پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۸۷ - ۰۶:۴۰
رييس اداره مخابرات كازرون در مصاحبه با خبرنگار سلمان:
عبدالرحمان اندایشگر مدیریت مخابرات شهرستان کازرون در مصاحبه ای گفت: با راه اندازی این دو سایت 20 کیلومتر از این دو محور زیر پوشش تلفن همراه برده شد که تنها در این دو محور 50 کیلومتر نقطه‌ی کور تلفن همراه وجود دارد و در آينده‌ي نزديك با راه‌اندازي دو سايت ديگر اين نقاط تحت پوشش قرار خواهد گرفت،

ناصر درخشنده- خبرنگار سلمان : دو سایت پوشش تلفن همراه در دو نقطه‌ی کوهستانی و صعب العبور جاده کازرون به کنارتخته (محور بوشهر) و تنگ ابوالحیات کازرون (محور شیراز) راه اندازی شد.

عبدالرحمان اندایشگر مدیریت مخابرات شهرستان کازرون در مصاحبه ای گفت: با راه اندازی این دو سایت 20 کیلومتر از این دو محور زیر پوشش تلفن همراه برده شد که تنها در این دو محور 50 کیلومتر نقطه‌ی کور تلفن همراه وجود دارد و در آينده‌ي نزديك با راه‌اندازي دو سايت ديگر اين نقاط تحت پوشش قرار خواهد گرفت، اندايشگر گفت: از 315 کیلومتر محور کازرون به شیراز و بوشهر تاکنون 270 کیلومتر امکان برقراری ارتباط تلفن همراه دارد. مدیریت مخابرات کازرون گفت: همزمان سایت تلفن همراه منطقه‌ي دادین در بخش جره و بالاده راه اندازی شدکه با راه اندازی این سایت 20 روستای دهستان دادین و جاده‌های روستایی این منطقه زیر پوشش تلفن همراه قرار گرفت. اعتبار این سه سایت تلفن همراه 370 میلیون تومان است که از اعتبارات اداره‌ي مخابرات تأمین شده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۱
اذان صبح
۰۴:۴۴:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۳:۳۳
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۶:۱۱
اذان مغرب
۲۰:۰۳:۲۷