پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۲۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
با حکم سورنا ستاری رییس بنیاد ملی نخبگان کشور:
دكتر حبیب شریف از چهره‌هاي علمي كازروني ساكن شيراز روز گذشته با حکم سورنا ستاری رییس بنیاد ملی نخبگان کشور به عنوان رییس جدید این بنیاد در استان فارس منصوب شد.
به گزارش كازرون نما، روز گذشته با حضور سعيد سهراب پور قائم مقام رئيس بنياد نخبگان كشور، دكتر احمدي استاندار فارس، دكتر ارشاد لنگرودي رييس دانشگاه شيراز و برخي مقامات شهري و استاني، مراسم توديع و معارفه رئيس بنياد ملي نخبگان فارس برگزار گرديد و طي آن دكتر حبيب شريف به عنوان رييس جديد اين بنياد در فارس جايگزين دكتر خلفي‌نژاد شد.
 
دكتر شريف رئيس جديد بنياد نخبگان فارس در مراسم معارفه خود از  مهاجرت نخبگان به ساير كشورها به عنوان پدیده ای مذموم یاد کرده و آسيب‌شناسي این موضوع را دارای اهمیت ویژه‌ایی دانست.
 
دكتر حبيب شريف با تاکید بر اینکه نخبگان نیز دل در گرو ایران دارند افزود:  اگر مشکلات سر راه نخبگان از میان بر داشته شود یقینا ایران اسلامی از توانمندی های این دانش آموختگان بهره خواهد گرفت.
 
شریف دغدغه‌هاي معيشتي و اشتغال نخبگان از جمله دلايل توجه نخبگان به مهاجرت دانست  و تصریح کرد: در عین حال عدم وجود امکانات و فضاهای مناسب برای تحقیقات مهمترین مشکل  نخبگان و دانش آموختگان است .
 
وي با ابراز خوشنودی از راه اندازی  فعاليت‌هاي مرکز شناسايي و هدايت استعدادهاي برتر (شهاب)  در شیراز افزود: اگر چه این مرکز و فعالیت های مربوط به  هدایت و شناسایی استعداد ها باید در سال های گذشته نیز بیش از این مورد توجه قرار می گرفت اکنون نیز راه اندازی این مرکز موجب خوشنودی است و بی شک این موضوع  در مسئله كارآفريني استان  موثر خواهد بود.
 
رییس بنیاد نخبگان استان فارس در پایان  از مسئولان درخواست كرد كه در اتاق‌هاي فكر از نخبگان استفاده کرده و از توانمندی های آنها در سیاستگزاری های کلان استان بهره مند شوند.
 
دكترحبیب شریف که روز گذشته با حکم سورنا ستاری رییس بنیاد ملی نخبگان کشور به عنوان رییس جدید این بنیاد در استان فارس منصوب شد دکترای تخصصی در رشته ریاضی شاخه جبر را  از دانشگاه کنت انگلستان اخذ کرده و صاحب 60 مقاله علمی در مجلات پژوهشی، مولف و مترجم سه کتاب و مجری 11 طرح تحقیقاتی در سطح ملی است و در طول دوران فعالیت، سه بار به عنوان استاد نمونه در حوزه های آموزش و پژوهش دانشگاه شیراز برگزیده شد.
 
نمایندگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان و هیات امنای دانشگاه یاسوج و فعالیت به عنوان معاون پژوهشی دانشگاه شیراز، دبیر کارگروه پژوهش و فناوری استان، عضویت در شورای کارآفرینی کشور و راه اندازی چهار مجله علمی، دو پژوهشکده و 12 مرکز تحقیقاتی از دیگر سوابق و فعالیت های مدیر جدید بنیاد نخبگان فارس است.
 
لازم به ذكر است دكتر حبيب شريف فرزند مرحوم ابوالقاسم شريف، از چهره‌هاي علمي و دانشگاهي كازروني مقيم شيراز و  استاد تمام دانشگاه شيراز مي‌باشد كه سهم قابل توجهي در حوزه علمي و پژوهشي كشور به خود اختصاص داده است.
نویسنده: سرويس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
قهرمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
1
3
سلام
باعث افتخار است
آرزوی موفقیت برای این عزیز دارم
azim
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
1
0
ضمن آرزوی توفیق برای ایشان ،باعرض معذرت درپاراگراف دوم "مضموم" اشتباه و"مذموم"صحیح است
مدیر پایگاه
باسلام

ضمن تشكر از توجه و تذكر شما. كلمه مورد اشاره اصلاح گرديد

 
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
1
0
چطور شد باعث تعجب است حتما از دید محمد صادقی دور مانده یا اینکه رک ورزش خشتی
یا کنار تخته ای یا غیر کازرونی است؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اذان صبح
۰۴:۳۶:۱۴
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۵۲:۲۶
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۰۳