مدیریت کارآمد همیشه در مشکلات و تنگناها خودش را نشان می دهد،چیزی که در مسئله توزیع روغن در کازرون تبدیل به سوژه و نقطه ای تاریک در چند وقت اخیر شده است.کمبود روغن و احتکارش از یک طرف و نحوه توزیع آن از طرف دیگر هر روز یک سوژه در کازرون درست کرده است.
مدیریت کارآمد همیشه در مشکلات و تنگناها خودش را نشان می دهد،چیزی که در مسئله توزیع روغن در کازرون تبدیل به سوژه و نقطه ای تاریک در چند وقت اخیر شده است.
کمبود روغن و احتکارش از یک طرف و نحوه توزیع آن از طرف دیگر هر روز یک سوژه در کازرون درست کرده است. یک روز صف های طولانی پشت در فروشگاه های زنجیره ای برای دریافت روغن،روزی دیگر صف های عریض و طویل در اداره ای جهت دریافت حواله آن!!
در عصر پیشرفت و تکنولوژی به اندازه زمان جنگ و کوپن هم مدیریت نمی شود کرد؟؟
کدام شهر ایران جز کازرون چنین صف هایی برای دریافت روغن داشته و دارد و خواهد داشت؟
نقش مدیریت بحران در این مورد دقیقا یعنی چه ؟
مسوول توزیع روغن در کازرون کیست و کجاست ؟
چند نفر در این صف های عریض و طویل بیمار شده و می شوند؟؟ پاسخگو کیست ؟؟
کاش مسوولین مربوط برای یک بار هم شده در اینجور موارد یا از شهرهایی که بدون مشکل جلو می روند الگو می گرفتند و یا از اهل فن و دلسوزان کمک می گرفتند!