پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۰۵۷۹
تعداد نظرات: ۷۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶
محمد صادقی:
به گزارش کازرون‌نما به نقل ازتسنیم؛ شاهین محمدصادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه این هیئت، گفت: براساس آیین‌نامه، رئیس جمهور منتخب سوگند باید در مجلس یاد کند لذا در جلسه امروز هیئت رئیسه چگونگی برگزاری مراسم تحلیف، ورود وجایگاه مهمانان و نیز استقرار آن‌ها و تمهیداتی که از نظر حفاظتی، امنیتی و تبلیغاتی مورد نیاز است، بحث و بررسی شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس از مشخص شدن لیست مهمانان حاضر در مراسم تحلیف خبر داد و گفت که نام خاتمی در فهرست مهمانان قرار ندارد.

به گزارش کازرون‌نما به نقل از تسنیم؛ شاهین محمد صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه این هیئت، گفت: براساس آیین‌نامه، رئیس جمهور منتخب سوگند باید در مجلس یاد کند لذا در جلسه امروز هیئت رئیسه چگونگی برگزاری مراسم تحلیف، ورود وجایگاه مهمانان و نیز استقرار آن‌ها و تمهیداتی که  از نظر حفاظتی، امنیتی و تبلیغاتی مورد نیاز است، بحث و بررسی شد.

وی ادامه داد: ۱۸ تن از رؤسای جمهور، رؤسای دولت‌ها و رؤسای مجالس کشورها در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب حضور دارند البته تعدادی وزیر و نماینده نیز برای حضور مراسم تحلیف حضور خواهند داشت.

عضو هیئت رئیسه مجلس در مورد حضور سید محمد خاتمی در مراسم تحلیف گفت: در این مورد، امروز بحث نشد البته قرار هم نبوده که وی در مراسم تحلیف حضور داشته باشد. نام خاتمی درفهرست مهمانان قرار ندارد و ما هم در این مورد بحثی نکردیم.

محمد صادقی اظهارداشت: در جلسات قبلی این موضوع را تصویب کردیم که برای حفظ شأن مجلس، رئیس جمهور و مهمانان، رؤسای جمهور، رؤسای دولت و رؤسای مجلس و وزرای دیگر کشورها اگر قصد حضور در این مراسم را دارند، ما استقبال می‌کنیم؛ اما اگر مهمانان پایین‌تر از سطح وزیر خارجه باشد، موجب کسر شأن مجلس می‌شود.

وی با بیان اینکه تقریبا لیست مهمانان برای شرکت در مراسم تحلیف مشخص شده است، گفت: لیست افراد و مهمانان اصلی و حقوقی حاضر در این مراسم مشخص شده‌اند.

عضو هیئت رئیسه مجلس تأکید کرد: دبیر شورای نگهبان، رئیس مجلس خبرگان و فرماندهان نظامی وانتظامی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، استانداران، سفرای کشورهای مقیم تهران، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای شورای نگهبان و وزرای دولت فعلی مهمانان اصلی مراسم تحلیف هستند.

محمد صادقی در پایان این گفت‌وگو خاطرنشان‌ کرد: رؤسای جمهور کشورهای همسایه نظیر پاکستان، افغانستان، رئیس جمهور لبنان، کفیل ریاست جمهوری عراق و یک هیئت بلند پایه سوری برخی ازمهمانان خارجی شرکت کننده در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب هستند


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷۲
داوود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
2
17
اقای محمد صادقی بجای این کارا فکری بحال شهرستان کن که درحال عقب رفتنه، یکم از نماینده ی شهرستان لار یاد بگیر که داره اقدامات استان شدن رو فراهم میکنه ولی ما هنوز در حسرت فرمانداری ویژه ماندیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
واسه اطلاع شما: لامردیها به کمک گراش و خنج و مهریها جلو اداره کل شدن ادارات لارستان و به نوعی استان شدن لار رو گرفتن و دارن مخالفت میکنند و مانع از اجرا شدن مصوبه دولت شدن و مجلس هم اداره کل شدن ادارات لارستان رو مغایر با قانون معرفی کرد.
لار نتونست ، کازرون که دیگه باید خواش رو ببینه
یعنی همینطور که شهرهای اطراف لار جلو این کار رو گرفتن بخش های اطراف کازرون هم اجازه فرمانداری ویژه شدن رو به کازرون نخواهند داد..
مادر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
به نظر بنده كازرون شهرستان شدنش هم اضافي بوده آخه كازرون چي داره كه بخواد بشه استان؟خيلي رويايي هستي عزيزم.چشماي خوشكلت رو باز كن.
رحیم در پاسخ به ناشناس و مادر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
معلومه یا اطلاعات کافی ندارید یا میخواهید ممصادقی را تبرئه کنید . شهرستان کازرون باین همه سابقه و پتانسیل مستحق این رفتارهای دکتر ممصادقی نیست و از طرفی آبادانی لارستان و لار و شهرستانهای دیگر را که نگاه میکنیم دلمان برای شهرستانمان میسوزد از بی نمایندگی. واقعا اگر نماینده نداشتیم بهتر بود هم کازرون هم خشت هم قائمیهو... حقشان ضایع و قربانی ... محمدصادقی شده اند . اما خدائی هست
کبامزث رجمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
2
15
جناب دکتر مجمد صادقی مجبوبیت جنابعالی وسید محمدخاتمی در انتخابات اخیر در محل تولد شما مشخص شد خاتمی در دل ملت ایران جا دارد رنده باد اصلاحات زنده باد خاتمی
پاسخ ها
سلیمی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
مقام معظم رهبری :
آقاى خاتمى را حداقل در هر شبانه‌روز يك بار دعا كرده‌ام؛ يعنى در تمام اين مدت شايد هيچ شب و روزى نبوده كه من شخص ايشان را دعا نكنم.
حسینی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
یک سوال از آقای محمد صادقی داشتم
چرا جمعیت خشت تو این انتخابات اینقدر نزول کرده مثل اینکه نخلهای خشت اینبار رای ندادند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
0
0
گروه سياسي: صادق زیباکلام تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با سایت خبری "تیک" اظهار داشت: روحانی نباید تسلیم فشار تندروها در خصوص دعوت از خاتمی شود.






زیباکلام: روحانی بدون خاتمی به تحلیف نرود


وی در پاسخ به سئوالی در حضور خاتمی در مراسم تحلیف گفت: روحانی باید حتما در این مورد اصرار داشته باشد که با خاتمی به مراسم تحلیف برود و بدون او نرود، مگر اینکه خود خاتمی به دلایلی حاضر به شرکت در این مراسم نشود. در غیر این صورت روحانی باید مصر باشد که خاتمی را با خودش ببرد. وی با اشاره به برخی هشدارها در مورد حضور خاتمی در مراسم تحلیف بیان داشت: رئیس جمهور منتخب نباید تسلیم فشارها نشود و باید خاتمی را به همراه خود به مجلس ببرد.

زیباکلام ادامه داد: مگر اینکه روحانی، هاشمی و خاتمی به به توافق برسند که بنابر مصلحت سنجی هایی خاتمی در مراسم حضور پیدا نکند. وي در خصوص احتمال بروز تنش در پی حضور خاتمی در تحلیف بیان داشت: اینکه روحانی چنین ملاحظاتی را در نظر بگیرد و به این نتیجه برسد، مسئله ای جداست و باید در جای خود مورد بررسی قرار گیرد. اگر بنا باشد که خاتمی در این مراسم شرکت کند، نباید از تهدیدات تندروها هراسی به دل راه دهد و باید همراه روحانی حضور پیدا کند.

صادق زیباکلام در پاسخ به این سئوال که آیا حضور خاتمی در تحلیف ضرورت دارد، گفت: به نظر بنده، بهتر است که ایشان حضور پیدا کنند، مگراینکه رایزنی هایی با هئیت رئیسه مجلس و مقامات دیگر صورت گیرد و به این نتیجه برسند که حضور خاتمی باعث تحریک مخالفان می شود. اگر هئیت رئیسه و لاریجانی بخواهند در این خصوص توافق کنند هم مسئله ای جداست و باید در جای خود مورد بررسی قرار گیرد. در صورتی که چند نماینده، خودسرانه بخواهند جلوی حضور خاتمی را بگیرند، روحانی باید قرص و محکم بایستد.
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
8
0
نه تو رو خدا دعوتش کنین!!!
ای کاش دعوتش بکردید اون وقت می پریدیم رو سرش حالا هی بزن هی نزن.
خائن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
منطق شما همين است چماق
امینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
0
7
آقای محمد صادقی اصلا این کارها چه ربطی به شما داره جون خودت دست بکش از این کارهای غیر مرتبط . بیا و فکری بحال شهرستان بکن
نمیتونی فکر مردم و مطالبات مردم را منحرف کنی
و اما در مورد خاتمی به شما بگم که ایشون محبوب و مورد احترام مقام معظم رهبری و ملت است شما اگه نتونستی پستی از ایشون بگیری نشان کیاست خاتمی است که امثال جنابعالی را برای پست فرمانداری کازرون کوچک میدانست
فکری بحال خودت و مردم مستضعف کن از نماینده ها بوشهر و برازجان و شیراز یاد بگیر
پاسخ ها
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
... عزيز به نظر ميرسه تا پنجم دبستان سواد داري.ميدوني از كجا فهميدم؟از اينكه هنوز نميدوني كه اگه كسي بخواد وارد صحن مجلس بشه بايد از هيئت رئيسه خيلي محترم اجازه بگيره.
اول برو 2كلاس درس بخون بعد بيا نظر بده
شریف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
0
5
بخدا نمیدونیم از دست دکتر ممصادقی چکار کنیم ترا بخدا یه آدم عاقلی اونو نصیحت کنه
پاسخ ها
غلامي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
كله ات رو بكوب به ديوار تا حسادتتت بريزه بيرون و سبك بشي.
امان به غلامی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
درس می فرمائید باید کله ام را بکوبم به دیوار تو درست میگوئی بنده دوسال است که دنبال دکتر محمدصادقی میدوم که او را فقط ببینم و مشکلاتم را به او بگویم اما نمیتونم
درسته باید کله ام را بکوبم به دیوار چون بدبختم چون نفهمیدم به چه کسی رای بدهم
باید کله ام را بکوبم به دیوار تا سبک شوم چون هزاران امید مردم مظلوم شهرستان کازرون با آمدن محمدصادقی به یاس و نومیدی تبدیل شد
باید مغزم را در آورم و بریزم دور چون بدون بصیرت ... به صندوق انداختم
تو درست میگی تو میفهمی تو میدانی تو دلسوز منی تو در فکر آینده منی تو به من درس دادی تو بر گردن من حق داری
درسته کاملا هم درسته باید کله ام را به دیوار بکوبم
از ماست که بر ماست
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
5
با انتخابات اخیر مردم نشان دادند که خاتمی را دوست دارند و از اصولگرایان تندرو و تحجرگرا بیزارند و اقای محمد صادقی هم اگر به طرز فکر مردم اهمیت میدهد باید روش و منش خود را تغییر دهد
پاسخ ها
قاسمي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
تحجر يعني چي؟
موسوی
|
United States
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
8
خاتمی همزمان فیلسوف و سیاستمدار و اسوه اخلاق است و ثابت کرده که دانش و سیاست و اخلاق با هم جمع پذیرند. حال چند آدم تهی اگر از افراد تهی تر از خود خط بگیرند و مانع حضور خاتمی در چنین گردهمایی هایی بشوند در واقع عقده حقارت چندین ساله خود را نسبت به خاتمی فریاد زده اند و حسادت خود را از خاتمی و خطش و اقبال گسترده مردم ایران و جهان به سویش نشان داده اند. همان خاتمی که بر کسی پوشیده نیست که بی حمایتش روحانی رای نمی آورد و حماسه ای شکل نمی گرفت که همین ها بیایند و فیسش را بدهند. به هر حال خدا می داند و مردم هم سالهاست که می دانند.
پاسخ ها
ناصري
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
موسوي جان گردهمايي كه نيست كه هركسي رو راه بدن؛نگو گردهمايي.مراسم تحليف رئيس جمهور منتخب است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
خاتمي هر كسي نيست
یونس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
13
آقای محمدصادقی، به نظر تو مردم کازرون به تو و ولایتی (که رئیس ستادش بودی) بیشتر گرایش دارند یا سیدمحمد خاتمی اصحاب فتنه؟ جواب این سوال کلید بسیاری از ابهامات است. هم خرد و هم کلان.
پاسخ ها
يونس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
به نظر من كه يونس جان مردم بزرگ كازرون به هر تفكر سياسي گرايش داشته باشند به شما و اون رئيس پتويي تون گرايش ندارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
1
11
زنده باد تفکر اصلاح طلبی
دکتر مجیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
7
آقای محمدصادقی جملات زیر از مقام معظم رهبری است اینقدر در تعارض با سخنان مقام عظمای ولایت حرف نزنید:
لازم است از شخص جناب آقاى خاتمى صميمانه تشكر كنم. اين را به شما دوستان بگويم، به خود ايشان هم شايد بارها گفته‌ام؛ در طول هشت سالى كه ما با ايشان به‌طور مستمر و مداوم در ارتباط بوديم، رفاقت و صميميت ما با ايشان روزافزون بوده؛ خدا را شكر. الان پيوند عاطفى و محبت‌آميزى كه بين بنده و آقاى خاتمى هست، از آنچه قبلا بوده، بمراتب مستحكم‌تر است؛ و اين ناشى از خصوصياتى است كه من در ايشان حس كردم. تدين و پايبندى و نجابت و روحيه‌ى نجيب ذاتىِ ايشان واقعاً جزو امتيازات و خصال برجسته در ايشان است. ايشان در اين مدت تلاش متراكمى انجام دادند؛ ما شاهد بوديم و مى‌ديديم. در مقاطع زمانى مختلف، كشور و دولت و مسؤولان با حوادثى مواجه شدند، و ايشان در يكى از حساس‌ترين مراكز اين مواجهه قرار داشتند و صبر و تحمل كردند؛ ان‌شاءاللَّه خداى متعال اجر اين صبر و تحمل را خواهد داد.
منوچهر سیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
1
7
جناب ممصادقی
اشتباه نکنید و بدانید که :
آقاى خاتمى، گورباچف نيست.
اسلام، كمونيسم نيست.
نظام مردمىِ جمهورى اسلامى، نظام ديكتاتورى پرولتاريا نيست.
ايرانِ يكپارچه، شوروىِ متشكّل از سرزمينهاى به هم سنجاق شده نيست.
نقش بى‌بديل رهبرى دينى و معنوى در ايران، شوخى نيست.
پاسخ ها
حيدر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
خب كه چي؟
منظورت چيه؟
موسوی از خشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
7
محمدصادقی احتمالا فراموش کرده بود که نماینده یکی از فقیرترین شهرستان های کشور است و جوانان روستای خودش به شدت با مشکل بیکاری دست و پنجه نرم می کنند. یادش رفته که از کجا آمده و برای چه آمده است. فقط سیاسی کاری و سیاسی کاری و......................................... ...................................خدا به فریادت برسه
مردم واقعا نفرین میکنند
پاسخ ها
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
عزيزم تو بچه خشت نيستي.چون تا جايي كه من اطلاع دارم الان خشت به علت وجود باغات خرما با كمبود نيروي كاري مواجه است كه از شهرستان هاي اطراف و شهرستان كازرون نيرو جذب ميكند.
اشکان م از خشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
9
ما خودمان هم از کار دکتر محمدصادقی سر در نمیاریم
دیگه وای بحال دیگران......
..مثلی میزنند که .........خسته و صاحب ناراضی
پاسخ ها
غلامرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
سرت رو از اونجا دربيار تا ببيني چه خبره عزيزم
ناظم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
این هم منطق شماست دیگه
خشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
13
خاتمی مردی برای تمام فصول انسانیت...... رای اصلاح طلبان نیروهای تندرو جناح راست مثل جنابعالی را چالش کشیده است پس اندکی تعقل لطفاً........در انتخابات اخیر عیار جناح شما حتی در محل زندگی حضرتعالی مشخص و هویدا شد.............
پاسخ ها
من
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
من تشكر ميكنم از دكتر محمدصادقي كه حتي براي يك لحظه هم در زمان انتخابات وارد شهرستان خودش نشد كه بخواد نظرش رو بر مردم شهر و شهرستانش تحميل كنه.خشتي جان بهتر بدوني دكتر روحاني در شهرستان آقاي قاليباف نيز از خود قاليباف پيش افتاده بود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
نه در زمان انتخابات، آیا زمان دیگری ایشان وارد شهرستان شده اند؟
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
7
شاهین جان سلام
اون بالا بالاها که خوش میگذره . راحت باش اینجا ما نهنیازی به تونل بناف ومحرم داریم نه به پتروشیمی و پول های بر باد رفته امت می اندیشیم . به سدنرگسی و آب برای احیای پریشان نیز کاری نداریم . کارخانه و ایجاد شغل هم که هیچ نیازی نیست ............. شما خوش باشید و به وکالت تان برسید
پاسخ ها
مهری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
1
وای بر تو آقاشاهین که خیلی بد جواب اعتماد مردم رو دادی!!مطمئن باش مردم کازرون دیگه ... برو یه فکری واسه خودت بکن....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
6
همين اسم شما باشد كافيست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
6
راستی اینهمه رای خشت چرا به صندوق ولایتی نرفت حضرات کسی پاسخ این سوال را دارد بدهد یا نه؟
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
چون دكتر محمدصادقي نظرش رو به كسي تحميل نميكنه
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
6
یک کامنت گذاشتم که بزرگی های آقای خاتمی را برشمرده بودم. نمی دانم آیا ستایش خاتمی توهین محسوب می شود که آن را منتشر نکردید؟! یا علی رغم ادعایتان توهین به افراد و عقاید تنها خط قرمز شما برای انتشار کامنت نمی باشد!!! خوش باشین کوچولوها
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
4
کازرون نما جان
شما که ادعا می کردی اهل سانسور نیستی پس پیام منو چرا تائید نکردی ؟ من که نه به کسی توهین کرده ام و نه حرفی ضد ارزش های انقلاب و اسلام زده ام .
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
5
اشکال نداره بازم نظرم مینویسم
شاهین جان اصلا نگران نباش و اون بالا بالاها خوش باش اینجا ما نهنیازی به تونل محرم و بناف داریم و نه به پتروشیمی و پولهای بر باد رفته مردم کاری داریم . سدنرگسی و آب برای اجرای طرح احیای پریشان نیز پیشکش شما . جوانان این شهر هم نه کارخانه ای می خواهند ونه شغل وکار و در آمدی
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
با اين كارايي كه تو شمردي انگار يه نماينده هم خيلي كار بايد انجام بده ها.ازيك طرف قانون گذاري و ازطرف ديگر نظارت و از طرف ديگر حضور دربين مردم و از طرف ديگر امورات شخصي خودشون از طرف ديگه تعامل با ادارات و وزارت خانه ها و از طرف ديگر استراحت كردن. بيچاره ها هم خيلي زندگي سختي دارن ها
نماینده بی ادعا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
5
ای نماینده بی ادعا و بقول خودت سرباز کوچک امام چرا با این الفاظ و این سیاسی کاریها می خواهی ذهنیت و فکر مردم را خراب کنی ، بخدا اگر خاتمی بد بود یا خوب به فکر مردم بود . خدایی چرا دیگر نماینده ها دنبال سیاسی کاری نیستند ، فکری بحال این شهرستان درب و داغون یکن بابا خاتمی بیاد در جلسه یا نیاد چه دردی را درمان می کند ، البته از ماست که بر ماست . خوش بگذره آقای دکتر شما که قطعا در جلسه هستید و چندین عکس خوشگل هم از جلسه دشت خواهید کرد همین هدف شماست و بس .
پاسخ ها
سالار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
مجلس جاي سياست است جيگرم نه جاي پتو توزيع كردن.پس محمدصادقي وظيفه اش رو انجام داده
کیانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
محمدصادقی بیدی نیست که از این بادها بلرزه او بالاست و اگر رای هم ندید که ندادید او دیگه دنبال رای شما کازرونیها نیست
سالار جان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
حق با شماست سالار جان مجلس جای سیاست برای آنهایی است که شما بهش رای دادین و نفع این ساست به خودش و شما خواهد رسید نه عامه مردم به هر حال فردای قیامت هر مسئولی در پستی و مقامی باید پاسخگوی اعمال و رفتارش باشد ، امیدوارم دکتر شما پاسخگو باشد ؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
وظیفه ایشان برائت جستن از اصحاب فتنه و مرگ بر موسوی و کروبی گفتن است!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
5
اقای محمد صادقی اخرین باری است که در مجلس حضور دارد بگذارید خوش باشد ایشان فقط شعار می دادند وحالا برای شهرستان چه خدمتی کرده است وبه امید خدا با استقرار دولت جدید نقشش کم رنگتر می شود
پاسخ ها
نامي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
اگه به دكتر محمدصادقي راي نده به كانديداي جنابعالي هم كه سابقه ي بدي از خودش نشون داد راي نميدن.
اصولگرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
0
0
فک کردین کل کازرون و کل ایران خودتونین برید تو جامعه برید کیو بیشتر دوس دارند.
خبیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
3
1
محمدصادقی خیلی هم در فکر پست و مقام نیست اگر میخواست از پزشکی اش استفاده کند الان خیلی کار میکرد چرا که او در فکر است در خاطرات خودش نوشته که من میخواهم منطقه را منطقه ازاد بکنم و کارهائی انجام بده او میگوید برنامه دارم حتی برای چهار سال بعد پس چرا بعضی مخالف هستند من از ایشان پرسیدم ولی ایشان گفت روستاها را گازی میکنم و آب انها را حل میکنم و برق را بوشهری میکنم و هرچه از دستم بر اید میکنم لذا دلیلی ندارد که همینجوری سنگ اندازی شود او بارها و بارها گفته مدیون کسی نیستم پیشرفت کرده ام خودم هم میدانم چکار کنم او راهی را میرود که حتی افراد نزدیک او هم بوی ان را نمیفهمند نمایندگی بودن مسئولیت بزرگی است اما دلیل نمیباشد که بودجه را بیاورند در کازرون چون این کار را نمیکند پس باید جواب بدهد من نمیخواهم بگویم که ممصادقی آدم خوبیه یا آدم بدیه اما میدونم که ایشان در ستاد ولایتی خالصا کار کردند انهم برای اینده مملکت. حالا اگر نشد که نشد ولی ایشان در دولت روحانی هم اگر پست بهشان بدهند خواهد گرفت حتی بخشداری خشت هم باشد او برای کار کردن می پذیرد من قول میدهم که او را حمایت کنند و این را از صمیم قلب میگویم که ممصادقی الان خیلی ناراحت نیستند بلکه کاری کرده کارستان و در اینده هم بیکار نمیگردد حتی یک روز اگر رای ندادید میرود ... یا جای دیگر برای او جاها زیاد است هرگز دنبال عکس گرفتن با این و اون نیست چرا که خودش به این نتیجه رسیده که دیگر این کارها بدرد نمیخورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
خبیری جان بقول خودت گفته همه این کارها را انجام خواهد شد حالا کی می خواهد بشود که 2 سال گذشت و چیزی ندیدیم ، حالا برای 4 سال بعدی برنامه ریزی می کند ، خیلی دلت خوشه .... بقول آقا احسان خودت هم به نظر نفهمیدی چی گفتی !!!!!
عمادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
0
0
زرشک
از بس خندیدم دارم حال میکنم با این الفاظ شریف اقای خبیری
ای خدا خنده ولم نمیکنه
اونجاش که میگه :
من نمیخواهم بگویم که ممصادقی آدم خوبیه یا آدم بدیه اما میدونم که ایشان در ستاد ولایتی خالصا کار کردند
خنده بازاره
جون خودتون مطلب خبیری را دقیقا بخونید
نادری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
0
0
آقای محمد صادقی اصلا این کارها چه ربطی به شما داره جون خودت دست بکش از این کارهای غیر مرتبط
احمدی کارشناس ارشد حقوق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
0
0
با سلام در این ماه
ما باید از این همه نظرات درس بگیریم چون میتواند فضای خوبی برای بررسی انتقادات باشد و کارها را پیگیری کنیم بنظر بنده بعنوان یک حقوقدان نه تنها هیچ اشکالی بر عملکرد سایت کازرون نما وارد نیست بلکه فعال کردن نظرات در سایت قابل تحسین است
موفق باشید
مصطفی نادری از بالاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
0
0
اقای شاهین محمدصادقی توجه جنابعالی را به جملات زیر جلب میکنم کمی فکر کن و اینقدر از قدرت سوء استفاده مکن:

ضرب المثل از "ماست که بر ماست"، برگرفته از بخشی از آیه قرآن است در قرآن مى‏خوانيم: هر خوبى به تو رسد از خداوند است ولى هر بدى كه به تو رسد از نفس خودت مى‏باشد... «ما أصابك مِن حَسنةٍ فَمِن اللّه و ما أصابك مِن سَيِّئة فَمِن نَفسك»(سوره نساء، آيه 79)
آیه فوق را می توان با یک مثال روشن تر نمود:
كره زمين كه به دور خود و خورشيد مى‏گردد و همواره بخشى از آن روشن و بخشى ديگر تاريك است، هر كجاى آن روشن باشد از خورشيد است و هر كجاى آن تاريك باشد، از خود زمين است.
خداوند انگور را آفريد، ولى بشر از آن شراب مى‏سازد كه مايه بروز هزاران حادثه و بيمارى است.
خداوند به انسان قدرت داد، ولى عدّه‏اى با سوء استفاده از اين قدرت، به محرومان ضربه مى‏زنند.
خداوند به انسان عقل داد، ولى عدّه‏اى از اين عقل سوء استفاده كرده و به دنبال مكر و حيله براى مردم هستند.
پس آنچه از سوى خداوند است، نيكوست و بدى‏ها از خود ما سرچشمه مى‏گيرد.
محمودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
0
0
کازرون نما نظرات را خواهشا بگذارید چه له چه علیه باید نظرات منعکس شود این کار شما خلاف اخلاق رسانه ای است
قشقایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
0
0
درودبرمهندس کیامرث رحمانی که نظرات خود را بطور شفاف بیان نمود ایشان ازافتخارات ایل قشقایی وشهر کنارتخته می باشند
پاسخ ها
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
من که نفهیمیدم جنابعالی بااین متن طولانی چی می خواستی بگی !حتی خودت هم نفهمیدی دوست عزیز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
0
0
آی آقایی که گفتی محمد صادقی نظرش را به کسی تحمیل نمیکند اگر خوابی یا بیدار کاری بهت ندارم ولی اینو بدون کسی که خودش را تحمیل میکنه دیگه نمیتونه نظرت را تحمیل کند برو فکر این حرفها بکن بعد حرف بزن این پاسخ مردم خشت به آن خود تحمیلی بود
اگه نمیدونی مردم اگر کسی را دوست داشته باشن بی آنکه نظرش را بیان کند برای حفظااحترامش نمی گذارند درهم بریزد خشتی ها خواستند بااینکاربگویند این بابا مقبول نیست
خوابی یا بیدار؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
1
2
اقای صادقی این حرفها به درد مردم نمی خورد چرا در خصوص شهرستان شدن قائمیه قدمی بر نمی داری؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
چون دنبال اینه که خشت رو شهرستان کنه

اگه چنارشاهیجان رو شهرستان کنه بعد نوبت بالاده هست که شهرستان بشه دیگه خشت نمیتونه مستقل و جدا بشه (شهرستان کازرون از نظر وسعت خیلی کوچک میشه) میخواد اول خشت رو شهرستان کنه بعد که خرش از پل گذشت حالا قول های جدید در این رابطه به بخش چنارشاهیجان بده!
همش قضیه همینه باور کن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
0
2
دکتر خاتمی محبوب دل اکثریت قاطع ملت ایران است .
سنگ بدگوهراگرکاسه زرین بشکست
ارزش سنگ نیفزایدوزرکم نشود
دهقان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
0
0
دکتر من ازطرفداران همیشگی شما بودم شما درانتخابات قول دادیدکه به گروه 5نفره انحرافی بخش جره وبالاده که هم شما خوب آنها می شناسیدمیدان ندهیدوآنها راطردکنیدامامتاسفانه برعکس آنها میدان دارکردیدآنها راهیات نظارت انتخابات شورا کردیدوکاندیدهای محبوب شورای شهربالاده راردصلاحیت کردندوازبعضی مسئولین نالایق بخش حمایت می کنندوبه دلیل ضعف مدیریتی رئیس اموزش وپرورش بالاده عملا اقای ... که یک فردکم سوادکه بامدرک سیکل ازیک نهاد بازنشسته شده است عملا همه کاره اداره است وتمام تصمیمات مهم راایشان برای ششصدفرهنگی بالاده می گیرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
0
3
درود بر خاتمي
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
0
0
به کوری چشم دشمنان زنده باد خاتمی !!!
خاتمی درهرجلسه ای که شرکت کند به آن جلسه اعتبار وحیثیت میدهد !!!وشرکت نکردن خاتمی درجلسه تحلیف از محبوبیت وشان خاتمی نمی کاهد بلکه از ارزش واهمیت جلسه ی تحلیف می کاهد !!!
حامد ي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
0
0
اگه وقت كرديد يه سري هم به خشت بزنيد شايد اجازه به خودتون بديد درمقابل زحمات مردم يه خورده به مشكلاتشون هم گوش بدين
جوكار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
1
0
نمايندگان فسا و جهرم تلاش كردند و مصوبه فزمانداري ويژه اين دو شهرستان را گرفتند انوقت نماينده ما دنبال اين است كه كي را ذعوت كند يا نكند
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
2
0
محمد صادقی نماینده واقعی مردم است از او افتخار میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
صادقی که یک حسینی بیشتر نمیشناسه اونم تویی. خوب شد که فامیلت گفتی بدونه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۹/۰۲
اذان صبح
۰۵:۱۰:۳۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۵۴
اذان ظهر
۱۱:۵۰:۱۵
غروب آفتاب
۱۷:۰۵:۰۹
اذان مغرب
۱۷:۲۲:۲۲