پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۴۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۵
مدیر کل راه و ترابری استان فارس:
حسن فدایی در نشست خبری در پاسخ به سئوالي مبنی بر آخرین وضعیت جاده حاشیه دریاچه پریشان افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با محیط زیست استان، برنامه ریزی و طراحی مسیر به کلی تغییر یافت و با هزینه کرد بیشتر و انجام 900 هزار متر مربع سنگبرداری دریاچه پریشان از راه سازی در امان ماند.
مدیر کل راه و ترابری استان فارس گفت: جاده جدید دسترسی به روستاهای شهرستان کازرون از دریاچه پریشان گذر نمی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن فدایی بعد از ظهر شنبه در نشست خبری در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر آخرین وضعیت جاده حاشیه دریاچه پریشان افزود: با هماهنگیهای صورت گرفته با محیط زیست استان، برنامه ریزی و طراحی مسیر به کلی تغییر یافت و با هزینه کرد بیشتر و انجام 900 هزار متر مربع سنگبرداری دریاچه پریشان از راه سازی در امان ماند.


وی ادامه داد: یکی از اولویتهای ما در این اداره کل توجه به منابع طبیعی و محیط زیست است که در تمامی مراحل نقشه برداری و یا طراحی مسیر با این ارگانها هماهنگی لازم انجام می شود.

مدیر کل راه و ترابری استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استان فارس در بحث توجه به راه های روستایی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده، تصریح کرد: در بحث محرومیت راه های روستایی مقام نهم کشور را داشتیم ولی در حال حاضر در بخش مربوط به توجه به راه های روستایی دارای مقام اول کشور هستیم.

فدایی ادامه داد: در سال جاری نیز تمامی تلاش ما بر این است که تمام راه های روستا های بالای 50 خانوار را آسفالت و مرمت کنیم.

وی افزود: اعتبارت تخصیصی برای برطرف کردن مشکلات راه های روستایی 25 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است که امیدواریم این اعتبارات افزایش نیز داشته باشد.

مدیر کل راه و ترابری استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت عملیاتی آزاد راه شیراز به اصفهان نیز گفت: ایجاد آزادراه یک بحث مشارکتی بود که قرارداد های این مسیر میان وزارت راه و ترابری و وزارت دفاع منعقد شده است.

فدایی تصریح کرد: فاز اول این مسیر تاکنون 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بیش از 80 درصد از خاکبرداری مسیر انجام شده است. وی ادامه داد: ایجاد آزاد راه و بزرگراه در استان فارس از اولویتهای اول این اداره کل به حساب می آید زیرا با توسعه این مسیرها به طور یقین در حفظ سلامت مردم جامعه موفقتر خواهیم بود.

مدیر کل راه و ترابری استان فارس یادآور شد: در سالهای گذشته استان مقام دوم در بحث تلفات جاده ای را در کشور به خود اختصاص داده بود ولی طی چهار ماه گذشته نسبت به چهار ماه سال قبل 25 درصد کاهش تلفات جاده ای را شاهد بودیم.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
حسيني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
0
0
سلام
اميدوارم
اولاً : صحبت ايراد شده درست باشه
دوماً : نماينده فعلي باز تلاش نكنه وضعيت رو عوض كنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
0
0
اقای فدایی که میگن ما کار کارشناسی را میپذیریم چرا در مقابل نظر کارشناساس در مورد جاده بالاده به کوهمره سرخی میاستند و به نظر کارشناسان احترام نمیگذارند تا کار به جای میرسد که مردم 15 روستا بخش جره بالاده طوماری با بیش از 2500 امضا برا رهبر عزیزانقلاب میفرستند آقای مهندس فدایی عبور جاده فوق از سمت نرگسی به مسقان نیاز به پل 115 متری برای عبور از رودخانه جره ندارد طول ترافیکی آن 11کیلومتر کمتر بوده ونیاز به پلهای متعدد ندارد و..... در حالی که عبو از سمت سیریزجان به سمت مسقان نیاز به پل 115متری دارد وطول ترافیکی ان 11کیلومتر بیشتر است و8 کیلومتر مسیر در حوضچه سد قرار میگیرد و تمام روستاههای بالای سد تخلیه میشود و.....حال امیدوارم آقای مهندس در مورد مساییل اینجوری نظر ندهند خصوصا در مورد پریشان بلکه به نظر کارشناسان احترام بگذارند آقای مهندس اگر مساییل سیاسی وارد کارهای عمرانی شد فاتحه آن طرح خوانده میشود که یکی از این طرحها طرح جاده نرگسی به مسقان است که وارد سیاسی کاری شده وبه مسایل ونظرات کارشناسان توجه نمیشود و پول بیت المال را بیش از 3ملیارد الکی صرف ساخت پل بزرگ میکنند در صورتی که گزینه های بهتر وجود دارد که میشوداز این صرفه جوی ومطالعه گزینه های دیگر این پول را صرف ساخت جاده 30روستا کرد که حتی فاصله آنها تا جاده اصلی 1000متر هم نیست مثل جوالیقان محمد آباد و..... کو گوش شنوا ما گفتیم تا فردا جوابگو نباشیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
0
0
جدا؟؟؟؟؟؟؟راست میگی؟؟؟؟؟؟؟نه بیا بگذرون!!!!!!!!جون من بگذرون!!!!!!!!!!بقرما!!!!!!!!دریاچه خودتونه!!!!!!!چی؟ما؟نه بابا ما این جا هویجیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۴
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۳۳
اذان ظهر
۱۱:۵۰:۵۰
غروب آفتاب
۱۷:۰۴:۴۱
اذان مغرب
۱۷:۲۱:۵۷