پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۳۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۶
محور دالکی به کنارتخته را 18 کیلومتر و به سبب کوهستانی بودن هر بار شاهد حوادث ناگوار هستیم که تبدیل این محور به بزرگراه با اعتیاری 70میلیارد تومانی اجرا می شود

فرزاد رستمی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه امسال توجه ویژه‌ای به توسعه راه‌های استان بوشهر شده است اظهار داشت: تمام نقاط استان بوشهر که عملیات بزرگراهی آنها نیمه تمام رها شده با تخصیص اعتبارات لازم در سفر رئیس جمهور به بوشهرعملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محور دالکی به کنارتخته از پرترددترین محورهای استان بوشهر است تصریح کرد: این محور که استان بوشهر را به فارس متصل می‌کند از محورهای پرترافیک است بگونه‌ای که کوهستانی بودن این محور بر مخاطرات آن افزوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر طول محور دالکی به کنارتخته را 18 کیلومتر دانست و گفت: محور یاد شده به سبب کوهستانی بودن هر بار شاهد حوادث ناگوار هستیم که تبدیل این محور به بزرگراه از تاکیدات استاندار بوشهر است.

رستمی از تخصیص 70 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای بزرگراه دالکی به کنارتخته خبرداد و گفت: برای ساخت بزرگراه یاد شده که یکی از تصمیمات مسئولان در سفر رئیس جمهور به بوشهر است امکانات و تسهیلات لازم فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه باند دوم محور دالکی به کنار تخته 18 کیلومتر است افزود: این محور مهمترین مسیر ارتباطی بوشهر به استان فارس است که با اجرای باند دوم آن ضمن تسهیل در تردد و حل گره‌های ترافیکی از نظر پدافند غیرعامل نیز حایز اهمیت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اینکه عملیات اجرایی بزرگراه دالکی به کنارتخته آغاز شد افزود: دراین محور کوهستانی که 2 تونل طراحی شده درمدت سه سال دالکی به کنارتخته به بزرگراه تبدیل می‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اذان صبح
۰۴:۳۶:۱۴
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۵۲:۲۶
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۰۳