اگه یه ماشین صفر کیلومتر بخری ویکبار مسیر کازرون بالاده رابری برگشتن حتما بایستی سری به جلوبندی وزیر بندی بزنی که این دست اندازها نشان فرهنگ یک منطقه را نشون میده چرا سرعت گیر استاندارد نذاشتند اون هم توسط اداره راه .متاسفانه هرکس از راه رسیده یه تل آسفالت شبیه خاک ریز جنگ توی این مسیر درست کرده مهمهان نوروزی
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
مردم فرهنگ دارن
ولی اکثر راننده ها بی فرهنگ هستند
ازکی تاحالاعشق وحال چندتامسافرفرهنگ شده وحفض جون عابر پیاده ای که هیچ مسئولی به فکرشون نیست بی فرهنگی.
ازكازرون تا بالاده بيشتر از ده روستا وجود دارد ودر همه روستاهها دست اندازهاي غير استاندارد ودست ساز توسط هر شخص غير مسولي ساخته شده است از ابتداي مهرنجان بگير تا آخر ... بنابراين تنها سيف آباد نيست!!! جا دارد جناب آقاي مهندس دهقان رييس محترم اداره راه وترابري كازرون كه از اتفاق خود ايشان سيف آبادي هم هستند فكر اساسي براي دست اندازهاي مسير كازرون بالاده داشته باشند.
در رابطه با دست اندازای کازرون فقط میشه گفت:مهمان نوروزی شما به دهاتی عقب افتاده به نام کازرون سفر کردی؟؟؟همین که جاده های این دهات بین کوه خاکی نیست 2رکعت نه 2000رکعت باید نماز خوند؟؟؟؟!چون اینجا بی صاحبه؟؟؟
چرافقط اسم سیف اباد چند تا روستای دیگه هم توی این مسیر هست می خواهید سیف اباد رو خراب کنید نه سیف اباد با این چیزها خراب نمیشه ده ها شهید صد ها ازاده وایثارگرداره تازه غیرت واوازه سیف اباد کل ایران را فرا گرفته
پاسخ ها
زهرا
||
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
راست میگه اقا حسین بعدشم سیف اباد تاج سر همه شماهاست
سعید
||
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
مرد حسابی شما دست انداز نزدید دیوار زدید
خندق زدید مصلا" چیو میخوان خراب کنن؟
خودت یه سر برو جا های دیگه رو ببین
بچه ها راست ميگن من بدليل شغلم بايد هر روز هفته از كازرون برم بالاده و برگردم. اي سرعتگير هاي مهرنجان و بلين. ابوعلي وخصوصا سيف آباد خيلي ماشين رو اذيت ميكنه.
حداقا مانع استاندارد بزنيد. وسط جاده هر 4متر 1تپه درست كردن
مسیر 1150 کیلومتری تا تهران را اگر رفته باشی باندازه مسیر کازرون تا بالاده دست انداز ندارد. اگر بجای ساختن دست انداز ، فرهنگ عبور از خیابان را به فرزندانمان آموزش بدهیم خیلی بهتر است. در غیر اینصورت اداره راه ترابری باید در حاشیه کوه کمربندی ایجادکند تا مردم این همه دچار خسارت مالی و شاهد تلف شدن وقتشان نگردند.
یکی از بستگانم براثر سانحه ای دچار شکستگی پا شده بود و بناچار او را باوسیله شخصی به سمت کازرون می بردیم بعلت وجود دست اندازهای وحشتناک در روستاهای سیف آباد و مهرنجان دچار پارگی رگ پا شد و علیل شد، امیدوارم آنهایی که نسبت به ساخت این دست اندازها اقدام می کنند در روز قیامت هم جوابگو باشند.
با سلام بنظرمن بهترین راه این است که مسئولین محترم مبادرت به احداث کمر بندی نموده تا ازاین طریق جلو تصادفات رابگیرند چرا که جاده ازجلو خانه اهالی روستا رد می شود وبه ناچار مردم برای حفظ جان فرزندان خود اقدام به درست کردن سرعت گیرنموده اند
شرط اول پیشرفت یک شهرستان جاده استاندارد می باشد. کازرون از این نعمت محروم می باشد. نیاز مبرم شهرستان اتوبان کازرون- شیراز و کازرون- فراشبند و کازرون- بوشهر و کازرون- ممسنی می باشد. در امد یک روز نفت منطقه خشت و جره (ذخایر نفت پائین نرگس زار جره) هزینه این اتوبانها را تامین می کند. مقصر اصلی این دست اندازها اداره راه و ترابری کازرون می باشد. با احداث زیرگذر در چند نقطه و قرار دادن محافظ هیچ انسان با شرفی مردم ازاری نمی کند.
اول اينو بگم كه خود من به شخصه مخالف زدن دست اندازم
هاني جان در جواب شما بايد بگم راننده هاي ١١٥٠ كيلومتري تا تهران فرهنگ رانندگي دارن و به فكر اهالي و مردمي هستن كه خونه هاشون نزديك جاده است٠ متاسفانه رانندگي بد اكثر راننده ها مخصوصا فصل برداشت محصول و مخصوصا ماشين هاي باري باعث شده كه مردم براي حفظ جان خود و عزيزشون دست به چنين كاري بزنن
دوست عزیز جناب آقای رضایی من بافرمایش شما مخالف هستم مسیرجاده شیراز به تهران بزرگراه می باشد ومسئولین مربوط جهت رفاه حال ساکنین درمسیر اقدام به نصب پل هوایی یاکمربندی وسایرامکانات دیگرنموده اند امادرمسیر جاده فراشبند دریغ ازهمت یک مسئول برای ایجاد یک پیاده روبرای ساکنین روستاٰ بطورمثال اگرشمادرهنگام بارندگی درمسیر این جاده حرکت کنید مشاهده می فرمایید که مردم به ناچار می بایست ازداخل اسفالت حرکت کنند که این عبورخطرناک مساوی با به خطرافتادن جان عابرین می باشد لذا مجبور به نصب سرعت گیرمی باشند
دوستان سلام
من نمی دونم این مهمان نوروزی عزیز ما چرا از تو این همه روستا که اتفاقا همشون هم دارای دست اندازهای مرتفع تری هستن فقط از سیف اباد اسم برده در صورتی که سیف اباد دارای تابلو که توی ورودی شهرها و روستاها نصب میکنن هم نیست.در تایید صحبت جناب رضایی باید بگم دوستانی که به این دست اندازها انتقاد دارن اگه در فصول برداشت محصول مناطق جنوبی کازرون یه سر به جاده ها بزنن به مردم حق میدن خصوصا روستاهایی که در دو طرف جاده واقع شدن و تردد مردم بیشتر هست.در هر صورت راه حل کوتاه مدت تعویض دست اندازهای آسفالتی و غیر استاندارد با سرعت گیرهای پلاستیکی استاندارد و راه حل بلند مدت هم ایجاد کمربندی هست.انشااله
با سلام بهترین راهکار برای رهایی از این دست اندازها احداث جاده جدید از ابکنارو تا زیر مشتان میباشد یعنی کنار جاده گاز تا هم این مشکل حل شود و هم گردنه ابکنارو حذف گردد وبرای روستاها هم جاده انتنی احداث گردد قابل توجه اداره راه شهرستان کازرون
با سلام
علاوه بر مسائل گفته شده یک مورد دیگر هم هست, اینکه وقتی جاده ای درست می شود نباید اجازه داد اطراف آن خانه یا روستایی بنا شود چرا که هر چقدر کمر بندی هم احداث شود آخر بعضیها برای استفاده از این پدیده و منفعت مالی دکه وسپس مغازه و در آخرهم خانه شان را نزدیک محل عبور ومرور احداث میکنند و بعد هم اعتراض میکنند که چرا به فکر آنها نیستند و برای عبور ومرور ماشینها فکری نمیکنند. یک دور باطل!!!
با سلام .
مسیر کازرون تا انتهای جره بالاده نه تنها پر از دست انداز های غیر استاندارد وبا فاصله کم هستند بلکه بسیاری از مسیر های جاده بدون خط کشی می باشند به خصوص دو طرف جاده که بدون شانه هم هستند ورانندگی در شب را هم بسیار خسته کننده می کنند .لطفا مسئولین اداره راه هم موقع شب سری به مسیر فوق بزنند شاید خط کشی دو طرفه جاده را هم لازم بدونند .
کجای ایران جادش استاندارده که جاده سیفاباد باشه؟ طرف یه سایپا غراضه داره با سرعت مافوق صوت می تازه ...پس باید دست انداز باشه جلوشو بگیره بخصوص سیفاباد که جاده از وسط روستا رد میشه خطر زیر گرفته شدن بیشتره..........
از بچه های سیف آباد که راه حل این مشکل را بدور از بی فرهنگی با کامنت هاشون جواب دادن ممنونم.
ضمنا اگه وضع روستاها بدنیست وپرپول هست و....
خوب دوست عزیز شما هم بیا توروستا زندگی کن
من با نظر خیلی از بچه ها مخالفم چون تعصبی حرف میزنن.من خودم بچه سیف ابادم ولی با دست انداز غیر استاندارد مخالفم.اگه دست انداز استاندارد باشه برای هیچ کس مشکل پیش نمیاد.در ضمن بچه های سیف اباد ماشاالله ما که دهیار داریم یعنی نمیتونه مجوز احداث دو تا دست انداز استاندارد رو برامون بگیره تا این همه هجوم به فرهنگمون اورده نشه.
چرا کسی اقدامی نمیکنند که جاده ازوسط روستاها عبورنکند این یک مشکل کل ایران است ساخت وساز درروستاها باید تنها یکطرف جاده ایجاد شودتا فردی هوس دیوار درجاده نکند
نظر شما
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم. ۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكنيهاي قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید. ۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید. ۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید. ۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ولی اکثر راننده ها بی فرهنگ هستند
ازکی تاحالاعشق وحال چندتامسافرفرهنگ شده وحفض جون عابر پیاده ای که هیچ مسئولی به فکرشون نیست بی فرهنگی.
خندق زدید مصلا" چیو میخوان خراب کنن؟
خودت یه سر برو جا های دیگه رو ببین
بحث فرهنگ شد که جواب داده شد فرهنگ سیف اباد ریشه دار هست.
برای تایید حرف باید رای مثبت یا منفی به کامنت داد نه فض
حداقا مانع استاندارد بزنيد. وسط جاده هر 4متر 1تپه درست كردن
وگرنه ما هرروز داریم میریم بالاده وبرمیگردیم
هاني جان در جواب شما بايد بگم راننده هاي ١١٥٠ كيلومتري تا تهران فرهنگ رانندگي دارن و به فكر اهالي و مردمي هستن كه خونه هاشون نزديك جاده است٠ متاسفانه رانندگي بد اكثر راننده ها مخصوصا فصل برداشت محصول و مخصوصا ماشين هاي باري باعث شده كه مردم براي حفظ جان خود و عزيزشون دست به چنين كاري بزنن
من نمی دونم این مهمان نوروزی عزیز ما چرا از تو این همه روستا که اتفاقا همشون هم دارای دست اندازهای مرتفع تری هستن فقط از سیف اباد اسم برده در صورتی که سیف اباد دارای تابلو که توی ورودی شهرها و روستاها نصب میکنن هم نیست.در تایید صحبت جناب رضایی باید بگم دوستانی که به این دست اندازها انتقاد دارن اگه در فصول برداشت محصول مناطق جنوبی کازرون یه سر به جاده ها بزنن به مردم حق میدن خصوصا روستاهایی که در دو طرف جاده واقع شدن و تردد مردم بیشتر هست.در هر صورت راه حل کوتاه مدت تعویض دست اندازهای آسفالتی و غیر استاندارد با سرعت گیرهای پلاستیکی استاندارد و راه حل بلند مدت هم ایجاد کمربندی هست.انشااله
علاوه بر مسائل گفته شده یک مورد دیگر هم هست, اینکه وقتی جاده ای درست می شود نباید اجازه داد اطراف آن خانه یا روستایی بنا شود چرا که هر چقدر کمر بندی هم احداث شود آخر بعضیها برای استفاده از این پدیده و منفعت مالی دکه وسپس مغازه و در آخرهم خانه شان را نزدیک محل عبور ومرور احداث میکنند و بعد هم اعتراض میکنند که چرا به فکر آنها نیستند و برای عبور ومرور ماشینها فکری نمیکنند. یک دور باطل!!!
والا اگه همه مصل شما روستاییا بودن دیگه غمی نداشتن مشکل اینجاست که این جمله که گفتی مختص به روستاییاست
مسیر کازرون تا انتهای جره بالاده نه تنها پر از دست انداز های غیر استاندارد وبا فاصله کم هستند بلکه بسیاری از مسیر های جاده بدون خط کشی می باشند به خصوص دو طرف جاده که بدون شانه هم هستند ورانندگی در شب را هم بسیار خسته کننده می کنند .لطفا مسئولین اداره راه هم موقع شب سری به مسیر فوق بزنند شاید خط کشی دو طرفه جاده را هم لازم بدونند .
اگه شما هم عزیزی رو به علت رعایت نکردن سرعت مجاز در منطقه مسکونی از دست داده بودید بجای دست انداز خندق میساختید
اينها همه براي صادرات فرهنگ به غعرب و شرق است
به اينها مي گيد دست انداز
ضمنا اگه وضع روستاها بدنیست وپرپول هست و....
خوب دوست عزیز شما هم بیا توروستا زندگی کن
افتاد؟؟؟؟؟؟؟