پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲
در دیدار دکتر عباسی با ریاست فدراسیون هندبال مطرح شد:
به گزارش کازرون نما؛ فریدون عباسی‌دوانی نماینده مردم شهرستان‌های کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی با حضور در فدراسیون هندبال در جلسه‌ای با علیرضا پاکدل رئیس کازرونی این فدراسیون در خصوص رفع مشکلات باشگاه شهید شاملی کازرون جهت حضور پرقدرت در باشگاه‌های آسیا و تجهیز ورزش هندبال حوزه انتخابیه به بحث و تبادل نظر پرداخت. 
به گزارش کازرون نما؛ و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده جدید مردم کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی، فریدون عباسی‌دوانی نماینده مردم شهرستان‌های کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی با حضور در فدراسیون هندبال در جلسه‌ای با علیرضا پاکدل رئیس کازرونی این فدراسیون در خصوص رفع مشکلات باشگاه شهید شاملی کازرون جهت حضور پرقدرت در باشگاه‌های آسیا و تجهیز ورزش هندبال حوزه انتخابیه به بحث و تبادل نظر پرداخت. 
در این جلسه که با حضور مهرتاش شاملی مدیرعامل باشگاه شهید شاملی کازرون انجام شد، پاکدل بیان داشت: تیم های هندبال کازرون در سال اخیر با حمایت ارزنده مهندس شاملی در لیگ‌های بانوان و آقایان درخشان ظاهر شدند و اینکه امسال از یک شهرستان دو تیم می بایست در جام باشگاه‌های آسیا حضور یابد، افتخار بزرگی است که در این راستا تمامی مسوولین شهرستان و استان می‌بایست از نماینده شایسته فارس در باشگاه‌های آسیا حمایت کنند.

در ادامه مهرتاش شاملی با اشاره به مشکلات موجود پیرامون حضور آسیایی تیم در سال قبل اظهار داشت: بدون حمایت مسوولین شهرستان و استان و به دلیل هزینه‌های بالا، حضور در مسابقات باشگاه‌های آسیا در بخش آقایان و بانوان سخت خواهد بود و در این راه می بایست حمایت‌های لازم صورت پذیرد.

در پایان عباسی‌دوانی با تشکر از زحمات دست اندرکاران تیم هندبال شهید شاملی کازرون اظهار داشت: خوشحالیم که تیمی که مزین به نام شهید است، توانسته این همه افتخار برای شهرستان کسب کند و قطعاً با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان به صورت جدی وارد مذاکره شده و سعی خواهیم کرد که مشکلات این تیم را در حد توان برای حضور پرقدرت در آسیا مرتفع سازیم. 

او در ادامه با توجه به هندبال‌خیز بودن شهرستان کازرون خواستار تخصیص تجهیزات این رشته ورزشی از رییس فدراسیون شد.

در ادامه پاکدل ضمن تاکید بر لزوم حمایت مسوولین از حضور تیم هندبال کازرون در آسیا و قول مساعدت جهت تجهیز ورزش هندبال کازرون و کوهچنار، صد عدد توپ هندبال به اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال برای رده های سنی مختلف اختصاص داد.





http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18608 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
اذان صبح
۰۴:۴۶:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۵۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۱
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۰۶