پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۱۹۳
تعداد نظرات: ۶۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۰
+ویرایش دوم
محمد سيروس در گفتگو با خبرنگار كازرون نما علت تغيير حوزه انتخابيه خود را پاسخ مثبت به دعوت جمعي از كازروني هاي مقيم شيراز اعلام كرده و با توجه به جمعيت سيصد هزار نفري كازروني‌هاي مقيم شيراز احتمال موفقيت خود در شيراز را بالا دانست.
به گزارش خبرنگار كازرون نما يكي از نامزدهاي انتخاباتي كازرون حوزه انتخابيه خود را تغيير و نامزد انتخابات مجلس در شيراز شد.

محمد سيروس در گفتگو با خبرنگار كازرون نما علت تغيير حوزه انتخابيه خود را پاسخ مثبت به دعوت جمعي از كازروني هاي مقيم شيراز اعلام كرده و با توجه به جمعيت سيصد هزار نفري كازروني‌هاي مقيم شيراز احتمال موفقيت خود در شيراز را بالا دانست.

سيروس همچنين با رد هرگونه شايعه‌ مربوط به توافقات سياسي پشت پرده با برخي از نامزدهاي كازرون گفت: بنده در این 7 ماه حضور در وطن عزیزم، چه بی وفایی‌ها، بی همتی‌ها و بی‌تقوایی‌هایی که ندیدم. حقیقت تلخی که باید به آن اعتراف کنم اینست که مردم شهر هم استقبال خوبی از این فرزند دلسوزشان نکردند.

وي همچنين گفت: از این به بعد شایعاتی اعم از فشار گروه یا جناح خاص، معامله بر سر تغییر حوزه انتخابیه، کنار رفتن به نفع کاندیدا یا جریان سیاسی خاص، عدم تأیید از سوی شورای محترم نگهبان و... در فضای شهرستان خواهد پیچید که بدین وسیله همه را تکذیب می‌نمایم و اعلام می‌کنم که فقط بنا به تصمیم شخصی و مشورت با دوستان به این موضوع تن دادم و لاغیر. اینجانب از مردم شریف شهرستان کازرون درخواست می کنم که بنا به سفارش حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی از بین کاندیداها فقط به «اصلح» رأی بدهند. اما بنده هیچ توصیه‌ای به طرفداری و حمایت از هیچ کاندیدایی نکرده و نخواهم کرد.

 وی در انتها، از همه برادران و خواهران ارجمند در شهر و روستا، خصوصاً خانواده های معزز شهدا و ایثارگرانی که در این مدت با بنده در جهاد مقدسمان که همانا دفاع از راه نورانی امام (ره) و شهدای گرانقدر و رجعت به صراط مستقیم ولایت است، صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم و انشاءالله که این برادر کوچکتان را از کوتاهی ها و عذر و تقصیر حلال فرمایید.

همچنین جمعی از کازرونی های مقیم شیراز با ارسال نامه ای از وی جهت انتقال حوزه انتخابیعه خود از کازرون به شیراز دعوت نموده بودند که متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای حاج محمد سیروس

سلام علیکم

نظر به این که در مقطع حساس کنونی عزم خود را برای خدمت در عرصه قانون گذاری در جهت نیل به اهداف و آرمانهای بلندامام (ره) و انقلاب اسلامی جزم کرده اید و  نامزدی خود را در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کازرون اعلام کرده اید، با عنایت به سوابق حضور سبزتان  در جبهه های دفاع مقدس که افتخار جانبازی آن همچون مدالی پرافتخار بر گردن شما می درخشد و نقش آفرینی در جبهه های فرهنگی و عرصه جنگ نرم در طول سالیان گذشته، حضور جنابعالی را که به پیروی از رهنمودهای امام راحل(ره) و منویات امام خامنه‌ای(مدظله العالی) به منظور تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات و بدست آوردن فرصت خدمت گزاری به مردم منطقه پای در این عرصه نهاده‌اید، به فال نیک می گیریم.

همانطور که مستحضر هستید جمعیتی معادل جمعیت حاضر در شهرستان کازرون اعم از؛ شهروندان شهرها، بخش‌ها و روستاهای کازرون از سالیان گذشته مقیم مرکز استان هستند و در مشاغل گوناگون دولتی و غیر دولتی و صنوف مختلف مشغول فعالیت می‌باشند و سال‌هاست آرزو داشتند که نماینده‌ای از میان خود در مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

البته در دوره های گذشته گاه بعضی از همشهریان عزیز نامزد انتخابات شدند که بعلت عدم اطلاع رسانی و اجماع کامل موفق به حضور در مجلس شورای اسلامی نشدند.

اینک ضمن احترام به انتخاب شما در کاندیداتوری حوزه انتخابیه کازرون و ادب و احترام فراوان به همشهریان عزیز در این شهرستان، باتوجه به سوابق ارزشمند، توانمندی‌هاو مواضع قاطع و اصولی شما در موضوعات مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خواهشمند است با انتقال کاندیداتوری خود به حوزه انتخابی شیراز در کنار همشهریان کازرونی مقیم مرکز استان و مردم انقلابی و همیشه در صحنه شیراز حضور بهم‌رسانید.

 در پایان با شناختی که از جنابعالی داریم، امیدواریم با حمایت قاطبه مردم شیراز، فرصت حضور در مجلس شورای اسلامی به عنوان «عصاره فصائل ملت» را بدست آورده و در جهت رشد و تعالی ایران اسلامی و استان فارس مثمرثمر واقع شوید.

 

والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته

جمعی از کازرونی‌های مقیم شیراز


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
1
به نظر من آقاي سيروس اشتباه بزرگي انجام داده است. شهرستان كازرون يك كانديدا بيشتر نداشت كه اهل شهر كازرون باشد و رفتن وي از كازرون مشاركت شهر كازرون را كاهش بيشتري مي دهد به علاوه وقتي وي در شهر خودش غريب واقع شده چطور انتظار دارد كه در شيراز به او توجه شود؟!
به نظر من رفتن ايشان از كازرون كلاهي بوده كه سر وي رفته است چرا كه با وجود او ممكن بود بعضي از مذهبي ها به او راي بدهند كه اين مساله حاميان يك نامزد خاص را ناراحت مي كرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
0
مردم شريف كازرون واقعاً حيف وصد حيف كه ما قدر آقاي سيروس را ندانستيم. ايشان مي‌توانستند براي آباداني كازرون خيلي مثمر ثمر باشند. اميدوارم نظرشان برگشته و به شهر خودشان بيايند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
0
مي‌توانم به جرأت بگويم كه آقاي سيروس تنها كانديداي اين شهر بودند كه به هيچ قطب ثروت و قدرت وابسته نبودند. اي كاش نظرشان برگردد تا مردم مجبور نباشند به كانديدايي كه موردنظر برخي از افراد خاص است رأي بدهند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
0
به نظر من اگر کازرونی های مقیم شیراز همت کنند کازرون میتواند در مجلس شورای اسلامی دو کاندیدا داشته باشد که قدرت چانه زنی برای کازرون افزایش می یابد. ایشان از خود گذشتگی کرده اند ایشالا که کازرونیها قدر بدانند.
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
1
واقعا که ما کازرونی ها همیشه غریب پرست بوده ایم . کی ما میخواهیم یک کازرونی را به مجلس بفرستیم نمیدانم.
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
0
با شناختی که بنده از نزدیک از اقا سیروس داشتم و شنیدن برنامه هایشان ایشان را اصلح می دانم و دوست داشتم در کازرون به ایشان رای بدهم اما 12 اسفند برای رای به ایشان با خانواده به شیراز می رویم انشا الله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
0
به جاي آقاي سيروس بايد آقاي دهقان ناصرآبادي براي حفظ اندك آبروي باقيمانده خودش حوزه انتخابيه اش را تغيير دهد.با وضعيت الان ايشان در كازرون و بخشها ايشان نصف راي دوره قبل خودش را هم نمي آورد و سخت شكست خواهد خورد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
0
بنظرمن اقای سیروس شانس زیادی داشت تا رای بیاورد ایشان نباید به شیراز میرفت بین مردم داشت بعنوان یک شانس مسلم جا می افتاد حیف شد امیدواریم که در شیراز رای بیاورند ای کاش میشد برگردند
یک همشهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
0
بنظرمن ایشان شانس زیادی برای رای اوردن داشتند تازه بین مردم داشت دیده و شناخته میشدند داشت بعنوان یک اصلح مطرح میشدند حیف شد ای کاش میشد برگردند به هر حال برای ایشان درشیراز ارزوی موفقیت دارم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
0
آقای سیروس من که بهتون گفتم اقبال عمومی ندارید و گوش به حرف ما ندادید.
چطور مردم کازرون به یک فرد نظامی که در طول 10_20سال گذشته مقیم تهران بوده و در کازرون ارائه خدمتی نداشته باید رای دهند.
چرا مردم کازرون را بی وفا و بی تقوا می خوانید که از شما استقبال نکرده اند.
در شیراز هم روی رای کازرونی ها حساب باز نکنید.در دوره های قبل هم کازرونی های مقیم شیراز کاندیدای کازرونی داشتند و رای نیاورد.
انشاالله در لیست یکی از گروه های سیاسی اگر قرار گرفتید امید 30تا 50رای دارید و به مجلس هم نخواهید رفت.
انشاالله روی دوره های دیگر سرمایه گذاری کنید.
توقع نداشته باشید ره صدساله را یکشبه بپیمایید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
0
آقای سیروس شخصی ولایتی، رزمنده، دلسوز و متدین می باشد. ما مردم کازرون قدر چنین اشخاصی را ندانستیم چرا ایشان را سرزنش می کردید؟ خیلی از متدینین همین شهر هم که دم از ولایت می زنند و در پست های مهمی هستند فقط شعار می دهند که ما ولایتی هستیم و می خواستند ایشان را از کاندیداتوری منصرف کنند در حالی که رقابت در انتخابات سازنده و مفید است. امیدواریم ایشان موفق و موید باشند و همشهریان عزیز قدر این چنین اشخاصی را بیشتر بدانند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
0
با ارزوی موفقیت و پیروزی شما در این انتخابات
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
0
بسمه تعالی
بسی موجب تاالم است که شهرستان هنوز انقدر رشد نیافته تاازاستعدادها وچهره های زجر کشیده انقلاب استفاده کند و تنها برنظرات عده ای انحصار طلب که بعضا به دنبال مطرح کردن خود هستند وحتی به جرات می توان گفت که اندیشه اداره کردن یک کلاس 20نفره را ندارند چه برسد به یک شهرستان،به استناد متعدد بویژه نحوه اداره شهر این گروه معدود تنها خودرا می بینند ولاغیر رفتن آقای سیروس برای من که ساکن این شهرستان هستم زجر آور هست بی شک با بی مهریهایی که کاندیدای گذشته به این شهرستان کردندمشارکت مردمی بویژه ازناحیه مردم شهر ملموس خواهد بود بنده رفتن برادرگرامی سیروس را یک حرکت اعتراضی به مسئولین دانسته وروزگاری را شاهد خواهند بود که مردم عقب افتادن شهرستان را بچشم آنان خواهند دید به برادر سیروس هم توصیه می کنم که دراین خصوص تجدید نظر کرده ومشارکت درانتخابات را با نبود خود کاهش ندهندحضور ایشان در شیراز همچون خدمت در زادگاه خود نخواهدبود .
شهروند کازرون
علی محمد روانستان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
0
آقای سیروس عزیز، چون در حال حاضر بر فضای سیاسی و انتخاباتی کازرون اشراف اطلاعاتی دقیقی ندارم - به خاطر عدم حضور مستقیم در زادگاهم - نمی‌توانم بر عملکرد شما در خصوص ترک حوزه‌ی انتخابیه‌ی کازرون و اقبال به حوزه‌ی انتخابیه‌ی شیراز نظر خاصی بدهم اما آن‌چه که همیشه مد نظر بنده بوده این است که کاندیداها باید فقط به قصد خدمت خالصانه به ولی‌نعمتانشان وارد این عرصه‌ی حساس شده و برادروار در کنار هم به فعالیت تبلیغاتی بپردازند و مطمئن باشند که خداوند با آنانی است که همه‌ی وجود خویش را در طبق اخلاص خدمت نهاده و در پیشگاه حضرت دوست عرضه کرده‌اند. بدین وسیله از درگاه خداوند منان، برای همه‌ی همشهریانم آرزوی توفیق انتخابی آگاهانه و شایسته و برای کاندیداهای محترم سلامت نفس و اخلاص در نیت را می‌نمایم.
علی محمد روانستان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
0
آقای سیروس عزیز، چون در حال حاضر بر فضای سیاسی و انتخاباتی کازرون اشراف اطلاعاتی دقیقی ندارم - به خاطر عدم حضور مستقیم در زادگاهم - نمی‌توانم بر عملکرد شما در خصوص ترک حوزه‌ی انتخابیه‌ی کازرون و اقبال به حوزه‌ی انتخابیه‌ی شیراز نظر خاصی بدهم اما آن‌چه که همیشه مد نظر بنده بوده این است که کاندیداها باید فقط به قصد خدمت خالصانه به ولی‌نعمتانشان وارد این عرصه‌ی حساس شده و برادروار در کنار هم به فعالیت تبلیغاتی بپردازند و مطمئن باشند که خداوند با آنانی است که همه‌ی وجود خویش را در طبق اخلاص خدمت نهاده و در پیشگاه حضرت دوست عرضه کرده‌اند. بدین وسیله از درگاه خداوند منان، برای همه‌ی همشهریانم آرزوی توفیق انتخابی آگاهانه و شایسته و برای کاندیداهای محترم سلامت نفس و اخلاص در نیت را می‌نمایم.
HTAN
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
0
جناب آقای محمد جان سیروس!
من در این حد نیستم که نظر بدهم، امّا خدمت به وطن یه چیز دیگه است.
امّا امیدوارم (و مطمئنم) که شما حتی اگر در تهران هم باشید، موفّق اید.
به امید پیروزی بر رقیبان و رفیقان...
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
0
آری بالاخره حزب ... ایشان را متقاعد کرد که محترمانه به نفع کاندید آنها حوزه انتخابیه خود را تغییر دهد من بارها این تلاشها را با چشم خود دیده بودم واقعا حیف شد که یک کاندیدای کازرونی از شهر خود برود
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
0
با سلام به همه همشهريان
البته هيچكدام از نظرات را قبول ندارم چون ممكن است شما هم نظر مرا قبول نكنيد اين به پاي آن
بخصوص بيانات آقاي سيروس كه كمي تند است
درسياست ورزي به حداكثر نمره دست نمي يابد چون در حالتي از خشم وغضب وانزجار ودر زير سايه هيجانات اين متن را تنظيم كرده است
اولا تغيير حوزه انتخابيه اثري در پيروزي ندارد وممكن است باشكست مواجه شويد درست است كازرونيها از كازرون سالهاست رفته اند وآن كازرونيهاي آبادگرشهر وروستا ديگر يافت مي نشوند ولي آقاي سيروس آنها اغلب درتهران هستند نه شيراز چون شيراز چندان جمعيتي از كازرونيها را درخود جاي نداده است شايد هم از شما سئوال كنند
شما كه در شهر خود اينگونه بيگانه ايد چگونه در غربتدراين مدت كوتاه آشنا ميشويد وشناسا اين ازمنظر هر فكر سليمي جاي سئوال است واميدوارم اين سئوال را بي پاسخ نگذاريد.
هرچند بنده شما را بلحاظ شخصيتي كمتر از ديگران نميدانم ولي اين رفتار با اين گفتار بقول انگليسي ها نه با concept ونه هم باconceptionsخوبي مواجه است مفهومش بد وبرداشتي هم كه ازآن ميگردد بد است بايد ايستادگي ميكرديد ورقابت ها را در هم ميشكستيد.
مشورت خوب است واميدوارم مشاوران موجب پيروزي شما شوند چون واقعا براي كازرون سه نماينده درمجلس هم كم است واين خرابيهاي گذشته را بايد جبران كرد بنده هم نهايت كمك را به مشا در شيراز خواهم نمودولي وقتي يك سياسي خودش نتواند بستر راي خودش را تعيين كند وديگران خط ونشان برايش بكشند به نظر بنده فريب ميخورد چون شيراز آراي سنتي هر كانديدا بسته به شناختي كه نسبت به اصالت او دارند ويا خدماتش را ميشناسند يا قوم وقبيله گري است آنگونه كه در قشقائيها ولرهاي دشمن زياري ديده ميشوداين تقسيم راي هميشه در شيرازحاكم است قشقائي ها وبخش اعظمي از لرها به غلامرضا محمدي كشكولي راي ميدهند بسياري از شيرازيها به آقاي قادري ودستغيبها هم راي خود را دارند وغيره اين آراي باقيمانده هم براي هركدام به نوعي جذب ميشودلاريها هم به دكتر صادقي راي ميدهند ببينيد شما با چند هزار كازروني ميخواهيد به مجلس برويد بنا براين خبط بزرگي است كه مشاوران يا شما نموده ايدبخصوص درمدت كمي كه پيش روست هرچقدر هم شما شناسا باشيد جا نخواهيد افتاد شيراز را با حوزه رايش بايد درنظر آورد نه شهر تنهارااصلا به هيچ وجه براي بنده قابل قبو ل نيست.
آقاي سيروس اگر انسان صاحب اثر ارزشمندي باشد بله هرجاي ايران وطن اوست واورا دست به دست ميبرند اگر شما نظامي هستيدمطمئن باشيد اين مردم با ارزش گذاري به همه خدماتتان فقط به ميزان يك انسان با روحيه نظامي به شما مينگرندكه اين روحيات با ريزش راي هم مواجه است وتجربه اين را نشان داده است كه نظاميها را در سياست با همه علاقه اي كه اين عزيزان به خاك ودين دارند منع ميكنند.
مردمتان را هرگز نبايد به بي تقوايي متهم ميكرديدبنده كه شما را نميشناسم چون اين مردم هرگز به كانديداهاي حاضر درصحنه كم مهري نكردند هركسي آمد خوب يا بد به اندازه كاسه اش به او بهره دادند.
بنظر ميرسد ازفحواي كلام ولحن بيانتان قهر كرده ايديك سياسي هرگز قهر نميكند وناز واداي او نبايد توام با بد گويي واتهام باشد هميشه بايد به ديده احترام به مردم نگريست بنده قبول دارم اين بداخلاقي در شهر وكشور ما باعث خيلي بدبختيها شده است هرچند در قانون اساسي ما دولت موظف به بكارگيري همه امكانات خود براي رشد فضايل اخلاقي براساس ايمان وتقوي ومبارزه با كليه مظاهر فساد شده است وتباهي (اصل سوم بند يكم)ولي نميتوان اين كوتاهي حكومت را به گردن مردم انداخت الناس علي دين ملوكهم بنظر ميرسد شما هم كه جز وكالت ونماينگي در مجلس خواست ديگري نداريد وقتي كسي اقبال به شما ننمود بايد خدارا شكر كرد كه بار مسئوليت را ازدوش تو برداشته اند ونبايد اورا به ناسزا گرفت كه اينجا هم اگر جسارت از حد نگذرد بايد عرض كنم شما در تشخيص اين موضوع كمي دچار ابهام شده ايد. بنظر بنده يك انسان سياسي كه حضرتعالي اخص سياست را درنظر نگرفتيد به اين زوديها ترك ميدان نميكند.عليالظاهرا دوستانتان اين موضوع را با تصميم شخصي براي تان رقم زدند ولي اگر اين حركت واين تصميم به اين معنا بودومبين اين مقصود كه دامنه تبليغات خود را توسعه دهيد وازآنسو مردم را دريك انتظارقراردهيد تا سالهاي آينده آنان را با حضور خودتان دلشاد كنيد ميتوانم به شما تبريك بگويم ولي طوري نبايد باشد كه در شيراز شكست بخوريدچون آنوقت ميگويند اين همان فرديست كه همه حرفها را بار ماكرد وخودش هم راي نياورد ما با آرزوي سلامتي شما وبا نهايت احترام براي تك تك فرزندان كازرون بخصوص بزرگاني مثل شما اين چند سطر را با نيت خير وبا هدفي كه ديگر خداي ناكرده آن گروه اقل بداخلاقي كه مايه دل آزاري شما شدند به ديگران تعميم نيابد با توجه به مسئوليت خطيري كه نسبت به بزرگان خود داريم نوشتيم تا بدانند شهرستان ما داراي فرهنگي ديرينه تمدني كهن وفرزنداني خوش اخلاق است آنان كه بداخلاقي ميكنند با دو مشكل مواجه بودند
محروميت از آن منبع عظيم فرهنگي كه مرحوم مرداني ها را تحويل جامعه داد
دوممحروميت از آموزگار خوب
ما داعيه دار يك ادب اسلامي وايراني درجهان شده ايم نبايد بد اخلاقي كنيم ونه هم بايد متهم به بداخلاقي شويم زيرا آن اتهام هم يك بداخلاقي است
درهرجا كه هستيد پيروز باشيد وموفق
عفری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
0
متاسفم از اینکه اگر کسی به کانون قدرت و ثروت وصل نباشد آنقدر تخریب می شود که حوزه انتخابیه اش را عوض کند
عده ای نمی خواهند صحبتهای آقا عملی شود به همین خاطر حتی شده به شیراز می روم و به ایشان رای می دهم تا رایم طبق صحبتهای آقا به اصلح باشد
عبدالرسول حسنی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
0
جناب آقای حاج محمد سیروس
پس از مشاهده این خبر با دلی پر از اندوه و چشمانی اشکبار عرض می کنم که ما را در عدم همراهی شما جهادگر مخلص و همیشگی عرصه های دفاع از اسلام و انقلاب و مردم، حلال فرمایید. بله واقعاً ما مردم کازرون قدر گوهری چون شما را به این زودی ها نخواهیم دانست. اما جنابعالی در این چند ماه حضورتان عطر با طراوت ارزشهای متعالی اسلام و انقلاب را در فشای مسموم و خفقان آور شهر عزیزمان پراکندی. تو از ابتدا پیروز بودی چراکه بدنبال ثروت و قدرت نبودی. امیدوارم که مردم شیراز اشتباه تاریخی ما را تکرار نکنند؛ گرچه آنجا هم رای بیاوری یا نه، در هر حال پیروز هستی.
من هجرتت را به فال نیک می گیرم و شخصاً و با همه فامیل و دوستانم در شیراز تماس می گیرم تا برای شما تبلیغ کنند و رای بدهند و خودم به اتفاق خانواده و نزدیکانم 12 اسفند در شیراز به شما رای خواهیم داد؛ باشد که ادای دینی باشد بر کوتاهی هایمان.
محمد
|
-
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
0
سلام : حالا این اقای سیروس کی هست ؟؟!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
0
آقاي سيروس چرا شهر و روستايي مي كنيد؟خيلي زشت است كه مي گوييد:((حقیقت تلخی که باید به آن اعتراف کنم اینست که مردم شهر هم استقبال خوبی از این فرزند دلسوزشان نکردند. ))
از شما بعيداست
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
0
به نظر من این وضعیت پیش آمده عدم مدیریت مسئولین شهر درخصوص هماهنگی بین اعضای اصول گرا بوده است که نتوانستند با ایجاد یک وحدت اصولی اصلح را انتخاب کرده وتنها به یک کاندید که احتمال رای آوری آن بخاطر عدم مدیریتش وهمجنین تعامل با مردم شهرستان رای آوری وی در شهر کازرون بسیار کم است وبی تردید اصول گراها با مشکلات بسیاری در شهرستان مواجه خواهند شد ومردم خدوم کازرون آنها را مسئول شکستها وعقب افتادگیهای شهرستان می دانندودرآینده هم با وجود مسئولین بی بصیرت چنین خواهد بودآقای سیروس با دلسوزی خود می توانست خادم خوبی برای شهرستان باشد درضمن مگر کاندیدای فعلی ومطرح برخی گروه ها درشهرستان است یا درزمان حضور درمجلس در شهر عزیزمان حضور داشت؟
مهدي تقي نژاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
0
حضور در عرصه هاي سياسي، اجتماعي و حتي فرهنگي كازرون قدري سخت و گاه طاقت فرساست. علت آن هم حضور دوستاني است كه طي 30 سال گذشته نسبت به كازرون احساس مالكيت داشته اند و اجازه فعاليت را از ديگران سلب كرده اند. در اين شهر اگر نماينده مردم هم باشي و آن عده تو را نخواهند نمي‌گذارند آب خوش از گلويت پايين رود و عرصه را تنگ مي‌كنند. اين ها حضور آقاي سيروس را هم تاب نياوردند. فارغ از اين كه ايشان مي‌توانست راي بياورد يا نياورد حضور ايشان كام آنها را تلخ كرد. محمد سيروس بچه مذهبي جبهه‌اي صادق و سالمي است كه به هيچ‌جا وصل نيست. چرا بايد از حضور او دلگير و عصباني شد و او را با برخوردهاي ناشايست نواخت. به هرحال سربلندي اين برادر عزيز را از خداوند طلب مي‌كنم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
0
با توجه به این که جناب آقای سیروس فردی با سلامت سیاسی و اجتماعی و فهیم هستند تلقی بنده این است که معافیای قدرت و ثروت موجبات تغییر نظر ایشان شده اما مردم این دیار ان شاء الله تحت تاثیر تبلیغات و عملیات روانی معافیای قدرت و ثروت قرار نمی‌کیرند و آقای سیروس را که تقریبا سالم‌ترین نامزد این دوره در شهرستان هستند انتخاب می‌کنند. البته از آقا یسیروس هم می‌خواهیم به کازرون برگردند. نظر با خود ایشان است و ان شاء الله موفق باشند.
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
0
سلام آقای سیروس.
ریسک بزرگی است. با مقدار زمان اندک و فرصتی برای شناخته شدن باید خیلی زودتر از این تصمیم می گرفتید. به هرحال راه دشواری در پیش خواهید داشت. سید قم المقدسه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
0
سلام
آقای سیروس من کازرونی ساکن شیرازم و چون شناخت هر چند کمی با خانواده شما دارم و خانواده متدین ، دلسوز و اهل بیتی ، پس هر کجای ایران که باشی ان شاالله موفق باشی و صد برابر که به شیراز خوش آمدی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
0
چرا بعضي ها ديواري كوتاهتر از دهقان نديدند كه هرجا ميرسند اورا تخريب ميكنند از خدا بترسيد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
0
جناب سیروس اصلا به صحبت های انسان های منفی گوش نکنید و تنهابه هدفتان توجه کنید چرا که اگر خدا بخواهد موفق به خدمت در این عرصه می شوید و اگر هم موفق نشدید در عرصه های دیگر ادامه خدمت می دهید .
من الله توفیق و علیه التکلان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
0
امسال از اينكه مثل سالهاي پيش نمي خواستم رأي سفيد (زيرا كسي را اصلح نمي دانستم) به صندوق رأي بيندازم خوشحال بودم چون كانديداي اصلحي(آقاي سيروس) در بين كانديداهاي ديگر بود. بسيار متأثر شدم از اينكه ايشان در شهرمان كازرون كانديدا نيستند ولي چون به ايشان خيلي اعتقاد دارم حتماً با خانواده به شيراز مي رويم و به ايشان رأي مي دهيم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
0
كاربر محترمي كه گفتيد(توقعي نداشته باشيد كه ره صد ساله را يك شبه بپيماييد) مي خواهم بدانم مگر اقايان دهقان و محمدصادقي اين راه را صدساله پيمودند؟ من با توجه به آشنايي كه از برادر آقاي سيروس دارم مطمئنم كه ايشان يك چنين توقع بي معني را نداشته ونخواهند داشت و ايشان فقط وفقط بر اساس وظيفه شرعيشان به اين ميدان پر خطر! وارد شده اند. ايشان فقط وفقط براي آگاهي دادن به مردم شريف زادگاهش (كه نبايد گول وعده هاي تو خالي و پوچ كانديداها بخورند) به اين ميدان وارد شده اند. آقاي سيروس من براي شما آرزوي موفقيت دارم و حتي اگر هم وارد مجلس نشويد حركت شما تحسين برانگيز است. رأي ما آقاي سيروس در شهر شيراز.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
0
از اينكه آقاي سيروس چنين تصميمي گرفتند ناراحت شدم ولي در عين حال بسيار خوشحالم حيف ايشان بود كه در كازرون اينقدر تخريب شخصيتي شوند. مردم شريف كازرون ما قدر آقاي سيروس را ندانستيم چون ايشان حتماً ميتوانستند نه فقط كازرون بلكه روستاها را نيز با توجه به برنامه هايي كه داشتند آباد كنند ولي چه حيف كه تصميمشان قطعي است. آقاي سيروس عزيز برايت از صميم قلب آرزوي موفقيت ميكنم. روز 12 اسفند مردم شريف كازرون مقيم شيراز را در پاي صندوق هاي رأي مي بينم انشاالله. رأي ما فقط آقاي سيروس حتي اگر در شهر كازرون نباشند.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
0
جناب آقای محمد سیروس با سلام و احترام به تصمیم جنابعالی در خصوص تغییر حوزه انتخابیه از شهرستان کازرون به حوزه انتخابیه شیراز با توجه به شناختی که شما برادر بزرگوار چه از بعد مدیریتی دلسوزی و احساس مسئولیتی و چه تقوا و بصیرتی که در شماسراغ دارم انشاا... موفق خواهید بود. یقیناهدف ادای تکلیف میباشد
رضا حسین پور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
0
جناب آقای محمد سیروس با سلام و احترام به تصمیم جنابعالی در خصوص تغییر حوزه انتخابیه از شهرستان کازرون به حوزه انتخابیه شیراز با توجه به شناختی که از شما برادر بزرگوار چه از بعد مدیریتی دلسوزی و احساس مسئولیت و چه تقوا و بصیرتی که در شماسراغ دارم انشاا... موفق خواهید بود. یقیناهدف ادای تکلیف میباشد
کریم نژادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
0
انشاالله با تمام توان در اطلاع رسانی به همشهریان عزیز مقیم شیراز و تبلیغات وسیع جهت حضور اقشار مردم در صحنه کاندیداتوری جناب اقای حاج محمد سیروس محکم و استوار میباشم و انشاالله با همت تمام همشهریان عزیز مقیم شیراز اعم از کازرونی و بخشهای تابعه درصد بالایی از کل رای شیراز می اورید(انشالله)
اا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
0
سیروس کی آمد و کی رفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
0
من شنيده ام كه آقاي سيروس بخاطر قرار گرفتن در ليست جبهه پايداري به شيراز رفته است پس اگر واقعيت داشته باشد، اين دعوت و... بهانه است.
ثانيا راي دادن به شيوه قبيله اي و زنده كردن تعصبات وطني شايد در كازرون جواب بدهد اما در شيراز جواب نخواهد داد.
من هم معتقدم كلاه بزرگي بر سر آقاي سيروس رفته است.
یفغع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
0
درود بر آقای سیروس و تصمیم انقلابی ایشان.
دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
0
0
بنام خدا متاسفانه باتوجه به شرایط امروزی که میبایستی نظرات رهبری در خصوص عدالت به اجرا در آورد واین وظیفه نماینده گان میباشد ولی الان در شهری مثل کازرون درانقلاب پیش قدم بوده ودر این موضوعات هم همیشه جلو بوده نمی بایست در این خصوص هم پیش باشد ؟ الان در کازرون نماینده شدن دارد روش قبل پیش میبرد یعنی بصورت طایفه ای ومسله اینکه که به مجلس برود که بتواند نظدات دهبری که همان عدالت باشد مطرح نیست واین یک فاجعه میباشد پس شما میبایستی در هر کجا حوزه انتخابیه دارید این مطلب دنبال نمایید اگر کازرون بود بهتر
lمحمدی از خشت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
0
0
امسال فرد دیگری به نام حاج امان اله دهقانفرد از خطه ی شهر و روستا پا به عرصه ی انتخابات گذاشته که بیش از همه ی افراد به اصول گرایی دل بسته عده ی زیادی از مردم خشت و کنارتخته و کمارج و دریس و مرکز شهر مجذوب اخلاق مداری و ولایت مداری و سخنان دردمندانه ایشان قرار گرفته اند . وی حرف های جدیدی را مطرح می نمایند و با توجه به عدم وابستگی وی به کانون های قدرت و ثروت سنتی در شهرستان کازرون ترس آن را داریم در خصوص وی نیز اقداماتی مانند آن چه با آقای سیروس کردند نیز انجام دهند . این هایی که در کازرون حاکم هستند غیر از خودشان هیچ کس را قبول ندارند . حتی سایت کازرون نما هم در دست همین افراد است و متاسفانه نماینده ی خاص آنان شده ست . خدا عاقبت همه را ختم به خیر کند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
0
0
خدا خیرش بده ، واقعاً از دست دادیم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
0
0
به نظر من بهتره بقیه کاندیداها هم حوزه انتخاباتیشون عوض کنند تا وزن نمایندگان کازرونی تو مجلس بیشتر بشه ...
قهرمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
0
0
سلام .
بنده یکی از کاربران دایمی کازرون نما هستم
باید اظهار کنم با توجه به مدت زیادی که با این سایت در ارتباط هستم و نیز با آشنایی که با مدیریت محترم سال های اخیر و فعلی این سایت دارم باید نظر ذوستان را به این نکته جلب کنم که سایت کازرون نما به هیچ گروه یا جریان خاصی متصل نیست البته در مدیریت سایت که انصافا هدفی جز اطلاع رسانی و خبرگزاری و انعکاس رویدادها و اخبار شهرستان یا مربوط به شهرستان دارد و هیچ انگ یا برچسبی به این سایت معتبر و فعال و مهمتر از همه بی طرف نمی چسبد هر چند که هر سایت یا خبرگزاری با اهدافی که دارد و با سرمایه گذاری که انجام می دهد حق دارد که تفکر خاص خود را داشته باشد و اهداف و خط مشی خود را دنبال کند و یا وابسته به جناحی خاص باشد اما بیشتر دوستانی که در این مدت چند سال عمر کازرون نما و در دوران انتخابات های مختلف کشوری و شهرستانی به این موضوع رسیده اند و بارها مدیریت محترم سایت به این موضوع اشاره فرموده است که اهداف کاملا بی طرفی را دنبال می کنند ولی به عنوان یک کاربر با سابقه ی این سایت بر خود لازم دانستم که این بحث را مطرح کنم خصوصا در جواب آن دوست محترمی که نوشته است "کازرون نما در دست همین افراد است" شاید به این جانب هیچ ربطی هم نداشته باشد و مدیریت محترم سایت قادر به جوابگویی هست اما دوستان عزیز که به وسیله ی این سایت یا دیگر سایت ها و وبلاگ های شهرستان قادر هستند که صحبت ها و نظریات خود را به معرض دید یک دیگر بگذارند و با هم در این فضای مجازی به گفتگو و تبادل افکار بپردازند جایز نیست که این سایت محترم را به جانب داری از جریانی خاص یا فرد یا افرادی معلوم متهم کنید و خواهشمدم استفاده ی لازم و پربار را از این تریبون داشته باشید و با احترام به عقاید و نظریات خود و دیگران بکوشیم تا آن چه که به نفع شهرستان و کشور است را بازگو کنیم و در همه ی ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی و ورزشی و محیط زیستی و دینی و سیاسی و اقتصادی شهرستان و کشور با توجه به تخصص و داشته های خود شرکت کنیم و داشته های مان را با هم تقسیم کنیم و به جای پرداختن به موضوعاتی بی ارزش و پریدن به هم و انگ زدن به دیگران با هم در این فضای آزاد گفتگو کنیم و با صحبت ها و برخی نظریات ناعادلانه و به دور از جوانمردی موجبات دلسردی مدیر یا دست اندرکاران این سایت محترم که خدا می داند چه قدر در این مدت مشغول به کار موفق بوده و چه اندازه بازدید کننده در کلیه ی بحث های متفاوت خبری از جمله دینی و ورزشی و محیط زیستی و سیاسی و خصوصا ارتباط مردم و سخنان شان با مسوولان دارد نشویم ضمن اینکه بنده در انغکاس بعضی از صحبت های دوستان که بدون درج نام خود به بعضی از مسوولان یا شهرستان بی احترامی می کنند از کازرون ما انتقاد داشته ام.
لذا بگذارید تا در محیطی آرام و به دور از هر گونه تنش، سایت کازرون نما به وظیفه اش یا بهتر بگویم به مسوولیتی که بر عهده اش می باشد و چیزی نیست جز خدمت به شهرستان و مرم با فرهنگ شهرستان و خدمات رسانی به کاربران محترم و بروز بودن و در دسترس بودن همه ی افرادی که در این سایت اخبار و رویدادهای شهرستان را دنبال می کنند بپردازند و در بحث نمایندگی و نامزدهای انتخابات مجلس انصافا خیلی از ما به واسطه ی همین سایت با برخی از نام های نامزدها آشنا شدیم و با احراز صلاحیت و رد آن یا با اهداف نامزدها یا عملکرد نمایندگان یا ارتباط مهمی که بوسیله ی وبلاگ های دوستان کازرونی که لینک این سایت محترم هستند پس لطفا با به کار بردن بعض الفاظ غیر محترمانه بر این سایت محترم جفا نکنیم و در ضمن به مدیریت و دست اندرکاران کازرون نما حق بدهید که مثل تمام افراد جامعه تفکر خاص خود را داشته باشند و تفتیش عقاید نکنید هر چند که کازرون نما در انعکاس اخبار رعایت امانت داری را انجام می دهد و همه ی مطالب را انعکاس می دهد جز توهین یا افترا و یا صحبت های نامربوط و من و ما و شما و ایشان و دیگران سعی کنیم از وجود این سایت محترم استفاده ی بهینه و پربار را داشته باشیم و چه قدر حیف است که خدای نکرده این سایت فعال به سرنوشت سایت های خوبی چون کازرون نیوز مهندس امامی یا نرگس نیوز دچار شود پس بکوشیم تا با انتقاد های سازنده و به دور از هرگونه هدف تخریب نظریات مان را به گوش مدیریت محترم سایت برسانیم در صورتی که به برخی مطالب منتشز شده در سایت اعتراض داریم.
با عذر خواهی از مدیریت محترم کازرون نما که با نظریات خود به صورتی در امور کازرون نما دخالت کردم و خدا می داند که تنها هدفم این بود که قدر ین محیط مجازی را بدانیم ، فضایی که همه می توانیم به راحتی آن چه را که به نظرمان می رسد چه در بعد فرهنگی و شعر و شاعری و معرقی چهره ای شهرستان و معرفی کتاب و آشنایی با نخبه ها و شهدا و رزمندگان و ورزشکاران و چه در بعد سیاسی و چه در انتقاد از مسوولان شهرستان و دیگر ابعاد مختلف جامعه به عنوان فعالین اجتماعی منعکس کنیم.
یا جق
حسین
|
CZECH REPUBLIC
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
0
0
انشاالله موق باشید
سید علیرضا حسینی مقدم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
0
0
با سلام
من و بسیاری دیگر از کازرونی های مقیم شیراز از ورود ایشان بسیار خوشحالیم. کاش وحدت بین شهر و روستا را در شیراز به نمایش بگذاریم و به این دردانه شهرمان لبیک بگوییم و همگی به ایشان رای بدهیم.
کاش این مقدمه ای باشد بر احقاق حقوق پایمال شده ما در استان.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
0
0
كاربر محترمي كه نوشته ايد:(آقاي سيروس چرا شهر و روستايي مي كنيد؟) با توجه به شناختي كه از ايشان دارم، كه اتفاقاً ايشان هر كدام از كانديداها، شهري و روستايي كردند به شدت مخالفت كردند و به هيچ عنوان حرف شما درست نيست چون از ايشان در روستاها استقبال شد ولي متأسفانه بعضي از مسئولين شهر وما مردم شهر كازرون از آقاي سيروس استقبال نكرديم. ايشان حرفهاي تازه اي مي زدند و مطمئنم اگر آقاي سيروس در كازرون مي ماندند و رأي مي آوردند حتماً هم كازرون و هم روستاهاي اطراف آباد مي شدند. اميدوارم ايشان در شيراز موفق باشند.
اا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
0
0
***************************************************************
مرد تلاش و خدمت*** محمدصادقی باغیرت
***************************************************************
علي كشاورز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
0
0
حداقل براي شما خوب شد ديگه، از بلاتكليفي هم در اومدين .
البته اونجوري كه یکی از کاربران دایمی کازرون نما نوشته هم نيستا مگه ميشه سایت کازرون نما به هیچ گروه یا جریان خاصی متصل نباشه بخصوص مدیریت اون .
التماس دعا ...
علی
|
-
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
0
0
متاسفم متاسفم متاسفم برای کازرون
برگرد برگرد برگرد
حاجی چه کنیم تا برگردی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
0
0
بازم مثل همیشه دهقان برنده میشه
اا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
0
0
آقای سیروس چرا عوام فریبی می کنید؟هنوز که شما از کاندیداتوری شهرستان کازرون انصراف ندادید؟می خواهید مطمئن شوید اگر در لیست جبهه پایداری شیراز قرار می گیرید به شیراز بروید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
0
0
این رفتن ها داغی است ابدی بر تارک این شهر باستانی که با رفتن هرکدام "یک ثلمه وگوده" برجا میماند .ایمانی وباداهنگ نمونه های کمی نیستند . و اینک ای برادرانم.کاش غیرتهای باقی مانده ما بجنبد واینبار برای نماد و نمونه هم که شده نگذاریم این روند شوم ادامه یابد.تا رفتگان هم برای رضای خدا وبه یاد همه آنچه بدان میبالند برگردند."بازگرداندن سیروس" میتواند خود آغاز یک حرکت برای نجات کازرون از این روند محتوم باشد.عزیزانم رفتن وشانه خالی کردن وتن دادن به آسایش غریب شهرهای دیگر هنر نیست. باید ماند تافرهنگ اصیلمان بماند باید پای خیلی از کاستیهای کازرون ماند.دوستان مقصود من از نجات کازرون شهری و روستایی کردن نیست چرا که این روند شوم روستاهامان را هم توخالی کرده است.نویسنده که خود بچه شهر است با بالاترین مدرک تحصیلی وداشتن همسر شیرازی هفت سال گذشته رابه اختیار وباعلاقه در خدمت وساکن روستاهای محروم این دیار بوده ودر عین حال در تمام جریانات شهرواستان هم بسیار موثر بوده تا عملا بگوید که میشود بر روی همین خاک و همینجاماند و بزرگترین کارها را کرد . وایکاش روزی بیاید که نماینده مان از میان همین مردم مانده در شهر وروستا باشد .نه سکنی گزیدگان گوشه عافیت شهرهای بزرگ که فصل درو یاد آبادی شان میکنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
0
0
اقای دهقان ناصرآبادی می فرماید به من اجازه کارکردن ندادند بهتره ایشون کنار بره تا کسی که مثل دوره قبل توانایی کار کردن داشت بیاد
کمنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
0
خیلی بیجا کرده که حوزشو به شیراز انتقال دلده.هرچی ... به شیراز کوچ کرده.شیرا مهد فرهنگ و ادی وهنر است و خودش هم ادمهای با غیرتی داره که بتوانند در کرسی مجلس بشینند.ما شیرازیها اجازه نمی دهیم به غیر شیرازی در شهرمان نفوذ کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
0
این دوره اقای اعتمادی از مهرنجان فقط لیاقت دارد وارد مجلس شود .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
0
0
با سلام چرا حرفهایی گزاف می گویند بعضی از انسانها
دلش خواست ، تصمیم گرفت می تواند به هر جای ایران که بخواهد برود همه جای ایران سرای اوست
ياور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
0
0
دهقان هنوز راه رفتن به مجلس را ياد نگرفته بايد ازش خداحافظي كنه.
قاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
0
0
اگه میخواهید شهرستان 20 سال دیگر عقب بماند به دهقان رای دهید . زنده و پاینده باشی دکتر محمد صادقی
تنها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
0
0
این بار می آید و خدا هم با اوست - دلهای پر از نذر و دعا هم با اوست-
این شهر که زخمی شده است از طوفان
آرامش و نسخه شفا هم با اوست-
این بار بدون شک که او پیروز است -چون
قلب همه طایفه ها هم با اوست - یا مهدی فاطمه خودت یارش باش - چون لطف تمام انبیا هم با اوست - با امی موفقیت دکتر شاهین محمد صادقی
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
0
1
آقاي سيروس بايد بيايد كازرون!سيروس مال ما كازروني هاست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۹/۰۲
اذان صبح
۰۵:۱۰:۳۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۵۴
اذان ظهر
۱۱:۵۰:۱۵
غروب آفتاب
۱۷:۰۵:۰۹
اذان مغرب
۱۷:۲۲:۲۲