پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
به گزارش دریافتی کازرون نما، هلنا سلطانی برای دومین بار وارتقای رکوردخودشان تقاضای ثبت رکورد حرکات نمایشی با اتومبیل راازکنفدراسیون جهانی ایمارو نمودند که پس ازبررسی کمیته فنی دستور این رکوردصادرگردید.

به گزارش دریافتی کازرون نما، هلنا سلطانی برای دومین بار وارتقای رکوردخودشان تقاضای ثبت رکورد حرکات نمایشی با اتومبیل راازکنفدراسیون جهانی ایمارو نمودند که پس ازبررسی کمیته فنی دستور این رکوردصادرگردید.

مراسم ثبت رکورد حرکات نمایشی با اتومبیل توسط هلنا سلطانی ( ده ساله) با حضور ریاست محترم سازمان جهانی ورزش ورزش‌های آبی استاد محمد صفدری رکورد دار جهان ونماینده رسمی ثبت رکوردهای جهانی کنفدراسیون و کمپانی‌های چند جانبه ایمارو، ایمارو اسپرت و ورزش‌های جهانی همگانی تافیسا در استان فارس شهرستان کازرون انجام شد.



استاد محمد صفدری گفت: هلنا سلطانی با انجام حرکات اصولی و صحیح موفق شد نام خود را در جمع رکوردداران کنفدراسیون جهانی ایمارو به ثبت برساند در ضمن از احکام کشوری و آسیایی وی در این برنامه رونمایی گردید.

رییس سازمان جهانی ورزش های آبی افزود: هلنا سلطانی در آیتم حرکت دنده عقب با فاصله ۶۴ متر در مدت زمان ۱۳ ثانیه و۱۳ صدم فقط با استفاده ونگاه کردن از آینه سمت چپ و فاصله بین دو مانع ۲ مترو ۶۷ سانتی‌متر را انجام داد و در آیتم دوم حرکت زیگزاگ به متراژ ۶۴ متر از بین ۸ مانع که فاصله بینشان ۸ متر در مدت زمان ۳۸ ثانیه و ۳۰ صدم رفت و برگشت به متراژ ۱۲۸ متر انجام دهند که این دورکورد را به کنفدراسیون ارسال میکنیم وپس ازبررسی نسبت به سن ،وزن و قد سطح رکورد مشخص می گردد.

صفدری در ادامه گفت :هلنا سلطانی در رکوردهای قبلی خودش موفق شده بود به ۳ عنوان کشوری و یک عنوان آسیایی وثبت در کنفدراسیون جهانی ایمار دست یابد.

رییس سازمان جهانی ورزش های آبی ،رکوردار جهان و نماینده رسمی ثبت رکورد های جهانی در کنفدراسیون کمپانی های چندجانبه و کمپانی های چندجانبه ایمارو و ایمارواسپرت و ورزش های جهانی تافیسا در رابطه با آشنایی افراد جهت ثبت رکورد گفت: کسانی که متقاضی ثبت رکورد هستند تقاضا می دهند و رکوردشان را به وسیله عکس و فیلم معرفی می‌کنند.در نتیجه نسبت سن ، وزن و قد افراد نسبت به آناتومی و وضعیت جسمی‌شان بررسی شده و کمیته فنی با همکاری گرندمستردکترحسن طیبی وبا ریاست گرندمستردکترحمید قلی‌زاده ریاست کنفدراسیون و کمپانی‌های چند جانبه ایمارو، ایمارو اسپورت و تافیسادستورانجام رکوردراصادرمی نمایند و هر رکورد زن باید قبل از برنامه رکوردگیری تقاضای کتبی از کنفدراسیون بنماید و ما قبل از رکورد باید از سلامت رکوردزن آگاه باشیم و کنفدراسیون جهانی ایمارو به رکوردهایی که جنبه آموزشی و ورزشی دارد بیشتر توجه می‌کند و حتی الامکان رکوردهای خطرناک را که جنبه آموزشی ندارد


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
اذان صبح
۰۴:۵۷:۳۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۳:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۸
غروب آفتاب
۱۹:۳۸:۳۴
اذان مغرب
۱۹:۵۵:۲۳