پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۰۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۴
مدیركل امور اجتماعی ،فرهنگی استانداری فارس:
كنگره سلمان فارسی مهرماه سال جاری در شهرستان كازرون ازتوابع این استان برگزار می شود. به گزارش درخشنده خبرنگار کازرون نما، امیر رئوف، جمعه در جلسه هماهنگی برگزاری كنگره سلمان فارسی افزود: این كنگره نقطه عطفی در برنامه های اثرگذار و بزرگ فرهنگی در حوزه شهرستان های استان فارس است كه می تواند نقش مهمی در توسعه فرهنگ ناب اسلامی ایفا كند.

مدیركل امور اجتماعی ،فرهنگی استانداری فارس گفت: كنگره سلمان فارسی مهرماه سال جاری در شهرستان كازرون ازتوابع این استان برگزار می شود.

به گزارش درخشنده خبرنگار کازرون نما، امیر رئوف، جمعه در جلسه هماهنگی برگزاری كنگره سلمان فارسی افزود: این كنگره نقطه عطفی در برنامه های اثرگذار و بزرگ فرهنگی در حوزه شهرستان های استان فارس است كه می تواند نقش مهمی در توسعه فرهنگ ناب اسلامی ایفا كند.

وی، سلمان فارسی را نماینده روح خداجو، حقیقت طلب و آزاد اندیش ایرانیان كه دل در گرو مهر و محبت ولایت دارند دانست و ادامه داد: كنگره سلمان فارسی از نظر كمیت و كیفیت باید در خور نام این صحابه بزرگ پیامبر گرامی اسلام (ص) باشد، چرا كه نقش سلمان فارسی به عنوان یكی از معدود اصحاب نزدیك رسول اكرم (ص) نقشی اثرگذار و ماندگار در تاریخ اسلام و یكی از برجسته ترین افتخارات ایرانیان در طول تاریخ است.

مدیر كل امور اجتماعی - فرهنگی استانداری فارس، سلمان فارسی را پیوند دهنده فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی پیش از اسلام با فرهنگ غنی اسلامی دانست .

وی ادامه داد: در كنگره سلمان فارسی پیرامون شرح حال سلمان، سلمان در احادیث و روایات شیعه و سنی، ولایت محوری سلمان، سلمان در آثار تاریخی، سلمان و فتوحات، حكومت از منظر سلمان، سلمان در آیینه شعر و ادب، سلمان از منظر خاورشناسان و سلمان و نیاز انسان امروز سخنرانی و مقاله هایی ارایه خواهد شد.

رئوف اضافه كرد: فارس استانی سرشار از داشته های غنی فرهنگی است و فعالسازی ظرفیت های بزرگ فرهنگی شهرستانهای این استان در دستور كار مدیریت ارشد استان قرار دارد.

وی بر ضرورت توجه ویژه تمامی اداره ها و دستگاههای فرهنگی فارس نسبت به برگزاری هرچه با شكوه تر این برنامه ها از جمله كنگره سلمان فارسی تاكید كرد و گفت: از مجموعه دستگاههای استان و به خصوص دستگاههای فرهنگی انتظار داریم حداكثر تلاش خود را در جهت برگزاری هرچه بهتر این رویداد مهم فرهنگی به كار گیرند


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
2
0
چرا باید نصف کنگره تو شیراز برگزار می شه؟!!!!!!!!!!!!
نکنه می خوان مثل کنگره استاد مردانی بخش مهمتر رو تو شیراز برگزار کنند...
ای لعنت بر شیرازیهای خودخواه و بدبخت ما کازرزنیها که نتونستیم از حقمون دفاع کنیم.
به امید خدا خوب برگزار بشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
0
3
محمد آقا:
آخه کازرون چی داره که بخواد کنفرانس بین المللی داشته باشه
اگر همت نهادهای استانی نبود یک نمایشنامه هم تو کازرون اجرا نمی شد چه برسه به کنفرانسسسس
توقعت خیلی زیاده در حد اینکه مثلا تیم فوتبال ایران بخواد از برزیل ببره!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴