پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۸۷ - ۰۶:۲۷

تغییر ناگهانی هوا در شهرستان‌های قیروکارزین ، خنج و کازرون در استان فارس موجب بروز حادثه و خسارت شد. به گزارش خبرگزاری ایرنا در بخش جره و بالاده شهرستان کازرون  بارش شدید باران و طوفان وتگرگ خسارت عمده به مزارع ذرت ،سیفی جات ،نخلستان‌ها و مرکبات وارد کرد.

بخشدار جره و بالاده  افزود: طوفان شدید و تگرگ به مدت دو ساعت چند واحد دامداری را تخریب و برق منطقه قطع و مشکلاتی از جمله آب گرفتگی معابر بعضی روستاها را در پی داشت.

غلامحسین رنجبر ادامه داد: هنوز میزان خسارت وارده مشخص نیست و کارشناسان جهاد کشاورزی کازرون در حال بررسی خسارات وارده هستند و پس از تعیین خسارات را اعلام خواهند کرد.

همچنین مدیر اداره برق شهرستان قیروکارزین گفت:به علت طوفان شدید و شکستن یک اصله نخل به روی شبکه فشار برق در این شهرستان چهارتیر برق شکست و کابل و کنتور ۲۰مشترک برق مسکونی نیز خسارت دید.

مهندس قاسم غمخوار افزود :با تلاش کارکنان اداره برق بعد از ۲۰ساعت برق مشترکین نصب شد.

در شهر قیر هم به ۵۰۰متر شبکه فشار ضعیف آسیب وارد شد که میزان خسارت ۶۰میلیون ریال می‌باشد.

همچنین درروستای سیف آباد شهرستان خنج در استان فارس تغییر ناگهانی هوا در روز گذشته و بارش باران و تگرگ و طوفان را در پی داشت و باعث آتش سوزی در یک نخلستان در این روستا شد.

بخشدار مرکزی شهرستان خنج در این زمینه گفت:میزان خسارات صاعقه و طوفان برآورده نگردیده ولی بارش باران و جاری شدن سیلاب باعث خوشحالی کشاورزان و دامداران شده است.

حسین رستم پور ادامه داد: بارندگی در این منطقه از ساعت ۱۹/۳۰دقیقه شروع و به مدت دو ساعت بطور پراکنده ادامه داشت ولی به دلیل نبودن باران سنج میزان بارش اندازه‌گیری نشده است.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۱
اذان صبح
۰۴:۴۴:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۳:۳۳
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۶:۱۱
اذان مغرب
۲۰:۰۳:۲۷