پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۴۶۲۹
تعداد نظرات: ۱۴۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
نماینده کازرون در مجلس:
دکتر شاهین محمد صادقی نماینده مردم کازرون با اشاره به نقاط قوت و ضعف و راهکارهای توسعه همه‌جانبه شیراز گفت: به کازرون علاقه دارم و مدیون مردم آن هستم که مرا نماینده کردند اما بیش از آن‌که در کازرون زندگی کرده باشم در دوران متوسطه و عالی در شیراز بوده‌ام و خود را شیرازی می‌دانم.

به گزارش کازرون نما، دکتر شاهین محمد صادقی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی، بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران تاکید کرد: آل سعود هیچگاه دست از دشمنی و اینگونه رفتارها بر نخواهد داشت همانگونه که در حال حاضر با دلارهای نفتی در کشورهای مسلمان دیگر شیعیان را می کشند.

وی تاکید کرد: اعدام آیت الله نمر کاملا محکوم است اما باید به خاطر داشته باشیم که حمله به سفارتخانه های یک کشور صحیح نیست و مشکلاتی را به همراه دارد.

نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، مبنی بر اینکه پس از ارائه وعده های عمل نشده در شهرستان کازرون چرا در دور آینده قصد حضور در شیراز را دارید، گفت: اینکه می گویند شعارهای انتخاباتی من در شهرستان کازرون عملیاتی نشده درست نیست زیرا هیچگاه شعار و قول ندادم و در مقابل کار کردم.

محمد صادقی تصریح کرد: شناخت کامل از شیراز دارم و برنامه های مختلفی را نیز در این راستا خواهم داشت.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری در خصوص عدم اتحاد نمایندگان فارس در زمان انتخاب استاندار، گفت: هیچگونه مشکلی با شخص استاندار فعلی فارس نداشتیم و ناراحتی نمایندگان از وزیر کشور بود.

نماینده شهرستان کازرون یادآور شد: وزیر کشور به قول خود عمل نکرد و نمی دانیم چه اتفاقی در روند انتخاب استاندار فارس روی داد.

وی در خصوص وضعیت دریاچه پریشان نیز گفت: سد نرگسی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در حال ساخت است که می تواند دریاچه پریشان را پر آب کند.

به گزارش کازرون نما، دکتر شاهین محمد صادقی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی، بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران تاکید کرد: آل سعود هیچگاه دست از دشمنی و اینگونه رفتارها بر نخواهد داشت همانگونه که در حال حاضر با دلارهای نفتی در کشورهای مسلمان دیگر شیعیان را می کشند.

وی تاکید کرد: اعدام آیت الله نمر کاملا محکوم است اما باید به خاطر داشته باشیم که حمله به سفارتخانه های یک کشور صحیح نیست و مشکلاتی را به همراه دارد.

نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، مبنی بر اینکه پس از ارائه وعده های عمل نشده در شهرستان کازرون چرا در دور آینده قصد حضور در شیراز را دارید، گفت: اینکه می گویند شعارهای انتخاباتی من در شهرستان کازرون عملیاتی نشده درست نیست زیرا هیچگاه شعار و قول ندادم و در مقابل کار کردم.

محمد صادقی تصریح کرد: شناخت کامل از شیراز دارم و برنامه های مختلفی را نیز در این راستا خواهم داشت.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری در خصوص عدم اتحاد نمایندگان فارس در زمان انتخاب استاندار، گفت: هیچگونه مشکلی با شخص استاندار فعلی فارس نداشتیم و ناراحتی نمایندگان از وزیر کشور بود.

نماینده شهرستان کازرون یادآور شد: وزیر کشور به قول خود عمل نکرد و نمی دانیم چه اتفاقی در روند انتخاب استاندار فارس روی داد.

وی در خصوص وضعیت دریاچه پریشان نیز گفت: سد نرگسی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در حال ساخت است که می تواند دریاچه پریشان را پر آب کند.

خبرگزاري فارس نيز در اين رابطه نوشت: شاهین محمدصادقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اتفاقاتی که در کشور عربستان توسط آل سعود انجام می‌شود با هیچ قاعده بین‌المللی نمی‌خواند و هیچ‌کدام از اصول دموکراسی و حقوق بین‌الملل و احترام متقابل مشمول حکومتی با این اعمال و رفتار نمی‌شود.

وی افزود: عربستان به هیچ‌گونه حقوق انسانی و مسائل دموکراسی وقعی نمی‌نهد اما به سبب پولدار بودن و همراهی استکبار در تحقق خواسته‌های نامشروع، هیچ‌گاه توسط غرب محکوم نمی‌شود.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهادت آیت‌الله النمر لکه ننگی است که بر دامن آل سعود خواهد ماند و اینها در شمار تاریخ سیاه آل سعود است هم چنان که داعش زاییده و پرورده آل سعود است و توسط این حکومت تغذیه مالی می‌شود و هیچ خرابکاری در منطقه رخ نمی‌دهد مگر آن‌که دست آل سعود در آن باشد و البته این رژیم پست دوام چندانی نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: در مورد حمله به سفارت عربستان بهترین حرف را رئیس‌جمهور بیان کرد که گفت وقتی شما همه‌چیز را زیر پا می‌گذارید نمی‌توان جلوی احساس مردم را گرفت.

محمدصادقی تصریح کرد: تظاهرات و تجمع اعتراضی در مقابل سفارت عربستان قابل‌قبول بود اما حمله را تائید نمی‌کنیم و آن را اشتباه بدی می‌دانیم که شاید حتی باعث شد آل سعود از آن استفاده و به‌وسیله این دستاویز مظلوم‌نمایی کرده و بر شهادت آیت‌الله النمر سرپوش بگذارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤال خبرنگاران در مورد علت اعتراض نمایندگان فارس به انتخاب استاندار جدید، بیان کرد: ما همه رفتارهای همکاران از قبیل استعفا در آن مقطع را تائید نمی‌کنیم اما همه اینها پویایی مجلس و تنوع سلیقه‌ها را نشان می‌دهد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: اعتراض همکاران نماینده استان به استاندار جدید نبود چون شناختی در مورد فرد نداشتیم اما وزیر کشور بسیار بد عمل کرد به ما گفتند اسم بدهید و دوستان مطابق سلیقه دولت از استانداران وقت، معاونان و حتی وزرای همین دولت افرادی را پیشنهاد کردند و رئیس مجمع نمایندگان فارس اسامی را به وزیر کشور داد اما در کمال ناباوری وزیر کشور برخلاف قولی که داده بود گفت انتخاب حق خود ما است و البته ما نمایندگان نگفته بودیم انتخاب استاندار حق دولت نیست بلکه خواستار تعامل و رایزنی بودیم که در تمام دولت‌ها معمول است.

محمدصادقی اضافه کرد: اعتراض نمایندگان «نه» به انتصاب یک فرد خاص نبود بلکه به شیوه انتخاب فرد بود و شاهد مدعای ما این‌که در حال حاضر رابطه ما و دکتر افشانی بسیار خوب است.

وی در پاسخ به علت کم بودن نطق نمایندگان فارس نسبت به سایر نمایندگان استان‌ها گفت: خود من در این دوره استثنائا خیلی نطق داشتم و درحالی‌که بقیه همکاران دو تا سه نطق داشتند تا من چهار نطق پیش از دستور انجام دادم و چندین مورد مخالفت با وزرا و بودجه دولت انجام دادم.

محمدصادقی در مورد تقسیم‌بندی نمایندگان به موافق و مخالف برجام گفت: در جامعه اشتباهی صورت گرفت و قضایا سیاه‌وسفید و مطلق تصور شد درحالی‌که بر اساس قانون، مجلس برای هر معاهده خارجی باید رأی دهد و دولت باید لایحه می‌آورد که نیاورد و به سبب آن که نیاز کشور بود مجلس خود اقدام لازم را انجام داد و کاری کرد که تصویب برجام مشروط شد و به شکلی کار کردیم که میانه موافقت و مخالفت کامل باشد.

وی یادآور شد: ما نسبت به غرب بدبین هستیم و احتمال می‌دهیم آنها بر سر اجرای برجام مانع‌تراشی کنند اما نتیجه هر چه شود با دنیا و با خودمان اتمام‌حجت کردیم که زیر بار زور نمی‌رویم و البته اهل تهاجم به دنیا هم نیستیم.

محمدصادقی در ادامه به مواردی از فعالیت‌های انجام‌شده در کازرون پرداخت و احداث جاده جدید، افزایش ظرفیت نیروگاه برق و شمول برق کازرون در شمار مناطق سردسیر، پیشرفت سد نرگسی، بیمارستان خشت و کنار تخته، بیمارستان قائمیه، راه روستایی، اتوبان، منطقه ویژه اقتصاد کشاورزی، صنایع تبدیلی و خط دوم انتقال آب از چشمه ساسان، احداث اماکن ورزشی را از جمله این موارد برشمرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر دو مطلب اساسی را برای کازرون پیگیری می‌کنیم که یکی خط انتقال آب از سد نرگسی به دریاچه پریشان و احیای آن و تأمین آب شرب و کشاورزی روستاهای شهرستان است.

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به نقاط قوت و ضعف و راهکارهای توسعه همه‌جانبه شیراز گفت: به کازرون علاقه دارم و مدیون مردم آن هستم که مرا نماینده کردند اما بیش از آن‌که در کازرون زندگی کرده باشم در دوران متوسطه و عالی در شیراز بوده‌ام و خود را شیرازی می‌دانم.

وی در مورد علت عدم ارتباط با رسانه‌ها بیان کرد: در موقع لزوم با رسانه‌ها و به‌ویژه خبرگزاری‌های رسمی، صداوسیما و برخی روزنامه‌ها مصاحبه دارم اما بنا دارم خبری را بدهم که بدانم مهم و صحیح بوده و گرهی از مشکلات جامعه می‌گشاید نه این‌که برای هر موضوعی بلافاصله توضیحات را آغاز کنم بدون آن‌که در آن موضوع اطلاع کامل داشته باشم.

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴۳
رسواگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
2
29
بازم وعده های ....مردم فهیم شیراز با توجه به شناختی که توسط کازرونیهای مقیم شیراز از شما پیدا میکنند تحت هیچ شرایطی به شما رای نمی دهند.کازرون رو که میشناختی ایطور به سرش اوردی وای به حال شیراز
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
اینکه می گویند شعارهای انتخاباتی من در شهرستان کازرون عملیاتی نشده درست نیست زیرا هیچگاه شعار و قول ندادم و در مقابل کار کردم.ایشان در یک جلسه قول دادن تونل محرم را ضرف 6 ماه به اتمام برسانند.
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
با سلام خدمت تمام همشهری هایم. میخواستم در انتها نظرم را بنویسم اما برای اینکه نظرم خواننده بیشتری داشته باشد مزاحم آقای رسواگر شدم! طبق تحلیلی که قبلاً داشتم و در پای خبر انتخاب حوزه انتخابیه شیراز توسط دکتر محمد صادقی نوشتم، آقای محمدصادقی نزدیک انتخابات تغییر حوزه انتخابی میدهد به این شکل که عده ای را علم میکند که وااسلاما و باید دکتر محمد صادقی از کازرون کاندید شود. با توجه به اینکه کاندید قدری تأیید نشده است محمدصادقی به احتمال زیاد خواهد آمد. امیدوارم بیاید و اقبالش در همین کازرون روشن شود نه در شیراز. او ممکن است در شیراز آرای اندکی بواسطه تعصب کازرونی ها صاحب شود اما در کازرون پاسخ دیگری دریافت خواهد نمود.
عاشق خیابون قدوسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
1
30
زمانی که بین خشتی های محترم تشریف داشتید خودتون را « خشتی اصیل» معرفی می کردید ، وقتی بین کازرونی ها بودید « کازرونی » اما حالا که مرکب مبارکتان از جوی عبور نموده ، در شیراز خودتون را « شیرازی» معرفی می نمایید ، البته شنیده شده در بین لرهای محترم مقیم شیراز هم اصالت یاسوجی خودتان را گوشزد می فرمایید ؟! . ما همیشه ی تاریخ افتخارمان این است که یک انسان مسلمان ، شیعه ، انقلابی و از دیار سلمان فارسی کازرون عزیز هستیم و هر جا هم برویم از این اصالت پاک و همیشگی افتخار می کنیم ، ای کاش همیشه با مردم که ولی نعمت ما هستند « صادقانه » رفتار می کردیم ! .
پاسخ ها
azim
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
احسنت.بدون اینکه قصد اهانت به آقای محمدصادقی را داشته باشم ،از این نکته سنجی شما،لذت بردم. مرحبا دوست عزیز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
1
12
یعنی حمله به سفارت خانه ها اگر مشکلاتی رو به همراه نداشت اشکالی نداشت!!! ؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
1
5
نه بابا!!!!
امان از غفلت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
1
14
شما دیگه ... داری حرف بزنی...جناب دوربینی؟؟؟ خوب مردم کازرون رو ... گذاشتی"؟ پس دلیل این همه بی محلی و نرسیدن به امور حوزه انتخابیه و اعتماد به نفس کاذب حضرتعالی مشخص شد...آن هم اینکه پیش خود فرض نمودید که من که نمیخام دور بعدی از کازرون کاندید شوم!!!پس بیخیال...ها؟؟ امیدوارم خداوند متعال از .... حضرتعالی بگذردو به آه مردم گرفتار نشوید.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
9
واقعا که!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
22
پرده اول:

دكتر محمدصادقي (در جمع كازروني‌ها): اگر از طرف شیراز به مجلس بروم باز هم نماینده کازرون هستم
http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/13631

پرده دوم:

محمدصادقي (در جمع غيركازروني ها): مدیون مردم كازرون هستم که مرا نماینده کردند اما خود را شیرازی می‌دانم.
http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/14629
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
1
14
فک نکنم الان برات سرنوشت کازرون مهم باشه همینجورم که شیراز هست.خدمت شیرازیا عرض کنم که یه ضرب المثل از قدیم هست که میگن( تو اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی)پس نسبت به سوابق و پیشینه این برادر بیشتر تحقیق کنین که ایشان فقط هدف والایشان تقویت ... هست.ما از ایشان نمیگذریم
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
احتمالا همون 30هزارتا رایی که ... رفت تو ... و ایشون شد نماینده کازرون. فک کنم با.... بره تو ...شهر شیراز و باز ... بشه نماینده شیراز .بعد بگه من که خشتی کازرونی شیرازی نیستم...اصلا من اهل کدوم شهرم؟؟؟نی دونممممم
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
1
15
واقعا که ایشان فردی هستند که فقط دنبال ... و ... می باشد و کاری به اوضاع مردم ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
1
17
این شخص هرگز کازرونی نبوده و نیست!!! هیچ کاری هم واسه این شهرستان نکرد بجز ... شهر
واسه شیراز هم هیچ کاری نمیتونه کنه...
همه شناختنش.....
محمدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
1
15
عرض سلام و ادب
خداوكيلي اين آدم روش ميشه اين حرف ها رو بزنه ؟؟
از اعتماد مردم كازرون با ... و شعار هاي انتخاباتي ٢ دور به مجلس رفته با عملكرد ... و ... كار برگشته در محفل كازروني ها دم از كازرون ميزنه و در شيراز سنگ شيراز را به سينه ميزنه و جديدا در بين دوستان لر زبان ادعاي لر بودن !!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ يا خدا !!!! ... كه به شما دادن.......
جناب دكتر عملكرد جنابعالي در استخدام ... و........ در ادارات شيراز و .... بسيار خوب و متبحرانه بوده با ... قصد ... را داري !!؟
كافيست ... همون سد نرگسي و تونل محرم و جاده خشت و كارخانه هاي فراوري و اقتصاد كشاورزي كازرون را كه به ... دادي كافيه لطفا سد تنگ سرخ و اقتصاد شيراز را رها كن.....
از ... سر بلند كني واقعا بايد گفت ...........
مديريت سايت كازرون نما لطفا در انتشار اخبار و ... نهراسيد از خدا بايد ترسيد
ممنون از اطلاع رساني.......
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
1
10
قول ندادی دکترشما؟!

واگذارت به خداباشه.

هرروزی یه ...
محمدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
1
6
عرض سلام و ادب
باوجود حذف خيلي از مطالب متن فوق تمام نقطه چين ها .....
از حسن نظرتان در اعلام نظرات مردم شريف كازرون با رعايت اصول و قوانين مرتبط تشكر ميگردد.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
1
6
واقعا واسه خودم وتمام همشهریهای عزیزم متاسفم که به شما اعتماد کردیم و حرفها و قولهای شما را باور کردیم و سرنوشت شهرستان عزیزمان را به شما سپردیم!هیچوقت دیگه دم از کازرونی بودن نزنید
طرفدار دکتر هاشمی از شیراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
1
9
آدم عاقل از یه سوراخ دو بار گزیده نمیشه. سوال بنده از همشهریان محترم که دو بار به این بنده خدا رأی دادن اینه که مگه دور اولش خوب کار کرد که بار دوم هم بهش رأی دادین؟ اگر ایشون برای سومین بار کاندید کازرون میشد و رأی می آورد بنده تعجب نمیکنم! مشکل از ایشون نیست مشکل از کسانیه که بهش رأی برای بار دوم دادن. امیدوارم این دوره اگر ... رأی آورد چهار سال بعد به ایشون و طرفداراش توهین نشه
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
عزیزم شما مطمعنی ایشون با ... رفتن مجلس؟زهی خیال باطل.الانم تو شیراز به امید ... نیست اینو دیگه بعد از ... سال باید همه فهمیده باشیم.کازرون نما نشر کن نترس
ناشناس
| - |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
منم با نظر آقا محسن موافقم
امیرعباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
سلام ودرود به طرف دار دکتر هاشمی
ایشون با ... مردم کازرون قبول نشدوفقد ....
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
1
10
شیرازی یا خشتی
مهدی سرکاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
0
5
شیرازیا جون خودتو ازش رای بدین تا ما زودتر ازتو برسیم
نیکا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
1
8
به به شیرازی
ما کازرونی ها حقمونه ....
خوش باش آقا
مگه شما مشکل ازدواج وشغل ونون وآب داری
... عشقه و ...
ناشناس
|
-
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
2
15
فقط میتونم بگم متاسفم واسه ایشون.فردا پس فردا هست بگه خشت کجای نقشه ایرانه؟کازرون اصلا کجا هست؟نمیشناسم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
1
12
آقاي محمدصادقي بايد مي گفت خود را مديون مردم خشت مي دانم.
اكبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
1
10
طرفداران اصولگراي ايشون در محله ي بالاي كازرون كلاهشون رو بالاتر بذارن
دست مريزاد
دم دكتر گرم
خوب گذاشت تو كاستون
حال كردم
يك دوست سابق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
0
2
با سلام به دوستان كازرون نما
وقتي به دليل كم تجربگي نماينده قبلي تنها گزينه موجود آن زمان شما بوديد، اجبارا و تنها به دليل توجه دادن به سايرين، امثال من عليرغم ميل باطني به شما راي دادند. متاسفانه بر خلاف قولي كه جهت تغير رفتار و عوض شدن داديد، باز هم همان روند ... و ... ادامه يافت.
جناب دكتر، كار ما اشتباه نبود و هرگز هم بدون مطالعه کاری نکرده ام اما اين شما بوديد كه قدر ندانستيد وگرنه امروز مجبور نمي شديد حتي هويت خود يعني كازروني بودن را زير سوال برده و به چالش بكشيد!؟ زهی تاسف!!
فرصت ها از دست رفت دوست عزيز. درست مانند نماينده دو دوره قبل از شما كه امروز حتي با وجود معرفي فاميل به عنوان كانديد در سطح شهرستان نه تنها توجهی به خواسته اش نمی شود بلکه موضع تندی هم در برابر فامیلش اخذ می گردد. متاسفانه اين سرنوشت بخش عمده ای از نمايندگان ادوار مختلف مجلس بوده است. اميدوارم نماينده انتخابي دور آينده از نوع عملكرد مشابه جنابعالي پند بگيرد. اميدوارم بدانيد فاصله واحد علوم و تحقيقات تهران تا مجلس در شرايط عادي بيش از 2 ساعت است و يك نفر نمي تواند براي 10 دقيقه ملاقات با شما نيم ساعته به آنجا برسد. آن هم اطلاع دهی نيم ساعت قبل از ملاقات پس از مدتها درخواست ديدار (خواستم بشناسید چه کسی این مطالب را می نویسد). آن هم كسي كه به قول خودتان تاثير زیادی در انتخاب شما داشت!؟
ضمنا برادر بزرگوارتان را نصيحت كنيد. كسي كه 40 بار به او زنگ مي زند حتما كاري دارد. بدانيد، موكلي كه 20 بار با شما تماس مي گيرد، براي احترام به شخصيت انساني او يك بار دادن پاسخ دنیا را ویران نخواهد کرد. شماره را مي شناسيد، مي دانيد كيست و... متاسفانه باز بي تفاوتانه نه پاسخ مي دهيد و نه زنگي مي زنيد. شعار دادن آسان است دوست گرامي اما ای کاش ذره ای عمل برون می ریخت. درد زياد است. انشاالله طي نوشته اي جهت روشن شدن خود شما بيشتر خواهم گفت. هر چند به نظر می رسد در این سن و سال به دشواری امکان تغیر رفتار وجود دارد!. شاید آویزه گوش نمایندگان بعدی شد... شاید و شاید!؟
اكبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
1
12
اين اصولگراهاي كازرون هميشه از خودشون رو دست خوردن
اون از ... كه كلي ازش حمايت كردند اون وقت و در دور دوم پشت به همه و امام جمعه كرد
اون از احمدي نژاد كه با ... هر چه تمام تر آقاي مهندس صالح پور رو بركنار كرد
اينم از دكتر محمدصادقي كه اينجور...
آخه كي ميخواين يه كم با مردم باشيد
كي ميخوايد يه كم چشم و گوشتون رو باز كنيد و اين قدر ... بار كازرون نكنيد.
آخه تا كي ميخوايد ببينيد بالادستي ها چه تصميمي براتون ميگيرن تا شما در بست قبول كنيد
آخه تا كي...

والسلام
... زياد
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
0
9
کازرونی بودن ... میخواهد که این ... ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
1
9
کی گفته تو شیرازی هستی؟؟؟
خیر !
با این حرفها رای نمی آوری.... یقیناً هم رای نمی آوری! خواهی دید !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
0
2
ما اساتید دانشگاه سلمان فارسی کازرون فراموش نکردیم که وجود ... چه بر سر این دانشگاه آورد و چقدر هزینه برای ما داشت!!
حتما این عملکرد و دخالت نادرست را به اطلاع مردم شیراز می رسانیم و همه وقایع را تمام وکمال انعکاس می دهیم تا به هوش باشند و بدانند اوضاع از چه قرار است و انشالله نماینده ای انتخاب کنند که دلسوز واقعی باشد نه ..... ... !
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
0
5
اگر من جای اون کسانی که دانسته یا ندانسته به این اقا رای دادند بودم دیگه هیچ اظهار نظری نمی کردم تا اینجوری به ... نخنده واین حرف بزنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
0
4
تواین دو دوره که رفتی تو مجلس به هیچ وجه رای نیاوردی جز با... 12 سال پیش خودت به مهندس باداهنگ تبریک گفتی بعد معلوم شد 30 هزار نفر تو خشت بهت رای دادن البته از این 30 تا 20 هزار تاش ...
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
1
5
پست ومقام ارزش آنرا ندارد که انسان اصالت خود را فراموش کند.مطمئنا اگر این صحبت شما به مردم شیراز برسد قطعاً به شما رای نخواهند داد چراکه بعید نیست چهار سال دیگر از این عبارات برای مردم شیراز هم استفاده خواهید کرد.حداقل بخاطر این حرفتان از مردم خشت معذرت خواهی کنید.حب الوطن من الایمان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
1
4
ههههه...اگر یک سرسوزن احتمال میدادی رای بیاری، میچسبیدی به کازرون....زیادی داری خودتو خراب می کنی جناب...
البته احساس تکلیف کردی ولی برای شیراز...
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
1
5
سلام جناب دکتر کجاباچنین شتابان وایساا
شارژ برق ندارم شماقول دادی گاز بدی به ما مردم مظلوم چشمه شیرین دهستان برج سوج سوخته واون شورا بخدا منتظرته هرچی بهش میگم گازرسانی طرح ملی شما مقصر نیستی باور نداره میگه یوسف پیامبر روزی بر میگرده من بخدا بهت رای ندادم ناراحتم نیستم رای من به مرگ خودم غلامرضادهقان ناصرابادی بوده ولی توبخدارای نمیاری برو برو شیراز... زیاده
خشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
1
5
فعلا که پست و مقام ارزش این کار رو داره!!!!!!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
9
1
امیدوارم موفق باشی دکتر دوست داریم
رنجبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
1
7
مرد مومن شهر سبز کازرون رو ... کردی. چه قصدی برای شهر گل و بلبل داری؟ چرا بالغ بر چندین روستای بابیش از دوهزار جمعیت در حوزه انتخابی شما آب آشامیدنی ندارند؟ گاز ندارند. تورو خدا دست بردار. اگه بتون بودی تا الان کاری کرده بودی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
1
7
احتمالاً دور بعد هم مي خواد تهروني بشه
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
نه بابا .احتمالا هوای سفر به ... به سرش میزنه و پروازززززززبه ....اااااااااا.بعدا میگه من .... نیستمممم.با یه ... تو خشت عوضم کردن.ههههه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
0
4
محمد صادقی تو نه شیرازی هستی نه کازرونی نه خشتی، تو مقامی هستی!!!
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
واقعا با این حرفشون ثابت کردن که ... هستند..ولی نمیدونن که این پست و مقامها و میزها به هیچ کسی وفا نمیکنه ... و سرانجام همه ....
مهدی سرکاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
1
6
عنداله آدم اخسک ش میا ....بخلت با ای حرفا رای میاری ..
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
0
4
با سلام
فقط شعار... فقط شعار... آخه .... تو چه گلی به سر ما زدی که بخوای به سر شیرازی ها بزنی؟ واقعا برای کازرون چیکار کردی؟ نه تو و نه امثال تو هیچوقت برای کازرون قدمی برنداشتید و حتی ... ما کازرونی ها گذاشتی...
کازرون که الان باید یک استان مستقل باشه برای خودش بدست شما نمایندگان و مسولین .... الان مخروبه ای بیش نیست.
البته نا گفته نماند ما خودمون هم عرضه نداریم وگرنه افرادی ... مثل شما که فقط دنبال .... هستن رو انتخاب نمیکردیم.
وای بر ما مردم ساده لوح کازرون...
به امید پیشرفت روز افزون کازرون عزیز...
خدا آبادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
0
4
دکتر جان درود برتو /ما سالها پیش به این نتیجه رسیده ایم /بواقع تو مال آنجایی هستی که ...!
علی ناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
1
3
تودرمراسم اموات شیراز چه میکنی .تودرستاد انتخابات ولایتی چمیکنی ایا اینها مصداق حق الناس نیست 
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
1
4
من در دوره قبل به ایشون رای دادم، ولی واقعا متاسفم از رایی که دادم و در تمام این چهار سال خودمو لعنت کردم و واضح و روشن، ... ایشون و همچنین ... ها، ... ها و ... های طرفداران و اطرافیانشون رو دیدم و رنج کشیدم. واقعا یک رای غلط خیلی روی روحیه اثر میذاره... اینم دیگه از عرایض آخرشون که دیگه دقیقا نمیدونیم ایشان از چه دیاری هستند. چه بسیارند کسانی که با جمع شدن در اطراف ایشون، در بین هزاران جوان لایق، اومدن و ناباورانه تو ... شدن، چه بسیار کسانی که دوره خدمت سربازیشون رو بدون اینکه کوچکترین فعالیتی در بسیج داشته باشند، در ... گذروندن، فقط به خاطر ... و ...
خدا رو شکر، دیگه تموم شد. برای ما که گرون تموم شد. ولی برای بعضی ها خیلی مبارک بود، براشون حسابی ... و ... داشت، از بیکاری در اومدن و به قول دوستان، با عنایت ایشون، مرکبشون از پل گذشت.
مجلس پیش رو هم زیاد نمیتونه به کشور کمک کنه، هر کاری بخوای انجام بدی، الفبای اون پوله، پول... با نفت سی دلاری، حقوق کارمندان دولت و بازنشسته ها هم برسه، باید کلاهمون رو بندازیم هوا .... پتروشیمی کازرون هم که رو هوا .... شغل و آینده و ازدواج ما جوونها هم زیر کیسه هوا...مشکل بزرگمون هم آلودگی هوا....مسئولان کشور هم ... ....این بود سریال آلودگی هوا!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
0
3
تو برای گازکشی روستای حکیم باشی و رشن آبادچه کردی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
0
3
آفرین آقای دکتر ، حالا طرفداران سینه چاک آقای دکتر تحویل بگیرید ... ... مردم کازرون گردن شما خواهد بود آقای دکتر ، آقای دکتر کارنامه عملکرد خود را در دو سال گذشته منتشر کنید تا شیرازیها به شما رای بدهند . فرمانداری ویژه چی شد ؟ طرفدارهای آقای دکتر سر کردند توی برف و هیچ صدایی نمی شنوند ... باشد تا فردای قیامت دکتر شیرازی ...
forough
|
Germany
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
0
4
واقعا متاسفم برا خودمون که ازما برای ... و پیشرفت خودش استفاده کرده وحالا که کارش تموم شد ،شده شیرازی،اولا شما اصلت رو زود فراموش کردی چون روستای خشت هستی نه کازرون،از قدیم گفتن ... رو تحویل بگیری میگه ... .امان از ما که کازرونی های خودمونو نفرستادیم مجلس و شما ... رو فرستادیم،ازماست که برماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
حالا عرضه داشته باشید یه کازرونی را بفرستید مجلس
کازرونی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
آقایی که میگی عرضه داشته باشید یه کازرونی بفرستید مجلس ما اگه مثل شما بودیم رئیس جمهورم کازرونی میکردیم و .... محلمونم رای میدادن
یاسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
0
3
اونی که دره مجلس را باز کرد / اینبار برای شهر ودیارم ناز کرد
غرورش از غرور مردمان شهرمن بالاتر گرفت/شهر را وانهاد و او را راهی شیراز کرد
خشتی ،کازرونی یا کدام اصل ونسب/اصالت را ببینید باز از کجا آغاز کرد ؟؟؟؟؟
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
0
5
من که حرف بدی نزدم؟! فقط میگم که محمد صادقی آدم ... نبده و هیچ ... برای کازرون نداشته و به فکر ... بوده و ... بوده!
لطفا واقع بین باشد...
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
12
1
سلام
خوشحالم که نماینده ارزشمندی همچون دکترمحمدصادقی داشتم. با تمام انتقاداتی که به ایشان وارد است در کل با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی دولت ،ایشان را نماینده ای موفق و باعث اعتبار کازرون میدانم. نمونه همان که در حدود 40 درصد سایر مناطق استان فارس (حتی سردسیر) گازدار هستند و کازرون 91 درصد. نمونه همان که در سفر وزیر راه، 150 کیلومتر راه افتتاح میشه که 54 کیلومتر در کازرون بوده. اینکه دولت بی پول شد و تحریم و اقتصاد کشور راکد شد را نمیتوان بحساب یک نماینده گذاشت. با اینحال ایشان خیلی بیشتر از نماینده های شهرهای مشابه توانست اعتبار جذب کند و این یک حقیقتی است که منتقدان ایشان نمیتوانند آنرا کتمان کنند.
اگر کسی این حقیقت را که بی پولی بر کل پروژه های مملکت اثر گذاشته را باید همه بپذیریم.
به امید موفقیت دکترمحمدصادقی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
با نظر شما کاملاً مخالفم.
کازرونی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
فک کنم پسر عموش بوده اومده نظر داده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
0
4
او ... است و بس ( من بیچاره هم به او رای دادم )
ایالات متحده خشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
0
6
اول جنابعالی مال روستای بزین از منطقه خشت و کنارتخته هستی دوم اینکه شما فقط ... برای منطقه خودت کاری نکردی برای کازرون کاری نکردی چون میدونی رای نمیاری رفتی شیراز جنابعالی بجای اینکه حفظ اصالت کنی خودتو شیرازی میدونی جنابعالی بچه بزین هستی خدا کنم حالا برای شیرازیا مفید باشی برای منطقه و کازرون ک هیچ نکردی مطمئن باش ک دیگه یک رای هم نمیاری نه تو منطقه نه تو کازرون ما ک هیچی ازت ندیدیم تو این 4 سال ی بار هم نیومدی برو ب سلامت دکتر محمد صادقی از بزین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
خواجه جمالی هست نه بزین اقای به ظاهر مطلع
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
4
2
خواننده عزیز کامپیوتر را که که خاموش کردی برو از بزرگتر خودت سوال کن بگو باباجون ماماجون یا مامان برزگ یا پدر بزرگ یا ............مااصالتا کجایی هستیم یا مثلا 100سال یا 200سال یا 300سال قبل تر کجا بودند پدران ما......
کازرونی اصیل یا بالاده ای اصیل چنا شاهیجانی اصیل خشتی اصیل کوهمره ای اصیل کنارتخته ای اصیل هستیم یا نه
قطعا بیش از 80درصد مردم اجدادشان ساکن محل فعلی نبودند جواب چرایش از بزرگترتون بپرسید .............
کازرونی2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
0
6
آقای محمد صادقی خدمتتون عرض کنم که شما توی خواب ببینی که نماینده شیرازی ها بشین.الحمدالله لازم بود مردمی که... و ... کردید و بهتون رای دادند شما رو کاملا بشناسند که خوشبختانه با این صحبتتون کاملا همه چیز مشخص شد.
کازرونی اصل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
0
4
آقای نماینده احتمالا دوره بعد نماینده تهران میشید و میگید من نصف عمرم رو توی تهران گذراندم و...
خوشحالم که خودتون دارید چهره واقعیتون رو به مردم نشون دادید
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
آره والا..من موندم این بشر چرا گفتن شیرازی هستم؟اگه به زندگی و تحصیلاته که ایشون نصف بیشتر عمرشونو توی پایتختنتتتتت زندگی کردن.باید میگفتن من بچه پایتختمم
ناشناس
| Belgium |
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
ادمی که اصالت داشته باشه اینجوری حرف نمیزنه. ...
قدرت خدا رو بنازم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
0
2
اولا این اشتباه محض آقای محمدصادقی بود که رفت شیراز ثبت نام کرد
آقای دکتر بسیارررررررررررر بسیاررررررررررر ... و ... هست
ایشون با گوش ندادن به دوستان نزدیکش دست به کاری زد که مساوی با پایان حیات سیاسی (از نوع نمایندگیش )هست
چرا ؟ : 1- آقای محمد صادقی در شیراز در لیست اصولگراها قرار نمی گیره
2- ایشون به تنهایی در شیراز رای نمی آره
3- با فرض اینکه 4 سال دیگه به کازرون برگرده اون موقع در نظر مردم شهرستان عذر بدتر از گناه است
و می گن حالا دیگه ، تو شهرستان رو در 2 سال آخر رها کردی حالا مجبور شدی دوباره برگردی
*************
خدا وکیلی یه نفر سیاس باید اینطور اشتباه کنه
حداقل تو کازرون می موندی رای هم نمی آوردی خبری نبود
************
البته دوستان عزیز ! آه دل دلشکسته ها بعضی مواقع سقوط رو به دست خود آدم می سپاره بدون اینکه گناهش به گردن دیگری بیفته
خدایا بنازم حکمتت و تقدیراتت رو
پاسخ ها
کازرونی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
حتما پشتش پره مثل سال هایی که ... رای آوردن تو کازرون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
0
6
سلام اقای دکتر حرمت نگه می داشتید تازمانی که نماینده کازرون بودید کازرونی بودنتون رو انکار نمی کردید ولی لازم به گفتن نبود همه می دونستن شما کازرونی نیستید ولی شیرازی نمیدونمممممممممم
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
مصداق نمک خوردن و نمکدان شکستن
بی طرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
7
0
از آقای محمد صادقی به خاطر زحماتشون تشکر میکنم .زود قضاوت نکنید ,با تفکر و تعقل و بصیرت به فردشایسته ای رای بدهید تا نماینده ای خوب داشته باشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
1
1
همراهان دكتر در كازرون جواب بدهند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
6
آخی بسوزه پدر پست ومقام که بعضی آدما مثل ... هی ... عوض می کنن .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
5
فقط زودتر برو... همین
در ضمن مردم شیراز به تو رای نخواهند داد... خواهی دید!
خواجه جمالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
4
بچه ی شیرااااااز ، دکتر شما تا دیروز داخل خواجه جمالی بودی حالا چطو شد شیرازی شدی
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
3
برونش فقط
نویسا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
1
دوستان دهقان ناصر ابادی بالاخره تایید شد یا نه ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
فعلا همه فله ای رد صلاحیت شدن.اکثرا از اصلاح طلب ها و میانه روها.حتی 50 نفر از نماینده های فعلی مجلس هم رد صلاحیت شدن.متعجبم که چرا اینقد راه رو برا خلاف باز میذارن که حتی همچین آدمهایی که مورد تایید مردم هستن هم در امان نیستن و کج روی میکنن.شایدم کلا موضوع چیز دیگریست!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
3
مردم نجیب و تاریخ ساز و اندیشمندپرور کازرون مظلوم دورانها ، هر چند می دانم دردهای پنهان و آشکارتان از این بدعهدی ها و .... های ... بی شمار است ، اما به عنوان کوچکتر از همه شما عزیزان از شما می خواهم برای ... ایشان دست به دعا بردارید و از خدا بخواهید شیرازی ها را هم در امان نگهدارد .....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
2
آدم ... .خیلی ...،مطمئن باش شیراز ۱۰درصد کازرون هم رای نمیاری
خشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
0
بله تایید شد ، داخل سایت شباویز خبر مشاهده کن
محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
6
0
این تیتر که دکتر محمدصادقی گفته من شیرازیم کاملا کذب محض و شیطنت رسانه ای است و برای تخریب ایشان است. ایشان در صحبتش گفتند خودم را همیشه مدیون مردم کازرون میدانم و در ادامه گفتند که چندین سال در شیراز درس خوانده ام و میتوان گفت از خیلی از شیرازیها شیرازیترم. هیچوقت نگفتند من شیرازیم. ایشان با بیان این جمله که فهمش سخت هم نیست به نوعی خود را مطلع از وضعیت شیراز نشان دادند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
4
آقامحمد رضا،ابه گفته شماایشان که مدیون کازرون هستند بفرمایند چه خدمتی در حق کازرون انجام دادند.توانایی تکمیل سد نرگسی که هیچ،توانایی برق دار کردن تونلهارو حتی نداشتند،وقتی تو کازرون جز لجبازی با مردم کازرون خدمتی نکردند,توشیراز چه گلی به سر مردم خواهند زد...
علي
|
-
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
5
يه طوري ميگه كازروني نيستم مثل اينكه در استان خشت بدنيا اومدي
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
4
واقعا که برات متاسفم محمد صادقی ،مردم کازرون حقشان این نبود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
4
صادقی واسه مردم شهرشتان کازرون نموم شد
بورکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
2
1
پیش به سوی کازرونی متحد ، آباد ، متدین ، ولایتی و پیشتاز در رفع مشکلات معیشتی ، امنیتی و فرهنگی با انتخاب روحانی متعهد و غواص عملیات های کربلای 4 و 5 برادر حاج دهقان فرد . دوستان خدایی بیایید با صدای واحد با شهدا و بازماندگان مهربان دفاع مقدس همراه بشیم و با انتخاب همسنگری از همسنگران مظلومان تاریخ ، وظیفه خودمون را نسبت به آنان ادا کنیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
5
0
تمام کسانی که بر علیه دکتر مینویسند دنبال کار شخصی بودند ولی دکتر وظیفه نمایندگی خود را انجام داده واگذارد به پتو و ایرانسل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
0
ای ...
چهار سال بعد کجایی هستی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
0
کسی که اسپانسر مالیش .... هست بیشتر از این نباید ازش انتظار داشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
0
واقعا جای تاسفه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
0
شما که نه کازرونی هستی نه شیرازی ، مال روستای خشت کازرون هستی ... حالا این به کنار ، مگه چه گلی به سر کازرون زدی که حالا بخوای به سر شیراز بزنی
انشاءالله که شیراز رای نمیاری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
0
0
آقای ... فقط دنبال پست و مقام هستن مردم کیلو چند کلا خودشو گم کرده نمیدونه چیکار با خودش کنه اصلا نمیدونه فقر و مشکلات مردم و شهر چیه اصلا فکر میکنه کسی در حد من نیست من سرتر از همه هستم باید با همه فرق کنم آقای ... ما هم خدایی داریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
0
0
انگار متوجه شده توشیراز رای نمیاره، وچون بعضی ها تایید نشدن دوباره محمد صادقی کاندیدای کازرون شده.خیلی دلت رو خوش نکن.محال بذاریم این دوره رای بیاری.بهتره که بخاطر حفظ آبروت انصراف بدی،چون خشتیهاهم دیگه باهات نیستن
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
0
1
شاهین بپر برو کفتروی کازرونی از دستت ...
پاسخ ها
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
دمت گرم داش علی
Moaba
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
1
0
دکتر در این دوره که هیچ پولی نبود در مملکت شش پروژه راه اندازی کرد از صد و نه کیلومتر اتوبان سازی در ایران پنجاه و نه کیلومترش به نام کازرون شروع به کار کرد یعنی بیش از نصف در کل کشور ام آر آی گاز کشی هفتاد درصد از روستاها شبکه دیجیتال چندین میلیارد بودجه برای احیای دریاچه پریشان اگر اینها اسمش فعالیت نیست پس چیه دکتر محمد صادقی یک ریال از حقوق مجلس نگرفته چون ایشون استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی هستن و حقوقشون مسلما از حقوق مجلس بیشتره در ضمن هیچ جایی ایشون نگفته که شیرازی هستم فقط سالهایی که تو شیراز زندگی کردن رو گفتن شما حقتون نماینده های بی زبون و بدون مطالعه هست نه پروفسور شاهین محمد صادقی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
0
0
دکتر شاهین در این دوره در مرکز استان رای پرباری خواهد داشت چون با تمام وجود کار کرد ونتیجه اش را خواهید دید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
0
1
گم بشو مردک....برو زیر گل
کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
0
0
اقای moaba یا خوابی یا خودتو زدی به خواب دکتر هیچ کاری برا شهرستان کازرون انجام نداد افسوس از این همه حمایت ، الانم که شده بچه ی شیرااااااااااز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
2
0
دکتر شاهین محمدصادقی عشق من
جانم رو براش میدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
حالا برو جونت بده براش .................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
1
0
دهقان ناصرابادی پیروز میدان است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
0
0
از بس این ادم دنبال ... هر کاری برای رسیدن به این کرسی می کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
1
0
مرد فقط دکتر صادقی که کازرون را جانی دوباره بخشیدانشالله هرجا که باشه خدا نگهدارش باشد
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
0
0
واقعا خیلی خوب فهمیدی کازرون جانی دوباره گرفته ،،، البته احتمالا حسه بویاییت مشکل داره!!!!!!!!!!
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
0
1
کجایی عزیزم تو امسال کجایی؟بیا تا رای هامو تو صندوقت بریزم کجایی عزیزم چهارسال دیگه کجایی؟شیرازی یا خشتی؟کجایی عزیزم
خشت غیور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
0
0
شیرازم عزیزم شیرازم، خشت دیگه بیرونم کردن عزیزم عزیزم......
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
0
0
شاهین تو اگه این دوره کاندیدای کازرون بودی مطمین باش کسی دیگه به آدم ... مثل تو رای نمیداد حالا رفتی شیراز که مردم شیراز بهت رای بدن. مطمین باش رای نمیاری. دوستان شیرازی مواظب باشید اگه میخواین شهرتون پیشرفت کنه بهش رای ندهید. این آقا فقط دنبال ... که میخواد با حمایت ... رای بیاره و وزیر بهداشت بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
0
0
باسلام.دوره بعد دکترجون بچه تهرونه.
دردمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
0
0
متاسفانه شنیدیم ایشان هرشب 2500 نفر شام میده ...خوب این شام ها ... ! گفته می خواد نفر اول شیراز باشه والله این پولای بی صاحب ... از کجا اومده ؟کاش شیرازی ها عاقل بشن کاش صدای ما رو بشنون و گذشته مون رو ببینند. یکی راهنمایی کنه سایت شیراز نما آدرسش چیه منظور سایتی مثل کازرون نما دارن که بشه براشون نظر بنویسیم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
1
0
نماینده این دوره مجلس شورای اسلامی آیت الله حاج شیخ عباس صالح می باشد و لاغیر
کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
3
همون بهتر که تو آدم ... کازرونی نباشی
bss
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
2
دوستان ایشون پارسال در تهران می گشت و خودش را تهرانی می دانست. ولی متوجه شد مردم تهران مثل ما ساده نیستن و منطقی فکر می کنن بیخیال شد و در شیراز نماینده شده. شخصیت ایشون مثل ... هست. فوق العاده .... خدا جای حق نشسته جوابشو میده حتما
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
جناب دکتر چطور شما دوره قبلی من دهاتیم دهاتیم میکردین الان شدین شیرازی؟؟؟
خداقوت با غیرت
علی اکبر قاسمی مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
1
شما که خود را شیرازی می دانید دیگه کازرون بر نگرد . من شخصا فکر می کنم انتقالی بگیری بیای کازرون و در این صورت اولین سوال من راجع به جمله بالا خواهد بود. ان شاا لله جوابها رنگ و بوی خدای داشته نه رنگ و بوی نفسانی.
بیطرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
0
1
سلام همشهریان عزیز کازرونی شماروبخداشمااظهارنظرنکنیدشمافقط روزانتخابات برویددشت برم وسیدحسین وبعدحرس وجوش بخوریدبروید واذدهام وشوروشوق بخشها راسرصندوق ببینید آ
اعتمادی
|
Germany
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
0
1
مردم شریف کازرون نماینده شریفی مانند جناب آقای سید عبدالحسین طباطبائی داشتند که یادش بخیر ..نمیدانم مگر در کازرون قحط الرجال هست که به چنین کسانی رای میدهید.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
0
1
درماست که برماست
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
0
1
ازماست که برماست
خشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
0
1
بابا محمد صادقی اهل خشت هستش و برای ما هیچ کاری نکرد ... هههه شیراز حتما رای میاره ههههههههه.. به قول یکی از دوستان فقط برونش نویسا... ...
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
1
1
من به خانم امیریان رای می دهم وایشان نماینده اینده است از خشت
حق گو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
0
1
ای ... بر اون ... محمد صادقی واقعا حیف اون آرایی که بدست آوردی از طرف مردم کازرون .حالا اینقدر .... که رو آوردی به شیرازیا اگر مردم شیراز غیرت داشته باشن باید ... بیرون از توشیراز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
0
1
دوستان ،لطفا یارای ندید یااگه هم رای میدید به کازرونیهابدید،
... ها هیچ گلی به سر منطقه کازرون نزدند،نمونه اون ... یا ... یا...مدیران ... که توادارات سمت دارن وفقط منتظر این هستن یکی هم لحجه خودشون رو ببینن،خداشاهده این رو جدی میگم،بارهاوبارها برای خودم اتفاق افتاده،تمام استخدامها هم شده سهمیه اونها
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
0
1
حتما خشت واسه شیرازه!!؟؟؟
جناب محمدصادقی دو دوره نماینده شهرستان کازرون شدید با وعده های پوچ و خالی و متوقف نمودن خیل زیادی از پروژه های از قبل مانده از دوره های قبلی که نمایندگان سابق کازرون پیگیر بودن و در شرایط کنونی باز هویت خود را منکر میشوید پس بهتر که یک کازرونی نیستین کازرونی بودن لیاقت میخواهد فقط اینو بگم مردم شیراز آگاهانه رای میدهند و فریب وعده های رنگ و لعاب دار شما نمی شوند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
0
0
دست موتلفه ایهای کازرون درد نکنه . کارخانه شان مرتب از اینجور آدمها میسازد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
0
0
صادقی هیچ وقت رای نمیاره
ادمی که از اصلیتش فرار میکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
2
0
درود بر دكتر شاهين محمد صادقي نماينده اول شيراز انشالله
فرشید محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
0
0
صد بار بدی کردی و دیدی ثمرش را
خوبی چه بدی داشت که یک بار نکردی
به رسم ادب سلام
4سال قبل و در شهرستان کازرون در حالی که خیل بیشمار مردم از ... ، ... ، حزب گرایی، عدم مردم داری و تغییر 180 درجه ای رفتار شما بعد از انتخابات و فراموشی کامل یاران انتخاباتیتان سخن میگفتند این حقیر با جهالت تمام چشم بر این نصایح بسته و متاسفانه شما را شایسته دانستم
و در راه خطیر انتخابات از جان و مال و اعتبار خود ،خانواده ،دوستان و فامیل مایه گذاشته وبا تمام قدرت به حمایت کورکورانه از شما پرداختیم و با برگزاری جلسات متعدد و چند صد نفری و صرف سه چهار ماه وقت و انجام کارهای عقلانی و غیر عقلانی که خود شما هم در جریان آن بودید متاسفانه زمینه ورود شما را به مجلس فراهم آوردیم
به مرور و پس از گذشت تنها چند ماه دریافتم که تمام آن نقدهایی که به شما وارد مینمودند کاملا واقعی و ملموس بوده و هست و راه را اشتباه رفته ام
پس از چهار سال ... از آنجا که خود به روشنی دریافتید به دلیل عملکرد بسیااار ضعیف و ... و برخورد های دور از ادب با مردم دیگر کوچکترین جایگاهی در شهرستان کازرون ندارید
این بار وعده های .... و برخوردهای زیبای قبل از انتخاباتتان را به شیراز آورده تا ... را در سایز بزرگتر و بر سر خیل بیشتری از مردم زودباور و ساده بگذارید.
زهی خیال باطل❗️
شما که توان خدمت به شهرستانی کوچک را به هیچ وجه نداشتید،چگونه قصد خدمت در شیراز را کرده اید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
0
0
ای خشتی،،ای کازرونی،،ای شیرازی،،ای تهرانی،،ای ...!یه دونه نون لواش تا بیاد تو خونه 300تومن با آدم آب میخوره این بارمفکر کردی میتونی مردمو خام کنی دوره این حرفا گذشته دیگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
0
0
تسلیت صادقی تسلیت صادقی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
0
0
واقعا به محمد صادقی و طرفداران ... تسلیت میگم.آه کازرونیهارو شیرازیهاازش گرفتند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
0
0
مجمدصادقی دیدی گفتم تو شیراز جایگاهی نداری....
خدایا شکرت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
0
1
اقای محمدصادقی که خشتی بود.بعدشد کازرونی. حالاشد شیرازی.چهارسال دیگه میشه حتما تهرانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
0
0
متاسفم برای رای گرفتن اصالت خود را فراموش کردی. فکر کن روز قیامت چه جواب برای ... سالهای قبلتو در کازرون را میدی
از خشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
0
0
وقتی یکی مثل ... اطراف محمد صادقی باشه ... از این بهتر نیست.خود خشتیهاهم به این موضوع معترض بودند.پول مسکن مهر مردم خشت رو ... .خدا ... کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
0
0
با سلام
لطفا تا چیزی براتون ثابت نشده لطفا الکی شایعه نکینید و کسی رو تخریب نکنید...
این تیتر که دکتر محمدصادقی گفته من شیرازیم کاملا کذب محض و شیطنت رسانه ای است و برای تخریب ایشان است. ایشان در صحبتش گفتند خودم را همیشه مدیون مردم کازرون میدانم و در ادامه گفتند که چندین سال در شیراز درس خوانده ام و میتوان گفت از خیلی از شیرازیها شیرازیترم. هیچوقت نگفتند من شیرازیم. ایشان با بیان این جمله که فهمش سخت هم نیست به نوعی خود را مطلع از وضعیت شیراز نشان دادند.
کلیپ اش موجود هست میتونید حقیقت رو ببینید و الکی دکتر رو خرب نکنید.
هر چند این مدت کازرونیها نهایت سعی خود را در تخریب دکتر انجام دادند...
سوابق و تحصیلات و تجربه دکتر شاهین محمدصادقی خیلی از بقیه کاندیدا بالاتر است و به جرات میتونم بگم که در طول این 4سال اخیر (در طول دو دوره) بیشترین خدمت رو با توجه به تحریم ها برای شهرستان کازرون انجام داد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
1
دکتر محمد صادقی در نماز جمعه خشت حضور پیدا کردند و گزارشی از فعالیت های خود در دوره نهم مجلس بیان کردند.
ایشان افزودند من فقط به خشت اشاره می کنم: ایشان گفتند در ابتدای نمایندگی من در 8 سال نمایندگیم تمام روستاها در کیفیت آب الان مشکل دارند نه خود آب. همه روستاها در کل شهرستان دارای گاز هستند. بسیاری از روستاهای استان فارس گاز ندارند ولی در کازرون 80 درصد گاز دارند.
نسبت به اتوبان هم بیاناتی افزودند.
ایشان گفتند من ابتدای نمایندگیم در اولین نامه به رئیس جمهور وقت مسئله گاز را اشاره کردم برای خشت و کنارتخته. در پاسخ رئیس جمهور نوشتند در خط ششم برای خشت گاز بیاید و تا الان هنوز خط ششم احداث نشده است! نامه هم موجود است. هیچ کدام از اعتبارات استان فارس نبود. بلکه همه از اعتبارات ملی بود. من گاها در خوزستان و عسلویه دنبال لوله بودم.
برای آفت باغی که مشکلی شده بود برای مردم از وزیر تا همه مسئولان بسیج شدند تا درست شد.
درباره کانال آب افزودند ما مسئله ایجاد کانال آب رسانی برای باغها انجام دادیم.
درباره قیمت خرما که امسال بهتر شد با همه مسئولان وزیر جهاد و حتی وزیر خارجه جلسه داشتیم و بهتر شد.
درباره بیمارستان اصلا خشت شامل بیمارستان نبود و برای اینکه بدانید بیمارستان رستم هنوز روی کرسی است. آباده طشک تازه دارن بالا می برند و بعضی حتی کلنگش روی زمین نرفته. و بعضی تازه ساختمانش راه افتاده ولو ضعیف. زیرا پزشک های متخصص اینجا نمی آیند ولی اتاق عمل داریم. بقیه جاها نیست. 7 آمبولانس داریم الان
جاده خشت تا کنارتخته که خیلی هم به ما تهمت زدند یک جاده باریک تبدیل به این شد این 9 میلیارد برای ما خرج داشت. در شرایط بسیار سخت کشور که دولت برای پرداخت حقوق مشکل دارد.
فقط یک و نیم میلیارد تومن خرید لوله و 1 میلیارد تومن دیگر برای گذاشتن در زمین جهت آب شرب تا خشت هزینه شد.
خیلی از روستاهای خشت جاده هایشان آسفالت شد. همه در زمان نماینگی من بود
2 سالن ورزش در کنارتخته و در خشت 2 تا ساخته شد و من دنبال زمین چمن بودم بسیار دویدم.
درباره روشنایی وسط مسیر خشت تا کنارتخته بیش از یک میلیارد تومن هزینه داشت.
درباره تلفن و تلفن همراه الان مشکلی نداریم. دکل های متعدد نصب شد برای تلفن همراه. بارها و بارها جلسه گذاشتیم. با وزیر معاون وزیر و
درباره جاده خشت به گناوه ما اولش آرزویمان این بود که وصل بشیم به وحدتیه. الان محقق شده بیش از 1000 ساعت وقت گذاشتیم تا جاده به گناوه رفت نه به وحدتیه 3استان فارس بوشهر و خوزستان به هم وصل شد. چقدر چانه با وزیر زدیم.19 میلیارد تومن هزینه شد. 3 ماه گرفتار انتخابات بودم جاده خوابید.جاده تا مرز استان بوشهر رسید. سابقه ندارد استاندار استانی به استان دیگر برود ولی استاندار بوشهر آمد. چقدر جلسه در بوشهر و شیراز گذاشتیم. خدا شاهد است دولت زیر بار نمی رفت . دستور رئیس جمهور این بود که اصلا پروژه جدیدی راه اندازی نشود.
چرا کم لطفی شده و می گویند اعتبارات ملی است.
بحث منطقه نفتی. بالای 90 درصد پروژه های نفت کشور خوابیده است. دولت همه را تعطیل کرده است. 4000 هزار متر در سرمله پایین رفتیند و راه دسترسی اش 4 میلیارد و کلا 30 میلیارد تومن شد.
چقدر مراقبت کردیم تا حوزه کنارتخته راه بیافتد. نزدیک 380 میلیارد تومن شد.
و آخرین مطلب در بحث بهسازی روستاها هیچ اعتباری برای بهسازی روستاها نشد ولی من در تمام جلسات در کشور با اعضای شورا رفتیم تا کار انجام شد.
برای سد ببینید این دو کتاب نامه های من است چقدر پیگیری کرده ام.
در بحث نرم افزاری
همین نماینده فعلی تنها نماینده ای که در جنگ حزب الله حضور دارد. در حلب اتاق عمل می رود. می شود کسی که در عراق به اتاق عمل می رود. با کشتی به یمن.
سال 83 را به یاد بیاورید. چند تا وزیر آمد. اما فقط امسال 4 وزیر آمده است.
همین برنامه دعای ندبه هفته بعدی چقدر تلاش شده. چرا در جاهای دیگر انجام نمی شود این جلسات. چقدر سعی کردیم آقای دکتر سلیمانی و نوذری وزیر شوند.با آن همه لیاقتی که داشتم.
اینها همه برای شماست. به نام شماست. متعلق به شماست. من افتخار می کنم خشتی ام. اینها به نام شماست. خوشحالم که برای شما بود. نماینده سر افکنده ای نبودم. برای من هر کاری فراهم بود در سرمایه گذاری ها و .... شرکت کنم و سرمایه جمع کنم. ولی خدا دست مرا گرفت تا پا روی خون شهدا و امام نگذارم.
من نمی گویم کسانی که آمده اند و گفته اند دکتر کارم را نکرده چه کاری بوده این راز را نگه خواهم داشت.
به والله من برای کسی وام جور نکرده ام. اگر کسی گفته تهمت زده.
من آرزویم این است که همه جوانان به سر کار بروند ولی گاهی نمی شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
0
1
معلوم شد که همه کارها برای خشت کردی.مرد باش بیا کازرون بگو برای کازرون چه کردی
تفنگ سیف آباد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
0
1
حالی ریت سیا ... با رای شیرازت
احمید محمید
|
Brazil
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
0
0
هر کس از جاده جدید کازرون به شیراز میره یاد دکتر محمد صادقی یک صلوات بفرسته . به خدا اگر نبود هنوز این جاده درست نشده بود . بقیه کارهاش را ول کنید . یک خانواده روستایی تو همین مسیر بعد از افتتاح چاده گفتند ما به دکتر رای نمی دهیم چون وقتی جاده در دست تعمیر بود بچه های ما از وسایل اداره راه جهت نگهبانی حقوق میگرفتن و حالا بی کار شدن . و همین طور هم شد تمام عکسهای شاهین را پاره میکردن .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۹/۰۲
اذان صبح
۰۵:۱۰:۳۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۵۴
اذان ظهر
۱۱:۵۰:۱۵
غروب آفتاب
۱۷:۰۵:۰۹
اذان مغرب
۱۷:۲۲:۲۲