پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نظارت جدی و کیفی بر روند آموزش (مجازی و حضوری) در مدارس را از اولویت های کاری سرگروههای آموزشی برشمرد.
به گزارش کازرون نما، جلسه هم اندیشی سرگروههای آموزشی متوسطه اول و دوم این شهر با حضور مدیر آموزش و پرورش کازرون، معاون  آموزش متوسطه و کارشناسان گروههای آموزشی و آموزش متوسطه با هدف تبادل نظر و هماهنگی جهت نظارت بر فرآیند آموزش و کیفیت بخشی دروس متوسطه در سال تحصیلی 1401-1400 در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگیان کازرون برگزار گردید. 

امیرحسین جمشیدی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون با ابراز خرسندی از تشکیل جلسه حضوری با سرگروههای آموزشی بعد از حدود 19 ماه از شروع همه گیری کرونا و نیز سختی های فراوان این دوران اظهار داشت: تلاش های شما به همراه سایر معلمان اجازه نداد که آموزش دانش آموزان دچار خلل گردد. 

وی ضمن تقدیر از تلاش های ارزشمند کلیه دبیران در سال گذشته، به نقش نظارتی و آموزشی سرگروههای درسی در ارتقای سطح آموزش دانش آموزان اشاره نمود.  

رضا جاویدی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون، نیز مواردی چون تعامل بیشتر مدیران مدارس با سرگروههای آموزشی و تخصصی، شرکت فعال سرگروههای آموزشی و دبیران مربوطه در جشنواره های الگوی برتر تدریس، ارتباط مستمر و تعاملی با سرگروههای آموزشی استان و توجه به تشکیل کارگاه های آموزشی را عنوان کرد. 

سپس سرگروههای آموزشی بطور جداگانه به طور مختصر به بیان دیدگاه ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه نظارت بر امر آموزش پرداختند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
اذان صبح
۰۴:۴۵:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۴۵:۳۳
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۴۶