پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۴۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
حجت الاسلام بهشتی در اجتماع کازرونی های مقیم قم
حجت الاسلام والمسلمین بهشتی حاضران در جلسه را به تلاش برای کسب فضایل اخلاقی و الگو گرفتن از بزرگان حوزه سفارش کرد. بهشتی در قسمتی از سخنان خود تصریح کرد: ما نباید خود را طلبکار مردم بدانیم چرا که ما حقیقتاً بدهکار مردم و خادم آنها هستیم.
خود را بدهکار مردم بدانید
به گزارش کازرون نما، طلاب، روحانیون و کازرونی هایی مقیم قم در سالروز شهادت امام کاظم(ع) گرد هم آمده به عزاداری پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهشتی سخنران این مراسم ضمن بیان فضایل امام کاظم (ع) به بیان حدیثی از آن حضرت درباره علم پرداخت و گفت: عالم کسی است که خدا شناس، خود شناس، وظیفه شناس و آسیب شناس باشد. وی در ادامه
ضمن توصیه ی حاضران به رعایت تقوای الهی به بیان خاطراتی از مجاهدت برخی از علما در زمینه تبلیغ دین پرداخت و به سجایای اخلاقی برخی از علمای گذشته و حال کازرون اشاره کرد.

وی حاضران در جلسه را به تلاش برای کسب فضایل اخلاقی و الگو گرفتن از بزرگان حوزه سفارش کرد. بهشتی در قسمتی از سخنان خود تصریح کرد: ما نباید خود را طلبکار مردم بدانیم چرا که ما حقیقتاً بدهکار مردم و خادم آنها هستیم.

در ادامه این مراسم برادر شفیعی به قرائت مرثیه ای در رثای امام کاظم (ع) پرداخت و پس از آن حجت الاسلام صدیق منش نماینده طلاب و فضلای نورآباد و کازرون حوزه علمیه قم به بیان تذکراتی در رابطه با عملکرد مجمع پرداخت. حاضران شام را میهمان سفره اهل بیت (ع) بودند.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
طلبه کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
0
0
با سلام انصافا کازرون وبخش هایش اینقدر طلبه ی مقیم قم داره ؟باتوجه به عکس های منتشره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
0
خدا بیامرزد امواتت حاج آقا که میگی طلبکار مردم نیستید خودرا بدهکار مردم بداند.
ریس های ادارات کازرون وقتی میری پیششون انگار از آدم طلبکارند.مثلا رییس .... کازرون فوق العاده آدم بداخلاقیه.انگار از آدم ارث پدرشو طلب داره.ای کاش این مسئولا یکم به صحبت های مقام معظم رهبری توجه میکردند.ای کاش مسئول ها نصیحت ها و توصیه های مقام معظم رهبری رو به دقت در کارهاشون اعمال میکردند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
0
0
با تقدیر و تشکر ازکسانی که این جلسات پر معنویت را تدارک می بینند
واقعا خیلی لازم است که فرهیختگان شهرستان دور هم بنشینند و در یک فضای معنوی و دوستی هم خود استفاده کنند و هم استفاده برسانند

خسته نباشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اذان صبح
۰۴:۳۶:۱۴
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۵۲:۲۶
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۰۳