پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۸۷ - ۱۶:۲۱

معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان فارس گفت: روز ششم مهرماه و همزمان با روز جهاني گردشگري، زنگ گردشگري در تمام مدارس استان فارس طنين‌انداز خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي استان فارس، علي‌رضا دژبد افزود: مراسم تجليل از جوانان و پيشكسوتان صنعت گردشگري نيز از ديگر مراسم بزرگداشت هفته گردشگري است كه روز هشتم مهرماه برگزار مي‌شود.
دژبد ضمن يادآوري اينكه روز ششم مهرماه بازديد از همه اماكن زير پوشش سازمان ميراث فرهنگي رايگان است، گفت: در طول اين هفته و با هدف آشنايي دانش‌آموزان كودك و نوجوان با جاذبه‌هاي گردشگري استان فارس، تورهاي بازديد از اماكن فرهنگي و تاريخي با همكاري سازمان آموزش برگزار خواهد شد.
اين مقام فرهنگي با اشاره به برپايي تورهاي گردشگري ويژه دانشجويان در اين ايام، گفت: در طول اين هفته با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده تورهاي ارزان قيمتي براي بازديد شهروندان از مناطق گردشگري استان فارس پيش‌بيني شده است.
دژبد با اشاره به تقارن هفته گردشگري با ايام هفته دفاع مقدس، گفت: علاوه بر اينكه بازديد از اماكن گردشگري براي ايثارگران و خانواده‌هاي آنان رايگان خواهد بود، در اين هفته از آزادگان، خانواده شهدا و ايثارگران فعال در اين صنعت نيز به شكل ويژه‌اي تجليل مي‌شود.
وي از اعزام 50 راهنماي گردشگري به 50 مدرسه در سطح استان با هدف ارتقاي دانش و آگاهي دانش‌آموزان پيرامون نقاط گردشگري استان فارس گفت: در طول اين هفته نمايشگاه عكس جاذبه‌هاي گردشگري استان در آرامگاه حافظ برپا خواهد بود.
دژبد گفت: روز هشتم مهرماه همايش استاني صنعت گردشگري برگزار و طي آن توانمندي‌ها، عملكردها و نقاط ضعف و قوت صنعت گردشگري استان فارس توسط كارشناسان و اساتيد فن ارزيابي مي‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اذان صبح
۰۴:۳۶:۱۴
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۵۲:۲۶
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۰۳