پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۶
حجت الاسلام خرسند تاکید کرد:
برگزاری کنگره بزرگ سلمان فارسی فرصتی برای تدوین پیشینه جهان اسلام است.به گزارش کازرون نما، حجت الاسلام محمد خرسند در اولین کنگره بین المللی سلمان فارسی گفت: سلمان فارسی چهره شاخص، زنده و برجسته تاریخ اسلام است و مایه افتخار فارسیان و مردم کازرون است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان کازرون گفت: برگزاری کنگره بزرگ سلمان فارسی فرصتی برای تدوین پیشینه جهان اسلام است.

به گزارش کازرون نما، حجت الاسلام  محمد خرسند در اولین کنگره بین المللی سلمان فارسی گفت: سلمان فارسی چهره شاخص، زنده و برجسته تاریخ اسلام است و مایه افتخار فارسیان و مردم کازرون است.

وی تصریح کرد: امیدواریم برگزاری این کنگره باعث شناسایی و توجه بیشتر به این صحابی بزرگ پیامبر شود که البته چنین برنامه هایی نباید به برگزاری همین کنگره ختم شود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان کازرون افزود: این کنگره باید آغازی برای یک حرکت عمیق فرهنگی در سطح کشور و امت اسلامی باشد.

حجت الاسلام خرسند در حال حاضر امت اسلامی با بازگشت به معیارهای الهی بیداری اسلامی را در جهان رقم زدند که در این خصوص شناخت چنین بزرگانی باید در اولویت برنامه های قرار داشته باشد.

وی یادآور شد: استان فارس وادی علم، ادب و تربیت انسانهای برجسته در تاریخ است و برگزاری این کنگره نیز نشات گرفته از همین پیشینه است.

وی یادآور شد: کنگره بین المللی سلمان فارسی از جمله مصوبات فرهنگی در دور دوم سفر هیئت دولت به استان فارس بوده که خوشبختانه با حمایت و همکاری تمامی دستگاههای استان فارس امروز  در حال برگزاری است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴