پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۲۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
حجت الاسلام «صباحی» گفت: مردم ایران اسلامی با دفاع همه جانبه از نظام و تقدیم شهدا به نظام جمهوری اسلامی ایران رای دادند و امروز نیز خواهان مطالبه‌گری در خصوص حجاب هستند.
به گزارش کازرون نما، حجت الاسلام والسلمین «محمد صباحی» امام جمعه شهرستان کازرون در خطبه‌های نمازجمعه امروز این شهر ضمن بیان اهمیت ماه مبارک رمضان در آیات و روایات به اهمیت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با دفاع همه جانبه از نظام و تقدیم شهدا به نظام جمهوری اسلامی ایران رای دادند و امروز نیز خواهان مطالبه‌گری در خصوص حجاب هستند.

وی ادامه داد: پایداری به ارزش‎ها در نظام جمهوری اسلامی ایران خواسته عموم مردم کشور است و امروز شلوغ‌ترین مراسم‌ها و اجتماعات در کشور به نام دین و اسلام همانند راهپیمایی‌ها و عزاداری‌ها با خواسته مردم  در کشور است.

امام جمعه کازرون به اهمیت حجاب در جامعه اسلامی پرداخت و تصریح داشت: حجابدر نزد مردم ایران حرمت 1400 ساله دارد  و زن با حجاب در جامعه اسلامی با ارزش و نگین کشور اسلامی است.

وی به ارزش و اهمیت زن در جامعه غربی اشاره کرد و گفت: در کشورهای غربی حجاب آزاد نیست بلکه آزار و اذیت و سوء استفاده از زنان است که زیاد است که باید مورد توجه مردم در جامعه اسلامی قرار گیرد.

حجت الاسلام صباحی اذعان داشت: مردم مطالبه گر وضعیت حجاب و علاقه مند و خواستار حجاب و در آستانه  12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران گلایه مند از وضعیت حجاب در جامعه هستند.

وی خاطر نشان نمود:  مطالبه مردم از مسئولین ساز و کار در خصوص حجاب است و درخصوص مطالبه گری مردم در امر حجاب همه مسئول هستیم باید به تکلیف الهی امر به معروف و نهی از منکر عمل نمائیم.

امام جمعه شهرستان کازرون تاکید کرد: بیان تبیین حجاب و اقناع نسل جوان در خصوص حجاب موثرترین راهبرد در برخورد با بی‌حجابی است و باید از مارپیچ سکوت که کسی حرفی در جامعه نمی‌زند دوری کرد و در قبال حجاب و بی مسئولیتی هم مردم و هم مسئولین وظیفه دارند  که در کف جامعه فعال و حضور داشته باشیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اذان صبح
۰۴:۳۶:۱۴
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۵۲:۲۶
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۰۳