پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۸۷۸۶
تعداد نظرات: ۲۴۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۴
پرسش كازرون نما در آستانه‌ي روز مجلس
كازرون نما در آستانه‌ي روز مجلس و آغاز فعاليت نهمين دوره از فعاليت مجلس شوراي اسلامي از همشهريان عزيز مي‌خواهد تا نظر خود را درباره اين پرسش بيان كنند كه «به نظر شما كدام‌ يك از نمايندگان كازرون قوي تر بود؟ چرا؟»
كازرون نما در آستانه‌ي روز مجلس و آغاز فعاليت نهمين دوره از فعاليت مجلس شوراي اسلامي از همشهريان عزيز مي‌خواهد تا نظر خود را درباره اين پرسش بيان كنند كه

 «به نظر شما كدام‌ يك از نمايندگان كازرون قوي تر بود؟ چرا؟»



از كاربران محترم تقاضامنديم تنها به ذكر نقاط مثبت نماينده مورد نظر خود پرداخته و از تخريب ساير نمايندگان خودداري ورزند
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۴۱
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
10
15
عمر ما که به عملکرد دو نماینده اول نمی رسد اما شاید بهترین کار آقای باقری نژاد تصویب بودجه جدید کازرون به شیراز ، آغاز عملیات اجرائی و ساخت بخش عمده ای از این راه بود . گرچه نقشه اجرائی اولیه بعدها تغییر نمود و در زمان نماینده بعدی دنبال نشد اما دوستان می دونند که سخت ترین قسمت کار همین بود . از طرفی آقای باقری نژاد اهل زدو بندهای سیاسی نبود و قاطعیت خوبی داشت. آقایان نوذری و محمد صادقی با توجه به خط و خطوط موتلفه و اصولگرائی نفوذ موقعیت بسیار خوبی را در دوره های مجلس خود داشتند و این نقطه قوت آقایان بود اما تعصبات منطقه ای آقای نوذری و دل مشغولیهای سیاسی این دو نماینده عزیز باعث شد که شهر ما از این نقاط قوت بهره ای نبرد . در مورد آقای دهقان هم باید بگوئیم که نماینده ای بود که در دوران اصولگرائی و با وجود کارشکنی برخی بسیاری از پروژه ها کلید خورد اما به هر دلیل نیمه کاره ماند تا باز هم کازرونی داشته باشیم که همیشه داشته ایم . گرچه حداقل من معتقدم دهقان ناصر آبادی تلاش خودش را کرد و از همه مهمتر کمتر دروغ گفت !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
بودجه جاده در مجلس چهارم رديف ملي گرفت كه در آن زمان آقاي نوذري نماينده كازرون بود نه آقاي باقري نژاد. چرا كارهاي يكي را به ديگري نسبت مي دهيد. تغيير نقشه هم در زمان آقاي باقري نژاد صورت پذيرفت. البته در جاي خود بايد از تلاش هاي آقاي باقري نژاد هم تشكر كرد.
حسینی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
دوست عزیز اول مطالعه کن بعد نظر خودتو بگو بودجه راه جدید کازرون در زمان آقای باقری نژاد گرفته شد و تونل اول هم در همان زمان شروع شد. در زمان آقای نوذری ایشان با نگرانی از اینکه راه روی نودان برداشته خواهد شد تلاشی نکرد و در زمان آقای محمد صادقی هم برای تمام شدن راه در همان مدت نمایندگی ایشان خیلی چیزها تغییر کرد و جاده بدون حتی یک علامت رانندگی ، خط کشی یا چراغ تونل و یا شیب بندها افتتاح شد که تابحال هم کلی تلفات داده . حال بماند که بعدها آنرا به گردن دهقان ناصرآبادی گذاشتند و زمانیکه قرار بود نور چراغها جاده را روشن کند یک دفعه دوستداران محیط زیست یادشون اومد حیاط وحش به هم می ریزه !
پیشنهاد می دهم این دوست عزیز مستندات جاده و بناف رو در وبلاگ بابونه بخواند .
توحيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
بنده با بحث انتخاب نماينده كاري ندارم اما آقاي حسيني (در اغلب موارد) و آقاي ناشناس (در يك مورد) ادعاهاي اشتباه و غيرمنصفانه اي را مطرح كردند كه نياز به توضيح دارد.

1. نمايندگان مردم در دوره هاي مختلف (از دوره اول تا زمان افتتاح) هر يك در حد توان خود براي به نتيجه رسيدن جاده تلاش كرده اند.

2. آغاز جدي تر عمليات احداث جاده در زمان رياست جمهوري آقاي هاشمي و در دوران نمايندگي آقاي نوذري در تاريخ 20 مرداد 73 بود كه با حضور وزير راه و استقبال پرشور مردم انجام شد.

3. آقاي هاشمي رفسنجاني در سفري كه در سال 75 به كازرون داشت در سخنراني عمومي خود اعلام كرد: «جاده‌ی شما در برنامه نبود، در بودجه هم نبود، فرماندار و امام جمعه و نماینده‌ی شما یک روز به ملاقات من آمدند، توضیح دادند، این ظلمی که به شما شده در اثر انحراف جاده از داخل شهر شما و خواستند که این ظلم را جبران بکنیم ما از بودجه‌های اختصاصی که برای کارهای کوچک در اختیار داریم مبلغی را پرداختیم.» هفته نامه سلمان ارديبهشت 75

4. در تاریخ 25 دی ماه 73 نامه‌ی سازمان برنامه و بودجه مبنی بر برخورداری راه کازرون- دشت ارژن از ردیف بودجه‌ی ملی نوشته شد. مهندس نوذری در این‌باره گفت: «نکته‌ی مهم این است که سازمان برنامه و بودجه طی نامه‌ی شماره‌ی 10191- 91 مورخ 25/10/73 اعلام نموده است که راه کازرون- دشت ارژن یکی از پروژه‌های طرح شماره‌ی 214/4091 احداث راه‌های اصلی کشور می‌باشد و ملی گردیده است.»

5. مهندس نوذری همچنین در بهمن ماه 75 اعلام كرد: «در سال 76 جاده‌ی کازرون به شیراز از کد ملی سایر راه‌های استان خارج و دارای کد ویژه‌ی ملی مربوط به خودش شده است و در سال 76 مبلغ 500 میلیون تومان بودجه‌ی کد ویژه اختصاص یافته است.» سلمان، بهمن ماه 75، ش 13، ص 3.

6. در دهم دی‌ماه 1377 حفاری اولین تونل کازرون- شیراز آغاز شد.

7. تغيير نقشه جاده و افزايش مسافت جاده در دولت آقاي خاتمي و اواخر دوره نمايندگي آقاي نوذري اعلام شد.

8. در تاریخ 11 خرداد 79 آخرین وضعیت جاده از سوی روابط عمومی فرمانداری کازرون اعلام شد. این گزارش بدین شرح بود:
«عملیات تونل از مدخل ورودی 300 متر انجام شده که 64 متر آن عملیات پوشش صورت گرفته و خروجی تونل حدود 80 متر کار شده است.» (یعنی مجموعاً 380 متر از 640 متر تونل اول.) / از انتهای تونل تا کیلومتر 8 توسط شرکت جهاد نصر در حال انجام می‌باشد / از کیلومتر 8 تا کیلومتر 13 توسط شرکت پرزیه 75 درصد انجام شده / از کیلومتر 13 تا کیلومتر 18 توسط جهادسازندگی کازرون تا سطح سابگرید انجام شده / از کیلومتر 18 تا کیلومتر 30 توسط شرکت هفتصد حدود 70 درصد انجام شده / از کیلومتر 30 (روستای بورنجان) تا انتهای جاده (دشت ارژن) در حال گذراندن مراحل اداری جهت انجام مناقصه در سال جاری می‌باشد.»

9. مجلس ششم با نمايندگي آقاي باقري نژاد در تاریخ 7 خرداد 1379 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

10. آقاي باقري نژاد در بهمن ماه 80 از جذب بودجه ميلياردي براي جاده خبر داد

11. جذب و هزينه‌ي بودجه هاي ميلياردي در دولتهاي خاتمي و احمدي نژاد توسط آقايان باقري نژاد و محمدصادقي (نمايندگان مجالس ششم و هفتم) ادامه يافت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
من واقعا فكر مي كردم تغيير نقشه در زمان آقاي باقري نژاد بوده واقعا اينطور فكر مي كردم به هر حال از تذكر شما و مطالب مستندتان ممنونم.
حسینی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
دوست عزیز
مصوبات جاده مربوط به دور اول نمایندگی آقای باقری نژاد است که آن زمان آقای نوذری و محمد صادقی کجا بودند ؟ شما مستنداتی ارائه کردین که همه مال بعد از شروع و گرفتن کد اجرائی جاده است . تغییراتی که آقایان در نقشه راه دادند و مستنداتش هم موجود است باعث شد جاده و مصوباتش 4 دوره طول بکشد و آخر هم از یک مسیر بسیار بلند اجرا بشود که اثر بخشی جاده تنگ بل حیات به شیراز را از بین نبرد . آنهم به خاطر نودان عزیز !
توحيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
جناب آقاي حسيني

شما چندين نسبت دروغ و خلاف واقع داديد و وقتي اسناد و مدارك دروغ بودن آن‌ها ارائه شد بجاي پذيرش اشتباه خود باز هم حرف خلاف ديگري را مطرح مي‌كنيد! (خوب است نسبتهاي خلافي كه داديد و اسناد دروغ بودن آنها ارائه شد را يك بار ديگر بشماريد)

1. بنده عرض كردم كه نمايندگان مردم در دوره هاي مختلف (از دوره اول تا زمان افتتاح) هر يك در حد توان خود براي به نتيجه رسيدن جاده تلاش كرده اند آقاي باقري نژاد هم يكي از اين نمايندگان عزيز است اما اين بدان معنا نيست كه تمام تلاش‌ها را به ايشان نسبت بدهيد.

2. آقاي مهندس طاهري كه اولين نماينده كازرون بودند درباره تلاش‌هاي خود براي احداث جاده مي‌گويد:

«پس از پيروزي انقلاب، وقتي كه من در سال 59 نماينده شدم، هم آرزوي خودم و هم مردم بود كه اين راه (از دشت ارژن تا كازرون) ساخته شود. مسير قبلي از دستور كار كاملاً خارج شد. گفتند توجيه اقتصادي ندارد. با توجه به اين‌كه بنده مهندس راه و ساختمان بوده‌ام و قبل از انقلاب در وزارت راه كار مي‌كردم قضيه را پي‌گيري كردم و اولين محور كارم اين بود كه وزارت راه را متقاعد كردم كه اين كار بايد انجام بگيرد و طي نامه‌اي به وزير راه با ارايه‌ي 8 دليل ثابت كردم كه جاده‌ي محور دشت ارژن-كازرون- بوشهر حتماً بايد احداث شود. دلیل اول این‌که؛ این جاده ترانزیت است و چون کشور در حال جنگ است ما باید یک واریانت دیگر (راه دوم) هم داشته باشیم که اگر به هر دلیلی تنگ ابوالحیات بسته شد، رابطه‌ی مرکز کشور با جنوب قطع نشود و گفتم این راهی که از تنگ ابوالحیات می‌گذرد حداقل 4 نقطه ضعف دارد از جمله پل هوایی، پل نرگسی، تنگ ابوالحیات، ریزش کوه‌ها و ترافیک سنگین که هر کدام به دلایلی با مشکل مواجه شود، این راه بسته می‌شود... هیأت دولت و وزارت راه قبول کردند و تصویب شد که همین راه ساخته شود و بودجه‌ای معادل 200 میلیون تومان به آن تخصیص دادند که کل راه با این بودجه ساخته می‌شد...در ابتدا وزير راه آقاي كلانتري بودند كه شهيد شدند و سپس آقاي نژاد‌حسينيان وزير راه شدند. كميسيون فني وزارت راه كه وزير راه هم در آن عضويت داشت قبول داشتند كه اين كار ضروري و استراتژيكي مي‌باشد. در آن موقع آقاي ايماني [امام جمعه‌ي وقت شهرستان كازرون] هم كاملاً در جريان بودند كه اجراي پروژه سه فاز داشت. فاز اول و دوم بايد تصويب مي‌شد تا فاز سوم كه همان كار عملياتي بود دنبال شود و براي آن‌كه بودجه براي فاز سوم در نظر گرفته شود بايد فاز اول و دوم انجام مي‌گرفت. فاز اول شامل مسيريابي بود كه نيروهاي متخصص از طريق نقشه‌برداري هوايي مسير جاده را مشخص مي‌كردند كه اين خودش كلي هزينه داشت و وزارت راه بودجه‌ي فاز اول و دوم را تقبل كرد. لذا يك گروهي از وزارت راه در كازرون مستقر شدند و كار را پي‌گيري كردند و مسير خيلي خوبي را پيدا كردند و فاز اول تمام شد. در فاز دوم پس از مشخص شدن مسير، پروژه را برآورد كردند و كار براي فاز سوم آماده شد و در مجلس هم تصويب شد و قرار شد به پيمانكار واگذار شود...

مهندس طاهری درباره‌ی میزان کاری که در دوره‌ي نمایندگی وی بر روی جاده انجام شد، می‌گوید: «همان شرکت زرین‌دشت آقای گیتی‌نما مقداری جاده از طرف کازرون تا پل‌آبگینه ساخت (زیرسازی) مقداری هم وزیر نفت، آقای مهندس غرضی ساخت. چون می‌خواستند لوله‌گذاری برای شرکت نفت کنند و معمولاً لوله‌های نفت را از کنار مسیر اصلی عبور می‌دهند که طرف کتل دختر به سمت کازرون بود. روی هم رفته 15-10 کیلومتر ساخت، حدود 10 کیلومتری هم شرکت زرین‌دشت زیرسازی کرد. دیگر به سال 62 رسید. در دوره‌ي بعد هم، بنده آقاي مهبودي (نماینده‌ی مردم کازرون در دومین دور از مجلس شورای اسلامی) را راهنمايي كردم كه اصل كار تصويب شده و فقط بايد مسأله پي‌گيري شود تا بودجه وصول شود... با تلاش من این پروژه آن موقع به عنوان یک پروژه‌ی ملی تصویب شد و مدارک آن در وزارت راه و باقی جاها موجود است و مبلغ 200 میلیون تومان هم برای احداث آن تخصیص یافت ولی فقط مقداری که آن پیمانکار کار کرد، جذب شد...بنده هميشه... پي‌گير اين كار بوده و هستم. در دوره‌ي سوم هم آقاي باقري‌نژاد يك 50 ميليوني براي اين امر به دست آورد حتي طي يك جلسه با آقاي باقري‌نژاد؛ نزد سعيدي‌كيا (وزير راه وقت) رفتيم و ايشان هم قول‌هايي دادند.»

3. تغيير در نقشه راه توسط نماينده كه ايجاد نمي شود اين تغيير به دليل مسايل فني يا هر چيز ديگر توسط وزارت راه در دولت جناب آقاي خاتمي ايجاد شد كه با سكوت جناح هاي مختلف سياسي در شهرستان همراه بود.

4. آقاي باقري نژاد نيز ادامه احداث جاده را بر اساس همين تغيير پي گيري كرد و اعتراضي هم به اين تغيير از سوي ايشان ثبت نشده است.

5. شما براي هيچ يك از ادعاهاي خلافتان دليلي نياورديد.

6. قصد بنده از تذكر اين نكات فقط مخالفت با دروغگويي است نه دفاع از فلان نماينده يا انتقاد از نماينده ديگر. آقاي باقري نژاد نيز مانند ساير نمايندگان مورد احترام بنده است و البته هيچ يك از نمايندگان ما بي عيب نبوده اند.
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
با سلام
صحبت های آقای توحید با مدرک است. جناب آقای حسینی شما هم مدارکی این چنینی دارید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
اين طرفدار باقري نژاد تقصير ندارد گول اراجيف وبلاگ ... را خورده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
9
10
با سلام آقای غلامرضا دهقان ناصر آبادی بیشترین فعالیت را داشته چون اگر با وجدان بیدار به بوجه ها یی که در این مدت به شهرستان اختصاص پیدا کرد و طرح ها و پروژه های بزرگ و کوچک انجام شده بنگریم و مقایسه کنیم نمره قابل قبولی به ایشان میدهیم و دیگر مسئله ی که باعث رشد ایشان شد خاکی بودن و روحیه مردم داری ایشان بود که در پیشرفت کارها تاثیر گذار بوده
پرستو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
15
10
جناب اقای غلامرضا دهقان ناصر ابادی از همه نمایندگان محترم قوی تر بودند وهستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
25
7
بنام خدا وباسلام و احترام خدمت همه نمايندگان ادوار به نظر حقير دكتر محمد صادقي با توجه به حضور در هيئت رئيسه خود گواهي بر توانائيهاي ارزشمند ايشان نسبت به بقيه عزيزان است هم چنين سطح تحصيلات و تلاش در جهت قانونگذاري از ديگر فاكتورهاي مثبت ايشان ميباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
واقعا برای شما متاسفم که اینقدر سطحی فکر میکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
20
6
نوذري-صادقي-
عباس حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
11
15
غلامرضا دهقان ناصر ابادی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
8
4
5
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
11
15
آقای باقریان نژاد نماینده محترم مجلس ششم شاید در سطح محلی و در شهرستان زیاد به چشم نیامدند ولی در سطح کشوری با نطق های پرشور و شجاعانه خود از حقوق به حق تمام مردم ایران در راه آزادی و سربلندی با تمام جان دفاع کردند و تاوان آن را هم مانند بسیاری دیگر از بزرگ مردان پس دادند. به امید سربلندی بیش از پیش ایشان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
بله!
خاطرم هست که استعفای دسته جمعی دادن برای حمایت از ملت!
بعد هم در مخالفت با استعفا(!!!) فرموند بیاییم ایران را لویی جرگه کنیم!
یادش به خیر!
ناشناس
| United States |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
بله، آقای باقریان نامه استعفا را امضا کرد و اتفاقا امضا کرد تا به مردم اعلام کند، قدرت اصلی نه دست نمایندگان مردم که در دست چند نفر است و تا همان چند نفر برای بجای نمایندگان مردم تصمیم می گیرند مجلس در راس امور نیست، بلکه مجلس ویترین تزیینی آقایان است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
آقاي باقري نژاد هم در مجلس سوم استعفا داد و هم در مجلس ششم. اگر حرف شما صحيح باشد كسي كه مي دانست مجلس اينگونه است چرا دوباره در مجلس ششم كانديدا شد و براي مجلس هفتم هم از شيراز ثبت نام كرد كه تاييد نشد!
ناشناس
| United States |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
بعد میشه بگید چرا به عنوان مخالف صحبت کردن؟ در حالی که خودشون مستعفی بودن؟!
آخه چرا از یه کار احمقانه که دلیلش روشنه حمایت می‌کنید؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
اول از کازرون نما خواهشمندم همه سلایق و نظرات را منتشر کند، و رسالت بی طرفی خود را نشان دهد.
دوم آنکه، در مورد موضوع استعفا و نطق مخالفت با استعفای آقای باقریان، دوستان لطف کنند مستند بیان کنند نه از دهان این یا آت. ماجرای استعفای آقای باقریان نژاد در مجلس ششم مرتبط با رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان برای انتخابات بعدی بود که کار را هم به جایی نرساند چون قدرت اصلی در دست نمایندگان نبوده و نه نیست. نطق ایشان موضوع دیگری بوده و در ارتباط با استعفای دسته جمعی نمایندگان نبوده است.
سوم اگر وظیفه اصلی نماینده مجلس دفاع از حقوق ملت می باشد، آقایان باقری «زاد و سایرین در مجلس ششم سعی خود را در این راه قرار دادند گرچه باز هم به نتیجه ای نرسیدند به همان دلیل که قدرت به دست دیگری است نه نمایندگان مجلس.
سهیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
20
7
1- مهندس غلامحسین نوذری

2- دکترمحمد صادقی
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
با سلام
اسم نوشتن چه فایده دارد؟ دلیلی برای انتخاب خود دارید؟
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
16
7
ا سلام
از نظر قدرت و نفوذ فقط دکتر محمد صادقی خصوصا از نظر ارتقاء جایگاه نماینده کازرون در استان و مجلس و همینطور در خصوص جاده جدید کازرون اگر چه ایراداتی هم وارد است به ایشان و نوذری هم بد نبوده است فقط یک ایراد بسیار بزرگ دارد و آن اینست که نه تنها شهرستان کازرون بلکه گاهی وقتها کل استان فارس را فدای نودان می کند و بسیار بسیار ناسیونالیست می باشد .
امين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
15
6
باسلام
بنده باتمام احترام به ديگران نمايندگان به نظربنده محمدصادقي دردوره نمايندگي عملكردبهتري داشته است.1-ايشان عقده 40ساله مردم كازرون راباافتتاح جاده كازرون شيراز خاتمه دادوشادي رابه مردم هديه كرداماديديم كه اقاي دهقان نتوانست براي چراغ تونل ها كاري كند2-درمنطقه جره وبالاه كه اقتصادش كشاورزي است سدنرگسي راتصويب كردوبودجه براي ان گرفت اگرچه بعدازان اقاي دهقان نتوانست پيشرفتي دراين پروزه ضروري فراهم كند3-اقاي محمدصادقي جزئ هيئت ريسه مجلس بودومايه افتخارشهرودردوره اودووزير نيزوجودداشت4-
رحیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
18
6
این که پرسیدن نداره کور شود هرآنکه نتوان دید صادقی چه عملکردی داشته و دارد.بیدار شید
مصطفي
|
Switzerland
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
16
4
محمد صدقی
باقری نژاد
ضعیفترین:
دهقان
مهبودی
پاسخ ها
سيامك خان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
سلام اقا مصطفي لطفا ميشه بگي محمدصدقي چيكار كرده كه بعنوان نفر اول نام بردي مثل اينكه ...باور كردي خوش باور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
12
11
اگر منصفانه بخواهیم نظر دهیم دهقان ناصرآبادی از بقیه بیشتر کار عمرانی انجام داده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
کارعمرانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والا تا اونجا که ما میدونیم و خود ناصرآبادی هم گفت جلوی کمربندیو گرفت تا کار عمرانی انجام نشه.ایشان فقط در راستای ایجاد اختلاف بین بخش های شهرستان بسیار موفق بودند
اسماعیل
|
United States
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
9
12
سلام
نماینده خیلی قوی که متأسفانه نداشتیم،اما باتوجه به همین هابهترازهمه باقری نژادبوده،که حداقل دیدکلان داشت ونگاهش نگاه مساوی به همه نقاط کازرون بود.بعدازباقری نژاد،ناصرآبادی خوب بود علیرغم تمام کارشکنی هائی که متاسفانه از ... گرفته تابقیه درکارش کردند..مهبودی وطاهری هم که یادمون نمی یاد،نوذری ومحمدصادقی هم فقط به روستاهاشون رسیدگی کردند،که این یعنی خیانت به شهرستان.
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
برات متأسفم.بیشترین کار محمدصادقی برای کازرون بود.در حالی که بقول شما روستای ایشون آسفالت هم نداره.
لطفاً بیمنطق و بدون دلیل صحبت نکنید.
کسانی که مثل خودتون اطلاعی ندارن زود باور میکنن و این گمراهی بر گردن شماست.
ن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
14
7
محمد صادقی
پاسخ ها
جمشيديان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
دهقان ناصرابادي
سیاسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
15
1
سلام خدمت مدیریت محترم سایت و خسته نباشید به همه دوستان . گرچه همه نماینده ها محترم و بزرگوارن اما واقعا اونقدر سطح فعالیت ها و عملکرد متفاوت هستش هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ کمیت که اگر دید منطقی داشته باشیم خواهیم دید که دکتر محمد صادقی در تمام زمینه ها ید طولایی دارند ۱-جاده کازرون به شیراز جاده کازرون به کنارتخته و خشت و...۲-اختصاص چندین دستگاه امبولانس یکصد میلیونی به بیمارستان کازرون و...۳-سد نرگسی کازرون ۴-پتروشیمی کازرون ۵-نیرگاه سیکل ترکیبی کازرون ۶-بیمارستان کنارتخته و خشت حتی بیمارستان چنارشاهیجان با او داستانش ۷-گاز رسانی های متعدد روستایی و شهری ۸- شروع کار و اکتشاف میدان بزرگ نفتی خشت و کنارتخته ۹- تصویب اختصاص دو درصد درامدهای نفتی به مناطق محروم ۱۰-تصویب و اجرای دفترچه های بیمه روستایی ۱۱- تصویب و افزایش حقوق بازنشستگان خصوصا فرهنگی ۱۲- ریاست مجمع نمایندگان فارس ۱۳- ریاست نمایندگان جنوب کشور ۱۴- عضو هییت رییسه مجلس ۱۵- عضو هییت روابط بین الملل مجلس۱۶- ریاست دانشگاه شهید بهشتی تهران ۱۷- معاونت پارلمانی وزارت ورزش ... و بسیاری دیگر حتما به ذهن ما نمی یاد قضاوت با شما دوستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
راحت بفرماييد ايشان نماينده دولت بودند نه نماينده مجلس
حسینی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
هرچه از عملکرد این بنده خدا نوشتید یا کارهای اداری متداول بوده یا مال دیگران است و به نام ایشان دارید ارائه می کنید.
اگه قرار باشه کارهای فرمانداری ،ادارات و دولت را به پای نماینده بنویسید که اینهائی رو که نوشتید خیلی کمه بازهم می تونستید بنویسید . به هر حال امیدواریم وضعیت این 4 سال مثل قبل نباشه گرچه ما کازرونیها عادت کرده ایم به دریغ و افسوس !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
آقاي حسيني
خيلي آدم جالبي هستي!
وقتي از باقري نژاد دفاع مي كني كارهاي دولت و فعاليت هاي اجرايي را به پاي ايشان زدن اشكالي ندارد اما وقتي نوبت به ديگران مي شود اينطور اظهارنظر مي كني.
كلا خوشتان باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
9
15
دهقان ناصرآبادی و باقری نژاد
سلیم
|
United States
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
3
14
هیچ کدام

در این دوره می توانستند فردی را انتخاب کنند که می توانست تحولی عظیم در منطقه ایجاد کند، اما مردم و مسئولین از کنار صداقت گذشتند و گفتند خریداری ندارد.
جنوب جنوبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
9
14
باقری نژادیان فرد و دهقان ناصرآبادی قوی ترین نمایندگان شهرستان بودند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
16
5
از نظر كاري محمد صادقي ولي شجاعت باقري نژاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
2
5
به نظر بنده بسياري از دلايلي كه بعضي ها براي قوي بودن نماينده مورد نظرشان ذكر مي كنند بيشتر به درد انتخاب فرماندار و مسئول دولتي مي خورد نه نماينده.
اما كسي كه واقعا نماينده بود در مرتبه اول آقاي مهندس طاهري بود كه بيش از همه به وظيفه نمايندگي خود رسيد. نطق هاي او و اثرگذاري او در مجلس اول در تاريخ ايران ثبت شده است. او فعال ترين نماينده در عزل بني صدر بود.
hmid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
16
3
mohamadsadeghi
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
1
11
شما که از امبولانس برای بیما رستان کازرون میگویید حتما کسی از خانواده شما میرض نشدند که احتیاج پیدا کنند به امبولانس .بله اقای نوزری کار کرده ولی برای کجا اگر نگاهی به منطقه بیاندازید خواهید دید که نودان وکهمره اباد شده نهجاهای دیگر .به نظر من تا حالا همه نماینده ها در حق کازرون وحومه ان کم لطفی کردهاند .سوال دارم از همه .نماینده گان محترم برای نگه داشتن فرهنگ واداب ورسوم مردم برای پیشرفت جوانان برای مراکز مذهبی ووووووو مگر کازرن وحومه ان فقط مشکلش جاده بوده که هر زمان صحبتی به میان می اید فوری مگویند جاده وتونل خواهش میکنم بروید ومشکلاتهای دیگر را هم ببیند و بگویید .این نوشته ها را منه خانم خندار نوشته ا م .البته نمیخواهم بیشتر از این بگویم چون خیلی حرفها نا گفته بمانند بهتر است .
محمددهقانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
5
9
به نظرم قوی ترین نماینده باقری نژاد بود که دشت ارژن را از کازرون جدا کرد بعد دهقان ناصرآبادی که می خواست بزند روی دست باقری نژاد و نودان و قائمیه را از کازرون جداکند:)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
3
7
هیچکدام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
2
9
هر کدامشان به نهوی برای خودشان قوی هستند.منظورم پست وجایگاه خودشان .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
6
10
دهقان ناصرابادی مرد عمل و بهترین مرد ولایی و خداترس و راستگو 4سال دیگه منتظرت هستیم درود بر شرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
مرد عمل؟خداترس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟راستگو؟؟؟؟؟؟؟ دیگه این یکیو بی خیال
ولایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
6
12
در زمینه عمرانی وغیره جناب اقای دهقان ناصرابادی و در زمینه مدافع حقوق شهروندی ومبارزه با انحصار طلبی جناب اقای باقثری نزادیان فرد
ناشناس
|
Finland
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
3
0
سه تای آخر ... بیش نبودند. از کازرون ما زدند که بر جایگاه خود نزد از ما بهتران بیفزایند.
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
18
3
مهندس نوذری - دکتر صادقی
کمارج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
18
4
حی علی خیرالعمل محمدصادقی مردعمل
پاسخ ها
vqh
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
آره عملیه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
2
11
جای تعجب است مگر نظر مردم مهم است . چون نظر واقعی مردم هیچکدام .
یک شهروند خشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
8
12
باقری نژادیان فرد و دهقان ناصرآبادی بهترین ها بودند.....شجاعت باقری نژادیان فرد و فعالیت های عمرانی دهقان ناصرآبادی زبانزد عام و خاص است
کرامت اله بدرود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
9
3
خرزو جان ، برزو دیگه ، برزو ، برزو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
7
11
باقری نزاد و دهقان ناصر آبادی
مندلي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
7
0
برزو مهبودي بدون ريا و با صداقت و در دوران سخت مشكلات اقتصادي پس از پيروزي انقلاب وهمزمان با ايام دفاع مقدس كه اعتبارات همه صرف هزينه هاي سرسام آور جنگ ميشد وامورات عمراني به شكل سالهاي اخير ودر دولت خدمتگذار نبود كه از رهگذر زحمات شبانه روزي دولت آقايان اقدامات دولت رابنام خودشان مصادره كنند
رحماني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
8
10
از نظر پيگيري مشكلات ومطالبات مردم جناب آقاي دهقان ناصر آبادي در رتبه اول هستند وبسيار مردم دار وخاكي بودند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
18
5
دکتر شاهین محمد صادقی قوی ترین و
ضعیف ترین=مهبودی(فقط با استفاده از ...)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
18
7
محمدصادقی قویترین ومهبودی ضعیف ترین
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
12
9
نماینده مردمی کازرون رو من مردی جز دهقان ندیدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
19
6
این که دیگه جاب بحث نداره مهندس نوذری بهترین بودند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
4
6
وقتى اب سربالا ميره ... ايكاش امثال باداهنگ و فاضل نيا كه رد صلاحيت كردند و دهها تن ديگه كه خيلى قوى بودند وبخاطر تهديد به رد صلاحيت كتره اى شدن و تقلبى در انتخابات جرات شركت در انتخابات رو نداشتنداونوقت مشخص ميشد كه كار كردن به چى ميگقتند نه دلمون رو خوش كنيم به يه جاده پنجاه ساله كه دردى هم از كازرون دوا نكرد اگر نمايندگان واقعى بگذارند وارد معركه شوند كه وكيل الدوله نباشند وبراى پست ومنصبً وارد مجلس نشوند وپاسخگو باشند ميتوانستيم قضاوت كنيم كه چه كسى در مقابل ظلم به مردم سكوت نكرده و بار گرانى و تورم وهزار معظل ديگر را به دوش مردم نگذاشته نه ابى و برقى كه وظيفه دولت است بگويد من كرده ام والا ما خيلي قانع و بدبختيم كه ميخايم بين وكيل الدوله ها بهترين رو انتخاب كنيم واقعا خيلى بدبختيم كازرون نماى عزيز كه بخواهيم بين نمايندگانى كه هيچ قانونشان به نفع مردم نبوده بهترين را انتخاب كنيم پس هيچكدامشان چون بجاى مردم به ... ارى گفتند 
ابوذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
18
5
قطعاً آقای محمد صادقی با توجه به ارتباطاتی که در سطح کشور دارند و ازسوی دیگر اقداماتی که برای شهرستان انجام دادند قوی ترین و تأثیر گذارترین هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
3
16
بدت نياتا هچكدومشمو هيچي نبيدن
عباس از خشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
10
7
غلامرضا دهقان ناصر ابادی
دکتر
|
-
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
8
7
من نمی دونم کی قوی ترینه فقط اینو می دونم که دهقان ناصر آبادی از لحاظ تعداد غیبت در مجلس برای همیشه رکورد دار شدند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
11
6
بسم بر الشهداء و الصدیقین
در یک کلام و بدون اتلاف وقت و ایجاد وقت زیاد برای خواندن شما کاربران و با رعایت انصاف و مردانگی: آقای دهقان ناصرآبادی قوی ترین نماینده کازرون بودند... نیازی به توضیح هم نیست چون آنهایی که منطق و دلیل دارمد با عینه و با چشم باز می بینند...
«والعاقبه للمتقین»
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
متقین کیان هستند؟
آقای...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
4
7
عملکرد دهقان نسبت به کازرون بدون تبعیض بود اگرکاری انجام میداد موافق ومخالف وشهر وروستایی نداشت برای هرکسی در حدتوانش زحمت کشید درخصوص کارهای عمرانی هم معلوم است حتما یک روزی همین کازرون نما نمودار عملکردها را نشان میدهد
این یک نظر بیطرفانه بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
9
2
ازنظر زوربازو اگر بخواهید خشت ونودان حرف اول را میزندبعدش هم جروق
دهداری - کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
17
2
بلاشک بهترین مهندس نوذری و بعد از اون ارتقای و اعتلای شهرستان کازرون دکتر شاهین محمصادقی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
1
12
همه آنها را روی هم بگذارید به اندازه نماینده فیروز آباد و فراشبند نمی رسند که کمربندی جنوب کشور را از کازرون به شهر خودشان بردند.یا علی.
نماینده خوب انشاالله فقط مولای ما صاحب الزمان الهم عجل لولیک الفرج
خداوردی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
5
7
سلام
باتوجه به کارنامه والبته نوع نگاه یکسان به همه شهرستان،دهقان ناصرآبادی ازهمه موفق تربودند.شک ندارم چهارسال دیگه شاهین بازهم باعملکردش همه طرفداراشو پشیمون میکنه،اونروزه که میگیم دهقان کجائی که یادت بخیر.نوذری ومهبودی هم اصلاحساب نمیان.طاهری وباقری نژادهم شخصیت داشتندوبرای کازرون مایه آبرو.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
0
7
نمیدانم منظورتان از قوی بودن نماینده ها چیست فقط این را میدانم که کازرون قبل از انقلاب دومین شهر استان فارس بوده حالا نگاه کنید که چندمین شهر فارس شده .دست همه شان درد نکه چقدر همگی قوی بودند در زمینه کاریشان .|||||||||||
متفکر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
1
1
نماینده ای که بتواند در یک دوره چهار ساله ساختمان شبکه بهداشت ودرمان راازاین حالت تغییر بدهد یعنی ساختمان جدید درست کند وبه روستاهای دادین وخصوصاًسرمشهد آب آشامیدنی لوله کشی کند نماینده کارآمد وقوی است متاسفانه تابه حال هیچکدام ازاین نماینده هانتونستند این کار رابکنند .
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
4
6
من فک نمیکنم که شهرستان کازرون فقط بخش خشت وشهر نودان باشد.نوذری وصادقی خوب بودند ولی برای روستای خودشان .برای کازرون وسایر بخشهای تابعه شهرستان چیکار کردن؟به عنوان یک سرمشهدی باغیرت باید اعتراف کنم که آقای دهقان تاصرابادی بهترین هستش وما منتظر 4سال بعد میمانیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
12
5
قویترین =نوذری//ضعیفترین دهقان و مهبودی
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
4
9
دهقان ناصرآبادی
همایونفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
10
3
قدرت ونفوذدکترمحمدصادقی وصف ناپذیراست وهمین قدرت ونفوذایشان باعث ایجاد تغییر اساسی در ساختارکازرون وحومه گردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
نفوذ ایشان کدام درد مردم کازرون را دوا کرد؟
1- بیمارستان تخصصی؟
2- قرار گرفتن در مسیر راه اهن و ایجاد راهه ای ارتباطی و فرودگته؟
3- دانشگاه علوم پزشکی؟
4- عدم باند بازی و بذل و بخشش مسولیت ها؟
5- مبارزه با مافیای قدرت؟
6-درون مردم بودن و درک ایشان؟
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
1
6
باسلام
1. مسئولین محترم سایت لطف کنند و فعالیت همه نامزدها را با مدرک درج کنند تا مقایسه ها براساس عقل و مدرک باشد
2. بد به حال کازرون که تا الان یه نماینده درست و حسابی که به فکر دین و دنیای مردم باشد نداشته است
*یازهرا(س)*
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
0
5
کدام ساختار شاید منظورتان عقب ماندگی همه جانبه کازرون و حومه از شهره های دیگر فارس .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
12
3
اگر واقع بینانه نگاه کنیم مهندس نوذری و بعدش محمدصادقی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
10
4
مهندس نوذری چون که واقغا درایت داشتند
محمدحسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
12
1
قطعاً و بدون هيچگونه شكي آقاي دكتر محمدصادقي عملكرد بسيار بهتري نسبت به ديگران داشتند . ايشان با ارتباطات و پشتكار زيادي كه داشتند كارهايي براي كازرون كردند كه در صورت پايان (خودش شروع كرده و خودش هم به پايان ميرسونه) اثرات بسيار زيادي بر كازرون و بخشهاي تابعه خواهد داشت مانند پتروشيمي- بيمارستانهاي بخشهاي مختلف - سد بزرگ نرگسي - جاده كنارتخته به گناوه - اتوبانهاي كازرون به برازجان و ابوالحيات به قائميه و كازرون - جاده استراتژيك كازرون به دشت ارژن - گازرساني به بخشهاي مختلف - تاثير گذاري بر احداث راه آهن فارس - تاثير بسيار بر تعيين 4 وزير از استان فارس در هيئت دولت براي اولين بار - شروع کار و اکتشاف میدان بزرگ نفتی خشت و کنارتخته - تصویب اختصاص دو درصد درامدهای نفتی به مناطق محروم -تصویب و اجرای دفترچه های بیمه روستایی - تصویب و افزایش حقوق بازنشستگان خصوصا فرهنگی و ... والله بي اغراق ميگويم تمام نمايندگان زحمت كشيدند ولي دكتر محمدصادقي در دولت و كشور فردي قدرتمند است كه از اين قدرتش در پيشبرد موفقيتهاي شهرمان خوب استفاده ميكند و از ديگر نمايندگاه يك سر و گردن بالاتر است.
پاسخ ها
سيامك خان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
محمد حسين جان تا حالا پاتو تو پتروشيمي گذاشتي 2- تصويب 2درصد در امد نفتي چه ربطي به محمد صادقي دارد.3- جاده كنار تخته به گناوه جزء حوزه استحفاظي بوشهره وكار نماينده بوشهره نا آقاي صادقي4- ما از كازرون تا كنارتخته كه جزه حوزه كازرونه اتوباني نديديم و از منارتخته تا برازجان و بوشهر هم به صادقي ربطي نداره پس لطفا وصله هاي الكي به صادقي نچسبون كل كار صادقي در دو مورد خلاصه مي شه1- جاده دشت ارژن به كازرون2- عضو هيات رئيسه مجلس بودنو لا خير اما عمكرد دهقان1- بيمارستان 221 تختخوابي كازرون- بيمارستان 96 تختخوابي چنارشاهيجان-شهرك صنعتي چنار-عمليات ابرساني به روستاي سرمشهد كوهمره نودان و روستاها مركزي كازرون- تخصيص بودجه ي اسفالت كوچه هاي اكثر روستاها - كشاندن 6 وزير به كازرون جهت بررسي مشكلات كازرون منجمله خانم دستجردي بهبهاني دانشجو وزير صنايع توسعه فضاي آموزشي دانشگاه ازاد پيام نور وووووووووووووووو
حيدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
15
4
چو داني و پرسي سوالت خطاست
بيشك محمدصادقي قويترين و لايقترين است.
سالار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
14
4
اين كه با كمي دقت مشخص است دكتر شاهين محمدصادقي قويترين بوده و انشالله خواهد بود.
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
5
8
بهنام با توجه به ساخت تونل بناف و جاده پریشان واب سر مشهد وبیمارستان قائمیه وکازرون و شهرک صنعتی سه گانه کسی بهتر از دهقان نمی شه
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
4
10
قوی ترین اقای باقریان نژادبود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
7
9
شک نکنید و انصافا" قویترین نماینده آقای دهقان ناصر آبادی و ضعیف ترینشون محمد صادقی بوده...
سيامك خان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
8
6
از نظر دهندگان عزيزي كه هيچ گونه اطلاعاتي راجع به عملكرد نمايندگان ندارند وفقط به دروغ هايي كه نمايندگان در مدت تبليغات ارائه مي دادند بسنده مي كنند خواهشن نظر ندهند. انچه عيان است قابل بيان است. دنيا دنيا دوست داريم دهقان دنيا دنيا بدمان مي ايد ازت شاهين.
1- دهقان
2- هيچكدام
3- هيچكدام
4- دروغگو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
13
3
فکر کنم بهترین وزیر 8سال اخیر یعنی مهندس نوذری بهترین بوده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
10
3
سوابق و خدمات جناب آقای مهندس نوذری در زمان نمایندگی و بعد از نمایندگی ایشان برای کازرون نشانه آن است که ایشون بهترین هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
10
3
نطر تمامی خوانندگان گرامی رو به مطالب آقای توحید در ابتدای نظرات جلب میکنم که مستند و دقیق بهترین نماینده کازرون رو آقای مهندس نوذری دانستند. من هم با ایشان موافق هستم
پاسخ ها
توحيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
بنده نه تنها درباره بهترين نماينده كازرون نظر نداده ام بلكه صريحا گفته ام كه «بنده با بحث انتخاب نماينده كاري ندارم... قصد بنده از تذكر اين نكات فقط مخالفت با دروغگويي است نه دفاع از فلان نماينده يا انتقاد از نماينده ديگر.»
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
17
7
قوی ترین مهندس نوذری
دومین نفر محمد صادقی
سومین نفر باقری نژاد
و آخرین نفر فرد همیشه غایب مجلس جناب آقای غلامرضا دهقان ناصر آیادی هستند.
خیاط
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
9
4
سلام . همه نمایندگان شهرستان در حد توان و وسع و شرایط برای شهرستان تلاش کردند و زحمت کشیدند . لیکن نمایندگانی که علاوه بر رفع مشکلات شهرستان نسبت به حفظ دستاوردهای انقلاب و امام و شهدا و رهبری تلاش کردند از آنها تقدیر مجدد میکنیم . جناب مهندس نوذری یکی از نمایندگان موفق و وزیر موفق در سطح کشور بوده و بیشترین جذب اعتبارات تاریخ استان فارس در زمان تصدی ایشان بوده است ، ایشان بخش نگر نبوده و برای تمام نقاط شهرستان تلاش کردند و یادگار ماندگار گذاشتند . کسانی که بعضی نظرات بخشی میدهند اطلاعاتشان ناقص است. آقای محمد صادقی نیز از افراد متهد و انقلابی و پرتلاش هستند و اقدامات خوبی انجام دادند . همچنین آقای دهقان نیز علیرغم چالشهای فراوان ، خدمات خوبی ارائه دادند هرچند مشکلات و امورات عمرانی ، آموزشی ، ورزشی و.. زیاد هست ولی با اتحاد و یکدلی و با استعانت از امام زمان (عج) و مقام عظمای ولایت و رهبری و تشکیل یک مجلس قوی و ارزشی و حمایت و پیگیری نماینده جدید ، انشاء الله مشکلات رفع خواهد شد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
3
7
دهقان ناصرآبادی بخاطراینکه بواقع بزرگتریپروژه های عمرانی درشهرستان درزمان ایشان کلیدخوردازجمله سدنرگسی،بزرگراه قائمیه-کنارتخته بادوتنقاطع غیرهم سطح ،3بیمارستان در3بخش،بزرگترین پروژه های
آبرسانی دربالاده وخشت،ودههاکاربزرگ وکوچک ازجمله شهرکهای صنعتی در4بخش شهرستا ن ووو!!یامهدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
12
2
مهندس نوذری فرد لایق برای کسب بهترین نماینده کازرون است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
11
2
نوذری
ممتقی
|
United States
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
13
4
شاهین محمد صادقی میگین سیچه مز ایکه همه کار سی کازرون کرد
H
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
3
8
دهقان ناصرآبادی فعال و پیگیر و باقری نژاد شجاع ترین نماینده و افتخار کازرون
محمدتقی زمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
4
7
بااحترام به نظرات همه عزیزان .به نظر بنده وهمه انسانهای باصداقت وباشرف که دوست ندارند جز حقیقت به لب بیارند باید اعتراف کنیم که آقای غلامرضادهقان ناصرابادی باتوجه به فعالیتهای گسترده عمرانی درسطح شهرستان کازرون باوجود همه کارشکنی های صورت گرفته بهترین نماینده کازرون هستند.خرابتیم سرمشهد.
منتظرالمهدی،عج،
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
6
4
دهقان ناصرابادی !!!!به چشماتون اعتمادکنیدوببینیدکه بعدازپیروزی انقلاب تاکنون بیشترین خدمت رسانی وکارعمرانی درزمان آقای دهقان اتفاق افتاده! حیف که از دستش دادیم!یاعلی
كازروني
|
Switzerland
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
8
1
باقری نژاد
محمد صادقی

مهبودی و دهقان هم تنها نماینده خود و تعدادی از دوشتانشون بودند
8 سال فرصت سوخته شده در دوران این دو نفر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
محمدصادقی اره ول باقری نژاد نه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
4
4
بنظرمن طاهری.البته اگر ما به قبل از انقلاب برگردیم نمایندگان بزرگی چون مرحوم طباطبایی داشتیم که با اینها قابل مقایسه نیست
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
10
3
باسلام دکتر محمد صادقی
خشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
6
7
باقری نژادیان فرد برترین و بهترین و شجاع ترین بود و هست و بیشترین خدمت را ایشان و دهقان ناصرآبادی برای شهرستان انجام دادند
فرشاد پروین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
7
6
به نظر من اقای دهقان ناصر ابادی به خاطر صداقت وفعالیتهای گسترده عمرانی در سطح شهرستان کازرون بهترین نماینده بعداز انقلاب هستند.از سرمشهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
بجز شما چه کسی تایید می کنه
نامه عمل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
0
5
شهید رجائی:من تصورم بر این است که در برزخ اتاقکی است که گنجایش یک نفر است اما عذاب سی و پنج میلیون نفر را می بیند آنجا جای رئیس جمهور است . اگر جوانی درمد این کشور مرتکب گناهی شود گناه آن جوان پای من رئیس جمهور نیز نوشته خواهد شد زیرا من رئیس جمهور برای آن جوان امکانات اشتغال و ازدواج فراهم نکرده ام.
حل باید دید کدام یک به وظایف خود عمل نموده اندو یا اینکه به جای رسیدگی به مشکلات مردم به دنبال کسب ثروت وقدرت و مقام وشهرت واقوام و خویشاوندان بوده است.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
0
4
رنگ رخسار خبر می دهد از سر درون
اسماء
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
2
6
تا اونجا که یادمه صادقی کاری واسه کازرون نکرد
دهقان ناصر ابادی هم فقط تو مراسم ختم شرکت می کرد
نشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
9
3
1محمد صادقی مرد عمل2نوذری3طا هری مرد سیاست4باقری
ازخشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
3
9
نماینده های شهرکازرون بجز آقای باقری نژادهمه وکیل الدوله بودندنه وکیل ملت بخصوص آقای محمدصادقی که فقط سنگ جناح سیاسی را به سینه می زندونمونه کامل یک ...و... می باشد که دوراز...می باشد چون ایشان خیلی ادعای ... و... می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
احتمالا سن شما به شناخت مهندس طاهري قد نمي دهد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
2
4
باسلام
بهنظرمن دهقان ناصرآبادي
به دودليل يك خاكي بودن وپيگيري كارهاي عمراني 2)آموختن فرهنگ خدمت رساني خادم بودن احترام به مردم
ياور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
10
4
بي شك و بر اساس آمار دهقان ضعيفترين و محمدصادقي و نوذري قويترين هستند
سعيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
5
2
باقرين‍‍زاد نوذري محمدصادقي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
7
2
غلامحسین نوذری از نظر سیاست و کارکرد بهترین بودند
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
2
5
بی شک باقری نژاد، اسوه توحید، فداکاری، سازندگی، شجاعت،اصالت و مظلومیت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
به فکر دماغ خودت نیستی به فکر مانیتورت باش(پینوکیو)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
اصلا میدونی توحید یعنی چه که نوشتی اسوه توحید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
3
1
نوذری - باقری نژاد - محد صادقی/ آخری هم دهقان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
8
0
اگر واقع بینانه و دقیق به کارکرد نمایندگان دقت کنیم مهندس نوذری و طاهری بهترین هستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
2
2
اونایی که دهقان رو بهترین نماینده میدونن میگن ولی لیست از ته گرفتن اگر دقت کنن بعد از دهقان نوشته مهبودی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
6
1
نوذری زیرا!!!!
زیرا نداره چون بهترین بودن دیگه و بهترین هستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
1
7
هیچ کدام از نمایندها به اندازه جناب اقای باقری نزاد صداقت نداشتند . هیچ وقت به فکر مسایل مادی نبود همه زندگیش برای فقرا بود . بیشتر از قشر محرومین رای اورد . برای انقلاب قبل و بعد از انقلاب زیاد خون دل خورد . خدمات ایشان فراموش نشدنی است
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
8
4
دکتر محمد صادقی نگین درخشان شهرستان کازرون در کشور بوده و هست و قطعاً قوی ترین نماینده شهرستان می باشد.
ش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
5
3
از اخر دهقان ناصرابادي اول است
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
3
4
بهترین : حاج حسین رضازاده
بدترین : شاهین محمد صادقی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
3
2
بی شک دهقان ناصرآبادی همچون نگینی در تمامی ابعاد خدمت رسانی در مجالس قبل و حتی بعد هم خواهند درخشید... نیاز ی به رأی گذاشتن این امر نیست کمی انصاف و تقوا لازم است که همه به این نتیجه برسند که دهقان ناصرآبادی بهترین و پرکارترین نماینده کازرون بودند... یا علی...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
4
2
مهندس غلامحسین نوذری..... دهقان...... باقری نژاد و محمد صادقی
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
1
2
واقعا بایدبرای خودمون متاسف باشیم که نمایندگان هیچ اهمیتی به روستاهای اطراف کازرون نمیدهندهمه جاآسفالته به جزروستای خیرآباد.نصف رای دکترصادقی روهمین روستا داده وبه ماقول داده که وقتی رفتم مجلس به وضعیت روستا رسیدگی میکنم ولی کو آسفالت امیدوارم قولتون یادتون نره
فرید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
2
2
از کی تا حالا رضازاده نماینده کازرون شده که ما نفهمیدیم؟ نکنه خودش هم مثل این هوادارش حالش سرجاش نیست؟ قوی ترین نماینده بی شک محمدصادقی بوده و هست و خواهد بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
4
2
مهندس نوذری و دکتر محمد صادقی عملکرد بهتری داشتند.
J.J
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
2
2
دهقان ناصرآبادی و باقری نژاد مردانی برای تمام فصول خدمت رسانی صادقانه و به دور از هرگونه حب و بغض جناحی و قدرت طلبی بعضی از تشنگان قدرت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
1
1
بین چند نفر مثل باقری نژاد و محمدصادقی و نوذری شک دارم ولی نوذری تا حدودی از این دوتا بهتر بودن
مومن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
2
2
خدایش دکتر صادقی ادم سالمیه نیتش خیره . انشاله خدا عاقبت هممون رو ختم به خیر کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
12
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
2
1
از نظر وطن دوستان و کسانی که فکر درست دارند دهقان و از نظر قدرت طلبان و شیفتگان قدرت وریاست محمد صادقی همه چیز در انتخابات ثابت شد و رای مردم بهترینها را انتخاب میکند و انتصابات برعکس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
0
1
اگر بخواهیم در مورد تنها شهر کازرون را بخواهیم نظریات بالا همه صدق می کنند ولی برای چنار شاهیجان هیچ کدام کاری انجام ندادند چرا که قبل از انقلاب قرار بود جمشید اموزگار این شهر را(چنارشاهیجان)شهر توریستی بکند ولی عمر دوران نخست وزیریش اجازه ندادکه اقداماتی بکند.بعد از انقلاب برای همیشه مظلوم گردید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
0
0
من کازرونی نیستن نمی شناسم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
1
1
هیچ کدوم کار زیادی نکردن ولی نوذری بد نیست بهتر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
1
1
به اعتقاد بنده حقیر هیچ کدام نماینده شایسته ای برای شهرستان کازرون نبوده اند!


کاش سوال را طور دیگری مطرح می نمودید:
به نظر شما کدام یک از نمایندگان کازرون در خوش خدمتی به احزاب و نه مردم قوی تر بودند؟
تا آن موقع می گفتیم اول آقای دکتر محمد صادقی
و دوم آقای دکتر باقری نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
بر خلاف نظر شما آقاي محمدصادقي در گذشته از راي اصولگراهاي شهرستان استفاده كرده است اما متاسفانه خواسته هاي خودش را دنبال كرده نه خواسته هاي اصولگراها را
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
0
0
تا وقتی فریب بان بازی ها را می خوریم واز کنار تعهد وتخصص(هوشمند) به راحتی می گذریم اوضاع شهرمان همین است.

مدیریت شهرستان کازرون کهنه شده است ونیاز به پوست اندازی دارد
واین اتفاق دیر یا زود به توسط فرزندان انقلابی کازرون در راه است....
میثم از قائمیه
|
United States
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
3
2
آقای دهقان ناصرآبادی همیشه در قلب من خواهی ماند.تو دوست داشتنی ترین نماینده،راستگو ترین نماینده،خاکی ترین نماینده، پاک ترین نماینده،پر کار ترین نماینده بودی و کسی قدر تو را ندانست به خدا قسم تا آخر عمرم حامی و طرفدار تو خواهم ماند و از عملکردت دفاع خواهم کرد.به امید پیروزیت در آینده نه چندان دور. این چهار سال در یک چشم بهم زدن می گذرد
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
4
4
دونماینده اول را سنم نمیرسد دوستان دیگر هم تلاش کردند ولی دکتر محمد صادقی هم در راستای وظیفه اصلیش یعنی کشوری وهم شهرستانی عملکرد خوبی داشتند
م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
1
1
در شهر ما افرادی هستند که ویتامین کا بدنشان زیاد است و فقط در فکر انتقاد بی مورد هستند و همیشه با همه و همه کار مخالف هستند و همین امر باعث عقب ماندگی کازرون شده است (اقایانی که حزب هایی تشکیل داده اند و استفاده می برند) اگر واقعا انقلابی هستید پیرو ولایت و پیشرفت شهرستان باشید نه حزب و گروه و پست و مقام
خداکرم طاهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
4
2
بهتربن دهقان است چون فقط به فکر ... خود بودوامروزه بهترین کار ممکن است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
0
1
4
خسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
5
3
به نظر من مایاید یه بار دیگر یاید از اقای مهبودی و باقری یه بار دیگر رسما دعوت کنیم تا تشریف بیاورند برای نمایندگی مجلس خودشون را اماده کنند ما کازرونیا لیاقت وقابلیت یک شخصیت ملی وفعال وخستگی ناشناس مثل محمدصادقی را نداریم شهر ستان دهدشت چندین دوره یک نماینده را انتخاب کردند چرا که تشخیص دادند توانایی بالایی داد همین اقای باهنر نایب ریس مجلس اقای بروجردی اقای دهقان عصو هیت رییسه مجلس و....ما لیاقت نداریم مالیاقت نداریم ما لیاقت نداریم
پاسخ ها
جنوبی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
آقای خجسته اگر جچنابعالی لیاقت ندارید مردم شریف شهرستان را به بی لیاقتی متهم نکنید.... بفرمائید من لیاقت ندارم نه ما!!!!!!!!!!!!
عبدالرسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
2
2
تمام نمایندگان مردم هر کدام با توجه به توانائی،موقعیت و اعتباری که دربین مردم و مجلس داشتند برای شهرستان کازرون تلاش کردند،وظیفه مسئولین هم بیان مشکلات است که باید از طریق نمایندگان پیگیری نمایند.خب خدا را شکر میکنیم که نماینده کازرون بعنوان یکی از اعضای هیات رئیسه مجلس انتخاب شده است و مسئولین شهرستان می توانند از موقعیت ایشان در جهت گرفتن اعتبارات عمرانی برای شهرستان استفاده ببرند.
پیمان
|
United States
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
2
2
برای آقا یا خانوم خسته متاسفم که با این لحن حرف میزنه. آقای محمد صادقی هم کارنامش مشخص میشه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
4
3
مهندس نوذری به عنوان کاندیدای تصدی ریاست اوپک انتخاب شد/بعد امدید ایشون رو با بقیه مقایسه میکنید؟ خوب معلومه که مهندس نوذری از بهتر هستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
5
3
فقط و فقط مهندس نوذری ایشون مایه افتخار شهرمون هستند
خلق الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
5
6
باقری نژاد چون تنها نماینده ای بود که فقط خدا رو داشت و به هیچ قدرتی متکی نبود و کاراش برای رضای خدا بود و نه کسب قدرت و شهرت و ریاست طلبی مثل آقایان که به هر قیمتی وارد مجلس شدند.
بدونید که باقری نژاد حتی یک ریال هم برای ستاد و تبلیغاتش خرج نکرد و هرچه بود کمک های مردمی بود.
این یعنی نماینده ای که هدفش خدمت به خلق الله بود و نه پست طلبی و ..
بیدار هستید و هوشیار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
حق مطلب رو خوب ادا کردی برادر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
به این میگن قدرتمندترین فریبکاری.
شهریاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
6
4
دهقان ناصرآبادی کازرونی

هیئت ریسه خوبه ولی وقتی که بدرد شهر بخوره که ماتا الآن چیزی ندیدیم دهقان عضو هیئت ریسه نبود ولی بدرد مردم بدبخت خورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
زنده باد پتو!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
2
3
اقای دکتر مثل اینکه شما یک دوره نماینده بوده اید وبه قول خودتان هم در هیئت ریئسه مجلس هم بوده اید پس چطور شد حالا در این دوره یادتان به عقب ماندگی فارس افتاده . البته فکر میکنم اول کاره واین حرفها هم شعار خواهد بود و خواهد ماند . به قول معروف اگر نمردیم همم میبینیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
5
5
نوذری
صادقی
باقری نژاد
طاهری
مهبودی
دهقان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
6
5
مهندس نوذری لول بعد دهقان بعدش محمدصادقی و بعدشم بقیه
دهقان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
4
6
نوذری-باقری نژاد-محمدصادقی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
4
5
خدایش به نظرم نوذری خوب کار کرد و خوب کار میکنه برای کازرون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
6
6
عملکرد همه نمایندگان نسبت به توانایشون خوب بود ولی مهندس نوذری و محمدصادقی توانایشون بیشتر بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
6
3
انتخاب دو دوره پشت سرهم آقای نوذر حاکی برعملکرد مثبت ایشون دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
5
3
محمد صادقی
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
2
5
همه نظرات رو خوندم تقریبا همه نظرات از روی تعصب بود ولی به نظر من همه نمایندگان در حدتوان خودشون زحمت کشیدند. البته هر کدوم بسته به میزان برشی که داشتند کار کردند. حالا هم امیدواریم دکتر با استفاده از تجربه و موقعیت خود برای این شهرستان خدمت رسانی کند
ياور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
6
4
كارهايي كه محمدصادقي در كازرون باعث و باني آن شد به اندازه مجموع فعاليتهاي تمام نمايندگان گذشته بوده است . اگر آقايان ميتوانستند عقده 40 ساله ما كازرونيها تو جاده رو درست ميكردند . نوذري خوب بود ولي براي نودان . دهقان عدالت داشت چون براي هيچ كس !! كار نكرد و باقري نژاد هم سياسي افراطي بود.
حسينيان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
6
3
چو داني و پرسي سوالت خطاست - بابا كارنامه محمدصادقي درخشانترين در بين كل نمايندگان است. به نظر بنده نظر سنجي را اينگونه تغيير دهيد : بعد از دكتر محمدصادقي كدام نماينده قوي تر بود ؟؟
ساشا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
3
4
قطعا و بدون غرض دكتر محمدصادقي قويترين بودند . بقيه زحمت خود را كشيدند ليكن محمدصادقي از تمامي ابعاد قوي هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
3
5
دیدگاه همه مورد احترام است ولی مهندس نوذری توانمند تر و بدون حاشیه تر بود و هست
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
7
7
سلام عزیزان1.صداقت و عدالت در خدمت رسانی دهقان ناصر ابادی 2.شجاعت باقری نژاد 3.مردمی بودن مهبودی و طاهری 4.قدرت طلبی و خدمت به ... محمد صادقی ونوذری بدون غرض
حميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
5
3
دوستمون حرف بسيار جالبي زده : سوال را اينگونه عوض كنيد : بعد از دكتر محمدصادقي كدام نماينده قوي تر بود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
بعد از محمد صادقی هیچ نماینده ای نبود چون ترتیب اینطوریه نوذری،دهقان،باقری نژاد،طاهری،مهبودی و آخریش هم محمدصادقی همانطور که میبینید گزینه ای نمانده که بعد از محمدصادقی بهترین و قویترین باشد.
سيامك
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
6
2
الحق محمدصادقي باكفايت ترين نماينده بوده و كساني كه نظرشان غير از اين است يا از روي غرض حرف ميزنند و يا از روي عدم آگاهي. برويد و تحقيق كنيد. برويد و عادلانه جواب دهيد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
1
2
باقری
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
5
5
دهقان نسبت به منطقه خشت و كنارتخته با غرض رفتار كرد و تمام پروژه هاي فعال آن مانند گازرساني و جاده كنارتخته- خشت- گناوه و بيمارستان را تعطيل كرد. پس ايشان نماينده عادلي نبودند و در ضمن ساير پروژه ها در بخشهاي مختلف نيز با كندي حركت مواجه شدند. پس در مجموع عملكرد بسيار ضعيفي داشتند. نوذري خوب بود و كارهاي مثبت انجام داد هر چند بيشتر براي بخش نودان كار كرد. محمدصادقي كارهاي بسيار زيربنايي براي كل شهرستان و حتي استان و كشور (افزايش حقوق معلمان و بازنشستگان و 1 درصد درآمد نفتي براي شهرهاي نفت خيز)انجام داد كه در صدر لياقت قرار ميگيرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
3
2
هیچکدام کاری رو انجام ندادند.چون اگه کاری انجام داده بودن کازرون اینقدر محروم و بدبخت و عقب افتاده نبود
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
0
0
سیامک جان بهتره خودتم یه تحقیقاتی انجام بدی
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
5
3
دانشجو جان-بنده با تحقيق صحبت ميكنم و آخرت خودم را براي دنياي اينها نمي فروشم . شما برويد و بي غرض نظر دهيد. محمدصادقي انسان زحمتكش و كارداني است و همون حرف دوستمون درسته كه گفته سوال را اينگونه عوض كنيد : بعد از دكتر محمدصادقي كدام نماينده قوي تر بود ؟
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
علی جان عزیزم والا ما که درطول مدت نمایندگیش کاری ازش ندیدیم
محمدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
5
4
1- محمدصادقي 2- نوذري و بقيه هم زحمت كشيدند ولي كارايي چنداني نداشتند بويژه دهقان كه الحق بسيار ضعيف بود.
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
7
5
دكتر شاهين محمدصادقي افتخار شهرستان و استان فارس است و كارنامه بسيار درخشانتري نسبه به ديگر نمايندگان دارد.
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
3
8
آقای باقریان نزادوآقای دهقان ناصر آبادی که که هردوتاشون ادمهای فعالی بودندولی متاسفانه تعدادقلیلی افرادکه فکرمی کنندشهرستان کازرون باجمعیت وعرصه وعیان ملک شخصی آنها بوده هست وخود راعقل کل می دانندوحتی فکرمی کنندکه بهترین فکروعقیده ونظرآنهاست وزوروقدرت وتریبون نیز دارند همواره باتنک نظری ووکارشکنی وتهمت وشایعه جلوفعالیت های این دونماینده مانع تراشی ومانع فعالیت های مناسب آنهاشدند ولی باهمراهی وهمکاری همه جانبه این آقایان قلیل واقلیت بانمایندگان بززگواری چون مهندس نوذری ودکترصادقی انصافامن به عنوان یک شهرونددرگشایش مشکلات این شهردرزمان این دونماینده پیشرفت خاصی ندیده ام .امیدوارم آقای محمد صادقی بزرگوارحداقل بعداز اتمام چهارسال نمایندگی کنونی حرفهائی برای گقتن داشته باشدچون که ایشان مدعی هستندجزءهئیت رئیسه هستند که هستند .دوم امامان جمعه شهرکازرون وشهرهای دیگرکازرون وفرمانداروسپاه بسیج وگروه موتلفه نیز پشتیبان سینه چاک ایشون هستند یعنی خورشیدوماه فلک دراختیارایشون هستند!!!ببینیم بعداز 4سال دیگر ان شاءاله آیاحرفهائی برای گفتن دارند ؟؟؟....
م ش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
0
10
این جه سئوالیه و چه سودی داره همه خدمت کردند واجرشان به خدا کاش سئوال میشد که وظیفه نماینده چیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
حرفی که از دل برآید...
اولین وظیفه ی نماینده اینه که تو مجلس برای تصویب قانون خوب تلاش کنه و فعال باشه. نه اینکه غیبت کنه.
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
5
3
صادقی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
5
2
هیچکدام
فرهائ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
6
3
فقط دكتر محمدصادقي-- بقيه بويژه دهقان كه اصلا كاري نكرد.
مصلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
2
6
هرنماینده ای فرماندار بومی انتخاب کنه از نظر ما جوانان دانشگاهی پرتلاش و محترمه
هدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
6
2
درود بر شاهين محمدصادقي كه در اولين ماه شروع مجلس نهم پاي وزير راه را به كازرون باز كرد و شروع كارهاي بزرگ را در شهرمان آغاز كرد.
از دل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
0
0
یه سوال های بکنید که بعضی ها ظرفیت داشته باشند . و گرنه بقول تلخک سریال پشت کوه های بلند(( نمایندگی چی نی ))
حجت الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
3
3
جناب شاهین محمدصادقی یه سوال دیگه.ازرییس ورواسای که این متن رامیخوانندصمیمانه تقاضامندیم که دریک روستایی زندگی میکنیم که ازنظرامکانات اب برق تلفن دارد ولی هنوزگازبه روستای ماندادنددرصورتی که 2کیلومتری روستای ما60تاخانوارهستندگاردولت گاز کشی کرده روستا رو.لذامن صمیمانه ازشماریسان محترم تقاضامندیم هرچه سریعتریه فکری برای گاز این روستا بکنند.باتشکراهالی محترمه روستای سیریزجان جره بالاده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
4
4
1- مهندس غلامحسین نوذری
یحیی کشتکار
|
-
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
2
5
باقری نژاد
به خاطر شجاعت و مردانگی اش. به خاطر اینکه برای جاه و نام و نان قیام نکرد. او ساده دل بود و بی ریا و در عین حال ظلم ستیز و مقاوم و انقلابی و مکتبی.
sdf
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
2
3
شاهین درعدم قدرت تصمیم گیری با نظر خودش در صدر نمایندگان قراردارد.
اهالی محترمه روستای سیریزجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
3
1
باسلام خدمت شمادولت گرامی ازنظرماکه دکترصادقی مردعمل .دوم خدمت دکتر محترمه جناب صادقی وهمکاران وحی مامردم روستای سیریزجان دارای تعداد400خانوارهستیم ونزدیک به100الی120هکتارزمین کشاورزی وتعداد8شهیدگلگون کفن میباشیم ودارای اب برق نانوایی میباشیم که معتاسفانه گازهنوزبه روستای ماراه اندازی نشده درصورتی که روستای ابوالحسنی 2کیلومتری روستای ما با50تعدادخانوارگازکشی می باشد.لذاازشمادولت جمهوری اسلامی خواهشمندیم هرچه سریعترروستای مارابه گازکشی نمایید باتشکرازهمکاری شمادولت محترمه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
2
2
نوذری 100درصد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
2
1
دکتر محمدصادقی
بدلیل خدمات و دیپلماسی قوی دردولت و.....
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۰
1
2
مهندس نوذری یک سر وگردن سرتر بود توجه به کارکرد نمایندگان مهم است ونه حرفهایی که زدند ولی ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
1
0
درمورد قدرت و نفوذ دکتر محمد صادقی باید عرض کنم : قدرت و نفوذ زمانی ارزش دارد که در مسیر درست از آن استفاده شود . صدام هم قدرت داشت ، بوش هم قدرت داشت اما آیا اعمالشان در جهت منافع مردم بود . آقای محمد صادقی هم قدرت دارد اما آیا به جز باند بازی و پست دادن به مشتی ... کار دیگه انجام داده البته خدماتی هم داشته اما در کل کازرون نماینده ای که واقعا دلسوز مردم باشد تا بحال نداشته اگر چه کارهایی هم کرده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
2
1
محمد صادقی فقط مغرور است و گرنه بیشترین کارایی را دارد
قلي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
0
1
به نظر بنده همتون سر كاريت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
2
1
فقط شاهین محمد صادقی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
1
2
11پتروشیمی در استان فارس مصوب شدکه همگی در دوران وزیر نفتی مهندس نوذری بودازجمله پتروشیمی کازرون.مهندس نوذری در دوران وزرارتش واسه شهرستان کازرون واستان فارس بودجه های کلان واسه طرحها وپروژه های مختلفی گرفت که اونایی که نمیدونن فکرمیکنن نماینده این طرحهارو انجام داده.درصورتی که وظیفش نبود.زنده باد نودان،زنده باد
عرقان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
1
0
از نظر شخصیتی طاهری.
ای کاش مثل شهدایمان به فکر آخرت و خدمت به مردم بودیم نه بفکر حفظ مقام وجابجا کردن مدیران دلسوز.
مهبودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
1
1
بنظر من برزو مهبودی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
1
1
به نظر من آقای برزو مهبودی چون صداقت داشت
قشقایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
2
0
هیچ کدام از نماینده ها نماینده مردم نبودنند درست که ما مردم انتخاب کردیم ولی همه موتی امر دولت بودنند خب چرا پای مردم را به صندوق میکشید خودتون. انتخاب کنید ببرید بدوزید اگر نماینده مردمی در مجلس بود مردم هم بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
2
2
دکتر محمدصادقی
علی طاهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
0
0
همه زحمت کشیدند
ولی دوست دارم برای اونهایی که نمیدونند بگم که مرحوم مهندس طاهری از فرمانگی سپاه فارس استعفا داد و کاندید شهرستان کازرون شد آن هم فقط به یک علت، اگر ایشان اسم نمینوشتند حتما یک نماینده از حزب توده وارد مجلس اول میشد که مایه ننگ کازرونی ها تا به امروز می بود.
بنابراین مهندس طاهری با فداکاری جلوی این لکه ننگ را گرفت.
دوم: دید مهندس طاهری دید کلان بود و به دنبال رفع مشکلات همه مردم ایران، فارس، شیراز و کازرون بود.
طرح عدم کفایت سیاسی بنی صدر توسط ایشان در مجلس اول مطرح گشت.
خوب است که ویژگی هر نماینده به درستی بررسی شود به نظر بنده همگی در زمان خود منتخب مردم بوده و عملکرد در حد توان خود را داشته و یا دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
جناب طاهري!
كدام نامزد از نامزدهاي آن دوره توده اي بود؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
0
هیچکدام چون کازرون با بیست سال پیش خودش هیچ تغییری نکرده هر کس میاد فقط به فکر خودش و خانوادشه.. خواهش میکنم چشماتونو باز کنید.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
1
به نظر من دهقان ناصر آبادی بیشتر برای شهرستان کار کرده اند. کار در خشت یا نودان باعث عقب افتادگی کل شهرستان می شود. باید کار برای. کل شهرستان مفید باشد.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
0
به نظر من دهقان ناصر آبادی بیشتر برای شهرستان کار کرده اند. کار در خشت یا نودان باعث عقب افتادگی کل شهرستان می شود. باید کار برای. کل شهرستان مفید باشد.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
1
باسلام امکان ندارد نماینده ای قویتر .بزرگتر.اصلح تر از جناب مهندس نوذری برای کازرون باشد ومجلس تابه الان شخصی بهتر ازجناب نوذری به چشم ندیده ....لطفا بعضی هاهم احساسی تصمیم نگیرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
0
0
آن دسته از عزیزانی که فرموده اند آقای مهبودی ضعیف ترین نماینده کازرون بوده اند ،آیا مهبودی را دیده اند ؟؟یا می شناسند؟؟؟ همین قدر بدانید که در زمان جنگ و دوران دفاع مقدس برادر مهبودی و برادرشان دکتر فریدون مهبودی که یکی از نخبگان علمی در عرصه پزشکی هستند چه خدمات شایانی به رزمندگان و مردم مناطق محروم داشته اند،،،،همیشه خدا و رضایت او را در نظر بگیریم...جهت آشنایی با دکتر مهبودی و خدمات ایشان وتأسیس چندین شرکت بزرگ داروسازی یک جستجوی کوچک در اینترنت کافی است،،،،ایشان اگر پست ومقام برایش اهمیت داشت همان آمریکا می ماند وبه ایران نمی آمد...با این حال در همین دوران تحریم با اختراعات وکشف داروهای جدید در زمینه های مختلف برگ زرینی از افتخارات را به همه مردم از جمله مردم شریف کازرون تقدیم( تأسیس پایگاه امداد جاده ای و اورژانس دشت برم و فامور بالاده) تقدیم نمود....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
دکتر ... به ایران آمد چون اینجا پول بیشتری در می آورد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
0
0
تعجب میکنم از کازرون نما....چرا نظر ارسالی بنده رابه اشتراک نگذاشته است،،،،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
0
1
بهترینشان اونایی بودند که بیمارستان و مکانهای ورزشی را از روی تعصب به دهاتشون بردند. یادتون باشه وجدانها همیشه بیدارند...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
0
0
احسنت......نودان وخشت را ببینید،،،،،
سید علی اکبر حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
0
0
سلام
من ساکن بوشهرم ولی همیشه در کازرون رای می دهم!چرا که معتقدم برای عمران شهر همه باید تلاش کنیم و تا زمانی که حرف های نسنجیده و نادرست به بزرگان خود بزنیم هیچ بزرگی برایمان بزرگی نخواهد کرد!!!
امید آنکه طرز فکرمان عوض شود تا...
ناسناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
0
برزو مهبودی
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
0
0
برزو مهبودی
ناشناسس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
0
0
کازرون چ
کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
0
زنده باد رضازاده
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
0
غلام رضا دهقان ناصر آبادی_ نوذری
روجا مهبودی
|
United States
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
0
0
به نظر من آقای حاج برزو مهبودی ،مرد عمل وبه مردم بسیار متعهد بود
ابوذر دوسیرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
0
0
بهترین نماینده دهقان ناصرآبادی بود وهست مابقی برارخانواده هاشون خوب بودند نه برای مردم غیر از ناصرآبادی بقیه رو قبول ندارم البته اطلاعاتی درباره دوتای اولی ندارم برزو مهبودی وطاهری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
اذان صبح
۰۵:۱۱:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۴:۴۳
اذان ظهر
۱۱:۵۰:۳۲
غروب آفتاب
۱۷:۰۴:۵۵
اذان مغرب
۱۷:۲۲:۰۹