|
به گزارش خبرنگار کازرون نما از قائمیه ، در
دیدار مسئولین و معتمدین بخش کوهمره نودان با امام جمعه بخش چنارشاهیجان ، حجت الاسلام
والمسلمین انصاری ضمن خیرمقدم و آرزوی قبولی عزاداری های همه عزیزان در دو ماه محرم وصفر
و تبریک حلول ماه ربیع الاول به مسئولین و معتمدین بخش کوهمره نودان از مردم و مسئولین
این بخش برای حضور پرشور در مراسم استقبال از امام جمعه بخش چنارشاهیجان تقدیر و تشکر
کرد.
حجت
الاسلام انصاری امام جمعه بخش چنارشاهیجان با بیان اینکه مرز فعالیت خود را تا پایان
مرز کوهمره نودان می دانم تصریح کرد: تعامل
دو بخش کوهمره نودان و چنارشاهیجان در فضای وحدت بخش و آرام موجود ، زمینه ساز برکات
فراوان خواهد شد.
امام
جمعه بخش چنارشاهیجان بنا به درخواست مردم و مسئولین بخش کوهمره نودان جهت حضور روحانی
و استقرار نهاد نماز جمعه و همچنین همکاری و کمک به زیرساخت ها در این بخش، آمادگی خود را جهت همکاری لازم اعلام داشت.
وی
در پایان تصریح کرد: ان شاءالله در آینده ای نزدیک با راه اندازی حوزه علمیه در قائمیه
مساجد هر دو بخش کوهمره نودان و چنارشاهیجان رونق خواهد گرفت.
در
این دیدار حقیقی بخشدار کوهمره نودان گفت: مردم و مسولین این بخش بسیار از انتصاب امام
جمعه چنارشاهیجان خرسندند و برای باز کردن گره های کور و رفع مشکلات مردم با ایشان
همگام هستند.
سیاوشی
رئیس شورای شهر نودان نیز با بیان اینکه در اولویت اول ما خواهان استقرار نهاد نماز
جمعه در این بخش هستیم افزود: در این زمینه مشکلاتی وجود داشت که مرتفع گردیده که امید
است با همکاری و پیگیری شما این مهم تحقق پیدا کند
خیاط
شهردار شهر نودان نیز اظهار داشت: با وجود ارتباط نزدیک فرهنگی و قومی که بین دو بخش
کوهمره نودان و چنارشاهیجان وجود دارد امید است با اتحاد و انسجام در راستای پیشرفت دو
بخش با محوریت امام جمعه گام های موثری بردایم
حق یارتان
اتفاقا شمادارید باعث بدبینی به امام جمعه محترم میشوید
ومعلومه مغرض هستید
بیانات ایشان کجاش به دور ازوحدت است وبوی تفرقه میدهد
این بزرگوار که نمیتواند فعالیتهای همه بخش ها را انجام دهد ازآنجا که بعضی ادارات قائمیه ونودان ازجمله آب وفاضلاب وکمیته امداد وغیره یکی است و قائمیه وکوهمره فرهنگشان یکیست دربحث فرهنگی ایشان احساس تکلیف کرده است تا استقرار امام جمعه برای نودان همکاری نماید
لطف کنید متن رامطالعه نماییدبعد نظربدهید
انشاءالله که خداوند هدایتتان فرماید .