پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۳۶۸۷
تعداد نظرات: ۴۸ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۹
دهقان ناصر آبادي نماينده شهرستان كازرون:
من تلاش مي كنم كه چنار شاهيجان و كوهمره تبديل به شهرستان بشود و خشت و كنار تخته هم شهرستان بشود به لحاظ اينكه فشار روي كازرون دارد مي آيد. نورآباد ممسني كه در سال 1325 يكي از بخش هاي كازرون بوده امروز تبديل به دو شهرستان شده است، دارد دو بودجه از كشور مي گيرد.

 ‌‌امروز خط ريلي ، مطمئن ترين وسيله حمل و نقل، چه از لحاظ مسافر و چه از لحاظ كالا مي باشد و لذا تلاش كرديم كه ما بتوانيم از اين خط ريلي استفاده كنيم. اولين مبحثي كه خود آقاي دكتر بهبهاني، بعد از راي اعتمادي كه از مجلس گرفت در ملاقاتي كه با ايشان داشتيم، به ما گفت: اگر تقاضايي داريد تا برايتان  انجام دهم. من گفتم: آقاي دكتر! من كار شخصي كه ندارم  يك كار عمومي به شما مي سپارم كه آن را انجام دهيد. سپس تلاش كرديم كه بتوانيم خط ريلي را امتيازش براي كازرون بگيريم.
 
يكي از دوستاني كه مهندس مشاور خط ريلي بوشهر به شيراز بود، بچه بالاده آقاي مهندس كشاورز، را دعوت كرديم و آمدند. طرح را  نوشت و بر اساس طرحي كه دادند خط ريلي كه قرار بود از طرف گل گهر به طرف دالين و پشت نورآباد ممسني به سمت خوزستان برود، با هماهنگي آقاي دكتر بهبهاني و همكاري كه ايشان داشتند در سفر هيات دولت به فارس، خط ريلي را از فراشبند به سمت فارس تغيير مسير دادندو هفته گذشته (آخرين روزهاي آذرماه) مورد تصويب خود وزارتخانه قرار گرفت و براي لايحه بودجه 89 انشاءا... بودجه اين طرح و پروژه هم پيش بيني مي شود و اميدواريم سال 89 بشود اين پروژه هم كلنگ زني كرد كه خط ريلي كازرون يعني فارس- خوزستان از طريق كازرون هم انجام بگيرد. نتيجه مكاتبات را  به دفترم  داده ام  كه خدمت دوستان مي دهند. حقيقت امر اين است كارهايي كه مي كنم بين خودم و خداي خودم عهد كرده ام، به دوستان هم گفته ام، كه نياز به گفتن نيست. بگذاريد روزي مردم اين خدمات را ببينند و استفاده كنند، چون حق اين مردم زحمت كش مي باشدو ما منتي بر سر هيچ كس نداريم. ما وظيفه خود را انجام مي دهيم. اصلاً وظيفه نماينده اين است. نماينده آمده و مردم به او اعتماد كرده اند و بايد كارش انجام بدهد.‌

 

بيمارستان كازرون

 
بحث سومي كه داشتيم بحث بيمارستان كازرون بود، همانطوري كه اطلاع داريد وضعيت بهداشت و درمان در كازرون وضعيت مناسبي نبوده و انشاا... با مديريت جديدي كه آمده و الحمدا... يك مقداري سر و سامان گرفته، ولي باز هم مورد قبول بنده به عنوان نماينده شما نيست. جلسه اي داشتيم با آقاي دكتر لنكراني و دكتر لنكراني گفت:” حاضر نيستم يك ريال در بيمارستان كازرون هزينه كنم؟!!!بيمارستان كازرون يك بيمارستان غير استاندارد است ، هر چه در آن هزينه كنيم بي فايده مي باشد. من زماني كه معاون رييس دانشگاه علوم پزشكي  شيراز بودم اين بيمارستان را قبول نداشتم و الان هم حاضر نيستم در آن هزينه كنم” درگيري لفظي هم بين ما پيش آمد كه گفتم شما كه حاضر نيستيد و اعتقاد هم به اين بيمارستان نداريد بالاخره بياييد و يك بيمارستان نو بسازيد. بالاخره بيمارستان 200 تختخوابي را براي كازرون پيشنهاد كردند. الحمدا... مصوب شد. هفته قبل آن را برديم براي بودجه (آخرين هفته آذرماه) و به حمد الهي اين هم دارد به تصويب مي رسد و انشاا... يك بيمارستان 200 تخته خوابي آبرومندي براي كازرون داشته باشيم.‌

 

تامين اجتماعي

 

بحث ديگري كه داشتيم بحث تامين اجتماعي بود. دوستان ببينيد ما 70 الي 80 هزار نفر در شهرستان داريم كه اين ها به حساب تامين اجتماعي پول واريز مي كنند ولي حرمت نمي بيند؟!! ما هر خانواده اي را كه نگاه كنيد امروز تحت پوشش بيمه تامين اجتماعي است و اين ها چقدر پول واريز مي كنند ولي چه خدمتي مي بينند. من آمدم بررسي كردم و يك جلسه اي با وزير رفاه داشتم ،آقاي دكتر مصري و آقاي ضيايي، بعد ايشان يك كليپي پخش كرد كه آقا ما پتروشيمي فلان جا را خريده ايم، كارخانه قند فلان جا را خريده ايم و فلان جا كار مي كرديم. نمايندگان در آنجا تعريف كردند، تشكر كردند و نوبت ما كه رسيد صحبت كنيم من برعكس صحبت كردم. گفتم: آقاي دكتر مصري؟ وظيفه جناب عالي ساخت پتروشيمي و كارخانه قند نيست. وظيفه جنابعالي اين ا ست كه به افراد تحت پوشش خودتان خدمت رساني كني . بالاخره ايشان گفتند: من خيلي كار و خدمت رساني كرده ام و خيلي هم وضع ما خوب است. گفتم در حوزه انتخابي ما حدود 70 تا 80 هزار نفر پول مي ريزند به حساب شما و شما بيمارستان در تهران و شيراز تجهيز مي كنيد و هيچ خدماتي به ما نمي دهيد. گفت: نه، اين طور نيست. من در همانجا گفتم: شما پرسنل خودتان را قبول داريد؟ من تلفن زدم به دكتر چراغي رئيس درمانگاه تامين اجتماعي كازرون. گفتم آقاي دكتر گوشي دست شما، با آقاي وزير صحبت كنيد. گفت من با وزير نمي توانم صحبت كنم. و دكتر مصري سوال كرد در كازرون چه داريد؟ دكتر چراغي گفت: هيچ، من يك اطاقي دارم و خودم تنها هستم. روزي دويست نفر هم مريض دارم. نگاه كرد به آقاي ضيايي رئيس سازمان تامين اجتماعي و گفت: آقاي ضيايي. اين وضعيت شما است! در همانجا دستور داد، كه بر اساس نظام سطح بندي به وضعيت كازرون رسيدگي شود و خوشبختانه آمدند، بررسي كردند و به نتيجه رسيدند. اين كلينيك عمومي را تبديلش كرده به كلينيك تخصصي كه انشاا... در همين هفته يا هفته آينده در اواسط دي ماه 88 اين كلينيك تخصصي مي شود و سه پزشك متخصص بايستي در اين كلينيك بيايند و به شهروندان ما خدمات رساني كنند. ‌

 

بازنشستگي

 

بحث ديگري كه داشتيم در حومه بازنشستگي ما بوده. كه متاسفانه باز نشستگان ما يك جا و مكان درستي كه بروند در آنجا دور هم باشند، ندارند. يا جلو بانك ملي يا كنار خيابان مي نشينند و يك وضعيت خوبي ندارد. بالاخره انسان در دوره بازنشستگي نياز به يك آرامشي دارد. ما رفتيم با سازمان بازنشستگي آقاي دكتر طوبايي كه بچه شيراز هم هست يك  جلسه اي داشتيم و صحبت كرديم و خواهش كرديم بيايند يك كاري كنند و كفتيم  به داد بازنشستگان برسيد. شما رفتيد كاشي سراميك آپادانا را (بزرگترين كارخانه كاشي سراميك خاورميانه) خريديد ولي در حوزه بازنشستگي هيچ قدمي بر نداشتيد. گفت: حالا من چه كار كنم؟ گفتيم بالاخره بايد يك كاري براي ما انجام دهيد. اين همه پول از بازنشستگان ما گرفتيد و الان هيچ خدماتي به اينها ارايه نمي دهيد. ايشان قبول كردند كه بيايند و يك خانه فرهنگ با بودجه هشتصد ميليون تومان در كازرون بسازند به شرطي كه زمين آن شوراي شهر و شهرداري تامين كنند كه الحمدا... مكاتبه كرديم و اعضاي محترم شوراي شهر و شهردار محترم موافقت فرمودند و نامه آن نوشته شد و انشاا... بتوانيم در يكي دو هفته آينده (نيمه اول دي ماه) كلنگ آن در پارك رفيع كه زمينش مشخص شده ، آن مكان هم براي بازنشستگان آماده شود .

 

 كتابخانه شهيد مدني

 

در رابطه با مسايل فرهنگي دوستان ببينيد ما در كازرون شانزده هزار دانشجو داريم و خدا مي داند من خودم زماني كه در بوشهر بودم ، مي آمدم دانشگاه كازرون درس مي دادم گاهي موقعي كه فرصتي پيش مي آمد در كتابخانه شهيد مدني مي رفتم. كتابخانه شهيد مدني در خيابان محمدي يك حمام بوده و اين را تبديل به كتابخانه كرده اند. خدا شاهداست من آرزويم اين بود كه يك روز يك كتابخانه مجهز اينجا ساخته شود و در اين رابطه خدمت وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي رسيدم. صحبت كرديم مكاتبه كرديم و آقاي مهندس جمشيد معيني كه يكي از افتخارات اين شهر مي باشد و معاونت اداره كل  فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس را به عهده دارند انصافاً ايشان مايه گذاشتند و كمك كردند و يكصد و پنجاه ميليون تومان ، سال گذشته ، بودجه گرفتيم كه كتابخانه را تخريب كرده و از نو بسازيم و الان الحمدا... در حال ساخت مي باشد. چرا ما  با شانزده هزار دانشجو در اين شهر يك كتابخانه مجهز نداشته باشيم؟ همچنين جهاد دانشگاهي را پي گيري نموده ايم و جهاد دانشگاهي آورديم در اين شهر و يكي از مفاخر اين شهر نصراله مرداني است كه يكي از شاعران حماسه سراي ايران بوده است . آن مرحوم در ورودي شهر دفن شده و شهرداري هم محبت كرده 15 هكتار زمين داده . آيا اين در شأن مرداني است؟ اگر مرداني شيرازي بود و اصفهاني بود همين طور از او تجليل مي كردند؟  آمديم نامه نوشتيم به آقاي رييس جمهور، ديديم ترتيب اثر ندادند. آمديم نامه نوشتيم خدمت آقاي دكتر حداد عادل به عنوان مشاور فرهنگي مقام معظم رهبري با ايشان و آقاي صفار هرندي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و آقاي دكتر لنكراني با هم رفتيم خدمت آقاي رييس جمهور، آقاي رييس جمهور دستور موكد دادند كه فرهنگ سراي مرحوم مرداني بايستي احداث گردد كه الحمدا... با اين سفري هم كه دولت در فارس داشتند اعتبار خوبي در اين رابطه گذاشتند كه يك فرهنگ سراي خوبي در ورودي شهر داشته باشيم.‌

 

پايگاه امداد جاده اي

 

در رابطه با جاده ها ،كدام پايگاه امداد جاده اي ما داريم؟ اگر يك نفر بين اين جاده هاي ما تصادف كند تا آن مصدوم را به بيمارستان كازرون بياورند ممكن است اگر كه هيچ صدمه اي هم نديده مهره كمر و هزاران آسيب ديگر ببيند . آمديم پي گيري كرديم از طريق  جمعيت هلال احمر. الحمدا... دو پايگاه امداد جاده اي براي كازرون مصوب كرده ايم كه يكي در راهدار و يكي هم در دشت برم انشاا... ساخته شود كه اين دو پروژه هم آماده كلنگ زني است. ‌

 

درياچه پريشان

 

بحث درياچه پريشان را داشتيم چون جاده  ندارد. خدا شاهد است دوستان آمدند عليه ما در روزنامه ها نوشتند در سايت ها نوشتند كه فلاني دارد درياچه را خراب مي كند، درياچه را دارد تخريب مي كند. من هميشه گفته ام درياچه پريشان شناسنامه كازرون مي باشد. هيچ انسان عاقلي شناسنامه خودش را پاره نمي كند. ما گفتيم آنچه كه براي اين شهر مهم است اين است كه ما يك مركز توريستي و تفريحي كه داريم به درستي از آن استفاده كنيم. تا زير ساخت اقتصادي فراهم نباشد نمي توانيم موفق باشيم. رفتيم خدمت آقاي دكتر بشارتي رئيس دفتر مناطق محروم معاونت رئيس جمهور خواهش كرده ايم دو ميليارد اعتبار گرفته ايم كه يك جاده براي درياچه بسازيم كه اين مردمي كه روزها در كنار بلوار مي نشيند بروند كنار درياچه پريشان با زن و فرزندان خود بنشينند و يك استكان چاي بخورند و يك قلياني بكشند و برگردند به منازلشان. آمدند عليه ما نوشتند كه فلاني مي خواهد درياچه را تخريب كند. شكايت كردند تا ديوان عالي كشور بردند و اين پروژه را تعطيل كردند و دو ميليارد اعتبار از دست ما خارج كردند به خاطر اختلافات سليقه اي و مسائل ديگري كه دارند!!!‌

 

سد نرگسي

 

 در رابطه با سد نرگسي كه در جره بايد ساخته بشود من وزير نيرو را كشاندم آوردم در مجلس، آنجا شب مديركل سازمان آب منطقه اي، مديركل شركت آب شهري، مديرعامل سازمان آب و هر سه نفر سر شب آمدند نزد من التماس كردند كه وزير، ما را فرستاده كه سوالاتان را پس بگيريد. گفتم آقاي رضائيان!  اصلاً اين خواهش را از من نكنيد من سوالم را پس نمي گيرم. ما قسم خورده ايم و تعهد داده ام به مردم كازرون كه از حق آنها دفاع كنيم و اين سد نرگسي ده هزار متر مكعب آن آب شرب است. ده هزار متر مكعب آن آب صنعتي است. مردم ما دارند از بي آبي زجر مي كشند بايد بيايد در مجلس ، و آقاي فتاح در مجلس آمدند و در آنجا ما با همديگر حرفمان شد. گفت شرافتاً من تعهد مي دهم كه اين كار را انجام دهم. گفتم مي گويند  آدم خالي بندي هستيد. گفتم اگر صورتجلسه كني من قبول مي كنم. خدا شاهد است وادار كرديم صورتجلسه شد و تعهد كرد كه كد اجرايي به اين سد بدهد تا ما از سوالمان دست بكشيم. تا كد اجرايي نداد، بنده سوالم را پس نگرفتم.‌‌ به هر جهت كارها خيلي خوب پي گيري مي شود.

 

چهار بانده شدن

 

روزي كه آقاي دكتر بهبهاني وزير راه آمدند بحث چهار بانده شدن از خروجي كازرون به سمت پل آبگينه و از طرف دانشگاه به سمت سيد حسين و از چنار شاهيجان تا سه راهي راهدار به صورت چهار بانده شدن و دو زيرگذر، يكي در سه راهي راهدار ويكي در سه راهي حاجي آباد غوري و براي اين دو زير گذر هفده ميليارد ريال اعتبار تخصيص پيدا كرد و در مناقطعه هم رفته است و ان شا ا... تا آخر دي ماه شركت برنده معرفي خواهد شد.

 

 آب شاپور

 

 شهرستان كازرون يك شهر كشاورزي است . اين كانال آبي كه از شاپور آب مي آورد، اين آب قبلاً تا قلعه سيد مشروب مي كرده است. در اواخر آذر مامه كه با آقاي دكتر احمدي نژاد جلسه داشتيم در همان جلسه مكاتبات مردم را به ايشان داديم و تاكيد كرديم و هشت ميليارد تومان تخصيص دادند براي همين كانال. و مقرر گرديد كه اين كانال از سرچشمه ساسان لوله گذاري شود تا ورودي كازرون كه ان شاءا... بتواند باغات و زمين هاي كشاورزي را مشروب كند و هرچه كشاورزي ما توسعه پيدا كند، ميدان ميوه و تره بار ما چند برابر فعال تر خواهد شد و واسطه ها و خريداران ما بيشتر مي شوند. اما امروز ما آنچه نياز داريم به پشتيباني مردم مي باشد. مردم مي بايستي اتحاد، وحدت، دوستي با همديگر داشته باشند. ان شاا... بزرگان هم ما را راهنمايي كنند. راه را به ما نشان دهند، ما را ارشاد نمايند و كمك كنند. ما گفتيم، هر كازروني هر جاي ايران باشد به ما كمك كند ما دست او را مي بوسيم.

 

 تنديس شهيد دانشجو

 

همين الان فرزند شهيد دانشجو اينجا بودندو گله مند بودند ومطلبي به من گوشزد كردند و من اصلاً در اين رابطه يادم نبود.

شهيد دانشجو يك روحاني برجسته و افتخار اين شهر بوده، متاسفانه ما در شهر كازرون يك خيابان به نام شهيد دانشجو نداريم؟!!! من خودم شرمنده شدم و يادداشت كردم كه حتماً تنديس شهيد دانشجو بايستي در اين شهر نصب گردد. بايستي خيابان، ميدان و تاسيسات بنام ايشان نام گذاري شود، اينها از افتخارات ماست.

 

مسكن مهر

 

 در بحث مسكن مهر تلاش هاي خوبي صورت گرفته، جلسه گذاشتيم رئيس مسكن و شهرسازي مدير كل ، رئيس تعاون را برديم خدمت وزير مسكن و شهرسازي. الان چيزي حدود 700 واحد در كازرون اعتبارش را گرفتيم، هم زمين آن را مشخص كرديم و الحمدا... دارد كار مي كند. من يكي از پروژه ها را بازديد كردم، يك 180 واحدي ديگر هم دارد كار مي شود. خدمات زيادي صورت گرفته. هر چند كه درشان و شخصيت مردم كازرون نيست. شأن مردم ما بسيار بسيار بالاتر از اين قضيه است. من فقط خواهشم اين است كه  كمك كنند، ما را راهنمايي كنند و مدرك بياورد. اگر گفت من پي گيري كرده ام ، مدرك بياورد. من روز مجلس به عنوان دومين نماينده مجلس بوده ام به لحاظ پي گيري امور مردم و از لحاظ مكاتباتي كه انجام دادم و من صحبت هايي كه كرده ام كپي تمام پي گيري هايي كه شده خدمت دوستان ارائه مي دهم و بدانيد كه بنده آنجابيكار ننشسته ام و در حق مردم كازرون كوتاهي نمي كنم.در رابطه با خواسته هاي شما به خصوص فرهنگي پي گيري مي نمايم.

 

تقسيم كازرون به  سه شهرستان

 

 يكي از مدعوين در ميان جمعيت سوال كرد. شنيده مي شود فلان بخش مي خواهد شهرستان بشود و به همين دليل مي خواهند تنگ چوگان هم به خودش الحاق كند و مي دانيد آثار باستاني هويت اين شهر مي باشد و يا اينكه  امام زاده  سيد حسين از كازرون منفك گردد، آقاي نماينده ! آيا اين شايعات اساس دارد و شما در اين باره چه اقداماتي در حق قانوني مردم كازرون انجام داده ايد؟ دهقان ناصرآبادي گفت: قسمتي از فرمايشات شما درست است من تلاش مي كنم كه چنار شاهيجان و كوهمره تبديل به شهرستان بشود و خشت و كنار تخته هم شهرستان بشود به لحاظ اينكه فشار روي كازرون دارد مي آيد. نورآباد ممسني كه در سال 1325 يكي از بخش هاي كازرون بوده امروز تبديل به دو شهرستان شده است، دارد دو بودجه از كشور مي گيرد. مايك بودجه مي گيريم. ما حدود يازده ميليارد بودجه براي كازرون مي گيريم . دوميليارد خرج چنارشاهيجان مي شود، دو ميليارد خرج كوهمره ، دوميليارد خرج خشت و كنار تخته، دوميليارد خرج بالاده مي شود. كازرون خودش مثل پدري است كه 5 الي6 فرزند دارد و هيچ چيز براي خودش باقي نمي ماند. يعني مابايد تلاش كنيم اينها روي پاي خودشان بايستند، مستقل شوند و تلاش كنيم زماني كه مي خواهند فارس را به عنوان دو استان و يا سه استان تقسيم كنند. كازرون به عنوان يكي از مراكز استانها تبديل شود. يعني ما بايد تلاش كنيم. ولي اينكه سيد حسين برود جزء چنارشاهيجان بنده اين نظر را ندارم. آثار باستاني كازرون برود جزء چنارشاهيجان بنده اين نظر را ندارم . اعتقاد دارم به همين تقسيمات فعلي كه به قوت خودش باقي بماند. اما آنها هم ارتقا پيدا كنند به شهرستان كه بتواند بار از روي دوش كازرون برداشته شود. يعني ما بايد حتماً اين كار را بكنيم تا اعتباري كه در كازرون مي آيد صرف خودش بشود. امروز ما هر چه اعتبار مي گيريم، بخش هايمان از خودمان بدبخت ترند بايستي به آنها برسيم.

 

شبكه آب رساني كازرون

 

الان شبكه آب رساني كازرون مربوط به هفتاد الي هشتاد سال پيش مي باشد ما تلاش كرديم با هزار زحمت توانستيم دويست ميليون بگيريم كه لوله هاي هشتاد سال پيش شبكه آب رساني آن تعويض شود. در بازديدي كه از فاضلاب كازرون داشتم خدا شاهد است آدم شرمنده مي شود جلو اين ملت. فاضلابي كه چندين سال است شروع شده متاسفانه 30 درصد پيشرفت داشته!! اعتبارات اين شهر مي رود در بخش ها هزينه مي شود . من خواهشم اين است ، يك مقدار بياييم كمك كنيم ، كازرون را تقويت كنيم. اين بخش ها بروند براي خودشان شهرستان بشوند. مثل رستم كه يكي از بخش هاي نورآباد ممسني بود. در جلسه اي كه در هيات دولت داشتيم آن قدر بودجه  كه به شهرستان رستم دادند براي كازرون هم همان مقدار معين كردند. آنها دو بودجه مي گيرند. دو درصد نفت و گازي كه به ما دادند امسال يك ميليارد و ششصد ميليون تومان به ما اعتبار دادند. فكر مي كنيم چه مبلغي سهم كازرون شد. سهم كازرون هيچ، همه به بخش ها اختصاص پيدا كرد.

 

 انتقال آب شاپور به بوشهر

 

اما در رابطه با آب شاپور به بوشهر. مديرآب و فاضلاب بوشهركازروني مي باشد. من با مهندس حميد رضا دهقان كه كازروني الاصل مي باشد جلسه اي داشتم و او را قسم دادم. گفتم خدا وكيلي چقدر از اين آب در فارس هزينه مي كنيد؟ گفت: خداوكيلي ما اين آب را مي بريم وضرر هم مي كنيم!!!؟  چون شركت آب و فاضلاب يك شركت ضرر دهي مي باشد.

 

 ماليات ها كجا رفته؟

 

اما يك چيز ديگر خدمت شما عرض كنم. همين نيروگاه گازي كنار كازرون و شركت كاشي سراميك كه نزديك شهر هستند.  اينها سه درصد ماليات يعني 5/1 درصد ارزش افزوده و 5/1 درصد ماليات ديگر مي دهند، از دهياران آنها سوال كند از سال 74 كه اينها افتتاح شده تاحالا، اين ماليات ها كجا رفته؟ اين مبلغ به شيراز رفته! من رفته ام قانون ماليات ها را خوانده ام و آمدم پي گيري كردم كه ماليات اينها چه اداره اي مي گيرد. و مبلغي حدود سيصد الي چهارصد ميليون تومان مي شود. حالا كه بررسي كرده ايم كه به حساب شيراز ريخته مي شود. خيلي جالب است . نيروگاه در كازرون است ماليات آن را شيراز مي گيرد؟؟؟ كاشي سراميك كازرون است؟ خوب اينها مسائل مديريتي است كه بايد پي گيري شود.ما بالاخره آمده ايم يك كار سختي را قبول كرده ايم. مسائل هم خيلي روي زمين مانده اميد و رجاء‌واثق داريم انشاا... امام حسين(ع) كمك كند و خدا قبول و كمك كند، شما مردم هم همت كنيد، حمايت كنيد و از ما بخواهيد .

 

متاسفانه مردم  بي تفاوت هستند

 

 وقتي علاقه من به جمعيت شهرستان كازرون بيشتر مي شود كه از ما بخواهند. در هر جا حاضر مي شوم، يقه ما را بگيرند و بخواهند، پي گيري كنيد كه چه شد؟ از ما بخواهيد. ما كه  بين مردم مي آييم متاسفانه آنها بي تفاوت هستند، مي رويم بي تفاوت هستند ، اينها بد است. مردم بايد محكم بخواهند،دفاع كنند و آن جايي هم كه ما نياز به حمايت داريم، حمايت كنند. من چند مدت پيش منزل امام جمعه بودم يكي از بچه هاي كازرون كه در وزارت راه مي باشد.(آقاي پرويز محسن پور) شب آمده بود منزل امام جمعه و گلايه مي كرد. مي گفت: حاج آقا خرسند من چه گناهي كردم كه ملت كازرون عليه من تومار نوشته اند؟ آقايان، برادران عزير تومار نوشته اند، داده اند به نهاد رياست جمهوري كه احداث تونل بناف(محرم) توجيه ندارد. نماينده شهر براي اينكه اسم خودش معروف كند آمده پي گيري كرده. پول بيت المال را شما داريد هدر مي دهيد، بيرون مي ريزيد. آقاي پرويز محسن پور هم كه در وزارت راه مي باشد دارد با نماينده همكاري مي كند؟

 

و متاسفانه با ايشان برخورد شده بود و به عنوان گلايه آمده بودند منزل امام جمعه و گلايه مي كرد، من خداوكيلي دلم سوخت. دوستان اين مسائل را بايد ما در شهرمان جمع كنيم!

 

ما بايد اين ها را بشكنيم

 

 ده بيست آدم يك لاقبا در اين شهر هستند فكر مي كنند همه كاره هستند، اين ها را ما بايد بشكنيم، اين ها را ما بايد جمع كنيم. اين ها چه كاره هستند دخالت بي جا مي كنند تو اين شهر؟!؟ چه مسئوليتي در اين شهر دارند؟ نه نماينده مردم هستند. نه وكيل مردمند و نه وصي مردمند؟! مردم كازرون بايد جلو اين ها بايستند واقعاً نگذارند حقشان تضيع بشود. اين شايعه پراكني و اين تومار نوشتن. اگر تو عرضه داري بيا تومار مثبت بنويس! اين بدبختي اين شهر است
 
(يكي از مدعوين كه خيلي هم از كوره در رفته بود فرياد زد: آقاي دهقان شما چندمين بار مي باشد كه اين حرف را زده ايد، چرا آنها را معرفي نمي كنيد) و آقاي دهقان گفت: خودمردم آنها را مي شناسند.

 

عباسپور خبرنگار روزنامه طلوع: آقاي دهقان اكثر شهروندان به خصوص بازاريان و اقشار مختلف سوال مي كنند كه،آيا نقشه حفر تونل بناف آماده شده و پيش بيني هزينه 2200 متر طول تونل چقدر مي باشد؟

 

دهقان ناصر آبادي گفت: عرض شود حضور شما اين پروژه به صورت ‌PEC‌ يعني به صورت طرح و اجرا يعني همزمان با اجرا، نقشه اجرايي هم تهيه مي گردد و كار مي شود. الان نقشه اجرايي آماده شده و عمليات اجرايي هم دارد شروع مي شود. هيچ مشكلي از اين جهت ندارد، اين طرح، طرح ملي است رديف اعتباري دارد بودجه آن هم پيش بيني شده و در حال حاضر هم 27 ميليارد تومان الان بودجه دارد.

 

خبرنگار طلوع: نظرتان در رابطه با مديريت كازرون چيست؟

 

دهقان ناصرآبادي: من هميشه گفته ام و شفاف هم گفته ام :‌ من از مديريت كازرون راضي نيستم.

 

خبرنگار طلوع: در سفر سوم رياست جمهوري به فارس چند مصوبه  سهميه كازرون داده شد؟

 

دهقان ناصرآبادي: مصوباتي كه اين دوره (مصوبات هيات دولت) بود بيشتر جنبه فرهنگي داشت و كلي بود. يعني منحصربه يك مورد خاص نبود. فرض كنيد ساخت ده مجتمع فرهنگي در ده شهر بزرگ استان. يا ساخت مثلا دويست نمازخانه د ردويست اماكن ورزشي. ولي من حيث المجموع آنچه كه به شكل خاص براي شهرستان كازرون پيش بيني شده بود، يك مركز آموزش فني حرفه اي براي قائميه و ديگر ساختمان اداره كار براي كازرون يعني ساخت يك اداره . بقيه كلي بود و حتي براي شهرستان ديگر هم چيز خاصي نبود.

 

 

منبع: روزنامه طلوع - شماره ۱۰۱۲ مورخه ۲۰/۱۰/۸۸

 

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۳
0
0
سلام
فقط امیدوارم نظردهنده ها بدون حب و بغض مطالب را بخوانند و بعد نظر بدهند .
حال اگر کسی می خواهد از رفقای قدیمیش تعریف کند وشعار بدهد بگذارد برای اتخابات !
یا علی مدد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۳
0
0
باسلام وخسته نباشید
اگرچه که دکترشاهین محمدصادقی نماینده فعالی بود،ولی متأسفانه ازروحیه غروروتکبربالائی برخورداربودحداقل چیزی که آقای ناصرآبادی دارد،تواضع است.
اوراست می گوید،همین جماعت یک لاقباکه همه ماآنهارامی شناسیم،اززمان ... مثل بختک برجان مردم افتاده بودندوصرف اینکه سبقه ای درنهضت وانقلاب داشته اند،(اگرداشته باشند!)مدعی همه می شوند.مثلاهمین جریان تخریب دریاچه پریشان ازطرف چه جماعتی جنجالی شد؟درزمان ... هم همین مسأله بودهمین آدمهاصبح تاشب دورایشان راگرفته بودند،که آقامحمدصادقی این کارراکرد،اون کارراکرد!!!
به عنوان یک همشهری پیشنهادمی کنم که مسئولین کازرون اعم ازامام جمعه،فرماندار،شورای شهر،و...دست به دست هم دهندوبه این آقاکمک کنند؛نکته آخراینکه دررابطه بامستقل شدن چنارشاهیجان وخشت و...،درصورتیکه بخشهائی که آنهاهم شناسنامه کازرون هستند،ازقبیل امامزاده سیدحسین وبیشاپور،اگرجدانشوندازکازرون خوب است والااگرقرارباشداینهاراازکازرون بگیرندبرای کازرون چیزی نمی ماند.الآن دهات هابه دنبال تاریخ وتمدن وحتی امامزاده ای برای خودمی گردند،کازرون ماتاریخ وتمدن وامامزاده خودراازدست بدهد؟باتشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۳
0
0
سلام برهمشهریان گرامی
من هم بانظردوست قبلی موافقم بایدهمه دست به دست هم دهیم تاکازرون به نقطه اوج برسد.ماازلحاظ نیروی انسانی کم نداریم.کازرون نخبه زیاددارد.امام جمعه جوان وخوش فکری داریم.عالمانی دربیرون ازشهرهمچون آیت اله ایمانی داردکه افتخاربرای شهرندودرشهرعالمانی همچون آیت اله بنیادی دارد که باعث دلگرمی مردمند.فرماندارخوبی داریم.شورای شهرخوبی داریم.فقط یک چیزنداریم وآن هم همدلی واتحاداست.بنده به واسطه شغلم به اصفهان زیادسفرمی کنم.شهراصفهان ازلحاظ پیشرفت ازتمامی استانها موفقتراست.علتش هم همین اتحادویکدلی بین مسؤولانش است.بیاییدیک دل باشیم.تخریب وتنگ نظری راکناربگزاریم وبه دنبال ارتقای نام شهرمان باشیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۴
0
0
بنده يكي از مخالفين روزنامه بيشابور هستم ولي از انتخاب تيتر اين خاك جدا نشدني است براي غير قابل انفكاك بودن اين خاك خوشحال شدم و بعنوان يك جوان كازروني اعلام ميكنم كه محال است كه بگذاريم كه اين خاك جدا شود ، به كساني هم كه بخاطر منافع سياسي و جذب راي چنين حرفي را تكرار ميكنند هشدار صريح ميدهم كه از اين زياده خواهي ها حمايت نكنند وگرنه .... چرا عاقل كند كاري كه باز آرد پشيماني؟؟؟!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۷ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۴
0
0
شرم آوراست چرانظرات راسانسورمی کنید؟
-----------------------------------------------------
از مجموع دو نظر شما؛ تنها دو كلمه به دليل مضامين اهانت آميز حذف شده است كه ظاهراً خود شما نيز در نظر دوم آنها را اصلاح كرده ايد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۴
0
1
این آقای ناصرآبادی اول به مردم شهرستان بگوید جای نشستن ایشان در مجلس کجاست چون در این مدت نمایندگی ایشان هیچ کس موفق به زیارت جمال ایشان در مجلس نشد و همین امر شائبه اینکه وی در ... مجلس مشغول به خدمت رسانی می باشند افزایش یافته است. واقعاً جای نمایندگانی همچون نوذری و محمدصادقی در هیئت رئیسه مجلس خیلی خالی است. تأسف مجدد از این انتخاب کورکورانه مردم شهرستان کازرون.با تشکر دلسوزی از دلسوزان شهرستان کازرون ساکن تهران.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۴
0
0
سلام
من هم با نظرات دوستان موافقم شهرستان ما اکنون بیش از هر زمان دیگر نیاز به همدلی وهمراهی دارد . و البته جای نماینده در مجلس مهم نیست چه در هیات رئیسه وچه در کمیسیون قضائی مجلس که از لحاظ قانونگذاری جایگاه ویژه ایست. حال اگر برخی دوستان جای نماینده را در مجلس نمی دانند چرا به فکر شهر نیستند و این همه تخریب وسنگ اندازی می کنند . جریان تونل بناف فراموش نشود اگر هر پروژه ای بخواهد با تنگ نظری برخی دیده شود تمام کارهای اجرائی شهر می خوابد. امروز دهقان و فردا کسی دیگر به هر حال قصد باید استفادهاز فرصتهای پیش رو باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۴
0
0
اين همه عوام فريبي نكنيد. كدام تونل بناف؟! تونل بناف به تاريخ پيوست. خود آقاي دهقان هم ادعا ندارد كه تونل بناف را احيا كرده است. خود ايشان هم مي گويد نام اين تونل چيز ديگري است! تونل محرم! تازه همين هم اولا غيركارشناسي است و سود چندان اقتصادي ندارد و از اين كه بگذريم حالا حالاها بايد منتظر افتتاح آن باشيد شايد بيشتر از جاده جديد طول بكشد. دهقان با اين كار يك عقده جديد بنام تونل محرم براي مردم كازرون درست كرد. گذشت زمان خيلي از حقايق را روشن خواهد كرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۴
0
0
سلام
من که از این مسایل زیاد سر در نمی آورم ولی لطفا برای من توضیح بدهید آیا واقعا اگر کازرون تقسیم شود بودجه همان بودجه قبلی خواهد بود و یا بین قسمتهای مختلف تقسیم می شود. مگر با زیاد شدن شهرستانهای کشور بودجه سالیانه هم زیاد می شود؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۴
1
0
آخ که این بنده ی خدا فکر می کنم توی خواب و رویا داره زندگی می کنه
شاید هم به دنبال رای این مردم مظلوم و محروم این مناطقه
البته ایشون فراموش کردند که بگویند بعد از اینکه چنارشاهیجان و کهمره و خشت و کنارتخته شهرستان شد ، کازرون را به روستا تبدیل می کنم تا بخشی از یکی از این شهرستانها بشود.
ضمن اینکه ۳۰ سال است که چنارشاهیجان شده قائمیه ولی این بنده ی خدا هنوز میگه چنار شاهیجان
و ایشان نفرمودند که چه تصمیمی برای شهر نودان و جره و بالاده دارند
و با ایالت سیف آباد چکار می کنند
لطفاً به ایشان بفرمایید که با این قدرتی که دارید دریاچه ی پریشان را آسفالت کنید یا از تنگ تیکاب به کوه بناف تله کابین بزنید
از یک نماینده بعیده که این الفاظ و کلمات از دهنش خارج بشه که بشکنیم و از شهر بیرون کنیم و این ها را باید جمع کنیم من که برای ایشان متاسفم با این ادبیاتی که بکار برده است چون همین یک لا قبا ها بودند که به ایشان رای داده اند
ضمناً فعلاً اگر می توانید این ۲۰ نفر آدم یک لا قبا را که جلو کارهای شما گرفته اند بگیرید و بشکنیدشان تا بعد
آب حوض خای می کنیم، دمپای کهنه می خریم، موتور یخچال عوض می کنیم، مردم فریبی می کنیم
آقای عزیز دست از این شعارها بردار
اگه می تونی دو سه تا مسوول ناکارامد تو این شهره عوضشون بکن
اگه می تونی دکتر وادی را بیار برای دانشگاه آزاد
اگه می تونی رئیس تربیت بدنی را عوض کن
اگه می تونی رئیس میراث فرهنگی راعوض کن
اگه می تونی رئیس محیط زیست را عوض کن
اگه قدرت داری فرماندار را عوض کن
اگه راست می گی موضع سیاسی خودت را اعلام کن
ستاد میر حسین موسوی متعلق به کازرونی های مقیم تهران را می روی افتتاح می کنی بعد اس ام اس می دی و به احمدی نژاد تبریک می گی!
دست از این دورویی ها بردار
اگه راست می گی تونل بناف را باز کن نه تونل کمارنج یا محرم
محمد صادقی با تکبری که داشت نرفت تو مجلس و تو با حقه بازی رفتی تو مجلس
کاش بجای دروغ گفتن راست و حسینی با این مردم روبرو می شدید
همه ی شما برای جمع کردن رای مردم دارید فریب کاری می کنید

اگه راست می گی اسم این ۱۰ یا ۲۰ نفری که جلو کارهایت را می گیرن نام ببر تا مردم تف بندازن تو صورتشون و ترا حمایت بکنن
دست بردار از این بگم بگم که راه انداختی؟
یکی از دوستان خوب حرفی می زد که:
مگه تو احمدی نژاد هستی که می خوای بگی یا میگما میگما در آوردی
خوب بگو
دکتر احمدی نژاد مردانه جلو مافیای قدرت و ثروت ایران ایستاد
ما مردم حزب الله کازرون دیگر فریب تو و امثال ترا نمی خوریم
هرچند دل خوشی از محمد صادقی نداریم که اهمیتی به بسیجی ها نمی داد اما یک تار موی او می ارزید به تمام هیکل تو چون تو ... هستی
ولی راست بگو هرچند که باید برآن نماینده ای که 10 الی 20 نفر یک لا قبا جلو کارهایش را می گیرند گریست و به ناتوانی اش می شود
مسعود خشتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۴
0
0
سلام
خواستم جواب توهینهائی که آقای مسعود خشتی نوشتند ( به 55 هزار رای دهنده ) بدهم اما فکر می کنم همون فامیلی ایشون تو هینها را توجیه میکنه و من ناراحتی ایشون را از جهت عدم اقبال کاندیدش کاملا درک می کنم.
امیدوارم با سوراخ شدن کوه پائین و بالا و خارج شدن کازرون از بن بست روزگاری دیگر و افکاری دیگر داشته باشیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۴
0
0
جناب آقای دهقان
لطفا اول بچسبید به حل مشکل همین حوزه انتخابیه خودتون بعد به فکر دور دوم انتخابات باشید . خیلی مشکلات وجود داره که حل نشده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۴
0
0
دست آقای خشتی درد نکنه البته من نوع ادبیات بکار رفته را بطور کامل قبول ندارم و با بسیاری از موارد فوق موافقم بجز برگرداندن دکتر وادی ضمنا آقای دهقان ناصر آبادی همیشه می گوید تا بحال در این شهر هیچ کاری نشده و همه کارها را من انجام داده ام مثلا در رابطه با مسائل عمرانی شهر نیز همین اظهارات را داشته ، آخه آدم ….. لااقل یادت نیست که با حمایت آقای مهندس باداهنگ رای آوردی و زحمات ایشان را نیز در زمان شهرداری نادیده گرفته ای و…… قدری انصاف داشتن هم بد نیست ….

ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۴
0
0
سلام
اتفاقا سياست را آن دوست با دورويي اشتباه گرفته است.
برادرجان سياست نامه از كيست؟
اگر نميدانيد نويسنده را معرفي كنم.
مرد بزرگيست اگر اين كتاب را نخوانده اي ونميدانيدازكيست بهتر است كمي جستجو كنيد از"خواجه نظام الملك جويني".
ايشان دراين كتاب خاطره اي دارند وميگويند در زمان حكومت تركان با آنان وهجومشان به ايران مخالفت بسيار كردم ولي با همه هم وغمي كه با عزم چندان بكار بستم اتحاد اهالي فارس ونشابورميسر نشد تا اينكه تركان آمدند وسوار بركار حكومتداري وحكومت شدند.
وقتي مملكت را بتاراج ويغماگري گرفتندوبركارها ديدم سوار شدند وديدم شكست فارسها قطعي شده براي فرو نشاندن اشوبهاي مردمي پيغامي به آن حاكم فاتح فرستادم وگفتم اگر بنده را در مقام سابقي كه از خلفا داشتم "وزارت"ابقا كنيد كشور را امن ميتوانم براي مملكتداري امن وآرام كنم.
ترك حاكم پذيرفت وخواجه هم كه خود باني فتنه ها بود دستور داد دست ازآشوب بداريد.
تا اينكه روزي از روزگاران وزرات خواجه تاجري رااز اهالي فارس كاروان زدند واموالش به يغما رفت ناچار سر بسوي بارگاه حاكم ترك وفاتح ايران نهاد .در همين حال وهوايي كه پارسيان به بارگاه تركان ه رغبي نداشتند بناچار ودر اين حال وهواي غريبي وحكومت تركاني كه از خود اونبود آرزوي ديدن روي يك فارس را در ميان تركان داشت تا اينكه در سراي تركان وبه يكباره خواجه را زيارت ميكند.
خواجه گفت تاجر رامشكل چيست؟
گفت ميخواهم شاه را زيارت كنم وسر شكوه گشايم.
نسخه اي مينويسد وبراي زيارت شاه بدست تاجر داد.
وقتي تاجر از بارگاه راضي بيرون شدبا كمال تعجب در كار خواجه حيرت كرده بود .
گفت بنظر من زمينه حضور تركان را در اين ملك خواجه مهيا كرده بود وان عنادها مردم فريبي بود .
وگرنه چگونه است كه تو در اين بارگاه چندان حرمت وعزت يافتي با وجود آنهمه عناد با تركان؟
خواجه گفت حضورم از براي حمايت اهالي فارس ونشابور است وگرنه من مخالف حضور تركان بوده وهستم.
برادر عزيز ذات سياست اين است كه انعطاف داشته باشي وبتواني منافع مردم رابا تدبيرات خود تامين كني
اميدوارم با اين حكايت آن خواجه بزرگ را كه در تاريخ پدر سياست اورا خوانده اند واز مشاهير تاريخ ايران است به دورنگي ودورويي متهم نكييم
درعين حال بنظر من دهقان دوباره هم راي خواهد اورد چون مخالفانش محدود به همين 10 الي 12 نفري است كه با ادبيات بسيار تندودرجايگاهي كه گويي منافعشان را از دست داده اند وارد شده اند با لطافت زبان وملايمت اخلاق شايد كاري بشود اما با ادبياتي كه اينگونه در وادي سياست سخن ميگويد نميتوان صاحبش را انسان بيطرفي دانست
ناشناس
|
-
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۴
0
0
كار به عمل هست .متاسفانه دروغ شده نقل و نبات
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۴
0
0
اقای دهقان نصفش ترک و نصف دیگرش فارس است . خیلی خوب است اگر بخشها به شهرستان تبد یل شوند اگر در شهرستان دید اوضاع خراب است خود را کاند ید شهرستان بالاده میکند اقای محمد صادقی هم خود را کاندید حشت می کند اقای نوذری هم خود را کاندید نودان میکند می ماند کازرون و قائمیه منم توی قائمیه پلو ومرغ مجانی میدهم البته رای هم می اورم یکی هم برای کازرون بی در وپیکر پیدا می شود چرا خودتان را نارحت می کنید بعد بر سر ممالیک استان کازرون به بهانه تروریست های و حضور القاعده جنگ داخلی می شود و هر کی زورش بیشتر فعلا مواظب پادگانها باشید تا به دست القاعده ها چون قرار است پادگاتها هم به بیرون از شهرها منتقل شود ساید مثل پتروشیمی در شهرسان بالاده ببخشید بخش رباطک از توابع شهرستان بالاده بیفتد روزگار همین است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۵
0
0
آقاي دهقان ناصر آبادي
بسيار متاسفم كه به شما راي دادم البته اگر همين الان هم محمد صادقي بيايد به او راي نمي دهم چرا كه او به كازرون به نوعي ديگر ضربه زد و شما به نوعي ديگر .
متاسفانه در مطالبي كه گفته ايد نوعي چماقي حرف زدن وجود دارد كه حاكي از يك خصلت زور و زورمداري است به قول خودتان با هر وزيري يا مدير كلي صحبت كرده ايد دست به دعوا و جار و جنجال زده ايد آنهم وزرايي كه سالها در جبهه جنگ و جبهه علمي كشور خدمت كرده اند هر چه گفته ايد نوعي زور گيري و گرو گيري در ادبيات آن بكار رفته است كه اين در شان يك نماينده نيست و تعجب اينكه زماني اين مطالب گفته شده كه هيچ كدام از آنها در مسئوليت ذكر شده نيستند !!!!!!!!
متاسفانه روشي كه شما بكار گرفته ايد صرفا عوام فريبي است چرا كه در هر موردي كه سخن گفته ايد اگر يك شخص آشنا به آن مسائل مطالب شما را بخواند متوجه ميشود كه نوعي عوام فريبي در آن نهفته است . اصولا در ابتداي نمايندگي به شما اعتقاد زيادي داشتم اما الان يك حالت شبه تنفر دارم چرا كه متوجه شدم راي ما را نابود كردي چرا كه قريب 850-1000 راي از آشنايان و خانواده بزرگ ما ، بنده براي شما جمع كردم افسوس كه فريب خوردم .
آقاي ناصر آبادي شما عين چك نور آبادي عمل ميكنيد ! مي گويند در نورآباد اشخاص بعد از گرفتن دسته چك ، براي خريد ماشين و خانه و.... چك مي كشند ، بعد از مدتي كه فروشنده جهت وصول پول به بانك مراجعه مي كند متوجه مي شود كه چك فاقد اعتبار بوده ودر حساب خريدار پولي وجود ندارد . هنگامي كه فروشنده به خريدار جهت اخذ طلب خود مراجعه مي كند ، خريدار پاسخ مي دهد كه من چك اش را كشيده ام اين مشكل شما و بانك است كه بانك پول نمي دهد !!!!
حال شما هم مي گوئيد من نامه اش را نوشتم و ليست و تصوير مكاتبات را به دفترم داده ام تا مردم بفهمند كه .... بله شما هم چك اش را داده ايد و مردم .....
مورد دوم اينكه شما دائم مي گوئيد تا بحال در اين شهر در حوزههاي مختلف نظير عمراني ، شهري ، آمو زشي ، دانشگاهي ، بهداشتي درماني ، راه و ترابري و ...... هيچ كاري نشده ، متاسفانه اين از عدم حضور شما در كازرون ناشي ميشود بله شما كه در بوشهر بوده ايد يك دفعه مثل يكي از دورههاي قبلي انتخاب نمايندگي ، مردم از روي لجاجت به لحاظ اينكه محمد صادقي راي نياورد به شما راي دادند و شما اين وهم را برداشته ايد كه 55 هزار راي واقعا از ته دل و اعماق وجود شما را قبول داشته اند نه بين بد و بد تر مجبور شديم كه اميد است اين را درك كني !!!!!!
مطالبي در رابطه با بوشهر بودن شما و اقدامات و كارهايتان داريم كه انشاء ا... به وقتش خواهيم گفت تا مشخص شود كه .......
متاسفانه اشتباه ما در راي دادن به شما بخاطر اعتماد و اعتقاد عميقي بود كه به آيت اله ... عالم بزرگوار ساكن شهرمان داشتيم و به لحاظ نظر ايشان به شما راي داديم .
در رابطه با مسائلي كه گفته ايد آنچه مادر تهران پيگيري و جويا شديم خلاف حرفهاي شما بود چه در مورد بيمارستان و چه در مورد تونل بناف و درياچه و .... مثلا بحث احداث بيمارستان از قبل از رفتن شما به مجلس مطرح بود كه صورتجلسات آن وجود دارد و در 8-9 ماهه خرداد تا بهمن كه هنوز شما دور خودتان مي گشتيد بچه هاي كازرون و مسئولين وقت پيگير آن بودند حتي در آذر ماه 87 يك جلسه اي در شيراز به عنوان هيئت امناي درماني فارس تشكيل شد كه اتفاقا آيت ا..... ايماني نيز حضور داشتند ودر همانجا بحث احداث بيمارستان 140 تختخوابي دوم كازرون مطرح و كاملا محكم شد و از آن به بعد مكاتبات ، تهيه زمين و كارشناسي ها سرعت بيشتري پيدا كرد شما در كدام جلسات حضور داشتيد جز اينكه در هنگام تهيه زمين مسائلي را ايجاد كرديد كه حالا مي گوئيد يك بيمارستان 200 تختخوابي ، اگر با نظام سطح بندي كه يك قانون كلي كشور است آشنا بوديد چنين حرفي نمي زديد !!!!
متاسفانه لحن حرف زدن شما خارج از محتواي علمي بوده و صرفا به يك لحن كوچه بازاري مي ماند كه براي گذشت زمان و وقت ، حرف هايي مي زنند . البته بيشتر از اين از شما توقع نيست چرا كه بيشتر ( نه همه ) مشاورين و مخبرا ن شما افرادي فرصت طلب و بادمجان دور قاپ چين هستند . همين كه بلاي هر مسئولي است .
در قسمت ديگر شما گفته ايد كه 10-15 نفر يك لا قبا ، اگر راست مي گوئيد اينهارا معرفي كنيد تا مردم آنها را بشناسند اگر شما ادعا مي كنيد كه يقه فلان وزير و مدير كل را گرفته ايد و طرح سوال چنين عمارت وزارت نيرو را در هم ريخته ؛ آنهم آقاي فتاح كه از نزديكان خاص رياست محترم جمهور محبوبمان است پس چطور چنين ترسي در وجودتان وجود دارد ؟ به مردم بگوئيد تا راست و دروغ هر كس معلوم شود . نمي دانيم قسم حضرت عباس را قبول كنيم يا دم خروس !
در رابطه با مسئله در ياچه پريشان كه گفته هايتان خودتان را محكوم كرده است اگر شما مرد قانون و علم حقوق هستيد !! چطور ممكنست يك طرح خوب كه حتما كارشناسي شده و سپس به آ ن چنين بودجه اي تعلق گرفته ، يك دفعه با نوشتن يك تومار در هم بپيچد ، شما كه ادعا داريد به قانون و حقوق وارديد ، آ يا ديوانعالي كشور صرفا با يك تومار خلاف مي كند واله كه اينطور نيست .
يا در بحث ارتقا تامين اجتماعي ، آوردن چند متخصص كه كاري ندارد الان كازرون از همه رشته ها تقريبا بيش از يك متخصص دارد ، اگر شما بلد بوديد مي فهميديد كه پزشكان متخصص در بيمارستانها مي توانند خدمات بدهند و گرنه حتي اساتيد حاذق دانشگاه پزشكي شيراز هم كه به كازرون بيايند عملا يك كار سرپايي انجام مي دهند و باعث جذب بيماران به شهرهاي مركزي ميشوند ، اگر راست مي گويي پيگير احداث بيمارستان تامين اجتماعي ( نظير شهرهاي مرو دشت ، فيروز آباد ، لامرد يا لار ، جهرم و شيراز ) باشيد وگرنه عوام فريبي آوردن جند متخصص ( كه آنهم معلوم نيست واقعيت داشته باشد ) كار مهمي نيست . !!!!!
بله اينها و امثال اين مسائل است كه به قول خودتان مردم را بي تفاوت كرده ، امروز به بركت انقلاب شكو همند اسلامي مردم خيلي خوب مي فهمند و در خانه اي نيست كه فرزندي در رشته هاي مختلف دانشگاهي تحصيل نكرده باشد لذا وقتي مطلبي از شما در روزنامه مي خوانند متوجه ميشوند كه صرفا عوام فريبي است ، بله اين مسئله مردم را به قول خودتان بي تفاوت كرده است ( البته نسبت به حرف هاي شما ).
يا در گوشه اي اظهار داشته ايد كه بخاطر نوشتن يك تومار بحث فلان طرح چنين و چنان شده و آقاي محسن ..... نيز .....
برادر محترم اگر نوشتن يك تومار بود كه شما دو تومار بنويسيد !! لابد يك مطلب درست و حسابي و شايد قانوني نوشته اند كه در تهران اينجوري واكنش نشان داده اند و بلكه برخورد كرده اند آيا اين تومار همان 10-15 نفر يك لا قبا نوشته اند ...... خودت هستي .
بنده به سهم خودم از فرماندار و بخصوص امام جمعه گله مند و نا راضي هستم چرا كه با دست پناه چراغ گرفتن و .... اجازه داده اند تا شهر به اينجا برسد چه در بحث تغيير و انتساب مسئولين و چه در مورد مسائل شهر و عمران و آبادي و آموزشي و درماني ... اين شهر .
در مورد تقسيم شدن كازرون نيز حرف هايي زده ايد كه شما را ارجاع ميدهم به مطالبي كه از طرف آقاي جعفري زاده ( مسيئول روز نامه طلوع ) درج شده كه نسبتا منصفانه و بدور از حب و بغض بيان شده ( گرچه در گوشه هايي مقداري ضعف نشان داده اند ) اما مجموعا خوب و منصفانه نوشته اند .
در پايان صحبتي دارم با عالم بزرگ كازرون ، كه آقاي بزرگوار فريب حرفهاي نماينده را نخوريد كه ايشان هر بار خدمت شما مي رسند مطالبي باب دل شما مي گويند شما بزرگواري كه از درد و رنج مردم اطلاع داريد گول حرفهاي ايشان را نخوريد در تهران كسي آنچنان به ايشان اهميت نمي دهد حتي قاطبه بچه هاي كازروني مقيم تهران هم از همان روز اول متوجه شدند و خود را كنار كشيدند وال .. با طناب ايشان به چاه رفتن خطا خطاست .
اين دوره كه گذشت اميدوارم كه معتمدين و بزرگان همت كنند تا انشا ا .. براي دوره بعد نمايندگي، يك فردي كه شايسته ، توانمند و قوي و در خور كازرون بزرگ است پيگيري و حمايت نمايند تا كانديدا شود و انشا ا ..راي بياورد و به مجلس رود تا شايد شهرستان كازرون به سمت و سويي كه لياقت آنرا دارد شتابي دو چندان بگيرد و فرزندان ما و شما در آينده وضعيت مطلوب تري داشته باشند . انشا اله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۶
0
0
باشه اگر كازرون را مركز يكي از استانهاي جديد منشعب از فارس بكند ،كاسكان را هم شهرستان بكند ايرادي ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۶
0
0
اگر كازرون را مركز يكي از استانهاي جديد كند شهرستان به ده شهرستان هم تقسيم شود مشكلي نيست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۶
0
0
سلام
البته حسن نيت ودلسوزي اين دوست در همه گفتارش براي مجموعه شهرستان موج ميزند واميدواريم نيت بر كار خير وعمل صالحانه باشد.
يابرادر
چرا؟وبراي چه؟
اين هم سئوال خواننده از خود شماست؟
من براي شهرستانم كمك دهقان كردم واصلا هم پشيمان نيستم.
اما شما براي چه موضوعي ؟وچه خواسته اي داشته ايد كه بر آورده نشده است؟
بطور كلي يكي از مشكلات ما همين است كه براي فرار از خراج شاه باركش غول بيابان مي شويم.
راستي اين سئوالات را اگر مزاحم نيستم جواب دهيد تا بنده هم مستنداتي را براي شما در سايت نماينده ارايه دهم.
انگيزه حضرتعال از جمع آوري راي چه بودوچرا اختيار را ازكف راي دهندگان 1000نفره فاميل محترم گرفتيد؟
مگر بنابرقاعده آزادي راي ومخفي بودن ان نبايدبه فكر ديگران هم احترام بگاتريم.
چرا شما مانع هزار نفر ويا موثر در تغيير فكر هزار نفر شده ايد؟
فكر نمي كنيد شايد انتخاب آنها بهتر از انتخاب شما بود؟.
حالا خودت اشتباه كردي جواب آن هزار نفر را در آن دنيا چه ميدهيد؟
اينها سئوالي است كه از بطن نظرتان وقرائت متن شما براي من ايجاد شد.
اينكه انسان نظرات شخصي خودش را بدهدعيبي نداردولي با كاري كه شما كرده ايدنميتوان مطلقااين را پذيرفت كه دهقان خوب مطلق است يا بد مطلق است.
اگر خوب است با اين كار هاي شما خوب شده وپنجاه نفر ديگر مثل شما واگر بد است هم كه شما داريد بدش ميكنيد وامثالهم.
آيا واقعا جنابعالي بعنوان صاحب هزار نفر راي دهنده با اين ادعا نبايد محاكمه شويد؟كه چرا چنين شخصي را بر سر 100000كازروني مسلط كرده اي يادت باشد اگر بد باشد درمحضر 100000نفر بايد آن دنيا جواب بدهيد
ايا كسي نبايد پيدا شود واز شما سئوال كند با چه مجوزي براي ديگران تعيين تكليف كرده اي ؟
آيا الان در وجدان خودت به سراغ اين موضوع نرفته اي كه گناهي بزرگتر از بازي سرنوشت يك نفر نميتواند باشد تا چه رسد به هزار نفري را كه ميتواند 100000راي را تغيير دهد؟
پس اگر دروغ نگفته باشيم اين شهر بازيچه همان 8 الي 9 نفري است كه دهقان ميگويد خودتان برويد توي سر هم بزنيد كه هزار هزار راي جمع مي كنيد.
اما نتيجه:
سر وسري بوده دوست گرامي مردم عقل دارند وبا همان عقل خودشان قضاوت هم ميكنندكه اين گونه نظرات بي غرض هم نيست.
غرض وقتي است كه من يا شما به نوعي خواسته هايمان شخصي است وبرآورده نميشود .
من به حرف دهقان اگر مشكوك ومردد بودم با اين نظر جنابعالي ايمان آوردم كه سرنوشت اين شهر بدست همان يك لاقباهاست وگرنه اگر مردم خودشان انتخاب ميكردند اين دعواها هم نبود لحاف ملا هم سرجايش بود بگذاريد مردم بدرد خود گرفتار باشند.
دهقان قرار نيست يك عمر نماينده باشد اما اگر يك عمر مردم را ما بپيچانيم واي برما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۷
0
0
بنده الان مدت 5-6 ماه است که بطور دائم در کازرون نیستم ولی واقعا در رای دادن به آقای دهقان بین بد و بدتر به ایشان رای دادیم و حالا متوجه میشویم که اینکار هم شامل همان بدتر است . واقعا مشکلاتی که بعد از انتخاب ایشان بوجود آمده بسییار بیشتر از دوره قبل بوده که به قول خودشان همین گرفتن نشاط و بوجود آمدن بی تفاوتی است . بنده به سهم خودم با اکثر نوشته های با عنوان " آقای دهقان ناصر آبادی " موافقم و واقعا لازم بود گفته شود تا یک وقت برداشت نشود که 55 هزار رای دائمی است و از طرفی یاد آوری شود که نماینده باید در مقابل خداوند و موکلینش پاسخگو باشد . خوب متاسفانه این دوره که اینجوری شد باید به فکر آینده باشیم تا لااقل آینده بهتری این شهر داشته باشد . انشا اله ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۸
0
0
آقای دهقان ، برادر محترم این چه لحن و گفتاری است که شما بکار برده اید بسیار دور از شان افراد تحصیل کرده و بخصوص یک نماینده مجلس است که این چنین با غیر هم فکرانش صحبت کند واقعا متاسفم اما مردم ببخشید ، ببخشید صد بار ببخشید که بنده پیشنهادم را مجبورم با اصطلاحات بکار رفته در مصاحبه بکار ببرم و اما :
به نظر من بهتر است یک لا قبا ها ( به گفته آقای ناصر آبادی ) با دو لا یا چند لا قباها جمع شوند و از هر طرف یک یا دو نماینده انتخاب شده و به مناظره و مباحثه بپردازند تا بالاخره مشخص شود که یک لایی ها درست میگویند یا دو لایی ها و.... اما با این او ضاع که ما می بینیم دعوا سر یک لا و دو لا و . .. نیست بلکه دعوا سر لحاف ملا است که انشا اله بخیر بگذرد !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۹
0
0
بااين شعر حافظ حال كن چون تا دوسال ديگر اين خاك بزايد دوصد از دهقاني:
کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد یک نکته از این معنی گفتیم و همین باشد
از لعل تو گر یابم انگشتری زنهار صد ملک سلیمانم در زیر نگین باشد
غمناک نباید بود از طعن حسود ای دل شاید که چو وابینی خیر تو در این باشد
هر کو نکند فهمی زین کلک خیال انگیز نقشش به حرام ار خود صورتگر چین باشد
جام می و خون دل هر یک به کسی دادند در دایره قسمت اوضاع چنین باشد
در کار گلاب و گل حکم ازلی این بود کاین شاهد بازاری وان پرده نشین باشد
آن نیست که حافظ را رندی بشد از خاطر کاین سابقه پیشین تا روز پسین باشد
ناشناس
|
-
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۹
0
0
ای دل بیا که ترک هوای هوس کنیم
عمری گناه کرده و این بار بس کنیم
از گوش خویش پنبه به در کن که گوش جان
باید به حرف مرگ نوای جرس کنیم
از دست مرگ پبر جوان را گریز نیست
باید همیشه بیم از این دست رس کنیم
دوستان عزیز این همه پشت سر این برادر بزرگوار بد گوی نکنییم ایا جاده بیمارستان تونل زیر گذر ابرسانی کتابخانه ورزشگاه و کتاب و بین مردم بودن به ضرر مردم می باشد به نظر بنده دوست عزیز یا شما از همان یک لا قبا ها هستید یا از جیر ه خوران فلانی هستی که الان جیره شما قطع شده یا دارای جنون هستید بهتر است به گفته یکی از علما گوشه ای بنشینید و نماز شب بخو انید و طلب بخشش کنید تا شاید خداوند از سر تقصیر شما بگذرد انسان تا یک لا قبا نباشد چنین حرفهای نمی زند
ناشناس
|
-
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۹
0
0
برای چی به شما بر می خوره داخل هر جامعه ای از این ادمهای یک لا قبا هسته به شما اگه نیستید بر نخوره
ناشناس
|
-
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۹
0
0
دوست عزیزی گفته اند که چنار شاهیجان اشتباه است من تو صیه می کنم که کتاب جغر افیای استان فاری را حتما مطا لعه کنند و بخش چنار شاهیجان را ببینند
ناشناس
|
-
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۹
0
0
وه چه بد بخت می شود انکه بنده زر می شود
بنده زر هر گردد خصم داور می شود
مرد ان باشد که با مردم بو قت امتحان
چون برادر در غم شادی برابر می شود
اختیار نیک بد را حق به دستت داده است
هر چه می خواهی بکن چون ثبت دفتر می شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۸۸/۱۰/۳۰
0
0
سلام
با نگاهي گذرا به اين نظرات، گذشته متعفن اختلافات شهري و روستايي را مي‌توان به عينه مشاهده كرد. متاسفانه به نظر مي‌رسد هنوز هم بسياري از همشهريان عزيز گرفتار جهل ناشي از تعصب محلي يا همان دهاتي و شهري هستند. عجيب اين كه همه تحصيلكرده و وارد به دنياي مجازي و ادعاي تعقل و استدلال و علم و منطق هم دارند. سالها شهرستان مظلوم كازرون درگير چنين مباحث پوچ و ويرانگري بوده كه تنها نتيجه آن همين وضعيت كنوني است. باور كنيد و باور كنيم كه در صورت استمرار، هيچ اميدي به توسعه و پيشرفت نبايد داشت.
فقط با جسارت و توهين و كلمات ناصواب كاري درست نمي‌شود.
آيا با چنين رفتاري نبايد منتظر واكنش معكوس از سوي مقابل بود؟
چند بار بايد طعم تلخ اين اختلافات را چشيد!؟
خب اگر بنا بر تعصب محلي باشد قلم است و كاغذ و كيبورد و كامپيوتر و امروز هم به بركت توسعه تحصيلات عاليه در دورترين روستاها مي‌توان چند نفر ليسانس به بالا و قلم به دست پيدا كرد؟
چرا بايد محل بالا و محل پايين، دهاتي و شهري و.... نبش قبر شود و به آتش تفرقه دامن زد؟
من دهاتي در هر نقطه دنيا بوده و هستم خود را كازروني دانسته و مفتخر به اين ديار. آيا اشتباه مي‌كنم!!!؟ و يا زين پس بايد نام شاپور و چنارشاهيجان را يدك كشم!؟
چرا كمي انديشه نمي‌كنيم و به اين باور نمي‌رسيم كه امروز مرزها شكسته شده و محور توسعه پايدارا وحدت و يكپارچگي است!؟
خداوند همه ما را به راه راست هدايت كند
ارادتمند همه دشمن زياري
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۸۸/۱۰/۳۰
0
0
سلام به گوينده نظرزيرين:
با نگاهي گذرا به اين نظرات، گذشته متعفن...
تو ديگه با اين ادبيات زيبا از همه اهالي عقل وادبيات منطقيعني از هممون جلوزدي ..
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۸۸/۱۰/۳۰
0
0
سلام
من احمدي اهل تل كوشك هستم. كسي كه هنوز معني عفونت را نمي داند نبايد در مورد يك استاد دانشگاه حرف بزند.
متعفن از عفونت مي آيد و عفونت هم نتيجه دمل يا به قول كازروني ها كورك يا غده چركين است كه بر اثر اختلاف متابوليسم بدن پديد مي آيد. اگر اين اتفاق بيفتد بايد درمان شود در غير اينصورت بزرگتر و عفوني تر مي شود و تمام بدن را مي گيرد و نتيجه اش مرگ است.
حالا فهميديد كه يك استاد دانشگاه و باسواد بيخودي از ادبيات استفاده نمي كند. اگر باز هم متوجه نشديد به عنوان دانشجوي سال 5 پزشكي توضيح بيشتري بدهم.
بدبختانه يك آدم عاقل هم كه مي آيد سخن خيري بگويد امثال شما با كينه و ..... مي خواهيد آنرا برعكس كنيد.
كدام جمله آقاي دكتر دشمن زياري غير مودبانه و نادرست است.
همين كارها را مي كنيد كه تحصيل كرده ها را فراري مي دهيد و شهرستان را بي پناه مي كنيد.
اين استاد اگرچه به دلايل زيادي با نماينده حال حاضر اختلاف سليقه دارد اما ببينيد چقدر شهرش را دوست دارد كه از شما مي خواهد به او توهين نكنيد.
شما از اصل مطلب نميتوانيد ايراد بگيريد اونوقت به دنبال حرف هاي بي ربط مي گرديد.
به قول دكتر دشمن زياري خداوند همه را هدايت كند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۱
0
0
یک لا قبها باید از کازرون برن بیرون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۱
0
0
صداقت یعنی جاده پریشان صداقت یعنی تونل بناف صداقت یعنی بیمارستان صداقت یعنی سد صداقت یعنی ورزشگاه صداقت یعنی کتابخانه صداقت یعنی زیر گذر صداقت یعنی گاز رسانی صداقت یعنی تامین اجتمایی صداقت یعنی یعنی یعنی یک لا قباها را لو دادن صداقت یعنی مردی از جنس احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۱
0
0
یکی از دوستان گفته جای جناب دهقان در مجلس کجاست من به این دوست عزیز توصیه می کنم دست بزرگترشو بگیره برود داخل تهرون پول بده تاکسی چون بلد نیست تهرونو بگه بهارستان بعد به نگهبان در مجلس بگه من با جناب دهقان نماینده مردم شریف شهرستان کازرون کار دارم اخه ...... ........ این چه حرفی داری می زنی و می نویسی این نشانه بی فرهنگی و بی سوادی و بی اطلاعی شما از جامعه امروزی می باشد و نشانه غرض ورزی و کینه توزی شما نسبت به اشخاص می باشد در دنیای بزرگ و عصر رایانه دیگر جای چنین حرفهای زشت و ناپسنی این چنینی نیست برو تفکر غلط فکری خود را اصلاح کن و وجدان خود را با چنین تفکری به هم نریز تا دچار نا ارامشی نشوی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۶
0
0
سلام
من از شخصي شدن مباحث بيزارم لذا نوشتن نام وعنوان كردن خود به هر لفظي در نظرات ضرورتي نداردانسان خوب بايد گنج باشد تا اورا بيابند.
به همين دليل تا حد امكان سعي ميكنم شخصي را مورد خطاب قرار ندهم زيرا بسياري هم بدشان نمي آيد تا از ادامه يافتن مباحث ودرلابلاي اين مباحث خودرا بي دليل مطرح كنند وبقول قدما شمع جمع شوند بي آنكه برتاباننده نوري باشند.
مسايل شهرستان وكليت داشتن اين مسايل از اهميت ويزه اي برخوردار است كه بر حول محور هيچ كسي نمي چرخد جز منافع عمومي شهرستان آن هم در سطح كلان.
هيچكس در كازرون رستم دستان نيست كه بخواهد گرز900مني را بردارد اين شيوه نيم بندي كه كارها را جلو ميبرد از صدقه سر همان قانون ومقرراتي است كه مشروطه به ارمغان آوردودرنظام مقدس جمهوري اسلامي هم با تبعيت از تفكرات شهيد مدرس اجرا ميشود.
به آن دوستاني كه خيلي دوست دارند تقابل كنند وتفرقه اندازند هم توصيه ميكنيم تا حد امكان از شخصي كردن مباحث بپرهيزند واز مطرح نمودن نام ونشان بلند خودداري كنند زيرا سايت وزين كازرون نما بگونه اي طراحي شده است كه نظرات منعكس شونداگر ضرورتي داشت نام دوستان هم منعكس ميشد اين باعث رشد انديشه است بدون فيزيك صاحب نظران وعرضه آن به جمع.
ما درميان نظرات دنبال بهترين شيوه براي رشد شهرستان هستيم .
تفكر نماينده وتفكر ضد نماينده وتفكر فرماندار وتفكر ضد فرماندار وتفكر امام جمعه وتفكر ضد تفكر امام جمعه وبطور كلي هم اضداد براي رهنمون شدن به راهي كه منجر به اتفاق باشند ميكوشند به شرطي كه مبتني بر صداقت باشد.
هيچكس با تفكر مخالف خودش نبايد مخالف باشدتحمل كردن نشان عقل است زيرا اين تفكر آينه همان تفكر مقابل است اينكه عده اي فوري با عناوين دوسه ترمه از رشته پزشكي به تشريح لغوي عفونت مي پردازند مطمئنا از سر دلسوزي براي عفونت نيست وسودي هم براي شهرستان ندارد يك تعصب است در قالب يك نظرواينكه كسي هم به افكار ونظرات پيشين با نگاه عفونت آميز مي نگرد چيزي جز توهين به انديشه هاي مقدسي كه قبلا نظرات خود را داده اندنمي تواند باشد.
حرف ما اين است كه حد ومرز براي ديگران مشخص نكنيم تا ببينيم اين شهرستان كي وچگونه مي تواند راه تعالي را طي كند.
بعنوان مثال با نگاهي گذرا به اين نظرات گذشته متعفن ...جز توهين به نظر دهنده وهم انديشاني كه نظر داده اند و براي آن بزرگوار هم قلمهايشان شناخته شده است وبا حمايت شمادانشجوي اهل لغت هم برخوردار ميشود مبين چه انديشه اي است؟!!
اي طبيب دردها وجناب دكتر صرفنظر از اينكه اين نظر مربوط به چه كسي ميباشد يك نظر زيبنده براي يك شخصي كه اعلميت خود را بي شك و تريديد نسبت به ديگران ارجح ميداندحداقل اين نظر نميتواند باشد.
شما بايد راه خير را اينطور تعيين كنيد كه هركس نظر خودش را بدون توجه به نظرات ديگران بيان كند.
مگر ما قيم ديگرانيم كه با اين نوع ادبيات صحبت مي كنيم.
بنابراين نيازي به توضيح وتفسير نداشت كه شما به اين شرح كالبد شكافانه ناقص از عفونت پرداخته ايد.
لازم به توضيح است اگر در رشته پزشكي عفونت را نتيجه اختلافات متابوليستي ميدانيد تعفن تفكر نتيجه آن نظر شما نيست....
يعني تعفن را بد گرفته ايد نظر دهنده خودش بيشتر از شما متوجه سخنش بوده است.
ناشناس
|
-
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۸
0
0
دوستان سلام
به نظر من مشكل اصلي كازرون اينه كه مديران اين شهرستان فقط به فكر منافع شخصيشون هستند و با جون و دل كار نميكنن وفقط رفع مسئوليت ميكنن(كه اون هم بعيد ميدونم) بزرگتر همشون هم آقاي فرمانداره.
واقعا دوستان اگه شما جاي نماينده بوديد با اين آدم ها ميتونستيد شهر رو به يه جايي برسونيد؟ والا تا الان هم خيلي كار ها كرده.
خيلي از نقد ها هم ازسر بي اطلاعيه.
دوستان بياييم منصفانه صحبت كنيم.
پيمان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۸
0
0
سلام
آيا واقعاً مديران به فكر رمنافع شخص خودشانند؟
آيا واقعا با جون ودل كار نميكنن؟
آيا براي رفع مسئوليت مسئوليت را ميپذيرند؟
آيا مسئوليتي مثل فرمانداري يك شهر را به كسي ميدهند كه امنيت را نميشناسد وبا سياست آشنا نيست؟
آيا فرماندار مسئول همه بدبختي هاي ماست؟
آياواقعا نماينده است كه همه كارها را پيش ميبرد؟
با كدام آدمهاست كه نميشود شهررا بجايي رسانيد؟
نماينده كدام كارها را كرده است كه نقدهاي از سر بي اطلاعي ميشود؟
انصاف چيست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۸
0
0
سلام
ما نميدانيم كه منافع شخصي افراد تا چه ميزان از مشاغل دولتي آنها تامين ميشود اما همين اندازه ميدانيم كه مملكت يك حساب وكتابي دارد مثل بازرسي سازمان بازرسي ،اداره اطلاعات شهرستان،حراسته ونيروهاي نظارتي كه اغلب بعنوان نيروها خبردهنده درزير گوش خود مسئولان كاشته ميشوند.
بنابراين ممكن است مسئولي از آن كارايي لازم برخوردار نباشد ونتواند آنچنان كه بايد خدمت كند ولي اينكه منافع خودشان را در زير اين چشمها ودوربينها چگونه تامين ميكنند خيلي جاي ترديد است.
اي كاش شما دوست گرامي ميفرموديد دركدام پروزه منافع فرماندارتامين شده است؟
يا حداقل اشاره اي ميكرديد تا كسي فكر نكند شما در صدد ايراد اتهام به يكي از مهمترين مسئولين شهرستان هستيد.
من كه هرچه فكر كردم ديدم با وجود دو گروه بقول شما مخالف تامين چنين منافعي جگر شير ميخواهد چون هر دو گروه منتظرند هنوز دستگاههاي نظارتي دست بكار نشده خودشان همديگر را افشا كنند.
پس اين حرف شماا عقل جور نيست وازمنطق درستي هم برخودار نيست .
اما ميتوان گفت نيروهاي شهرستان همدلي ندارند وما بايدزمينه همدلي واتفاق را ايجاد نماييم تا از شهري آباد وسبز ونيروهاي كه دنيارا به رنگ سبز ميبيندبيشترين بهره برداري بشود.
كازرون بي دليل دارد گستره شهرش به اراضي كشاورزي ميرود اين نياز به فكر وانديشه شهرسازان متبحر ومعماران هنرمندي دارد تا راهي براي جمع شدن شهر وزيبا كردن آن دارد.
كازرون بي آنكه بخواهيم عقب مانده است وهزاران نيروي شعاري بي عمل دراين وبلاگها حرف ميزنند وطرح ندارندپس بايد درذزمينه عملي كردن اين حرفهاچاره اي انديشيد.
كازرون گرفتار نوعي تفكرات متعصب ومتحجري شده است كه هنوز به منافع مشترك نينديشيده اند وهرروز دامنه نفاق را در ذهن جوانانش تقويت مينمايدوبا باند وگروه تشكيل دادن براي قوي كردن جلوه نمودن خودحتي در اين عرصه مجازي چون طبل توخالي عمل ميكنند.
اينها مشكلات كازرون است كه مابا ناديده گرفتن اين بستر مجبور ميشويم همه گناهان را به گردن مسئولين بيندازيم.
مااول اينكه زبان هم را نمي فهميم دوم هم خودمان بي هيچ فعاليتي درانتظار شق القمر مسئولين نشسته ايم اينطوري نميشود چاه بايدازخودهم آبي بدهد عزيزبرادر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۸
0
0
اين هم نصيحتي اگربگوش رود وبهوش آرد:
چو خواهی که نامت بود جاودان/مکن نام نیک بزرگان نهان
همین نقش بر خوان پس از عهد خویش /که دیدی پس از عهد شاهان پیش
همین کام و ناز و طرب داشتند/به آخر برفتند و بگذاشتند
یکی نام نیکو ببرد از جهان/يکی رسم بد ماند از او جاودان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۱
0
0
با تشکر از زحمات جناب آقاي دهقان ناصر آبادي نماينده مردمي و فعال شهرستان کازرون. اميدوارم ايشان بتوانند قائميه و نودان را تبديل به شهرستان کنند اين آرزوي قلبي همه مردم قائميه است.
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۴
0
0
مشکل از فرماندار نیست ، فرماندار کازرون ادم خوبی است من هیچ نسبتی هم با وی ندارم سمتی هم ندارم مشکل در قانون است/ در شهری مثل کازرون بیش از سی اداره دارد که هر اداره ای زیر نظر یک وزارت خانه است و هر مدیر کلی برای ادارات زیر مجموعه اش تصمیم می گیرد. وزیر برای رای اوردنش مدیون نماینده است نماینده هم برای رای اوردنش و وعده های به مردم داده نا گزیر به اهمال نطرات خود است . رئیسان ادارات هم برای بقا خود ناگزیر به راضی کردن بازرسی ،نیروهای اذاره اطلاعات و حراست هستند .تسهیلات، استخدام اقوام ، اجرای دستور نه تنها مقام مدیر کل بلکه معاونین مدیر کل ،شریک شدن در طرح های اقوامی که با راهنمایی و همکاری رئیس صورت می گیرد و ... راستی چطوری ریس ا داره اوقاف را عوض کردند ؟ کی به کیه کا کا . حراست ، رئیس، مسئول اموال ، باررسی و همه از افراد به اصطلاح ایثار گر و خانواده شهید انتخاب می شوند امروز طبق قانون اولویت از بالا تا پایین با خانواده شهدا ، جانبازان ، ازادگان وایثار گران و بسیجیان است اگر خراب می کنند اینها و اگر درست هم می کنند اینها هستند و خیلی از همیها از طرفداران پر و پا قرص جنبش سبز و اصلاحات هستند که در راس ان خامی و کروبی و موسوی هستند و در کازرون باند اقای باقری نژادیان می باشد بعضی هاشون هم شریک قافله و رفیق دزد هستند و ور هر کدامبیشر همانجا هستند بیا تا نشونت بدهم .من قصد بدی نسبت به هیچکس ندارم مخلص همه هم هستم با عرض پوزش از خانواده های شهدای عزیز و سایر ایثار گران محترم که خالصانه خدمت میکنند و نه همه انها ولی واقعیت این است چه خوشت بیاید چه بدت بیاید خیلی هم به هم نق نزنید تو را بکنند فرماندار شش ماه گند می زنی .بشی نماینده هر چه اوباشه دورت جمع می شه بشی رئیس و مسئول از اینها بهترش نمی کنی .
پیشنهاد "
1- رئیس ادارت باید با نظر هیئتی مرکب از فرماندار ، امام جمعه ، نماینده مجلس ،اداره اطلاعات ، نماینده دستگاه مربوطه، نماینده مردمی که بیشترین سر و کار را با ان اداره دارند مثلا در اموزش و پرورش و مدارس تابعه اولیا دانش اموزان و ... در حضور کارمندان اداره مربوطه معرفی و به صورت محرمانه رای گیری و انتخاب شود .و برای مدت معین و حذف او هم بصورت محرمانه و به همین طریق باشد .
شاقول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۴
0
0
آمو كسي هم هسي سي خوت خيلي كارا ميخوي بوكوني ها !
meeeti
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۱
0
0
نظر با نامه فرق می کنه ها!!!
کاش این نظرها رو داخل طنزنامه کازرون چاپ میکردین!!
راستگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۱
0
0
آقای دهقان ناصر آبادی فعلاً تو مجلس ... بعداً خوبت میشه آقای محترم تو باید کازرون رو تبدیل به استان کنی نه به یک دهکده کوچک تبدیل کنی اگه ... داشته باش می بینی که داری خیانت میکنی
مسعود هوشمندي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۲
0
0
سلام
استان آن هم بايك شهرستان؟؟؟
تاكنون نميدانستم اين شهرستان چنين نخبگاني برخاك پاك خود پرورانده وتحويل جامعه داده است.
ا سخن دوست عزيز مصداق سخن پيرمرديست كه توفيقات پسرش را به دليل كم اطلاعي ببادنكوهش گرفت وپسر بيچاره براي تحصيل رضايت پدر مجبور شد بجاي حضور در دانشكده افسري گروهبان شود .
پسركه براي دانشكده افسري قبول شده بود وبا شوق وذوق خبرش را به پدر ميدهد.
پدر درپاسخش گفت:
خاك برسرت بچه مردم گروهبان ميشوند اون وقت تو رفتي افسر شدي!!!!!
بنظر بنده صاحب نظراني مثل اين نظر دهنده ازهمان قماش آنسانهاي شريفي هستند كه خير وشر را چندان تشخيص نميدهند.
برادرگرامي وقتي آشنايي با مقدمات يك كار نداري همان به كه خموشي اختيار كني ولب بسته سخن گوش كني .
دوست گرامي وقتي چندتا شهرستان شد خودبخود استان شدن آن هم ممكن خواهد شداما مادام كه يك شهرستان است مين آش است وهمين كاسه يعني بايد طبق نظر شما گروهباني را اختيار كنيم نه افسري را.
شما غم نانتان داشته باشيد كه اين علوم اداري به كساني چون حضرتعالي چخداي ناكرده سرايتي نكندچون مجبور ميشوي آنوقت درست فكركني سنجيده حرف بزني اين هم كاربسيارسختي است اگر حقير جاي شما بودم اصلا تن به چنين كاري نميدادم .
برادربزرگوار دراصل اين موضوع يعني خدمتي بيش از دهقان براي شهرستان :
درست فكر كردن وسنجيده سخن گفتن هم بجاي خودش يك خدمت است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
0
0
کازرون را تقسیم نکنیــــــــــــــــــــــــد.
آرمان ترک کشکولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
0
0
آیا کازرونی ها هنوز هم پس از این همه سال که مانع از پیشرفت ما چنارشاهیجانی ها شدند قصد ندارند با دیده ی انصاف به مسایل پیرامون بنگرند.افسوس و صد افسوس از این همه ظلمی که بر این امت شهید پرور می رود و باز هم کسی نیست که از حق ما دفاع کند.مطمئن باشید تا هر زمانی هم که شده تنگ چوگان و سیدحسین را به انضمام چنارشاهیجان درخواهیم آورد.
اللهم عجل لولیک الفرج
محمود هوشمندي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
0
0
من متاسفم از انديشه هاي سرمايه داري ومستكبري ؟ چي شد ما شعار مي داديم مرگ بر مستكب مرگ بر استعمار مگر استعمار انگليس وامريكا چگونه بود ؟ غير از اين بود كه منافع ديگران را به خطر مي انداختند وان را تصاحب مي كردند ؟ چي شد ادعاي مسلماني ما كجا رفته ؟ اخلاق گجا رفته ؟ كساني كه با آقي دهقان مشكل دارند چرا منافع مردم قائميه وساير نقاط را در نظر نمي گيرند ؟ برادران ايا اگر قائميه شهرستان شود و امكانات داشته باشد غير از اين است كه كازرونيها در بيمارستان با شلوغي كمتري مواجه خواهند شد غير از اين است كه ترافيك شهر كازرون كمتر خواهد شد ودر مصرف سوخت صرفه جويي خواهد شد غير از اين است كه مردم كمتري در اثر مسافرتهاي غير ضرور به كازرون جانشان را در تصادفات از دست خواهند داد غير از اين است كه بانكها وادارات وغيره در شهر كازرون خلوت تر خواهد شد واين هم به صلاح مردم كازرون است هم مردم ساير بخشها ؟ ما مسلمانيم ومن شما را بخدا سوگند مي دهم منافع مردم را فداي منافع فردي خود نكنيم
سیدمحمدحسین موسوی کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
0
0
مبینم ازسال 91 تا حالا کسی ادعایی ثبت ننموده یاحرفی نداشته
اولا خواهش میکنم بیایید یکسره به دنبال فردی بگردیم که قبل از اینکه به دنبال مسائل سیاسی گروه خود باشد به دنبال رشد اجتماعی وحل مسائل شهرستان باشد.
دوما"اگر تونل بناف مشکل داشت زمان شاه آلمانها متوجه میشدند*
ثانیا"اگر تونل محرم امکان پذیر نیست حداقل تونل گاوگشک را که زمان شاه نقشه کشی وشروع به اجرا شده بود دنبال کنید.
ودر آخر باید بدانیم دستی در کاراست تا این شهرتاریخی را به گونه ای از نقشه ایران حذف کند....همانگونه که درزمان شاه این امر مشخص شده بود.
البته باید گفت از ماست که برماست.
ودپایان باید عرض کنم مشتی دستمال بدست خائن درشهر ما هستند که بدنبال مسائل سیاسی ودر دفاع از اشخاص موجب از بین رفتن هویت این شهر میشوند که زمانی خیانت آنها برملا وبه سزای اعمالشان خواهندرسید.انشاالله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
اذان صبح
۰۵:۱۱:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۴:۴۳
اذان ظهر
۱۱:۵۰:۳۲
غروب آفتاب
۱۷:۰۴:۵۵
اذان مغرب
۱۷:۲۲:۰۹