پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۶۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
دکتر عباسی در بازدید از دانشکده فنی و حرفه ای کازرون مطح کزد:
به گزارش کازرون نما، در این بازدید قنبریان رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان کازرون ضمن عرض خیرمقدم و قدردانی از حضور دکتر فریدون عباسی در دانشکده فنی و حرفه‌ای کازرون به تشریح کامل فعالیت‌های آموزشی این دانشکده به ویِژه کارگاه تولید ماسک که در راستای پیشگیری از بیماری کرونا در این دانشکده فعال شده است پرداخت.

 به گزارش کازرون نما، در این بازدید قنبریان رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان کازرون ضمن عرض خیرمقدم و قدردانی از حضور دکتر فریدون عباسی در دانشکده فنی و حرفه‌ای کازرون به تشریح کامل فعالیت‌های آموزشی این دانشکده به ویِژه کارگاه تولید ماسک که در راستای پیشگیری از بیماری کرونا در این دانشکده فعال شده است پرداخت.

 نماینده منتخب مردم شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی در این بازدید از فعالیت‌های جهادی صورت گرفته در دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شیراز قدردانی کرد و اظهار داشت: حضور در جمع بانوان جهادی که این روز‌ها مشغول تولید ماسک هستند، خاطرات پشتیبانی جنگ در سال‌های دفاع مقدس را برایم تداعی کرد.

لزوم توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای/ پیگیر حل مشکلات مرکز کازرون هستم

فریدون عباسی بیان کرد: معتقدم نقش زنان امروزه در خط مقدم تمدن‌سازی قرار دارد که شاهراه اصلی رشد بشریت است.

 او که مدیریت اجرایی و مشاور حوزه معاونت دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را نیز در کارنامه خود دارد در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت تاثیرگذار آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای در دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور اشاره کرد و افزود: اینکه دانشجویان این دانشگاه، فنی آموزش داده می‌شوند وپس از دانش آموختگی با مهارتی که به دست می‌آورند می‌توانند در آینده جذب بازار کار شوند بسیارموثر بوده و شاخصه اصلی و نقطه امید دانشگاه فنی و حرفه‌ای به شمار می‌رود.

 معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در دولت دهم تاکید کرد: بر این باوریم باید آموزش‌های فنی در آموزشکده‌ها و دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای کشور توسعه یابد تا روز به روز شاهد تربیت تکنسین‌های ماهر در جامعه باشیم.

 عباسی همچنین در این بازدید جهت حضور در جمع دانشجویان دختر دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان کازرون و پیگیری برای رفع مشکلات و توسعه این دانشکده قول مساعد داد.

 رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان کازرون، نیز در این بازدید اظهار داشت: این دانشکده در شش رشته و دو مقطع کاردانی و کارشناسی از سال ۷۶ فعالیت خود را آغاز کرده است.

 اعظم قنبریان به موضوع تولید ماسک در دانشکده فنی کازرون در راستای پیشگیری از کرونا اشاره و تصریح کرد: این مهم در اواخر اسفندماه ۹۸ آغاز و تاکنون بیش از ٤٦ هزار ماسک توسط دانشجویان، اساتید، کارکنان و گروه‌های جهادی در این دانشکده تولید شده است.

 او بیان کرد: ماسک‌های تولید شده به صورت بهداشتی و بسته‌بندی در اختیار داروخانه‌ها، اداره‌ها، بانک‌ها، بیمارستان‌ها، افراد بی‌بضاعت، فرمانداری، دفتر امام جمعه و سایر دستگاه‌های و نهاد‌های شهرستان قرار گرفته است.

 قنبریان تصریح کرد: در مدت فعالیت کارگاه تولید ماسک در دانشکده فنی و حرفه‌ای کازرون که همچنان نیز فعال و به تولید روزانه دوهزار ماسک رسیده امام جمعه، فرماندار، دادستان، فرماندهی‌انتظامی، سپاه و ارتش در منطقه کازرو، رئیس شبکه بهداشت و درمان و خیران بازدید کرده‌اند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
اذان صبح
۰۴:۴۶:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۵۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۱
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۰۶