پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۴۷۴۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
فرماندار کازرون خبر داد:
فرماندار کازرون از بهره‌برداری 90 پروژه عمرانی و ملی در دهه مبارک فجر امسال با اعتباری افزون بر 37 میلیارد و 500 میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کازرون نما، حمیدرضا گرامی عصر دیروز (شنبه) در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور امام‌جمعه و دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان فارس در فرمانداری کازرون صورت گرفت، با گرامی‌داشت فرارسیدن دهه مبارک فجر و سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه‌فجر، دهه اقتدار نظام اسلامی بوده و هرساله ملت ایران هم‌بستگی و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انزجار و نفرت را از دنیای استکبار اعلام می‌کنند بنابراین مدیران و مسئولان باید با حضور آگاهانه خود با مردم بودن را تقویت کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن جشن ملی پیروزی انقلاب اسلامی و دو انتخابات مهم پیش‌رو مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی از مسئولان و مدیران اجرایی این شهرستان خواست بارقه امید را در مردم تقویت کرده و آنان را به حضور حداکثری در این دو امر مهم تشویق و ترغیب کنند.

فرماندار کازرون گفت: تعدادی از داوطلبان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در مرحله نخست توسط هیئت نظارت شورای نگهبان رد صلاحیت شده‌اند که همگی این عزیزان اشخاصی قابل‌احترام هستند و امیدواریم در مرحله بعدی تغییراتی در تصمیم‌گیری صورت گیرد تا بتوانند در صحنه رقابت انتخابات حضور داشته باشند.

گرامی از مدیران و مسئولان اجرایی این شهرستان درخواست کرد که به بعضی جریان‌سازی و نظریه‌پردازی‌های دروغین که توسط برخی افراد از روی حدس و گمان و یا از روی غرض‌ورزی صورت می‌گیرد توجه نکنند و بدون جانب‌داری از شخص فقط برای حضور حداکثری مردم درصحنه انتخابات فعالیت داشته باشند.

وی متذکر شد: تمام دستگاه‌ها وظیفه‌ دارند هر آنچه در اختیار دارند که مورد نیاز هیئت‌های اجرایی و نظارت بوده را به نحو شایسته‌ای بسیج و در راستای سلامت انتخابات تلاش کنند.

فرماندار کازرون ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های اعتباری که داشتیم به لطف خدا و تکیه‌بر اقتصاد مقاومتی مانعی بر روند اجرایی پروژه‌های این شهرستان ایجاد نکرد و با تلاش و همت مدیران و مسئولان این شهرستان توانستیم 90 پروژه عمرانی و ملی را با اعتباری افزون‌بر 37 میلیارد و 500 میلیون تومان آماده بهره‌برداری در دهه پرفروغ فجر کنیم.

گرامی در بخش دیگر سخنان خود از برگزاری آزمونی برای مدیران این شهرستان در راستای بحث اقتصاد مقاومتی و عملکرد آنان در این امر مهم خبر داد و تصریح کرد: در شورای اداری بعدی این آزمون میان مدیران و مسئولان اجرایی این شهرستان برگزار می‌شود تا مشخص شود که مدیران در اتاق فکر خود در راستای سیاست‌های جمهوری اسلامی به‌ویژه اقتصاد مقاومتی چه عملکردی داشته‌اند.

وی از حضور باشکوه مردم شهرستان کازرون در استقبال از شهدای گمنام و همچنین استقبال خوب مردم بخش قائمیه از خانواده معظم شهدای گمنامی که تعیین هویت شده بودند تقدیر کرد.

فرماندار کازرون در پایان از برگزارکنندگان جشنواره ملی گل نرگس در روستای جره و بالاده این شهرستان تقدیر کرد.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
0
0
لطف بفرمایند آقای فرماندار و شورای شهر بفرمایند تکلیف پایانه کامیون ها و ماشبن های سنگین که قرار بود تا پایان امسال به بهربرداری برسد به کجا رسید؟ هنوز خیابان های کازرون جولانگاه تریلرها هستند و کسی پاسخ گو نیست؟
تکلیق پایانه ماشین های سنگگین کازرون برای جلوگیری از ورود تربلرها به سطح شهر به کجا رسید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
0
1
90 تا
نمي دونم تو كازرون كه ما تغييري نمي بينيم .
اين تعداد كجا هستند ؟
نكنه تعميرات و گچ كاري يا نقاشي و از اين جور چيزهاست !
پرو‍ژه ملي !
ابراهیم رضازاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
0
1
با سلام
از عزیزان کازرون نما درخواست می شود که فهرست پروژه هارا به تفکیک بخش اعلام کنند.با تشکر
امین
|
Germany
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
0
0
خوب خدا رو شکر با اجرای این 90 پروژه!! کازرون جز شهرستان های پیشرو استان قرار گرفت!
آقا ول کنید این .... پوپولیستی رو هر ... میاید رو جز پروژه ملی قرار می دید دلتونم خوشه آمار میدید! خدا باعث و بانیش رو ... فرماید که این رسم زشت آمار بی پایه و اساس رو در این مملکت گذاشت
جناب رضا زاده شما هم زیاد تلاش نکنید اگر پروژه قابل عرضی بود لیستش رو اعلام می کردند اینها صرفا برای اعلام حضور است. کازرون نمای عزیز هم لطفا عامل دست ... بی کار آمار ده نباشید ممنون
ناشناس
|
-
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
میشه بگین چه پروژه هایی هستن؟
الان نزدیک سه تا بهمن میگذره و عده ای از مردم کازرون در پی گرفتن یک خط تلفن ثابت و هنوز امکانات به کازرون نرسیده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اذان صبح
۰۴:۳۶:۱۴
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۵۲:۲۶
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۰۳