پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۸۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۷
مردم متدین و انقلابی همیشه در صحنه کازرون در اولین ساعات یوم الله 22 بهمن با حضور گسترده در میدان شهدای این شهر اجتماع و سپس با مشت های گره کرده و باسر دادن شعار های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به راهپیمایی پرداختند و در ورزشگاه تختی این شهر اجتماع کردند
امام جمعه کازرون در جمع عظیم و باشکوه شرکت کنندگان راهپیمایی کازرون گفت : حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن سی و چهارمین بهار آزادی انقلاب اسلامی اتمام حجتی بر مسئولان است که یکدل و متحد باشند .

به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما؛ حجت الاسلام محمد خرسند امروز در جمع با شکوه دلدادگان به انقلاب در شهرکازرون در استادیوم ورزشی تختی این شهر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دوران انقلاب و 8 سال دفاع مقدس در سخنانی اظهار داشت : امروز لبیک مردم به ندای رهبرآزاده خود و حضور با شکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ، یک بار دیگر دشمنی را که فکر می کرد با تحریم و تهدید های خودمی تواند فاصله ای میان مردم و انقلاب ایجاد کندبا مشت های گره کرده خود مأیوس کردند .

وی افزود ملت ایران با حضور در خیابان ها و با مشت های گره کرده و با شعار همیشگی «مرگ بر آمریکا » و « مرگ بر اسرائیل » یک بار دیگر مقتدرانه تعهد خودشان را نسبت به انقلاب و کشور به نمایش گذاشتند .

امام جمعه کازرون گفت : مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و نوکری و خدمت به این گونه مردم وفاداررا جزو افتخارات و ذخیره ای برای آخرت خود قلمداد کنند.

خرسند در ادامه حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم توسط مسئولان را بالاترین و ارزنده ترین خدمت توصیف کرد واذعان داشت : مسئولان باید از بداخلاقی هایی سیاسی خود دست بکشند و حل مشکلات اقتصادی مردم را سرلوحه قرار دهند چراکه این حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اتمام حجتی بر مسئولان است .

وی ، از مسئولان سه قوه خواست که یکدل بوده و پشت سر رهبری حرکت کنند و از خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند .

امام جمعه کازرون در بخش دیگر سخنانش حضور باشکوه امروز مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را مقدمه ای برای برگزاری انتخابات باشکوه ریاست جمهوری در خرداد ماه 92 عنوان کرد و افزود : دنیا ی استکبارباید از این حضور باشکوه مردم درس بگیرد.

خرسند اضافه کرد : جریانات فتنه طلب و انحرافی باید از سرنوشت کسانی که در سال 88 فریب آمریکا و اسرائیل را خوردند عبرت بگیرند و بدانند که مردم به خدمت کاران صدیق و در خط رهبری اعتماد دارند .

امام جمعه کازرون یاد آور شد : گرچه امروزه مردم از برخی مسئولان خود گله مند هستند اما بر اصل انقلاب ، استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی که با خون شهادت دهها هزار جوان به ثمر رسیده تا آخرین لحظه پای خواهند فشرد .

بر اساس این گزارش مردم متدین و انقلابی همیشه در صحنه کازرون در اولین ساعات یوم الله 22 بهمن با حضور گسترده در میدان شهدای این شهر اجتماع و سپس با مشت های گره کرده و باسر دادن شعار های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به راهپیمایی پرداختند و در ورزشگاه تختی این شهر اجتماع کردند
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
0
1
ایا اقای نماینده هم حضور داشتند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
جهت اطلاع آقاي نماينده به عنوان نماينده كشور عزيزمان همراه با رئيس مجلس عازم پاكستان شدند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اذان صبح
۰۴:۳۶:۱۴
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۵۲:۲۶
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۰۳