پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
درپی ارتحال آیت الله ایمانی صورت گرفت:
درپی ارتحال آیت الله اسدالله ایمانی نماینده مستعفی و فقید ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه سابق شیراز، رئیس جمهور، رئیس قوه قضائیه، رئیس مجلس شورای اسلامی، روسای مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان و برخی از مقامات لشکری و کشوری در پیام های جداگانه ای این ضایعه را تسلیت گفتند.

به گزارش کازرون نما، درپی ارتحال آیت الله شیخ اسدالله ایمانی امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس و عضو مجلس خبرگان رهبری، سران قوا، مسئولان نظام و جمعی از مسئولین لشکری و کشوری و مسئولان استانی و شهرستان کازرون در پیام های جداگانه ای، این مصیبت را به مردم استان فارس و خانواده ایشان تسلیت گفتند: متن این پیام ها به شرح زیر است:

 

الف - روسای قوای سه گانه و مسئولین نظام:

رئیس جمهور در پیامی رحلت حجت الاسلام و المسلمین ایمانی، امام جمعه شیراز را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت روحانی به این شرح است:

 

بسم‏ الله الرحمن الرحیم

 

انالله وانا الیه راجعون

رحلت عالم وارسته، حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ اسدالله ایمانی، امام جمعه محترم شیراز، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این روحانی پرتلاش که عمر خود را وقف روشنگری معارف اسلامی، ترویج آموزه های اخلاقی و تربیت شاگردان فراوان کرد، در عرصه مبارزات انقلابی و فعالیت های اجتماعی نیز نقشی ارزشمند داشت. احیاء و تأسیس مراکز مختلف علمی و فرهنگی از جمله فعالیت های ماندگار آن مرحوم است که به ویژه مردم شریف استان فارس، قدردان این خدمات ارزشمند خواهند بود.

اینجانب این ضایعه را محضر مقام معظم رهبری، علما و حوزه های علمیه، شاگردان و علاقه مندان به‏ ویژه بیت محترم آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با ائمه اطهار(ع) و برای عموم بازماندگان صبر و اجر، مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

پیام تسلیت علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت درگذشت آیت الله ایمانی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت روحانی جلیل القدر آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه سابق شیراز و نماینده مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تأثر گردید، ایشان عالمی ساده زیست، نیک اندیش و از مبارزان صف اول انقلاب و پشتیبان نظام بودند که در سنگر‌های متعدد سیاسی، علمی و فرهنگی خدمات فراوانی به کشور عرضه داشتند.

این عالم ربانی علاوه بر توجه ویژه به نشر و ترویج معارف اسلامی تألیفات و آثار متعددی در زمینه علوم دینی از خود بر جای گذاشتند. اینجانب ضمن عرض تسلیت فقدان این روحانی بزرگوار به مقام معظم رهبری، روحانیت و حوزه‌های محترم علمیه، مردم شریف استان فارس و بیت مکرم ایشان برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

 

پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه در پی درگذشت آیت الله ایمانی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت آیت‌الله حاج شیخ اسدالله ایمانی نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس، امام جمعه شیراز، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و یار صدیق امام و رهبری موجب تاثر اینجانب گردید.

فقدان این عالم جلیل القدر را که پس از سال‌ها مجاهدت در راه گسترش معارف اسلامی و علوم دینی به دیار باقی شتافت به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، مردم مومن و انقلابي استان فارس و خانواده و بازماندگان محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده، رحمت و مغفرت الهی را برای آن فقید سعید مسئلت دارم.

صادق آملی لاریجانی

رئیس قوه قضاییه

 

پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی در گذشت آیت الله ایمانی

 

بسم اللّه الرحمن الرحیم

انّاللّه و انّاالیه راجعون

درگذشت روحانی انقلابی و یار امام و رهبری(دام ظله) آیت‌الله اسدالله ایمانی که عمر خود را در خدمت به اسلام و انقلاب گذرانید را به بیت ایشان و عموم ارادتمندان به ویژه حوزه‌های علمیه و مردم ولایتمدار استان فارس تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و رضوان الهی را مسئلت می‌نمایم.

 

سیدمحمود هاشمی شاهرودی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

 

پیام تسلیت آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان

 

«بسم الله الرحمن الرحیم»

 

إِنَّا لِلّه و إِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

درگذشت عالم بزرگوار مرحوم آیت‌الله حاج شیخ اسدالله ایمانی(ره)، عضو مجلس خبرگان رهبری را به بازماندگان مکرّم و همه‌ ارادتمندان ایشان و مردم عزیز استان فارس تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

 

رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان

 

پیام تسلیت سید محمود علوی وزیر اطلاعات در پی در گذشت آیت الله ایمانی

 

انالله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال حضرت آیت الله اسد الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز باعث تأثر و تألم گردید. آن مرحوم، در کنار مجاهدت‌های علمی و ترویج معارف دینی، از سال‌های آغازین نهضت حضرت امام خمینی (ره) فعالیت‌های مبارزاتی چشمگیری داشته و در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، علاوه بر مسئولیت‌های متعدد و اثرگذار، فعالیت‌های دینی و علمی و ترویج معارف دینی را با جدیت استمرار بخشیده است.

این جانب، درگذشت یار دیرین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری «مدّظله العالی» و آن عالم ربانی، استاد حوزه علمیه و روحانی مبارز را به محضر مقام معظم رهبری، علمای معزز و طلاب گرامی، ملت شریف و بزرگوار ایران، به ویژه مردم شهید پرور و متدین خطه‌ فارس و به خصوص بیت معزز ایشان و بازماندگان محترم تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای روح آن مبارز نستوه، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و سلامتی مسئلت می‌نمایم.

سیّد محمود علوی

 پیام تسلیت سران قوا و مسئولین کشوری و استانی/اعلام سه روز عزای عمومی در فارس

ب – مسئولین استان فارس

 

استاندار فارس با صدور پیامی درگذشت آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس را تسلیت گفت و سه روز عزای عمومی در این استان اعلام کرد.

متن پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

 

وَ إِذَا مَاتَ‏ الْعَالِمُ ثُلِمَ‏ فِی الْإَسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ

ارتحال عالم ربانی، مجاهد وارسته و هدایت گر روشن ضمیر، حضرت آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و عضو مجلس خبرگان رهبری که عمر گرانبهای خود را صرف تهذیب نفس ، خدمت به دین و ترویج فرهنگ اسلامی نمود، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری، روحانیت معزز و حوزه های علمیه و آحاد مردم شریف استانهای فارس و بوشهرکه سالها از رهنمودهای وی بهره مند بودند و بالاخص خاندان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده ، رحمت واسعه الهی برای این فقیه ارزشمند از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

به همین مناسبت به پاسداشت مقام علم و فقاهت و تکریم این عالم زاهد سه روز عزای عمومی در استان فارس اعلام می گردد.

 

پیام تسلیت جامعه اساتید حوزه علمیه فارس به مناسبت درگذشت آیت الله ایمانی

 

انّا لله و انّا اليه راجعون

ارتحال عالم مبارز، یار دیرین امام و مقام معظم رهبری، نماینده معزّز ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز حضرت آیة الله ایمانی رحمة الله علیه، موجب تأسّف و تأثر گردید. عمر پربرکت ایشان سرشار از وفاداری و تلاش در جهت حفظ و تقویت نظام و انقلاب و حضور در سنگرهای مختلف خدمت، بالأخص امامت جمعه، سپری گردید. ارتحال این عالم مبارز را به محضر مقام معظم رهبری، جامعه محترم روحانیت، حوزه های علمیه ، مردم شریف فارس و خاندان محترم ایشان، تسلیت گفته و از درگاه احدیت برای آن سفر کرده ، رحمت واسعه و برای بازماندگان و بیت محترم ، صبر و اجر مسألت داریم.

 

پیام تسلیت مجمع نمایندگان فارس به مناسبت درگذشت آیت الله ایمانی

 

درگذشت حاج اسدالله ایمانی امام جمعه گرانقدر کلانشهر شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس و نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری موجب تاثر و تالم عمیق شد، لذا این ضایعه عظیم را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و مردم شریف فارس و شهرستان کازرون تسلیت عرض کرده و برای آن فقید سعید علو درجات و بیت معظم ایشان صبر جمیل خواستاریم. روحش شاد و با شهدا محشور باشد.

 

پیام تسلیت جهاد دانشگاهی فارس به مناسبت درگذشت آیت الله ایمانی

در این پیام آمده است:

 

بسم‌الله‌ الرحمن الرحیم

 

اِذا ماتَ العالِمُ انثَلَم فی الاسلام ثلمهٌ وَ لَاَیُسدّها شیءٌ اِلی یَومِ القیامه

عالم مجاهد، فقیه ارزشمند، انقلابی نستوه و یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت‌الله ایمانی امام جمعه شیراز و نماینده محترم ولی فقیه در فارس که عمر پربرکت خود را در شکل‌گیری انقلاب اسلامی، استقرار نظام جمهوری اسلامی و ایفای مسئولیت‌های خطیر در کشور مخصوصاً استان فارس سپری کرد به دیدار معبود شتافت.

نام و یاد و آموزه‌های آن بزرگ‌مرد همواره بر تارک فرهنگ فارس خواهد درخشید.

جهاد دانشگاهی استان فارس این ضایعه جبران‌ناپذیر را به امام عصر(عج) مقام معظم رهبری مدظله العالی و علماء و مراجع بزرگوار ایران و فارس و خانواده محترم ایشان و ملت شریف شیراز و فارس تسلیت عرض نموده، غفران و رضوان را برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان از خداوند منّان مسئلت می‌کند.

 

پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت درگذشت آیت الله ایمانی

در پیام دکتر علی بهادری، آمده است:

 

انا لله و انا الیه راجعون

در گذشت عالم وارسته حضرت آیت الله "اسدالله ایمانی"، نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم انقلابی و متدین استان فارس، حوزه های علمیه و ارادتمندان و خاندان مکرم ایشان تسلیت می گویم.

حضور این فقیه مجاهد از روزهای آغازین نهضت اسلامی و همراهی ایشان با بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران و تبعیت و همکاری با رهبر معظم انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی، از خصوصیات بارز این روحانی انقلابی بود که در یاد و خاطره مردم فهیم استان فارس و سراسر کشور به یادگار خواهد ماند.

حضور ارزشمند این روحانی آگاه به عنوان نخستین نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، باعث تاثیرات ارزنده ای در ارتقای معنوی و رشد و بالندگی اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه بوده است.

او در سالیان اخیر با وجود تحمل بیماری و عوارض ناتوان کننده آن، لحظه ای دست از تلاش و مبارزه در راه هدایت مردم و تقویت حوزه های علمیه برنداشت و همواره در پاسداری از ارزش های والای انقلاب اسلامی استوار و ثابت قدم ماند.

این ضایعه بزرگ، مصیبت جانکاه و واقعه تلخی است که امیدوارم خداوند بزرگ به فضل خود آن را جبران نموده و تحمل آن را برای بازماندگان و مردم استان فارس آسان گرداند و ایشان را با بندگان شایسته خویش محشور نماید.

 

پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کلانتری نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت درگذشت آیت الله ایمانی

 

انّا لله و انّا الیه راجعون

رحلت عالم مجاهد، و یار دیرین امام و مقام معظم رهبری، حضرت آیة الله ایمانی رحمة الله علیه موجب تأثر و تألم خاطرِ دوست داران اسلام و انقلاب شد. آن مبارز خستگی ناپذیر، چه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و چه پس از آن، همواره در صف مقدم حمایت از ولی فقیه و از وفاداران به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود. آن مرد بزرگ، با چهل سال تلاش بی وفقه در سنگر امامت جمعه، همراه با تقویت و توسعه حوزه های علمیه، منشأ خدمات فراوان گردید. ارتحال این شخصیت انقلابی را به محضر مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، مردم شریف فارس به خصوص اهالی محترم شیراز و کازرون و به خاندان مکرم و فرزندان محترم ایشان تسلیت گفته علو درجات را از درگاه خدای متعال برای آن مرحوم مسألت دارم.

با آرزوی توفیقات الهی

 

پیام تسلیت سپاه فجر به مناسبت درگذشت آیت الله ایمانی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

انا لله و انا الیه راجعون

«اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدّها شیء الی یوم القیامه»

حضرت آیت الله ایمانی در طول عمر پر برکت خود خدمات فراوانی به جهان اسلام و عالم تشیع نمود و همواره منادی اخلاق و تقوا بود و شاگردان بسیاری در محضر ایشان پرورش یافتند.

اين عالم وارسته به راستی مصداق بارز «العلماء امناء الرسل» بود که نقشی مؤثر در تبیین و تبلیغ اسلام ناب محمدی (ص) ایفا نمود و در عین حال به عنوان عارفی پرهیزگار در مسیر کمال انسانی و ترویج احکام الهی در جامعه گام بر می‌داشت.

آن مجاهد فی سبیل الله با عمری تلاش و مجاهدت چه در مبارزه با طاغوت و چه در سنگر امامت جمعه استان های بوشهر و فارس و چه در کرسی‌های دانش و نظریه‌پردازی، خدمات بی‌بدیلی به اسلام ومردم شهید داده استان فارس نمود.

سپاه فجراستان فارس ضایعه ارتحال فقیه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، حضرت آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و عضو ادوار مجلس خبرگان رهبری را به محضر شریف حضرت ولیّ عصر عجل لله تعالی فرجه الشریف, رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) بالاخص مردم شریف و لایتمدار استان فارس و بیت معزز و محترم ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند منان علو درجات آن فقید سعید را مسئلت داریم .

 

پیام تسلیت آیت الله سید علی اصغر دستغیب در پی درگذشت آیت الله ایمانی

در پیام تسلیت تولیت آستان احمدی و محمدی آمده است:

 

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال عالِم ربانی، دلسوز و پر تلاش، حضرت آیت الله حاج شیخ اسدالله ایمانی (رحمت الله علیه) موجب کمال تاثّر گردید.

تصدّی امامت جمعه و نمایندگی، ولی فقیه از سوی امام «قدّس سرّه» و رهبری «مدّظلّه» جلوه‌ای از شایستگی و امانت داری و خدمات ارزشمند معظّم له در طول چهار دهه گذشته است.

پنج دوره نمایندگی مجلس خبرگان رهبری هم نشان از علاقه و اعتماد مردم شریف و قدرشناس استان فارس نسبت به آن بزرگوار است.

اهتمام و توجه ویژه نسبت به سومین حرم اهلبیت (ع) و توسعه و عمران آستان مقدس حضرت احمد بن موسی «علیهما السلام» (شاهچراغ) از آثار مودّت و ارادت آن فقید سعید نسبت به خاندان نبوّت و نمودار پیگیری مجدّانه مطالبات مقام معظّم رهبری «مدّظلّه» بوده است که در سفر استانی فرمودند: مرقد این امامزادگان بایستی کانون توجه قرار گیرد.

اینجانب مصیبت فقدان آیت الله ایمانی را به عموم برادران و خواهران دینی به ویژه بازماندگان گرامی ایشان تسلیت عرض نموده و مغفرت و رحمت الهی را برای آن عالم شایسته مسالت دارم.

 

پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین بحرانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در خصوص رحلت آیت الله ایمانی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

إذا مات العالم – المومن الفقيه - ثلم في الإسلام ثلمة لا يسدّها شي ء إلي يوم القيامة

ارتحال عالم جليل القدر، نماينده معزز ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه محترم شيراز و همچنين نماينده مردم شريف اين استان در مجلس خبرگان رهبري حضرت آيت الله حاج اسداله ايماني(ره) را كه موجب تاثر فراوان گرديد را به محضر مراجع عظام، علماء ، روحانيون ، طلاب و بيت محترم ايشان و مردم شريف و ولايتمدار فارس و همكاران عزيز خانواده جهادكشاورزي فارس ، خاصه محضر رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله خامنه اي (دامت بركاته) تسليت عرض نموده و از خداوند بزرگ علو درجات براي آن عالم فقيد مسألت مي نمايد.

در ضمن به پاس قدرداني از سالها خدمات و تجليل و تكريم مقام معنوي و علمي اين عالم بزرگوار از همه عزيزان جهت شركت در مراسم تشييع و ترحيم ايشان دعوت بعمل مي آيد.

حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس

 

پیام تسلیت مدیر سازمان جهاد کشاورزی فارس درپی ارتحال آیت الله ایمانی نماینده استان فارس در مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز

 

بازگشت همه به سوی اوست

با نهایت تاسف و تألم از طرف خود و تمام کارکنان خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان فارس عروج ملکوتی عالم ربانی حضرت آیت الله اسد الله ایمانی ( رضوان الله علیه ) نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر( عج )، مقام معظم رهبری، استاندار فرهیخته فارس، بیت معزز ایشان و مردم شریف و ولایت مدار استان فارس تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای همه و به ویژه خانواده محترمشان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم .

محمد مهدی قاسمی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس

 

پیام تسلیت فرمانده نیروی انتظامی استان فارس درپی رحلت آیت الله ایمانی

در پیام سردار احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس آمده است:

 

درگذشت حضرت آیت الله اسد الله ایمانی این عالم جلیل القدر که عمری را در سنگر تهذیب نفس و مبارزه با طاغوت سپری کرد، مایه تأسف و تألم خاطر همگان گردید.

اینجانب رحلت این مجاهد فی سبیل الله که نزدیک به ۱۰ سال سمت نمایندگی ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز را به عهده داشتند را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این عالم بزرگ علو درجات و برای بازماندگان به ویژه خانواده ایشان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

 

ج – مسئولین شهرستان کازرون

 

پیام تسلیت آیت الله بنیادی به مناسبت درگذشت آیت الله ایمانی

 

باسمه تعالی

انالله و انا الیه راجعون

قال رسول الله (ص): اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

"وقتی عالمی فقیه، فوت کند در اسلام رخنه و حفره‌ای ایجاد می‌شود که هیچ چیزی نمی‌تواند جای آن را پر کند؛"

روح بلندوملکوتی عبدصالح خدا ،حضرت آیه الله حاج شیخ اسدالله ایمانی(قدس الله نفسه الزکیه)،عالم وارسته و مفسربزرگ قرآن کریم،نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس وامام جمعه معزز شیراز و نماینده استان فارس در خبرگان رهبری ،به ملکوت اعلا پیوست.

بی شک اندوه بی پایان ما در از دست دادن این یار و دوست دیرین ، قابل وصف نیست؛ این عالم متقی ، عمری را صرف خدمت به دین مبین اسلام و مذهب حقه تشیع کرده و دربه ثمررسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی مجاهدتهای فراوان نمود و بعدازانقلاب ،علاوه برحضوردرهمه ادوارمجلس خبرگان رهبری، به مدت ۴۰سال درسنگر مقدس امامت جمعه در شهرستانهای کازرون،بوشهروشیراز، به ایفای نقش پرداخت؛ آثار مجاهدتهای این عالم عامل در شهرستان کازرون، استان بوشهر و استان فارس برهمگان مبرهنست،که حوزه های علمیه موفق با طلاب فاضل یکی از صدها مورد خدمات و باقیات الصالحات ایشان درین بلاد میباشد..

اینجانب افتخار دوستی و آشنایی قریب هفتادساله با آن مرحوم مغفور داشتم و در همه این سالها جز تلاش برای جلب رضای حضرت حق ،اعتلاء دین،خدمت صادقانه به مردم و همت بالا در پیشبرد اهداف انقلاب ازیشان سراغ نداشتم؛

به نوبه خودم،این مصیبت جانسوز را به پیشگاه باعظمت حضرت ولیعصر ارواحنا له الفداه، مقامـ معظم رهبری،مراجع معظم وحوزه های علمیه و نیز به به مردم قدرشناس خطه فارس و خطه بوشهر و بویژه همشهریان عزیز کازرونی و بالاخص به

بیت مکرم ایشان،آقازاده های معزز و سایر بازماندگان، تسلیت و تعزیت عرض مینمایم و از خداوندسبحان صبرواجر برای همه خواستارم.

روح بلند آن یار سفرکرده غریق رحمت واسعه الهی باد.

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

بزرگ بنیادی

1397/02/18


نویسنده: سرویس سیاسی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
اذان صبح
۰۴:۴۶:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۵۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۱
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۰۶