پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷
مدیرکل منابع طبیعی فارس:


مدیرکل منابع طبیعی فارس با بیان اینکه آتش‌سوزی در منطقه کوهمره نودان کازرون از دیروز شروع شده و هنوز مهار نشده، گفت: فعالیت غیرمجاز کوره زغالی عامل آتش سوزی منابع طبیعی کازرون است.

سید کاظم بردبار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، درباره آتش‌سوزی وسیع در شهرستان کازرون اظهار کرد: آتش‌سوزی در منطقه کوهمره نودان کازرون از دیروز شروع شده و متاسفانه با وجود تلاش تمامی گروه‌های منابع طبیعی فارس برای مهار آتش‌سوزی  به دلیل مرتفع بودن منطقه هنوز این امر محقق نشده است.

وی درباره میزان مساحت مناطق سوخته شده گفت: مرتفع بودن این منطقه سبب شده که آتش‌سوزی در نوسان باشد و تا زمانی که آتش روشن باشد تعیین میزان مساحت مناطق سوخته شده امکان‌پذیر نیست.

بردبار درباره علت شروع آتش‌سوزی افزود: فعالیت غیر مجاز کوره زغالی و عدم کنترل آن سبب آتش‌سوزی شده و این امر سهل‌انگارانه بوده و خاطی به نهادهای امنیتی معرفی شده است.

مدیرکل منابع طبیعی فارس با بیان اینکه این آتش‌سوزی از حاشیه باغ‌های کشاورزان کازرونی شروع شده و به مناطق جنگلی رسیده، اظهار امیدواری کرد که با همکاری مردم و مسئولان تا عصر امروز آتش به طور کامل مهار شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
اذان صبح
۰۴:۴۶:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۵۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۱
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۰۶