پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۹۱۱۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۶

مشکلات روستای فتح آباد دهستان دادین بخش جره - بالاده شهرستان کازرون با حضور مسئولان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش دریافتی کازرون نما در این بازدید هیئتی متشکل از زاد افشار معاون فرمانداری شهرستان کازرون، حجت الاسلام نامجو رییس دفتر نماینده، پرنیان بخشدار جره_بالاده، دهقان رییس اداره راه و شهرسازی و نادری رییس شورای اسلامی بخش جره-بالاده مسایل و مشکلات این دهستان را بررسی و جهت برطرف شدن تصمیماتی اتخاذ نمودند.

بر اساس این گزارش، توسط مسئولان از پروژه راه روستایی دهستان دادین بازدیدی به عمل آمد. با توجه به نوع خاک این جاده روستایی که در فصل بارندگی تردد در آن به سختی انجام می پذیرد؛ مقرر گردید تا پایان شهریور ماه تسطیح و زیرسازی این جاده انجام پذیرد.

همچنین مصوب شد جهت تامین آب روستای فتح آباد شبکه آبرسانی دهستان دادین به فتح آباد هر چه سریعتر تکمیل گردد.

گفتنی است که روستای فتح آباد داری زمین های مرغوب کشاورزی با آب فراوان می باشد که سالانه علاوه بر تولید محصولات جالیزی و صیفی جات، بیش از 2000 تن یونجه نیاز علوفه دامی دیگر شهرستانهای استان را نیز مرتفع می کند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
نازآفرین میری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
0
1
مشکلات روستای فتح اباد عرب شهرستان فیروزاباد چند سالی هست که کسی رسیدگی چندانی ندارد همه مردم این روستا اواره هستند که سد هایقر چه خواهد شد اینده بچه های ما چه می شود شماره تماس من ...
شهسوار نظری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
0
1
ما ساکنین روستای لته کوه معترض هستیم که آب آشامیدنی نداریم همچنین جاده ای این روستا هم از شرایط مناسبی برخوردار نیست این روستا سالیانه حدود 850 تن از گندم شهرستان را تولید می کند ولی متاسفانه مسولین به مشکلات این روستا رسیدگی نمیکنند. افتاد چی گفتم ؟
حسین محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
0
0
مشکلات روستای فتح اباد دادین هنوز به قوت خود باقیست و هیج کدوم از تصمیمات و گفته های مسئولان به مرحله ی اجرا نرسیده است از مسئولین تقاضا دارم هر چه سریعتر به این مشکلات رسیدگی کنند
حسین سپدار
|
United States
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
0
2
ما اهالی روستای لته کوه از نعمت آب ،جاده، و مخابرات روستایی بی بهره ایم و هرسال به دلیل کمبود آب آشامیدن اهالی این روستا مجبور به ترک این منطقه هستند که هرساله با این جابجایی تابستان تمام کابل های برق این روستا را اهالی فتح آباد به سرقت می برند. خواهشمندیم فکری به حال این روستای محروم بکنید.
سرتیپ عبدالهی و مهرداد راه خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
0
1
ما اهالی روستای لته کوه از نعمت آب آشامیدنی برخوردار نیستیم هرسال کلی بره و کهره بعنوان کباب سر سیخی به ... ... ... ... میدهیم ولی آب خ وردن نداریم تکلیف ما را روشن کنید
محمدحسن گرجی فرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
0
1
هر از چند سالی کاندیدا های نمایندگی مجلس یه سر به این روستای محروم میزنند و قول و قرارهایی در رابطه با مشکلات آب آشامیدنی و جاده ارتباطی میدهند، البته سالها پیش جهت نقشه انتقال آب و بیس جاده اقداماتی شد و اهالی آرزو به دل در انتظارند...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
اذان صبح
۰۴:۵۷:۳۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۳:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۸
غروب آفتاب
۱۹:۳۸:۳۴
اذان مغرب
۱۹:۵۵:۲۳