پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
شهرداری کازرون با کاشت بیش از ٧٣ هزار بوته گل به استقبال نوروز رفت.
به گزارش کازرون نما، شهرداری کازرون با کاشت بیش از ٧٣ هزار بوته گل به استقبال نوروز رفت.

رضا نوذری شهردار کازرون با اشاره به اینکه کاشت گل‌های فصلی در میادین و پارک‌های سطح شهر باعث ایجاد نشاط و شادابی شهروندان می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه فصل بهار قرار داریم شهرداری جهت زیبایی منظر شهری ‏نسبت به کاشت انواع گل‌های فصلی جهت استقبال فصل بهار اقدام کرده است.

او افزود: در ۳ ماهه زمستان بیش از ٣١ هزار بوته گل در گلخانه شهرداری تولید شده که تا حدودی در کاهش هزینه‌های شهرداری موثر بوده است، همچنین ۴۲ هزار و ۵۰۰ بوته گل خریداری و با تلاش مجموعه فضای سبز طی چند هفته گذشته در سطح شهر کاشته شده است.

شهردار کازرون تصریح کرد: شهر متعلق به همه ما است، انتظار می‌رود شهروندان نیز در حفظ و نگهداری فضای سبز در جهت ایجاد محیطی سرسبز و زیبا با شهرداری همکاری‌های لازم را داشته باشند.

گل‌های شب بو، بنفشه، همیشه بهار، اطلسی، گازانیا، مینای آفریقایی، جعفری و میمون از جمله گل‌هایی هستند که در بلوار ها، میدان‌ها و پارک‌های سطح شهر کازرون کاشته شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
اذان صبح
۰۴:۴۵:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۴۵:۳۳
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۴۶