پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
بمناسبت روز معلم ،
جشن بزرگداشت مقام معلم با حضور علوی فرماندار شهرستان و هیئت همراه، رئیس دفتر نماینده شهرستان، بخشدار کوهمره ، شهردار و شورای اسلامی شهر و بخش، نیروی انتظامی بخش، رئیس مرکز بهداشت و کلیه فرهنگیان این منطقه، تعدادی از بازنشستگان فرهنگی و دیگر مسئولین محلی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان میزبانی این جشن باشکوه را سیدکمال علوی فرماندار شهرستان کازرون به عهده داشتند.

وی قبل از آغاز جشن به همراه دیگر مسئولین با حضور در جلوی درب ورودی سالن با دادن شاخه گل به همه مدعوین ضمن تبریک روز معلم ، خوشامد گفتند .

مراسم با قرائت قرآن توسط عباسی قاری فرهنگی آغاز و پس از آن علوی با بیان اهمیت جایگاه معلم در پیشرفت و تعالی کشور، این روز را به همه فرهنگیان تبریک گفت.

حقیقی بخشدار کوهمره از تمامی زحمات فرماندار محترم تقدیر کرد و معلمان را طلایه داران عرصه تعلیم و تربیت دانست.


ادامه جشن با هنرنمایی گروه هنری تئاتر و موسیقی با مدیریت روح اله راوش مجری توانمند استانی همراه بود.

پس از آن نوبت به تجلیل از دو معلم نمونه منطقه آقایان تیمور عباسی و خدابخش بارسالاری و همچنین بازنشستگان سال 95 رسید که جوایز خود را از دستان مسئولین دریافت کردند.

اجرای سرود زیبای معلم توسط دانش آموزان مدرسه ابتدایی دخترانه مولوی و قرائت مقاله ای در مورد اهمیت و جایگاه معلمی از دیگر برنامه های این جشن باشکوه بود.

ساسانی پور رئیس اداره نیز از زحمات کلیه مسئولین بخصوص فرماندار، بخشدار و شهردار نودان که در برپایی این جشن باشکوه نهایت همکاری را داشتند، تقدیر و تشکر به عمل آورد و با تبریک این روز به فرهنگیان عزیز، موفقیت، سربلندی و رسیدن به جایگاه های متعالی را از خداوند منان برای همه فرهنگیان خدوم این منطقه آرزو کرد.

در پایان به تمامی فرهنگیان لوح سپاس و تندیسی از طرف علوی فرماندار شهرستان اهداء گردید.

نویسنده: روابط عمومی اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اذان صبح
۰۴:۳۶:۱۴
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۵۲:۲۶
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۰۳