پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
به گزارش دریافتی کازرون نما، حامد پشنگیان سرپرست سازمان در تشریح جزئیات این حادثه گفت: شامگاه امروز سه شنبه در محور روستای فامور به سمت کازرون برخورد شدید دو خودرو پراید و سمند منجر به مصدومیت شدید چهار نفر از سرنشیان شد و پنج نفر نیز جان خود را از دست دادند.
تصادف شدید دو خودرو در محور کازرون- فامور پنج نفر را به کار مرگ کشید و چهار نفر را مصدوم کرد.

به گزارش دریافتی کازرون نما، حامد پشنگیان سرپرست سازمان در تشریح جزئیات این حادثه گفت: شامگاه امروز سه شنبه در محور روستای فامور به سمت کازرون برخورد شدید دو خودرو پراید و سمند منجر به مصدومیت شدید چهار نفر از سرنشیان شد و پنج نفر نیز جان خود را از دست دادند.

۹ مصدوم و فوتی در تصادف شدید دو خودرو / واکنش و پیگیری فوری نماینده مجلس و فرماندار ویژه

وی ادامه داد: آتش‌نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه، اقدام به ایمن‌سازی و رفع خطرات احتمالی خودروها کرده و با استفاده از ست نجات هیدرولیک اجساد را از خودرو رهاسازی کردند.

پشنگیان با اشاره به اینکه دو خودرو از روبرو و با شدت به هم برخورد کرده بودند، افزود: حال دو نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.

به گفته او، مصدومان جهت انتقال به بیمارستان، به پرسنل اورژانس تحویل داده شدند و آتش نشانان پس از اتمام این عملیات دو ساعته به ایستگاه بازگشتند.

علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.


 واکنش دکتر عباسی در پی بروز تصادف مرگبار در جاده ملااره به فامور و کشته شدن جمعی از همشهریان

به گزارش دریافتی کازرون نما، دکتر فریدون عباسی دوانی نماینده مردم منطقه در پی حادثه تصادف مرگبار که منجر به کشته شدن جمعی از همشهریان شد ضمن عرض تسلیت و همدری با خانواده‌های داغدار این حادثه، خواستار پیگیری و رسیدگی دقیق به این حادثه شد.

دکتر عباسی در دقایق پس از بروز این حادثه ضمن تماس تلفنی با فرماندار ویژه کازرون، رئیس اورژانس کازرون و رئیس بیمارستان کازرون، بر بسیج فوری امکانات و رسیدگی کامل به مصدومین حادثه تاکید کرد.

دکتر عباسی ضمن تماس تلفنی با سیاهپور مدیرکل راهداری فارس درخواست کرد که فورا هیاتی متشکل از کارشناسان راهداری و پلیس فارس در منطقه حضور یافته و گزارش دقیق از حادثه تهیه و ارایه کنند.

نماینده کازرون و کوه‌چنار ضمن تاکید بر اینکه حفظ جان مردم برای بنده اولویت اول است، بر ضرورت فوری احداث جاده منطقه فامور تاکید کرد.

در این پیگیری سیاهپور مدیرکل راهداری فارس قول داد که در ۱۰ روز آینده مناقصه پیمانکار جاده حادثه خیز فامور را برگزار کند تا بخشی از آلام و رنج مردم کم شود.


 فرماندار ویژه شهرستان کازرون: طرح تعریض و بهسازی جاده این منطقه که در سفر معاون محترم وزیر راه  مصوب شده است را پیگیری ویژه خواهیم کرد.

دکتر علی مظفری معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان کازرون طی پیامی ضایعه فوت جمعی از همشهریان را در سانحه تصادف جاده ملااره به فامور را تسلیت گفت خبر از پیگیری و بررسی جدی عوامل حادثه و رفع مشکلات جاده‌ای داد: اینجانب با کمال تاسف و تاثر مصیبت وارده را خدمت خانواده‌های داغدیده تسلیت عرض کرده و از خداوند منان آرزوی مغفرت برای درگذشتگان، صبر و بردباری برای خانواده‌های ایشان و سلامتی برای مصدومین این سانحه تاسف‌بار را خواستارم.

فرماندار ویژه کازرون همچنین ضمن تشکر از کادر پزشکی و درمان به جهت رسیدگی سریع به مصدومان گفت: به سرعت تیم های راهداری، اورژانس، آتش‌نشانی، معاونین فرماندار بخشدار و دیگر مسوولین به محل حادثه اعزام گردیدند و با توجه به دغدغه نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، فردا جلسه‌ای پیرامون این اتفاق با حضور مسوولین مربوطه تشکیل خواهد شد و علاوه بر بررسی ابعاد حادثه، طرح تعریض و بهسازی جاده این منطقه که در سفر معاون محترم وزیر راه و نماینده محترم در سال جاری مورد بازدید قرار گرفته و مصوب شده است را پیگیری ویژه خواهیم کرد.
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۱
اذان صبح
۰۴:۴۴:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۳:۳۳
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۶:۱۱
اذان مغرب
۲۰:۰۳:۲۷