمایندش کردن ولی شما سانسور نکردین اونوقت اگه ی چناری بگه کاره کازرونی ها اشتباهه شما این حرفشو سانسور میکنید واقعا که
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
1
0
این سایت عدالت توش رعایت نمیشه
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
1
0
بگذارید در این سایت هرتوهینی میخوان به مردم کوه چنار و نماینده بشه ولی من هر پیامی دادم ننوشتن
مردم کازرون چون کاری ازشون برنمیاد همون ادبیاتی که در منزل و محل کارشون دارن بکار میبرن مهم نیست مهم اینه این حرفا رو از خشم و ناتوانی میزنن
خواهش میکنم مردم کوه چنار هیچ کامتی نذارید با منطق ترین پاسخ رو هم بدید نظر شما رو نمینویسن
شاپور براشما ما بودجه و ابادی شهرمان را میخوایم و گرنه اصالت که در خونمان هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
1
0
این حق ضایع شده سی ساله چنارشاهیجان بود که توسط یک دلاور مرد وخواهان عدالت گرفته شد احسنت به همتش
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
نه عزیزم اشتباه نکن. طرح تفکیک به علت غیر کارشناسی بودن لغو شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
1
0
درود بر شهرستان سرسبز کوه چنار .درود بر مرد غیور اقای رضازاده.اینقدر کازرونی ها ترشند که نمیشه یه کلام باهاشون صحبت کنی .شما کازرونی ها دلتون برای خاک شهرستان کازرون نمیسوزه بلکه دلتون برای پولهای مردم بدبخت بخش چنار وکوهمره میسوزه که دیگه نمیاد شهدا ونطنج خرج بشه.اره باغیرت حالا فکر مردم شدید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
1
0
درود بر شهرستان سرسبز کوه چنار .درود بر مرد غیور اقای رضازاده.اینقدر کازرونی ها ترشند که نمیشه یه کلام باهاشون صحبت کنی .شما کازرونی ها دلتون برای خاک شهرستان کازرون نمیسوزه بلکه دلتون برای پولهای مردم بدبخت بخش چنار وکوهمره میسوزه که دیگه نمیاد شهدا ونطنج خرج بشه.اره باغیرت حالا فکر مردم شدید.
یک شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
0
1
از ماست که بر ماست
خدمت نماینده محترم ده کوره ای بنام کازرون جنانب رضازاده بنده یک شهروند ازحوزه نمایندگی شما می باشم وازشما جند سوال داشته
1آیا شمانمایندگان که دردوران مختلف یکی بعدازدیگری نماینده کازرون بوده ایدسیاست یاخط مشی مشترکی درزمینه پیشرفت کازرون وحوزه های اطراف داشته ایدیااینکه هرکدام بدنبال نفی دیگری بوده اید یابدنبال آبادنمودن منطقه ای خاص بوده ایدمثلا آقای نوذری نودان آقای صادقی خشت وآقای دهقان ناصر آبادوشماچنارشاهیجان
2آیاتاکنون اندیشیده ایدکه بحران آبی که منطقه مارا فرا گرفته که باعث خشکی پریشان ورودخانه شاهپور وچاههای آب کشاورزان شده ازغارت آبهای زیر زمینی کازرون وانتقال آن به بوشهر می باشد که میتوان توسط یک نماینده مطرح وتوسط نماینده بعد ازآن پی گیری شودبه نتیجه مثبت خواهدرسیدواما وقتی قرار بربی آبی وخشک سالی باشد چه با چنار وچه بی چناردیگررمقی برای ادامه کشاورزی وبدنبال آن دامداری نمی ماندوپس ازآن روی آوردن به شهرو نابودی زندگی کوه چنار نشینان خواهد شد
3آقای رضازاده یکی از ارکان رونق شهری وجود جاده ها می باشد درمورد تونل بناف و جاده های موصلاتی شهری وبین شهری وروشنی تونلها چه برنامه یا بودجه ای گرفته اید آیا این حق مردم نیست که بدانند پول آب وبرق وگاز وعوارض ومالیات وهزار دنگ وفنگ دیگر که صد برابر پرداخت می کنند چه می شود نباید بدانند حق آبه بو شهر کجاست
4آقای رضازاده در مورد آثار باستانی کازرون وحومه آن که ازعهد هخامنش تا کنون است در حفظ نگهداری مرمت آن درجذب توریست چند جلسه یا کدام بودجه شما برای شهرستان کازرون گرفته اید حق گرفتنی است نه دادنی پس جناب رضازاده کار برای انجام زیاد است .
وسخن آخرباهمشریان عزیزم من پول وثروت وقدرت ندارم برای شهرم درهمین حد توانم بود ولی من از افراد کازرونی که صاحبان ثروت وقدرت هستند استدعامندم که نگذاریدبچه های ما در آینده بگویند ما بی عرضه بودیم همان گونه که ما رشادت ناصر دیوان و هزاران نامدار دیگر شهرمان رابرای آنها می گویم
چون نیک نظرکردپرخویش دراودید
گفت حاشازکه نالیم که ازماست که برماست
یاحق با احترام یک شهروند کازرونی
زهرامحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
1
0
آقای خرسند اگه ی کم دقت کنین متوجه میشین که سید حسین وشاپور به قائمیه نزدیک ترن تا کازرون.ضمنا ما ی سال یا دوسال نیست که اینجاییم .ما نسل در نسل تو قائمیه زندگی کردیم واز بزرگانمون خیلی چیزا رو فهمیدیم...بعدشم چطور واسه کازرونی ها که آشوب به پا میکنن جرم وعواقب حقوقی نداره اما واسه ما داره.بیخیال ما بیدی نیستیم با این بادا بلرزیم
زهرامحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
1
0
دوست عزیزی که فرمودند قائمیه ۳۰ساله شده شهر .قائمیه دلسوز نداشته که به فکر بزرگ شدنش باشه وگرنه الان سید حسین وبیشابور ماله کازرون نبود.بعدشم نسل خوده من ۱۵۰ساله که تو چنار زندگی میکنن .و ی مسئله ی دیگه٬ قبول دارم که بیشابور قدمت چند هزار ساله داره ولی کازرون رو ن دوست عزیز
زهرامحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
1
0
آقای خرسند در ضمن من اگه گفتم بیست سال چون بیست سال که با چشم خودم ظلم های که به مردم چنار میشه رو دیدم .برای کوچکترین کارشون باید ۴۵دقیقه مسیرو برن تا کازرون که آیا کارشون انجام بشه یا ن.بعدشم اگه دوستان کازرونی ی ذره ادب رو رعایت کنن به جایی بر نمیخوره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
1
0
سلام.مردمی که جمع شده بودند سر فلکه شهدا .افرادی بودند که یا کسبه وبازاری.به خدا قسم هیچ کدام از اینها ذره ای به فکر مردم چنار .کوهمره.خشت .بالاده.کنارتخته واطراف نیستند.حتی حاضرند سر به تنشان نباشد .فقط میخان بازار خریدشان کازرون باشه وپولشان را باقسم دروغ بخورن.و سیاست انگلیسی پیاده میکنن با تفرقه انداختن.دیگه گذشت یولاش
زهرامحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
1
1
باسلام جناب آقای خرسند.بیشاپور قدمتی چند هزار ساله دارد ولی کازرون نه یک کم از اطلاعاتتون رو ببرید بالا چون کازرون خودش۳۰۰سال نیست که شکل گرفته انوقت شما میگین چتد هزار سالست٬بعد من اگر گفتم بیست سال خواستم صداقت خود را نشان دهم چون بیست سال است با چشم خود ظلم هایی را که به چناری ها میشود رامیبینم اگه چنار دلسوزی داشت وپیشرفت میکرد الان ادعای شما بر بیشاپور وسید حسین نبود تقصیر کار خود ما بودیم که دست به کار نشدیم برای گرفتن حقمان.ضمنا اگر کازرون آشوب به پا کند جرم وعواقب حقوقی ندارد ولی اگر چنار حرف دله خود را بزند آشوب به حساب می آید مهم نیست ما بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم
زهرامحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
1
0
دوست عزیز وناشناسی که گفتن ما سی ساله که شدیم شهر ما الان نزدیک بیش از ۸نسل که در چنار زندگی میکنیم نزدیک به ۱۸۰سال .پس نمیشه گفت که سی سال٬از فاصله ی چنار با سید حسین وبیشاپور متوجه میشین که به کدوم منطقه تعلق داره در ضمن کازرون به نیم هزار سال هم نمیرسه چه برسه چند هزار سال!دوستان توصیه میکنم ی کم کتابهای تاریخ وباستان شناسی رو بیشتر بخونین برای شناختن منطقتون خوبه تا نگین چند هزار سال...
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
تو اگر یه ذره تاریخ سرت میشد میدونستی که کازرون زمان ساسانیان بنیان نهاده شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
1
0
خیلی بی انصاف اید، تا این مدت خوب از چنار میخوردین.حالا که میخواد جدا شه زورتون. میاد.
درود و صد درووووووود بر رضازاده
خشایار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
0
دوستان عزیز کازرونی که رگ غیرتتون بالا زده تا حالا تو شهر قائمیه قدم زدین چنتا از کوچه های این شهر ۳۰۰۰۰ نفری اسفالته اصلا قائمیه رنگ و بوی یه شهر ۳۰۰۰۰ نفری رو داره پس لطفا غیرتی نشین بذارین این بخش که ناسلامتی ۲۵ ساله اسم شهرو بهش چسپوندن مستقل بشه و یه کم سرو سامان بگیره شهری که با این همه جمعیت مجبوره برای کوچکترین کار اداری تا مرکز شهرستان با این همه خطارات جاده ای بره اخه تا کی ما باید بدبخت بمونیم حق ماست که شهرستان بشیم لطفا فقط به فکر خودتون نباشین ماهم شهرمونو دوس داریم و ارزوی پیشرفتشو داریم یا حق
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
0
1
یکی دو نفرن اومدن 40 تا کامنت گذاشتن اینجا در موافقت با تجزیه کازرون!!
یکی نیست بگه عزیز شما حتی شرایط اولیه شهرستان شدن رو هم ندارین.
حداقل جمعیت رو هم ندارین
حسین خرسند
|
Germany
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
0
1
خانم محمدی
باز هم دلایلی آورده اید که منطقی نیست بر اساس تفکر شما آباده باید جزو استان اصفهان باشد چون فاصله اش به اصفهان ۸۰ کیلومتر کمتر از فاصله اش به شیراز است.خرمشهر و آبادان و ایلام نیز باید جزو عراق باشد چون فاصله شان به تهران ۴ برابر فاصله شان به بغداد است.بعد از کی تا حالا اگر بخشی بخواهد از شهری جدا شود برای آن شهر تعیین تکلیف می کند کازرون اگر کتابها را خوانده باشی همراه و همگام بیشاهپور قدمتی کهن دارد حد اقل از چنارشاهیجان قدمتش بیشتر است.
در اولین نظرم هم گفتم که اگر استقلال بخشها کارشناسی شده باشد ایرادی ندارد و کسی با پیشرفت قائمه مخالف نیست اما اختلاف افکنی و تشنج از هر طرف که باشد مذموم است نماینده شهرستان نیز نماینده تمام بخشها و مرکز شهرستان است پس همتش را بر توسعه کل منطقه بگذارد نه تنها یک بخش چیزی که در این ۱۴ ماه ندیده ایم .ایشان فقط در سلفی گرفتن با خانم موگرینی پیشقدم بود
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
0
با سلام چرا نظر ما را پخش نمی کنید اگر کازرونی ها مایل به جدا شدن کوهمره و قائمیه نیستند چرا اینقدر اینها را مسخره میکنند و در انتخابات دوست ندارند یکی ازمردان این دیار غیرتمند رای بیاورد؟ چرا ورد زبونشان دهاتی و شهری هست در حالی که قدمت فرهنگی دوستیران از کازرون بیشتر است؟چرا و هزاران چرای دیگر که باعث می شود نماینده محترم و شجاع و غیرتمند بالاخره ثابت کند که لر و ترک و کوهمرهای زیر بار ظلم هیچ کازرونی نمی رود و تا کنون هم مجبور بوده اسم کازرون در شناسنامه خود نگه بدارد و به حول و قوه الهی بزودی جشن تبدیل بخش به شهرستان همچون جشن پیروزی در انتخابات خواهیم گرفت تا کازرون ماند و حوض خالیش دیگر بازاریان ... سر هم شهریهای خودشان ... بگذارند نه روستاییان بیچاره ای که با بدبختی نان شب خودشان را تهیه می کنند. بله تاریخ نشان داده که حق پیروز است.
زهرامحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
0
همشهریان عزیز چناری صداقت شما همیشه زبانزد خاص وعام بود پس ما با صداقتمان وبه هر چیزی که بخواهیم میرسیم به امید خدا و با وجود نماینده ی عزیز شهرمان آقای رضازاده .و هیچکس نمی تواندمانع رسیدن ما به خواسته هایمان شود
زهرامحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
1
0
و اون ناشناس که گفته کازرون از زمان ساسانیان بوجود اومده میخوای ی کتاب راجب بیشاپور واون ادعات بهت معرفی کنم تا ی کم اطلاعات راجب شهرت بره بالا .من خودم عاشقه تاریخم و هر کتابی راجب زمان ساسانیان هسته رو خوندم تا به شما هم معرفی کنم که بخونید!
زهرامحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
1
0
(آقای خرسند)من قبول دارم که کازرون قدمتش از چنار بیشتره ولی بازم چیزی عوض نمیشه چون ی شهری تو این کشور قصد پیشرفت کردن رو داره پس هیچکس نمیتونه جلوشو بگیره .رهبر عزیزم از ما جوانان خواسته تا در پیشرفت کشورمان تلاش کنیم پس ما هم از شهر خودمون چنار شروع میکنیم.بعدشم انسان جایز و خطاست آقای رضازاده اشتباهی کردن و خودشون هم معذرت خواهی کردن به هر حال فکر نمیکنم مستحق این همه تندگویی های مردم کازرون باشن.در ضمن به همشهریاتون بگین چنار ۴۰۰۰۰نفرجمعیت داره .جهت اطلاع خب آخه زشته ی عده متنشون رو میبینن خوب نیست
زهرامحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
1
0
درود بر همشهریان عزیزم.همیشه موفق و پیروز باشید
همشهری قائمیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
1
0
قائمیه باید شهرستان بشه تاحداقل مشکلات مردم هم کمتر بشه من شخصا برای ی کارت ساده ملی باید۳۰کیلومتر برم کازرون چرا شهرستان نباشیم که با ۵دقیقه بخایم بریم کارت ساده ملی بگیریم تازه این مثال کوچکش بود ماباقیش ب کنار کازرون از قدیم حسود بوده وهست وخواهد ماند وفقط ب نفع خودشون حرف میزنن انشالله قائمیه شهرستان بشه تاچشم حسودادربیاد
محمد کوه چناری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
0
0
سلام و درود بر مسوولین زحمت کش (کازرون نما) میخواستم به خاطر انتشار نظرم از شما سپاسگزاری کنم امیدوارم هم شما کازرونیها به پیشرفت هایی که دوست دارید برسید و هم ما کوهمره ای ها به استقلال و آبادی بیشتر برسیم
برات
|
France
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
0
1
با شهرستان شدن مشکل ما حل نمی شود. ما کوهمره ای ها سالهای سال است با کازرون مبادله و مراوده داریم و مشکلی با مردم کازرون نداریم. اگه هم قراره شهرستانی تشکیل بشه باید فرمانداری در کوهمره حوالی پیرسبز باشه!!!
زهرامحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
1
0
ببینید دوست عزیز اگر کوه چنار به شهرستان تبدیل شود .همه ی مکان های اداری که در قائمیه واقع نمیشوند ٬مطمئن باشید که برای وسعت شهر (فرمانداری نزدیک پیر سبز)این کارا انجام میشه ٬و شهرستان شدن کوه چنار به نفع همه ی دوستان است
زهرامحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
1
0
کازرون با پیشرفت کوه چنار مخالفه و به همین دلیل ما هم با کازرون الان دیگه کاملا مشکل داریم
یک شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
0
1
بنظرم تو چنارشاهیجان غیر خانم محمدی کسی دیگری دسترسی به اینترنت نداره 20تا از کامنت هایی که انتشار یافته مربوط به ایشونه واقعا هم عجیب تاریخ می دونه عجیبببببب
زهرامحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
1
0
ببین دوست عزیز من اینقد جرأت دارم که به اسم خودم کامنت بذارم ن بنویسم ی شهروند٬ناشناس٬کازرونی واز این حرفا.بعدشم اگه ی کم دقت کنین نظر همشهریامو هم میبینین.از شما تاریخو یاد گرفتم یادتون نیست آخه معلمم بودین عجیبه...
حزب الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
1
اقای رضازاده شما اگه می خوای با این کارا محبوب شی کارقشنگی نیست بجای این کارهای بیهوده فکر دریاچه پریشان باش فکر شهرک صنعتی باش تا حداقل جوانان قابمیه مشغول شوند فکر اشتغال باش فکر سربلندی کشورت باش نه فکر سلفی گرفتن با مادر تحریم های ایران
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
1
1
تفکیک شهرستان وبا هدف بهتر رونق گرفتن کارها وپیشبرد شهرها وبخشها جرم که نیست ،خدمت هم محسوب می شود.
بنابراین اگر خودخواهانه به قضیه نگاه نکنیم کار درستی است وجای گلایه واعتراض ندارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
0
0
باسلام رگ رشد قایمیه زیرپای کازرون له شده حالا دکترش پیداشده میخاد رگشو عمل کنه پس کازرونیا زورتون نیاد بزارین کارشوبکنه
کامیاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
0
0
آقای رضازاده سرتو درد نیارین و ... ما کازرونی ها مانند شیر در مقابل این کار شما مقاومت می کنیم که اکنون از دست شما کاری بر نمی آید .
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
0
0
به فکر نان باش که خربزه آب است.
کوه چنار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
0
تشبیه شهرستان تازه تاسیس:ای مردم کازرون،این گناهه که درخت چناری بخواد رشد کنه اما آدمای اطرافش مانع رشدش اون بشن.پس حق شما باطله و ما طرفداران این درخت چناری داریم با حق مسلم خود علیه باطل مبارزه می کنیم.حتما شما می خواین کوه بزرگی که درخت سر به فلک کشیده چنار از اون مقاومت میکنه رو بکنین.
فرزین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
0
فرماندار کازرون:تو یه فراشبندی هستی ولی حالا می خوای حق مردم کازرون رو بهشون برگردونی،سریعا مقابل رضازاده مقاومت کن،روز به روز کازرون داره کوچکتر میشه.حالا انصافا با دیگر مسئولان شهرستان پیگیر شهرستان نشدن کوه چنار باشین.من یه آبادانی مقیم کازرونم.
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
0
چنارشاهیجان و کوهمره نودان تا چند ماه آینده‌ به همت نماینده پر تلاش و مردمی کازرون به شهرستان کوه چنار تبدیل خواهد گردید.
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
0
چنارشاهیجان و کوهمره نودان تا چند ماه آینده‌ به همت نماینده پر تلاش و مردمی کازرون به شهرستان کوه چنار تبدیل خواهد گردید.
کوه چنار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
0
نماینده ای به پرتلاشی، شجاعت،غیرت و هم نوع دوستی حاج حسین رضازاده در مجلس دهم پیدا نمی شود،جدا نمودن دو بخش از شهرستان کازرون نمایانگر برش و همت اوست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
0
جاوید باد حاج حسین رضازاده
مبین و آشکارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
0
آقای رضازاده انتقام مردم کوه چنار رو از کازرونی های ... و ... خواهد گرفت.درود بر این نماینده متفکر و روشن فکر
شهروندان کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
0
0
مسئولان آدرس اصلی مشکلات مردم را گم نکنند.
اهالی شهرستان مجاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
0
0
انتخابات مجلس سال94 رو در سال 90 ... برگزار کرد و ... که برای خراب کردن آرای ... که به منفعت مردم تلاش میکرد آمده بود،4سال بعد با نظر هیئت نظارت بعنوان نماینده کازرون انتخاب گردید اما بسیاری از نام نوشتگان هزینه های کلانی را به این انتخابات خرج نمودند اما رد صلاحیت گردیدند ولی آن هم انتخاباتی که یک ریال ارزش نداشت که برنده اش نه برش،نه بیان و نه همت دارد.نماینده در حاضر کازرون سرمایه اش ... به مردم است.
لنلپبننقنب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
0
Exceptنودان نودان نکن روستای نودان اصلا حق نباید داشته باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
با یک نامه و یا یک بخشنامه که سهم بودجه این دو بخش در آن مشخص شده می توانند عقب افتادگی آنها را جبران کنند. از این گذشته خود کازرون هم پیشرفتی نداشته کم کم تبدیل شده به یک روستای بزرگ. اگر هدف کمک مالی به بخش های دیگر است با یک بخش نامه و یک برنامه ریزی ساده می توانند این کار را انجام دهند. لطفا مردمانی که ریشه فرهنگی مشترک دارند و سالها به یکدیگر خدمت کرده اند بیش از این جدا جدا و متفرق نفرمایید!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
0
تبریک میگم به تمام کهمره ای ها و الخصوص کوه چناری ها
چناری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
تبرک شهرستان شدیم
علي سعيدي منش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
بالاخره بعد از عمر ي نماينده دلسوز تو اين شهرستان رو كار اومد
جدايي از شهرستان كازرون واقعا خواسته ي تمام مردمان فقير و بي نصيب از بودجه مملكت است
واقعا اگر نماينده محترم اين كار را تمام كند تا ابد در قلب مردم كوه چنار خواهد ماند
زنده باد حاج حسين درود برشرفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
0
0
در ود بر شما اقای رضازاده
حمدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
0
0
درود خدا بر توبااد حاج حسین که مارا از کازرون جدا کردی زنده بادغیرت حاج حسین لر زبان
جهانپور حسنی
|
-
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
0
0
دکتررضازاده نماینده محترم حقوق دان قاضی با عدالت اصل بزرگی در وجود حضرتعالی است شما برادر شهید فرج اله رضازاده هستید که اول جنگ فرماندهی گردانهای زرهی را انجام میداد حق مردم کوه چنار میباشد....
زهرا مخمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
0
0
اقای رضاراده اشتباه محض کردن این کار کردن امیدوارم که متوجه اشتباهشون بشن که مردم به جون هم انداختن
رامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
روستای ملای انبار با طرح جدا شدن کاملا موافق هستیم زیرا هیچ بدجه ای تا الان صرف این روستا نشده با کوچک شدن امکان پیشرفت و رسیدگی بیشتر میشه
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
مبارک باشه شهرستان کوه چنار،کامتان شیرین
نسرين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
پيش بسوي جدايي
كم كم خشت و بالاده رو هم جدا ميكنيم تا كازرون خودش واسه خودش تنها شهري بشه جاده نداره
درود بر شرفت حاج حسين
هرچقدر خواستيد فحش بديد همش تقديم به خودتون
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
شهرستان کوه چنار باید تصویب بشه تا چشم کازرونی های حسود ... ، من اهل بوشگان دیلمی مقیم بوشهر هستم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
0
0
درود بر حاج حسین درود
زکریا رستگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
0
0
با درود به مردم شهرستان باستانی کازرون. من کازرونی نیستم اما به عنوان یک تاریخنگار و شهرنامه نویس به شما مردم عزیز شهرستان کازرون قول می دهم هیچ تغییری در تقسیمات کشوری رخ نخواهد داد. از زمان روی کار آمدون دولت روحانی پرونده تقسیمات کشوری بسته شده و هیچ تغییری در خصوص تشکیل بخش یا شهرستان یا استان جدید تا سال 1400 انجام نخواهد شد. انجام این مهم حتی در اختیار پارلمان هم نیست. بحث های این چنینی در ایام نزدیک به انتخابات مجلس پیش خواهد آمد. اما یقین داشته باشید امکان تشکیل شهرستان جدید تا پایان دولت روحانی وجود ندارد. 88 شهرستان مدعی دیگر نیز در 31 استان وجود دارد. خیالتان راحت. من نه مقام دولتی هستم و نه اهل این استان. اغلب این ادعاها برای کسب محبوبیت است و نه بیشتر. برای اتفاقی که هرگز اتفاق نخواهد افتاد شما مردم عزیز شهرستان کازرون و بخش های تابعه آن به جان هم نیفتید.
الهه
|
Canada
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
اعتراضات وسیع مردم کازرون این اجازه را به اقای رضازاده نخواهد داد که جرعت پیدا کند و بخشی از هویت و تاریخ شهرستان زیبای کازرون را برای ... خود چپاول کند...نماینده ... کازرون هویت را میسازند نه اینکه از شهر دیگری هویت تاریخی را می دزدند... تو آخر هم بازنده و رو سیاه میشوی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
رضا زاده ... بر تو که ... موگرینی سلفی گرفتی و افتخاری برای ... شدی وآبروی کازرون فرهیخته رو بردی حالا میخوای ... رو شهرستان کنی اول ... درست کن که بلد نیستی یه کلمه فارسی حرف بزنی ... .من خودم بورنجانی هستم واصلا حاضر نیستم با چنارشیجان یکی باشیم
محمد از عسلویه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
با سلام
بنظرم اگر قراره چنارشاهیجان شهرستان مستقل بشه . بهتر است قبلش کازرون به تنهایی یا با چند شهرستان مجاور مثل نورآباد ممسنی و فراشبند یک استان مستقل بشوند و بعدش چند شهرستان دیگه مثلا چنارشاهیجان و خشت و کنار تخته و غیره به شهرستان تبدیل شوند. اینطوری به نفع این چندتا شهرستان خواهد بود ....
حالا که قراره چنارشاهیجان جدا بشه ما کازرونیها هم باید به سمت استان شدن حرکت کنیم و درخواست استان مستقل شدن را بدهیم
با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
خدا کریمه مردم کازرون
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
با سلام بنده اهل بخش جره بالاده هستم و خودمو یه کازرونی میدونم بنده از زمانی که بیاد دارم هنوز بعد این همه مدت جای تاسف داره که یه نماینده از خود کازرون یا این سمت به مجلس نرفته یا کم لطفی ما مردم یا کسی کاندید نشده هرچی هم بوده اکثرا از منطقه نودان و اون سمتها بوده به همین خاطرم هست هر نماینده ای هم میاد فقط به فکر اباد کردن شهر یا روستای خودشه و این خیلی نگران کنندس واسه کازرونی که قطب اقتصادی از هر لحاظ تو استان فارسه یه شهر تمام و کامل امیدوارم یه روز مردم ای شهرستان به خودشون بیان..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
0
0
باسلام
قطعا تمرکز زدایی و ارتقا بخش ها به شهرستان جدید به نفع دو شهرستان است
برای نمونه به استان خراسان توجه نمایید و یا به شهرستانهای تازه تاسیس
شهرستانهای بزرگ توان خدمات رسانی به کل نقاط را ندارند و همین مسئله موجب عقب ماندگی آنها می شود.
بنظرم بزرگترین خدمت دولت و نماینده به این منطقه همین انتزاع و تبدیل شهرستان جدید است.
ضمن آنکه اگر استان فارس هم به دو استان تبدیل شود امکان خدمات رسانی به شهرستانها بهتر می شود.
السا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
0
0
زنده باد حاج حسین رضازاده.
به همه دیگه ثابت شد که کازرونی ها .... ترین آدمان.شهرستان شدن حق ماست وما ازحق خودمون نمیگذریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
تاریخ پراست از افرادی که به ملت خدمت کردند و کسانی هم به ملت و مردم خیانت کردند کسی هم نمی تواند دستبرد به تاریخ بزند جناب حاج حسین رضازاده تا ببینیم تاریخ در مورد شما چه خواهد نوشت آیا جز سرداران صاحب افتخار هستی یا بلعکس اما آن صدای که از دل مرد شنیده می شود این هست که شما باید برای کل شهرستان کازرون تلاش می کردید و ارتقاء برای کل شهرستان بود. همانند والله استان شدن حق کل مردم شهرستان کازرون کازرون بود نه تجزیه بله اول کازرون باید استان می شد بعد قائمیه و.. همه تبدیل به شهرستان اما با این کار برای همیشه استان شدن را از کازرون و قائمیه بنظر میرسد که سلب کردند.
نازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
من کلا از هر چی کازرونی هست متنفرم ادم های حسود خودخواه و مغرور و مسخره ایی هستند
بدنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
ما خواهان استقلال بخشهای خشت وکنارتخته تبدیل شدن به شهرستان زیر نظر استان بوشهر هستیم
تاریکی کی به کیه
بدنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
چرا نظر من را چاپ نکردید مگه مو بد گفتم
خشت هم سی خوش وا بو شهرستان مگه بده
حالا که مطالب منو نیچاپین مو هم نظر میدم تا دالتون بسوزه
امیررئیسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
باسلام جناب آقای رضازاده
باتشکر از تلاش حضرتعالی از عملکردتان نسبت به شهرستان شدن واقعا جای تاسف است وافسوس باید خورد که طی چند صده وهزاره گذشته مردم چنارشیجون وکوهمره وبه قول خودشون ممسنی وبویراحمد زیرنظر این جماعتی که چشم دیدن شهرستان شدن مارو ندارن
امیررئیسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
درود برجناب آقای رضازاده عزیز ودوست داشتنی انشااله موفق باشین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
کازرون به زباله دان تاریخ پیوست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
ما مردم کوه چنار به دنبال اینده وپیشرفت خودمانیم .مگر کازرون درتمام این مدتی که کوه چنار بخشی از ان بوده چه آش روغن دار پخته مگر درتمام این دوران جز محدودیت کاری کردن
سید سعید تقوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
برادران گرامی حجمه توهین هایی که در کانال تلگرامی همدلان کازرون به بخش قایمیه و حتی نورآباد هم کردین خیلی زیاد هست.
شما که نژاد برتر نیستین
در برابر قانون و اسلام همه یکسان هستیم.
ترس کازرونی ها این هست که کازرون بن بسته به جایی راه نداره بالغ بر ۳۰ سال بودجه تمام شهرستان خرج جاده کازرون شیراز شد
برادران کوهمره ای که ترس دارن که شهرستان کوه چنار حقشون و پای مال کنن در این ۳۰ سال کجا تشریف داشتن ؟
پیشرفت و همه دوست دارن و حق هر بخشی است چرا باید صلیقه ای برخورد کنیم؟ چرا بحث دهاتی و شهری و قومی و لحجه ای راه بندازیم؟
امر امر قانون هست باید ار طریق قانون همه پیگیر حقشون باشن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
0
0
این اختیارات بایددست دولت باشه نه نماینده دست کارشناس باشه
الما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
این چه بساطی هست که درست شده مگر الان عصر حجر هست! تقسیمات کشوری یک کار کارشناسی شده هست که با توجه به زمان وتوان ونیاز به توسعه کشور ؛ بعضی از شهر ها که توسعه میابد به شهرستان تبدیل میشوند وبه این دلیل شهرک ها ودهستان های مجاور به ان شهرستان جدید ملحق میشوند این کار باعث پیشرفت شهرستان جدید شده ودولت می تواند بودجه عمرانی واجرایی ان وهمینطور بودجه مالی حقوقی ان را افزایش بدهد نباید مردم وساکنان شهرستان اصلی احساس کنند که بودجه ها وسایر امکانات ان کم خواهد شد در زندگی خانوادگی هم زمانی که فرزندان خانواده بزرگ می شوند باید امکانات زندگی انها را فراهم کرد تا جداگانه زندگی وهرکدام به پیشرفت خودشان ادامه بدهد وخانواده هم به انها کمک کنند این جدایی شهر های کوچک از شهر های اصلی هم همین حکم را دارد نباید مردم کازرون احساس نارضایتی ونگرانی کنند مگر حکومت خان خانی هنوز هست مگر انها راه اهن وفرودگاه وایجاد صنایع بزرگ نمی خواهند که همچنان به وابستگی وبودجه شهر های کوچک دل بسته اند حیف است که استان بزرگی مانند فارس این استان زرخیز ومهد تمدنایران اینگونه دستخوش اشوب بشود بخصوص شهر کازرون ومردم خونگرم ومهربان ان
تبریز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
0
0
سلام آیا قشقاییها یک شهرستان داشته باشند چه ایرادی دارد که اینقدر دشمنی میکنید به قشقاییها تبریک بگویید
حسین م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
با سلام درود بر شما مرد کوهچناری
نازے
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
کازرون خخخخ خندم میگیره وقتی اسمش میارم
آریو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
0
0
ما ملای انباری ها به هیچ‌وجه نمی خواهیم جزو نودان باشیم تمام
آریو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
0
0
ما ملای انباری ها به هیچ‌وجه نمی خواهیم جزو نودان باشیم تمام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۹/۰۲
اذان صبح
۰۵:۱۰:۳۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۵۴
اذان ظهر
۱۱:۵۰:۱۵
غروب آفتاب
۱۷:۰۵:۰۹
اذان مغرب
۱۷:۲۲:۲۲