پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۶۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۷:۱۷
محمد باقر باقری نژاد در همایش حامیان موسوی :
. نماينده سابق كازرون تأكيد كردند كه ما به اصولگرايي معتقديم نه بنيادگرايي و بنيادگرايي با اصول گرايي متفاوت است. باقري نژاد افزود كه با حضور حداكثري شما در انتخابات همه توطئه ها خنثي خواهد شد و به ياري خدا انتخاباتي پرشورخواهيم داشت و انشاءا . مردم كازرون حضور بالاتر از90 درصدی درانتخابات را خواهند داشت

به گزارش خبرنگار کازرون نما به نقل از هفته نامه بیشاپور محمدباقر باقري نژاد نماينده سابق كازرون در مجلس شوراي اسلامي در روز چهارشنبه گذشته بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهدا و در جمع مردم كازرون به ايراد سخنراني پرداختند . ايشان در ابتداي سخنانشان بيان نمودند كه ما افتخار مي كنيم در سرزميني قرار داريم كه سلمان فارسي يار رشيد پيامبر، از اين سرزمين بوده است، افتخار مي كنيم كه در انقلاب حضور فعال داشتيم و دوران دفاع مقدس شهداي زيادي را تحويل انقلاب دادهايم. باقرينژاد در ادامه سخنانشان به انتقاد از وضعيت كنوني پرداختند  و بيان نمودند كه برخي افراد بعد از رحلت امام به مصادره افكار و آرمان هاي ايشان مي پردازند. ايشان همچنين با انتقاد ازعملكرد دولت فعلي بيان كردند كه متأسفانه از هر نظر كه نگاه مي كنيم در بعد شاخصهاي منفي در جهان درصدر قرار داريم و در بعدشاخص هاي توسعه در جهان در رده آخر هستيم . درآمد 300 مليارد دلاري حاصل از فروش نفت در دولت كنوني معادل يك سوم درآمد تاريخ صنعت نفت ايران بوده است . حال اين درآمدها در كجا هزينه شده است . در اين چهار سال در هيچ يك از زمينه ها نتوانستيم به اهداف چشم انداز بيست ساله نظام برسيم و در همه زمينه ها عقبگرد داشته ايم. ايشان در ادامه بيان نمودند كه اگر خداي ناخواسته اين دولت ادامه يابد به زودي همه مردم ايران تحت پوشش كميته امداد قرار خواهند گرفت. نماينده سابق كازرون تأكيد كردند كه ما به اصولگرايي معتقديم نه بنيادگرايي و بنيادگرايي با اصول گرايي متفاوت است. باقري نژاد افزود كه با حضور حداكثري شما در انتخابات همه توطئه ها خنثي خواهد شد و به ياري خدا انتخاباتي پرشورخواهيم داشت و انشاءا . مردم كازرون حضور بالاتر از90 درصدی درانتخابات را خواهند داشت. نماينده سابق كازرون در ادامه به توصيف شخصيت ميرحسين موسوي پرداخت . ايشان موسوي را يك چهره فرهنگي، اخلاقي، كم نظير درتاريخ انقلاب و مصداق صداقت خواند و به دفاع از عملكرد هشت ساله مهندس موسوي پرداخت .وي موسوي را شاگرد جوان امام دانست و عنوان كرد كه در دوران جنگ و بحران و فروش نفت به قيمت 7 دلار، موسوي توانست كشور را به خوبي اداره نمايد و مردم احساس گراني نكردند. باقرينژاد در قسمتي ديگري از سخنانش افزودند ماتنها با اجراي دموكراسي در جهان خواهيم درخشيد، دموكراسي كه معنياش حكومت مردم بر مردم است و آن فقط با شركت تك تك شما مردم عزيز در انتخابات عملي خواهد شد. نماينده سابق كازرون در ادامه سخنانشان به تمجيد از شخصيت خاتمي پرداخته ايشان را يك شخصيت جهاني و تراز اول دانسته و پيشنهاد دادند كه در صورتي كه مهندس موسوي به عنوان رئيس جمهور انتخاب شوند خاتمي را كه پيامآور صلح هستند به عنوان وزير امور خارجه منصوب نمايند. ايشان در پايان بيان نمودند كه به مردم اين اطمينان را مي - دهم كه مهندس موسوي در دفاع از آزادي انديشه ملت و كرامت انساني كمتر از خاتمي نيست و با افتخارات موسوي فرهنگ اصيل قرآني و اسلامي روز به روز گسترش خواهد يافت.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۲
0
0
برادر بزرگوار
احتراما به استحضار می رساند که خبر فوق گزارش اینجانب در هفته نامه بیشاپور بوده است و ای کاش اخلاق حرفه ای و رسانه ای را رعایت می نموده و منبع خبر را ذکر می کردید
با تشکر سید مجتبی امامی
-----------------------------------------
برادر عزیز جناب امامی
با سلام
ضمن عرض پوزش اصلاح گردید . لازم به ذکر است این امر به علت عجله در به روز رسانی و انتشار اخبار ستادها در آخرین ساعات مهلت قانونی تبلیغات صورت پذیرفته است .
کازرون نما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
اذان صبح
۰۵:۳۱:۵۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۱:۲۶
اذان ظهر
۱۲:۵۶:۴۳
غروب آفتاب
۱۹:۰۰:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۱۶:۱۸