پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۵۴۵
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۶
امام جمعه‌ي كازرون:
امام جمعه‌ي كازرون در خطبه‌هاي نمازجمعه‌ي شهرستان نسبت به نحوه‌ي عزل فرماندار و عدم مشورت با امام جمعه موضع گرفت. وي همچنين از توافقاتي با معاون استاندار فارس درباره‌ي تجليل از فرماندار كازرون و بخشدار بالاده و نيز تعيين فرمانداري جديد براي كازرون خبر داد.
امام جمعه‌ي كازرون در خطبه‌هاي نمازجمعه‌ي شهرستان نسبت به نحوه‌ي عزل فرماندار و عدم مشورت با امام جمعه موضع گرفت. وي همچنين از توافقاتي با معاون استاندار فارس درباره‌ي تجليل از فرماندار كازرون و بخشدار بالاده و نيز تعيين فرمانداري جديد براي كازرون خبر داد. متن كامل سخنان امام جمعه‌ي كازرون درباره‌ي اين موضوع كه بخش پاياني خطبه‌هاي نمازجمعه را به خود اختصاص داده بود و عيناً توسط خبرنگار كازرون نما ضبط و پياده شده است بدين شرح است.
 
*** 
 
آخرين نكته اي را كه عرض مي كنم در رابطه با مسايلي است كه در اين يك هفته در سطح شهرستان به ويژه در رابطه با عزل فرماندار محترم صورت گرفت عرض مي كنم.
 
خواهش مي كنم كه عزيزان به اين نكات توجه كنند. خب عزل و نصب يك امري عادي است هيچ مسئولي نبايد توقع داشته باشد كه هميشه پشت ميز رياست نشسته باشد و حق امضايش محفوظ باشد.
 
آقاي قرائتي – خدا حفظشان كند – مي گفت ما با يك دو ريالي مي آييم و با يك دو ريالي هم مي رويم. اين در زماني است كه دو ريالي ارزش داشت. يعني مي گفت رياست ما به يك دو ريالي بند است. بنابراين هيچ كس نبايد دلبستگي به پست ها و عناوين داشته باشد اما جابه جايي ها و عزل و نصب ها بايد روي حساب و كتاب باشد. درست است رئيس جمهور، وزير، وكيل، استاندار حق دارند زير مجموعه هايشان را عزل و نصب كنند. اما اين حق فردي نيست حقي است متعلق به اجتماع و روي معيار و موازين شرعي. به علاوه من اين را بارها گفته ام كه عزل و نصب ها بايد حجت شرعي داشته باشد. اگر حجت شرعي نداشته باشد ما بايد جواب بدهيم. ان الله يأمركم ان تؤدي الامانات الي اهلها مسئوليت يك امانت است بايد به اهلش داده شود.
 
مسئله اي كه اتفاق افتاد گرچه شخص فرماندار انسان متدين، مردمي، ولايت مدار، ساده زيست مي دانستم و از سي سال پيش من ايشان را مي شناختم. از ابتدا اين چنين بود. اما اين بحثي را كه مي‌گويم فقط به جهت دفاع از ايشان نيست. و الا شايسته نماز جمعه هم نيست كه من بخواهم از شخصي حمايت كنم يا شخصي را بكوبم.
 
اعتراض بنده و ساير ائمه جمعه شهرستان كه در آن بيانيه نوشتيم اعتراض به يك رويه هست كه متأسفانه در اين استان دارد سنت مي شود. اين رويه رويه‌ي خوبي نيست اين كه يك هيئت از استان حركت كنند، موبايل ها خاموش كنند، بي خبر وارد شهر بشوند بروند در فرمانداري، خسته نباشيد، چه خبر است؟ خب آقا! شما برويد كنار و شما بياييد بنشينيد اين جا. اين يك بدعت است.
 
حالا من مطالبي را مي خواستم عرض بكنم ولي به جهت بعضي مصالح، نمي توانم. اين كار آن هم در دولت اصولگرا و مردمي اين زيبنده نيست. اين مسئولي كه با اين شاخصه ها خدمت كرده، چرا ظلم مي كنيد به اين و آن؟ چرا آبروي كسي را مي ريزيد؟
 
حالا بعضي ها در اين سايت ها مي نويسند و ايراد مي گيرند به امام جمعه و انتقاد مي كنند. بله امام جمعه اشتباه مي كند ما از انتقاد بدمان نمي آيد. اما اين مسئله، مسئله فرد نيست. اين روش يك سبكي است كه بايد جلويش گرفته شود.
 
بنده دو سه روز اول تذكر دادم. ديدم گويا كسي گوشش شنوا نيست. خب ما چهار تا امام جمعه مجبور شديم بيانيه بدهيم. و الا ما دوست نداريم كه بيانيه بدهيم و از تريبون نماز جمعه بعضي از مسايل را بگوييم. اما وقتي مي بينيم توجه نمي كنند مجبور مي‌شويم.
 
مردم هم حق دارند. بعضي ها مي نويسند 100 نفر 200 نفر 500 نفر كه همه مردم نيستند. اگر بنا باشد كه همه‌ي مردم بيايند داخل مسئله، انتخابات كه نيست. وقتي يك عده‌اي از خواص و نخبگان جامعه يك حركتي را محكوم مي كنند معلوم است عموم مردم اين حركت را مي پسندند. بنابراين روش، روش درستي نبود. هم در رابطه با فرماندار و هم بخشدار محترم بالاده. خب! ايشان هم به همين سبك عوض كردند. خب مردم حساس شدند و يكي دو تا اجتماع برگزار شد.
 
ما نمي خواستيم اين اجتماع گسترده باشد. و در حد يك هشدار باشد. خب! الحمدالله بركاتي هم داشت. دوستانه هم بوده. ما دولت را، استانداري را، استاندار را، از خودمان مي دانيم آنها را خدمتگزار مردم مي دانيم اقدامات خوبشان هم تأييد مي كنيم، اما انتقاداتمان را هم مي كنيم.
 
افتخار روحانيت شيعه اين بوده كه هميشه مستقل بوده است. اين طور نيست كه حتي از رئيس جمهور حمايت كرديم، ديگر هر چه آنها بگويند ما تأييد مي كنيم. اما مي بينيم در يكي دو هفته گذشته قاطبه‌ي ائمه جمعه نسبت به موضع گيري آقاي رئيس جمهور در رابطه با بحث حجاب و عفاف انتقاد كردند. اين روش برخورد ايشان را ما نپسنديديم. مردم و متدينين هم نپسنديدند.
 
امر به معروف و نهي از منكر جزو وظايف حكومت اسلامي و دولت اسلامي است. اصل هفتم قانون اساسي براي چه اجرا نمي شود؟ اصل امر به معروف و نهي از منكر. خدمتتان عرض كردم خيلي نمي خواهم اين مسئله را بشكافم.
 
معاون محترم آقاي استاندار تشريف آوردند كازرون. مطالبي را بنده همچنين قبل از ديدار با بنده عزيزان شوراي تأمين شهرستان بي‌پرده به ايشان منتقل كردند. بعد هم حدود دو ساعت من در خدمتشان بودم و جلسه اي بود. بالاخره ايشان پذيرفتند كه اين اشتباه بوده و بايد جبران شود. و اين نحوه برخورد آن هم با يك مدير خدوم و متدين، عزل! زماني كسي را عزل مي كنند كه طرف خداي نكرده خيانتي كرده باشد يا خودش استعفا داده و بالاخره سرپرست مي گذارند جايش يا كسي فوت مي كند، سرپرست مي گذارند جايش. هيچ كدام از اين ها نبوده. بنابراين ايراد ما به شيوه‌ي كار است. كسي هم سوء استفاده از اين قضيه نكند. كه بخواهد دولت يا استاندار را بخواهد تضعيف كند. لذا بايد هم از فرماندار و هم از آن بخشدار يك تجليل شايسته آن هم توسط شخص استاندار به عمل آيد. آقايان هم قول دادند و ما هم منتظر مي مانيم. ان الله مع الصابرين
 
اما در رابطه با آينده، فرمانداري كه مي خواهد انتخاب شود. بايد يك فرمانداري باشد در شأن ملت كازرون و دور از معامله و زد و بندهاي سياسي كسي باشد در شأن ملت تاريخي و اين شهر منحصر به فرد، بتواند خدمت كند. آن هم با هماهنگي. چون آقايان اينجا مي‌گويند ما با امام جمعه هماهنگ كرديم. من تهران بودم آمدند دفتر ما، حكم هم زدند، فرد هم با خودشان آوردند. حالا يك تعارف سر دستي هم بكنند. اين هماهنگي است؟ بنده كه منفعت شخصي ندارم. بالاخره ما بچه‌ي اين شهريم اقتضائات اين شهر را مي دانيم. مي خواهيم آن آقايي كه مي آيد بتواند اين وظايف را انجام دهد. اما اين كه همين آقاي فرماندار هم بنده علي رغم رفاقتي كه داشتيم، من انتقاداتي هم از ايشان داشتم كه بعضي از مواقع در خطبه‌ها هم مي گفتم.
 
ما مصلحت مردم را و مصلحت نظام را با هيچ چيزي عوض نمي كنيم. خب اينها قول دادند كه در عرض دو سه هفته اين كار انجام شود. در اين وضعيتي كه گذاشتند. شخصي هم كه الان گذاشتند من نمي شناسم. بي احترامي هم نمي كنيم و از همشهريان هم خواهشمان اين است كه بي احترامي نكنند. مسايل قومي قبيله اي، آن مال فلان شهر است، آن مال فلان جاست. اينها خلاف موازين شرعي است، اين ها به امنيت ملي كشور لطمه مي زند. اما اين وضعيت فعلي براي شرستان زيبنده نيست و قابل تحمل هم نيست. بايد اين وضعيت به وضعيت عادي برود. خواهش من هم اين است با توجه به وعده اي كه ايشان از طرف آقاي استاندار دادند، هم جبران كنند بي احترامي را،‌ هم نسبت به انتخاب يك فرماندار قوي و مقتدر با هماهنگي انجام بشود.
 
اين حركات مردمي، تجمعات را متوقف كنيد. كسي سوء استفاده نكند به علاوه كه مقام معظّم رهبري در فرمايشات پريروزشان كشور را دعوت به آرامش كردند و فرمودند: امروز مهمترين نياز كشور اتحاد و يكپارچگي است و هر گونه سخن،حركت و نوشته اي كه حتي با نيت صادقانه باشد ولي موجب شكاف و انشقاق در جامعه و ظلم به افراد مي شود بر خلاف مصالح كشور و نظام اسلامي است. خب! ما اينجا اطاعت مي كنيم، فرمان رهبرمان را حجت شرعي مي دانيم. استدعايمان هم اين است اين حركات ادامه پيدا نكند اما بنده به عنوان نماينده‌ي شما، امين شما، حق خودم و شما مي‌دانم و پيگيري مي‌كنم. حالا شما نامه مي‌خواهيد بنويسيد طومار مي‌خواهيد بنويسيد. مسالمت آميز و دوستانه اين ها اشكالي ندارد. تجمعات را فعلاً دنبال نكنيد ان شا الله و من تذكرات را خدمت آقايان عرض كردم. اين هم حق طبيعي مردم است و اين هم افتخار نظام است.
 
در همين شهر افرادي مي آمدند مسئوليت مي پذيرفتند،‌ مردم نذر و نياز مي كردند كه اين ها زود بروند. دعا مي كردند كه اين ها بروند. حالا نظام الحمدالله آن چنان مردمي شده كه يك مسئول خدوم مي آيد كه مردم اين چنين برايش ابراز احساسات كنند. مردم حساسند نسبت به سرنوشتشان. نمي توانيم و نبايد بگوييم كه ما مي توانيم و بدون نظر و مشورت، هر كاري كه خودمان دلمان خواست انجام دهيم. اگر بخواهيم فرماندار موفقي داشته باشيم بايد در انتخاب فرماندار مشورت ها و هماهنگي هاي لازم صورت گيرد اما اگر اين كارها را نكيم اولين كسي كه ضرر مي كند خود مجموعه‌ي فرمانداري و استانداري و وزارت كشور است. اين پيغام من را براي آقايان بفرستيد. من طبق آن توافق منتظرم، هم بايد اعاده حيثيت بشود. جبران بشود . هم در اين فاصله دو سه هفته از اين بلاتكليفي فرمانداري شهر خارج شود . وضعيت فعلي قابل استمرار نيست. ان شاالله خداوند همه ما را در مسير رضايت خودش ياري بفرمايد.


 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۳
امین
|
-
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۵
0
0
امام جمعه محترم اصولگرا و ولایتی
اگر مقام رهبری حجت شرعی اش را اعلام کرد آیا باید بعداز48ساعت به آن عمل کنیمیا از همان لحظه به بعد؟!!!!
مگر به قول شما مقام رهبری سخنش فصل الخطاب نیست؟پس چرا به دوستانتان در موتلفه دستور ندادید که تجمع روز پنج شنبه را که 24ساعت بعداز سخنان ایشان می خواست اجرا شود را لغو نمایند؟!!!
اگر می گویید نمی شد،بهانه است.چرا که چهارشنبه شب اطلاعیه پخش شده و حتما قبل از آن برنامه ریزی شده بود.پس می شد اطلاعیه ها را پخش نکرد تا این تجمع شکل نگیرد.
یا حالا که پخش شده در جلو فرمانداری چند نفر از برنامه ریزان می ایستادند و با نصب یک پارچه نوشته اعلام می کردید بر اساس سخن رهبری این تجمع لغو می شود.مگر متجمعین اصولگرا ها نبودند و پیرو رهبر
ولی صد افسوس که شما اصولگرایان رهبر را فقط وقتی سخنانش به نفعتان است سخنش را بر سر دیگران می کوبید
مهدی از شهرستان ...
|
-
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۵
0
0
من به نظرم این ...تون رو بذارید فرماندار همه چیز به خوبی و خوشی تموم میشه

مهدي از شهرستان ...
ناشناس
|
-
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۵
0
0
آقاي خرسند مي گويد: «وقتي يك عده‌اي از خواص و نخبگان جامعه يك حركتي را محكوم مي كنند معلوم است عموم مردم اين حركت را مي پسندند. بنابراين روش، روش درستي نبود.»
به خدا ما مانده ايد و نمي فهميم از نظر ايشان خواص چه كساني هستند؟ فلان آقاي قبركن نماد خواص شماست؟ چرا فكر مي كنيد خواص شهر فقط طرفدار نظر شما هستند؟ اين همه اعلاميه در شهر پخش شد اطلاعيه ائمه جمعه در مساجد خوانده شد فقط 200 نفر جمع شدند آن هم با تحريك تعصبات كازروني آن وقت اين ها مي شوند نماينده تمام مردم؟ يك سليقه سياسي را كه كلا حذف كرده ايد از ميان اصولگراها هم كه خيلي ها اين روش ها را قبول ندارند از مردم هم كه فقط 200 نفر جمع شدند. از كدام مردم دم مي زنيد؟
اگر خواص بر خلاف شما حرف بزنند اسمشان خواص بي بصيرت است اما اگر چند نفري مطابق با نظر شما حرف بزنند مي شوند نماينده مردم!
حسن
|
-
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۶
0
0
امام جمعه محترم چه زود عقب نشینی کردید
ما هم دل مان به شما خوش بود ولی افسوس که ......
مطمئن باشید که فرماندار همین اقا می باشد وشما کاری دستتان نمی اید

واقعا اگر حکم ایشان تائید شود دیگر ... نمی ماند
یک نامه سرگشاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۶
0
0
یک نامه سرگشاده !
باسمه تعالی
سلام به همه همشهریان محترم
چندین بار مطالب مندرج در سایتهای خبری را با موضوع تعویض فرماندار خواندم و هربار تحریک می شدم چیزی رابنویسم و باز خودداری کردم
روی سخن من با کسیست که به عنوان امام جمعه احترام خاصی برایشان قائل بوده و به محض حضور در شهرستان کازرون به محل مقدس نمازجمعه شتافته ام .
حاج آقا خرسند دوست عزیز نگرش شما به این قضیه بنده را بیش از پیش نگران آینده این شهرستان ساخت و چند سوال در ذهن من تداعی شده که می رسم:
1- در نامه ائمه جمعه به چند نکته اشاره شده است که از شما و بقیه عزیزان انتظار آن نبود و در ادامه به آن اشاره می شود
الف : " از هواداران پر و پاقرص حضرتعالي در انتخابات گذشته و اخير بودند " این جمله ایست که به عنوان یک تعریف از شخصیت فرماندار در این نامه درج گردیده و چه معنی به جز سهم خواهی دارد ؟
آیا تمام کسانیکه به این دولت مهرپرور رای داده اند چنین سهمی را مطالبه می کنند ؟
ب : " انتصاب بخشدار مركزي نورآباد ممسني به سمت سرپرست فرمانداري شهرستان بزرگ كازرون كه داعيه‌ي فرمانداري ويژه در سطح استان فارس را دارد، موجي از نفرت و خشم را در ميان مردم شهرستان كازرون ايجاد كرد " در این مورد نیز بنده با عذرخواهی از برادر بزرگوارمان جناب شریفی می پرسم هدف شما از درج سمت قبلی ایشان چه بوده و مگر دوست عزیز شما جناب آقای صالحپور چه کار ویژه ای برای این شهر و فرمانداری کرده که ایشان نخواهن توانست و مردم چه می خواهند جز شهری آباد که به همت بنا خواهد شد و نه با تفرقه . ضمناً چه کسی گفته که این تغییر موجی از نفرت در میان مردم شهرستان کازرون ایجاد کرده چرا مسائل با تغیر عنوان می شود بنده طی چند روز گذشته با صدها نفر از همشهریان عزیز صحبت کرده ام اما ایشان نیز جز شهری آباد چه می خواهند که تاکنون هم محقق نشده است پس چگونه این جمعیت چند نفره را به عنوان مردم کازرون فرض می کنید ؟
ج: " سيلي از معترضين به اين عمل ناشايست را به دفاتر ائمه‌ي جمعه‌ي شهرستان سرازير نمود كه اينجانبان واقعاً پاسخ‌گو نيستيم. " منظور از سیل در این نامه چیست ؟ چند نفر یا چند ده نفر ضمن اینکه بقیه ائمه جمعه نیز باید همین سوال را باید به اینگونه پاسخ بدهند که منظور یک نفربوده یا یک تماس تلفنی یا .....

د : " از آنجا كه اين بدعت خطرناك در صورت تداوم شيرازه‌ي كارها را از هم خواهد پاشيد و تبعات زيادي در پي خواهد داشت " البته در این خصوص بنده هم موافقم اما همانطور که شما بهتر می دانید تعویض جناب آقای صالحپور حرف اکنون نبوده و در همان زمان این موضوع با جایگزینی جناب آقای عسکری شهردار قبلی شهرستان و از سوی جنابعالی و دوستان موتلفه کازرون عنوان گردید و تا بدانجا پیش رفت که مدتی پیش خبر رفتن جناب صالحپور را درج نمودند اما با برخی حواشی که شاید اکنون جای پرداختن به آن نباشد به تعویق افتاد وگرنه هیچکس این برخورد را نمی پسندد چه در باره دوست و چه درمورد دشمن اما سوال اصلی این است که شعارهای : فرماندار غیر بومی نمی خوایم یا خواستار تعئیض استاندار هستیم چه دخلی به موضوع داشته و دارد ؟

هـ : " ما ائمه‌ي جمعه‌ي شهرستان كازرون تا اصلاح اين روش ناپسند و جبران اين ظلم از هرگونه همكاري با استاندار و سرپرست جديد فرمانداري كازرون خودداري كرده و مراتب را در نمازهاي جمعه به اطلاع عموم خواهيم رساند. " دوست عزیز و استاد گرامی جناب حاج آقا خرسند نوشتن این مطالب در این زمانه که به فرمایشات مکرر مقام معظم رهبری محتاج اتحاد و همدلی هستیم از سوی ائمه جمعه عجیب نیست ؟ چگونه این موضوع را می شود توجیه کرد ؟ و آیا خواست فردی یا گروهی به مصالح مملکتی ارجح تراست ؟

2- و اما سخنان شما در نماز جمعه :
الف : " و الا شايسته نماز جمعه هم نيست كه من بخواهم از شخصي حمايت كنم يا شخصي را بكوبم. " در این مورد فقط صحبتهای شما را تائید می کنم و اما بعد:" اعتراض بنده و ساير ائمه جمعه شهرستان كه در آن بيانيه نوشتيم اعتراض به يك رويه هست كه متأسفانه در اين استان دارد سنت مي شود. اين رويه رويه‌ي خوبي نيست اين كه يك هيئت از استان حركت كنند، موبايل ها خاموش كنند، بي خبر وارد شهر بشوند بروند در فرمانداري، خسته نباشيد، چه خبر است؟ خب آقا! شما برويد كنار و شما بياييد بنشينيد اين جا. اين يك بدعت است. " در این مورد به جزء ( د) قسمت 1 مراجعه فرمائید .
ب : " بعضي ها مي نويسند 100 نفر 200 نفر 500 نفر كه همه مردم نيستند. اگر بنا باشد كه همه‌ي مردم بيايند داخل مسئله، انتخابات كه نيست. وقتي يك عده‌اي از خواص و نخبگان جامعه يك حركتي را محكوم مي كنند معلوم است عموم مردم اين حركت را مي پسندند. " در این قسمت یک توهین کامل به خودم به عنوان یک کازرونی وکل مجموعه غیر از این چند نفر می بینم چگونه است واقعاً منظور شما از خواص چیست ؟ خواص یعنی تفاوت پس تفاوت ایشان با بقیه در چه بوده است ؟ می گوئید نخبه ، ملاک شما برای تعیین ایشان به عنوان نخبه چیست ؟

ج : " ما نمي خواستيم اين اجتماع گسترده باشد. و در حد يك هشدار باشد. خب! الحمدالله بركاتي هم داشت." منظور از برکات چیست ؟ کسب برکات با یک تجمع بدون مجوز چه توجیهی دارد ؟

د: " ما دولت را، استانداري را، استاندار را، از خودمان مي دانيم آنها را خدمتگزار مردم مي دانيم اقدامات خوبشان هم تأييد مي كنيم، اما انتقاداتمان را هم مي كنيم." شما نگفتید که هیچ همکاری با استاندار نخواهید کرد ؟

هـ : " افتخار روحانيت شيعه اين بوده كه هميشه مستقل بوده است. اين طور نيست كه حتي از رئيس جمهور حمايت كرديم، ديگر هر چه آنها بگويند ما تأييد مي كنيم. " این سخنان را با فرمایشات مقام معظم رهبری مقایسه کرده و خود به قضاوت بنشینید.

و : " اما در رابطه با آينده، فرمانداري كه مي خواهد انتخاب شود. بايد يك فرمانداري باشد در شأن ملت كازرون و دور از معامله و زد و بندهاي سياسي كسي باشد در شأن ملت تاريخي و اين شهر منحصر به فرد، بتواند خدمت كند. آن هم با هماهنگي. " فکر می کنم تمام این مشکلات پیش آمده از همین جا باشد و بقیه حاشیه ای بیش نیست با هم به جزء ( د) قسمت 1 اشاره می نمایم.

ز : " در همين شهر افرادي مي آمدند مسئوليت مي پذيرفتند،‌ مردم نذر و نياز مي كردند كه اين ها زود بروند. دعا مي كردند كه اين ها بروند. حالا نظام الحمدالله آن چنان مردمي شده كه يك مسئول خدوم مي آيد كه مردم اين چنين برايش ابراز احساسات كنند. " بنده بسیاری افراد را می شناسم که در جریان تونل بناف برای رفتن برخی آقایان از جمله فرماندار محترم نذر می کردند و این صحبتی بسیار درست و دقیق است . و اما اگر منظور از مردم همان چند ده نفرند که بماند .

درپایان ضمن پوزش از استاد ارجمندم جناب آقای حاج آقا خرسند و بقیه دوستان تنها یک نکته را عرض می کنم و آن این است که مصلحت شهرمان را فدای مصلحتهای گروهی و فردی نکنیم و فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خویش بگذاریم که این روش تنها دشمنان این نظام و دولت مهرپرور را خشنود خواهد ساخت . با آرزوی موفقیت
امیدوارم دوستان کازرون نما مطالب را که حاوی توهین به شخص خاصی نیست بی کم و کاست مرقوم نمایند . من الله توفیقکم
هر کس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۶
0
0
سلام علیکم
حاج آقا خرسند خسته نباشی ما گفتیم اما شما گوش نکردید مشکل اصلی شما چهره ظاهری ... هست که پشت آن را ندیدید یا دیدید نمیخواهید قبول کنید
قضیه دانشگاه وتعویض ریس آن مسئله وامتحان کمی نبود
آیا در عوض کردن رئیس دانشگاه درس نگرفته اید؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
بیشتر تذکر دهیم؟؟؟!!!!!!
نماینده فقط به ظاهر باشماست شما در قضیه دانشگاه خیلی از چهره هارا لکه دار کردید ازجمله الوانی
دیدید چطور نماینده شما را دور زد ؟؟؟؟؟!!!!
آخرش هم کار خودش کرد دیگر وارد این قضایا نشوید حیف هست که دنباله رو این افراد باشید
انشاالله درست میشود
ناشناس
|
-
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۶
0
0
رهبري فرمودند: «بنده مخالفم با سخنى و حركتى و نوشتارى كه - حتى اگر با انگيزه‌ى درست و با انگيزه‌ى صادقانه است - موجب شقاق و شكاف مي‌شود» خب! مگه طومار نوشتن و نامه نوشتن جزو نوشتار نيست؟ چطور امام جمعه تجمع را مخالف با سخن رهبري مي داند ولي نوشتن طومار را مخالف نمي داند؟ اگر در مقابل كار شما عده اي بلند شوند و به نوشتن طومار در دفاع از استاندار فارس اقدام كنند اشكالي ندارد؟ چرا جو شهر را متشنج مي كنيد؟
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۷
0
0
باسلام

ميدونم كه سانسورش ميكني ولي بايد بگم حقتونه
یاسین
|
-
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۹
0
0
امام جمعه محترم خدا خیرتان دهد از این همه دقیق بینی و دفاع از حق مردم...
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۰
0
0
حالا فهمیدم که این چند سال هر چه ... خوانده ام باید برم همه را ... کنم !
به خدای محمد ( اگر اعتقاد دارید این ها همه جنگ قدرت است) مردم کیلویی چند؟ ...
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۰
0
0
امام جمعه محترم، خواستم بدانم طبق میثاق ملی همه ما ( قانون اساسی) عزل و نصب فرمانداران از اختیارات چه مقامی است؟
از اختیارات استاندار فارس است یا امام جمعه خشت و قائمیه و کنار تخته و ... ؟ راستی هیچ با خود خلوت کرده اید که به کجا دارید می روید ؟
....
ناشناس
|
-
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۰
0
0
خدا به همه ما بصیرت عنایت بنماید
مخصوصا به خواص ما.
واقعا آقایان مدعی اصول گرایی و بعضی از طرفدارا ن ظاهری فرماندار (صالح پور) نشان دادند که مصداق بارز خواص بی بصیرت هستند.
رر..ج ج
س-ر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۲
0
0
اسلام و تعالیم دینی می فرماید، همه انسان ها یکسان و مساوی هستند و ملاک برتری تقوی انسان هاست نه زبان و رنگ پوست و قومیت و حزب و ...
خواستم از جناب امام جمعه بپرسم آیا دستگاه تقوی سنج شما تقوی آقای شریفی(فرماندار) را چند نشان داد که این طور برآشفتید ؟
توقع ما از شما به عنوان نماینده رهبری و امام جمعه بسیار بیشتر از این ها بود . نصیحت و رهنمود افراد ساده دل و بی اطلاع بود نه تحریک و تشویق مردم به بی احترامی به مسول اجرایی شهر ( نماینده دولت- فرماندار شریفی) س-ر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۹/۰۲
اذان صبح
۰۵:۱۰:۳۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۵۴
اذان ظهر
۱۱:۵۰:۱۵
غروب آفتاب
۱۷:۰۵:۰۹
اذان مغرب
۱۷:۲۲:۲۲