پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۱
در پی اعلام زمان قطعی برپایی این کنگره توسط فرمانداری کازرون به ستاد برگزاری، دبیرخانه علمی زمان نشست علمی را، روز پنجشنبه 11 آبان ماه 1391 در این شهرستان اعلام کرد.

به گزارش کازرون نما به نقل از دبیرخانه علمی کنگره بین المللی سلمان فارسی؛ در پی اعلام زمان قطعی برپایی این کنگره توسط فرمانداری کازرون به ستاد برگزاری، دبیرخانه علمی زمان نشست علمی را، روز پنجشنبه 11 آبان ماه 1391 در این شهرستان اعلام کرد.

بنابر این گزارش، در نشست علمی کنگره محورهایی تحت عنوان شرح حال سلمان از ولادت تا وفات، سلمان در احادیث و روایات شیعه و سنی، ولایت محوری سلمان، سلمان در آثار تاریخی، سلمان و فتوحات، حکومت از منظر سلمان، سلمان در آیینه متون عرفانی، سلمان، ایرانیان و اسلام، سلمان در آیینه شعر و ادب، سلمان از منظر خاورشناسان؛ و سلمان و نیاز انسان امروز، توسط ارائه کنندگان مقاله بررسی می شود.

دانشکده الهیات دانشگاه تهران و بنیاد فارس‌شناسی به نمایندگی از شورای سیاست گزاری کنگره بین المللی سلمان فارسی به عنوان برگزار کننده ی بخش علمی کنگره از همه‌ی استادان، پژوهشگران، دانشجویان و علاقمندان به مباحث یاد شده دعوت می‌نماید تا با حضور خود در این برنامه علمی، ما را در هر چه پربارتر شدن این کنگره یاری نمایند.

کنگره بین المللی سلمان فارسی به مناسبت بزرگداشت حضرت سلمان و با هدف تجلیل از مقام شامخ سلمان فارسی، شناخت ابعاد وجودی و معرفی شخصیت سلمان، ایجاد فضای علمی ـ فرهنگی برای تبادل اطلاعات پژوهشگران داخلی و خارجی، کوشش در جهت وحدت فکری جهان اسلام و همچنین پیوند بین نسل امروز جامعه ایرانی با مفاخر و مظاهر فرهنگی و تمدنی گذشته 10 و 11 آبان ماه 1391 در شهرستان کازرون واقع در استان فارس برگزار می شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴