|
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد كازرون با بيان اينكه جنايات نوار غزه، هولوكاست واقعي است كه گرفتار جنايات رژيم صهيونيستي و خيانت و سازشكاري سران كشورهاي عربي شده است، گفت: اميدوارم به بركت ايام محرم و عاشوراي حسيني شاهد حركت مختارگونه جنبش حماس و مبارزات فلسطيني عليه اين خونخواران باشيم.
محمدهادي صحرابان در گفت و گو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در شيراز، با بيان اين مطلب اذعان داشت: اين جنايات دل هر انسان آزاده اي با هر دين و مسلكي را به درد مي آورد.
وي ادامه داد: اگر دولتمردان غرب دست دوستي و همكاري در طول اين سال ها به اسرائيل نداده بودند و در مقابل جنايات اين رژيم سفاك، غيرتشان به جوش آمده بود، هر روز شاهد جنايات ضد بشري توسط اين رژيم سفاك نبوديم.
اين فعال دانشجويي دانشگاه آزاد كازرون با اشاره به رابطه جنگ 33 روزه و حمله اخير رژيم صهيونيستي به نوار غزه افزود: اسرائيل بعد از شكست مفتضحانه در مقابل حزب الله لبنان و شكست هيمنه اش در افكار عمومي دنيا، به فكر جبران و احياي آبروي از دست رفته اش افتاده است، غافل از اينكه اينها، دست و پا زدن هاي آخر عمرش است و خون هر شهيد فلسطيني عمر بي بركت رژيم سفاك و اشغالگر را كاسته و به اضمحلال مي كشاند و به ياري خدا رزمندگان حماس پوزه اين شيطان را به خاك منزلت خواهند كشاند و اسرائيل را به ديار نابودي مي فرستند.
صحرابان خاطرنشان ساخت: براي مدعيان حقوق بشر و سازمان هاي جهاني متاسفم كه ناله ها و ضجه هاي مادران كودك از دست داده و يتيمان بي سرپرست را نمي شنوند و ضجه هاي زنان، كودكان و جوانان فلسطيني را نمي بينند و اين اثبات مي كند كه اين سازمان ها فقط عروسك خيمه شب بازي صهيونيست هستند.
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد كازرون تصريح كرد: خوب است كه فريب خوردگان و ساده انديشان سياسي با مشاهده اين جنايات بر ادعاهاي دروغين و شيطاني آمريكا و اسرائيل پي برده و داعيه رابطه و دوستي با اين گرگ صفتان را به فراموشي بسپارند.
به نظر من ایشان باید ضمن برگشتن از حرف خود عذرخواهی کند.چرا که گذشت دوره ای که مختارها بیایند و دستورات دل خود را انجام دهند.اینک زمان برپایی احکام الهی است و نه احکام کسانی که بدون فکر دل می سوزانند.
ای کاش دوست عزیزی که با حرکت مختارگونه مخالف است،نگاهی به تاریخ می انداخت و حداقل به روایات معصومین به این قضیه تا متوجه شود حرکت مختار از روی دلش بوده یا اعتقادش.
علت اینکه این حرکت را پیشنهاد کرده ام :
1. جامعه جهانی قانون و صاحب ندارد(البته در ظاهر دارد اما قاضی عادل ندارد).
2.حرکت الهی یا از طریق خود خدا صورت می گیرد یا مسببی می خواهد.
3. حرکت باید مقابله به مثل باشد(فکر نکنم اسراییل کیفری جز مرگ داشته باشد و البته اسراییل مردم را با نوازش که نمی کشد)
مجددا خدمت ایشان می نویسم که بروید و تاریخ بخوانید.چند سئوال می کنم که شما پاسخشان را پیدا کنید و برای همه بنویسید.
1.آیا در زمان مختار امام معصوم, حاضر و ظاهر نبود؟
2.آیا در کارهایش از امام معصوم دستور گرفت؟
3.آیا با امام معصوم مشورت کرد؟
4.آیا امام معصوم کار او را تایید کرد؟
5.کدام یک از کارهای مختار با آیات و روایات سنخیت داشت؟
6.مقایسه ی اجرای حکم قاتل امیر مومنان(اشقی الآخرین) با اجرای حکم جانیان کربلا که یکی را امام معصوم انجام داده و دیگری را مختار, چه نتیجه ای می دهد.
و در آخر آیا مختار کارش از روی عقل می نماید یا از روی احساس و بدون فکر؟
مختار و ابومسلم هر دو یک شیوه داشتند.
لطفا به جای توجیه حرف خود نتیجه ی این تحقیق را در همین سایت منعکس کنید.
م.ه.ع
اگر یکی از همین اسراییلی ها را مقابل خود دیدید حتما می خواهید دستگیرش کنید و فقط اعدامش کنید؟سزای اسراییلی ها کشتن به روش مختار است کهدرس عبرت شود.
1.از امام باقر«ع»روايتاست كه:«لا تسبوا المختار،فانه قد قتل قتلتنا و طلب بثارنا...».(بحار الانوار،ج 45،ص 343)
2.چون مختار سر عبيد الله بن زياد و عمر بن سعد را نزد او فرستاد امام به سجده رفت و گفت: الحمد لله الذى ادرك لى ثارى من أعدائى و جزى الله المختار خيرا (رجال كشى ص 84.المختار الثقفى ص 124)
3.مختار مردى بود خردمند،حاضر جواب،شجاع،بخشنده،تيز هوش،كارشناس فنون رزم و غلبه بر دشمن.در دوران على«ع»به بنى هاشمپيوسته بود و با حضرت على در عراق به سر مىبرد،پس از شهادت آن حضرت،ساكنبصره شد.در ميان قوم خود،شريف بود.رواياتى در مدح او وارد شده است.مختار ازمروجين و ناشرين فضايل آل محمد بود و پيوندش با اهل بيت،او را از ادبى سرشار واخلاقى فاضل برخوردار ساخته بود.در نهان و آشكار هوادارى از دودمان پيامبر مىكرد. ميثم تمار در زندان ابن زياد،به مختار گفته بود كه تو آزاد شده و به خونخواهى حسين«ع» خروج خواهى كرد و ابن زياد را خواهى كشت.
شاید این حرف آخر باشد:
"لعن الله اللجاجة"
«م.ه.ع»
انتصر حماس علی الاسرائیل کما انتصر یزید علی الحسین.