پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۲
دین »
معاون امور حوزه ها و روحانیون نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس خبر داد:
معاون امور حوزه ها و روحانیت نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس گفت:دومین گردهمایی مدیران حوزه ها و مدارس علمیه استان فارس برای برسی مشكلات در مصلی شیراز برگزار شد.

معاون امور حوزه ها و روحانیت نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس گفت:دومین گردهمایی مدیران حوزه ها و مدارس علمیه استان فارس برای برسی مشكلات در مصلی شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام امین رصاف در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در حاشیه دومین نشست مدیران مدارس علمیه استان گفت: هدف اصلی این نشست بیشتر در رابطه با پذیرش طلاب جدیدالورود حوزه های علمیه در سال جاری می باشد.

وی افزود: مدیران مدارس علمیه استان فارس در این گردهمایی به بررسی مشكلات و چالش های پیش رو پرداختندتا ثبت نام و پذیرشی مناسب داشته باشیم.

رصاف بیان كرد كه تحقق این امر توسط علما و روحانیون در سال جاری جزو برنامه های اصلی این معاونت می باشد.

معاون امور حوزه ها و روحانیت نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس گفت: حوزه مركزی شیراز با هدف مجتهد پروری تلاش می كند تا به امید خدا جهشی در راه اندازی درس های خارج و كارهای پژوهشی انجام دهد.

وی افزود: تلاش می كنیم تا اولین نشریه پژوهشی و تخصصی حوزه را در سال جاری راه اندازی كنیم.

رصاف ادامه داد كه در سال جاری توانستیم گروهی از تحصیل كرده ها را در این حوزه پذیرش كنیم و گفت: به لطف خدا تقاضا بالا رفته و رشد بسیار خوبی داشتیم.

وی ادامه داد كه با راه اندازی كتابخانه مناسب و تجهیزات به روز و نیز استمرار امكانات خوب برای طلاب، رضایتمندی آنها را در سال تحصیلی جاری فراهم آید.

رصاف گفت: یكی دیگر از برنامه های این معاونت ارایه درس خارج حوزه های علمیه نجف و قم بری طلاب بصورت زنده و فیلم می باشد.

وی راه اندازی كرسی های آزاد اندیشی را از دیگر برنامه های امسال نام برد و افزود: دیدار با بزرگان و معرفی بزرگان به جامعه و نیز دیدار از حوزه های علمیه و رفع مشكلات آنها نیز جزو برنامه های این نهاد است.

این مقام مسئول با بیان این كه در سال گذشته همایش فصلی با حضور یك هزار و 600 نفر از روحانیون سراسراستان را برگزار كردیم گفت: در سال جاری نیز اینگونه همایش ها استمرار خواهد داشت.

وی گفت: تا كنون دو همایش برای ائمه جمعه برگزار شده و در سال آینده نیز برگزاری این همایش ها استمرار پیدا خواهد كرد


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اذان صبح
۰۴:۳۶:۱۴
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۵۲:۲۶
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۰۳