پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
محمدرضا خنشا:
رئیس اداره فرهنگ وارشاد کازرون گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار در ۱۵ آذر ماه ۱۹۶ فیلم‌نامه به دبیرخانه سومین جشنواره منطقه‌ای فیلم بیشاپور ارسال شده است.

به گزارش کازرون‌نما به نقل از تسنیم؛ محمد رضا خنشا با اشاره به پایان یافتن مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره منطقه‌ای فیلم‌نامه نویسی بیشاپور، اظهار کرد: تعداد 196 فیلم‌نامه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون با بیان اینکه فیلم‌نامه نویسان 10 استان در 3 بخش داستانی، مستند و پویا نمایی با موضوع سبک زندگی در این جشنواره به رقابت می‌پردازند، افزود: حجم آثار دریافتی در سومین جشنواره فیلم‌نامه نویسی بیشابور نسبت به 2 دوره گذشته رشد 50 درصدی دارد.

وی افزود: پس از بررسی آثار دریافتی توسط هیئت داوران، 30 اثر برتر در 15 دی ماه امسال معرفی و به بخش پایانی جشنواره راه می‌یابد.

خنشا با بیان اینکه اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کازرون برای بهتر برگزار شدن این جشنواره از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کند گفت: مراسم اختتامیه سومین جشنواره فیلم‌نامه نویسی بیشاپور در روزهای 3 و 4 بهمن با معرفی آثار برتر هر بخش در کازرون به کار خود پایان می‌دهد.


مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
اذان صبح
۰۴:۴۵:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۴۵:۳۳
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۴۶