پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۶۲۱۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴
امام جمعه کنارتخته و کمارج :
مردم باید کاهش تورم و خروج از رکود را سرسفره خود لمس کنند نه اینکه دولتمردان از روی کاغذ چیزی بگویند.

به گزارش اختصاصی کازرون نما ، حجت الاسلام جعفری امام جمعه کنارتخته همه نمازگزاران را به تقوا الهی و انجام صله رحم دعوت نمودند. تقوا الهی یعنی؟ چه کاری های را برای رضای خداوند انجام دهیم و چه کاری را انجام ندهیم.صله رحم مرگ و بلا زودرس را از انسان دور میکند. فواید صله رحم: حل مشکلات. رفع گرفتاری ها. ثروت. اولاد صالح. و قطع صله رحم حلول نغم الهی را در پی دارد.کسی که از ما بریده و قهر است.برای خشنودی و رضای خداوند با او ارتباط بگیریم.

امام جمعه کنارتخته در خطبه دوم نماز سیاسی ،عبادی جمعه پس از دعوت به تقوا الهی مناسبت های ایام پیش رو را برشمردند .

خطیب نماز جمعه کنارتخته و کمارج گفت :  با توجه به دستور حضرت امام خمینی ره مبنی بر تشکیل سپاه حفاظت هوایی این مهم را از ابداعات حضرت امام برشمردند و سختی و فشردگی کار این سربازان گمنام عرصه امنیت پرواز را بیان نمودند.همچنین سالروز فرمان تشکیل نهضت سواد آموزی که نقش سواد در اجتماع و فرهنگ و پیشرفت مردم در انقلاب اسلامی سهم بسزایی و مهمی دارد.

پاسخ سریع و صریح و کوبنده خواسته تمام مردم در قضیه برجام است

جعفری با اشاره به فتنه 88 خاطرنشان کرد : دشمنان انقلاب اسلامی با نقشه های از پیش طراحی شده در سال ۸۸ حقد و کینه خود را با تمام توان و قدرت عملا بر علیه انقلاب اسلامی بکار بستند . فوکویاما یکی از نظریه پردازان یهودی هست که جمله معروفی دارد که میگوید اگر میخواهید انقلاب اسلامی را شکست دهید باید دوبال شیعیان را هدف قرار دهید و آن دو بال مکمل هم را ولایت فقیه و شهادت طلبی به تاسی از امام حسین (ع) دانسته  بود. وی

وی ادامه داد : یادمان نمیرود که چطور فتنه گران در تهران خیمه گاه امام حسین (ع) را آتش زدند و علنا در خیابان ، اصل ولایت فقیه را نشانه رفته بودند و چه دشنام های که نمیدادند و ۸ ماه این کشور را فلج کردند ولی نمیدانستند مردم بصیر  ایران حماسه ۹ دی را خلق خواهند کرد و بساط فتنه و فتنه گران را جمع خواهند کردند بفرموده امام خامنه ای روز ۹دیماه به معنی واقعی کلمه یوم الله است. بصیرت یعنی حماسه ۹دی .

امام جمعه کنارتخته و کمارج تصریح کرد : موضوع نفوذ در افکار سیاسیون را باید جدی بگیریم و مذاکره با آمریکا (شیطان بزرگ) را ممنوع بدانیم چون مضرات و مخاطرات آن خیلی بیشتر از فواید آنست.نفوذ در افکار سیاسیون باعث شده که به موقع لازم نتوانند پاسخ دهند.پاسخ سریع و صریح و کوبنده خواسته تمام مردم در قضیه برجام است. آقای رئیس جمهور و وزیر امور خارجه اقدام کنگره آمریکا نقض صریح برجام بوده است پاسخ نقض برجام  باید سریعا صورت گیرد و این خواسته همه مردم است. دنیا بداند که این انقلاب خون شهیدان زیادی را به خود دیده است و تا آخرین نفس دست از آرمان های امام خمینی ره نخواهد کشید و اهل سازش با آمریکا نخداهد بود . هیهات مناالذله .

جعفری با اشاره به معضل بیکاری در کشور گفت : رهبر معظم انقلاب به دولت مردان فرمودند:  آمار را روی کاغذ ارائه ندهید ، مردم کاهش تورم و رکود را باید در سر سفره های خود لمس کنند. سال اقدام و عمل است چرا عملی اقدام نمیکنید و هر روزه شاهد بیکاری جوان ها هستیم.

حجت الاسلام جعفری جعفری در پایان این خطبه نوک پیکان کارهای فرهنگی ستاد نماز جمعه را انس با شهیدان و موضوع شهادت دانست و با توجه به ۴ دیماه که سالروز شهادت شهید علیپور گلستان از دهستان کمارج میباشد قسمتی از وصیت نامه این شهید بزرگوار را قرائت نمودند.

انتهای پیام/

نویسنده: روابط عمومی دفتر امام جمعه بخش کنارتخته و کمارج
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
شهروند
|
United States
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
1
0
کازرون نما لطفا وخواهشا این نظر من روبزار
جناب اقای امام جمعه محترم شما اونوقت که برخی ها باعث شدن ایران تحریم بشه وکشور وارد رکودبشه کجابودید؟چرااون موقع فریاد نکشیدید؟
اون موقع که نون گرون شد ،پرایدگرون شد،ارز گرون شد،بیکاری روزافزون شدو.....اون موقع میشه بگید چرا حرف نزدید.
ضمنا امام جمعه محترم وعزیز شما نمیتونید ازطرف تمام مردم حرف بزنید شما فقط میتونید ازطرف خودتون حرف بزنید.اجازه بدید من بیام پشت تریبون شما حرف بزنم اونوقت میبینید حرف من باحرف شما متفاوته مردمم خودشون زبون دارند فقط صداشون کمترشنیده میشه چون تریبون ورسانه ندارند
پاسخ ها
به شهروند آمریکایی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
آقای خارج نشین! شما خبر از تورم وحشتناک، رکود سنگین، بیکاری فزآینده، و صدها مشکل دیگر دارید؟ حتما خبر ندارید چون با دلار آمریکا خرج می کنید دوست عزیز
اگر حرفی بخواهی بزنی به نمایندگی 4 تا 5 درصد قشر مرفه بی درد و دغدغه است نه عموم مردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
0
0
كازرون نما چرا نظر اينجانب را منتشر نكرديد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
1
0
حاج آقا مطمئنی؟ ؟ ؟
شهروند
|
United States
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
0
پاسخ به فردی که من رو شهروند امریکایی دونسته
بنده امریکایی نیستم محله پایین وتوقدس میشینم
اگه خواستی تا قرار ملاقات بزاریم .دوست عزیز البته شما وقتی حرف معقولانه ومنطقی نداشته باشید دیگران روامریکایی وانگلیسی ومنافق وخائن و......خطاب میکنید.
به خاطر این پرچم کشور دیگه تو نظرمن نشون داده شده که دارم از فیلتر شکن استفاده میکنم .وقتی سانسور کنید خبرها رو مجبوریم از فیلترشکن واستفاده کنیم دوست خوب.
اخرش چی شد
بیکاری
فساد بیت المال
فقر
جرم وجنایت
گورستان خوابی
گرونی
حتما میدونی اینچیزا میراث کی بود وچه کسی تحمیل کرد این مسایل روبرکشور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
0
0
احسنت بر شهروند که حرف حساب می زنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اذان صبح
۰۴:۳۶:۱۴
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۵۲:۲۶
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۰۳