پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
در این مسابقه کتاب حجاب نوشته استاد شهید مرتضی مطهری که دارای ۵ بخش درباره‌ پیشینه حجاب و علل پيدا شدن حجاب، فلسفه پوشش در اسلام، ايرادها و اشكال‌ها و همچنین حجاب اسلامي است.

به گزارش کازرون‌نما؛ مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «مسئله حجاب» بمناسبت هفته حجاب و عفاف با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون خبر داد.

محمدجعفر شفیعی، مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون گفت: امروز حجاب و عفاف نه تنها برای زنان، که همه جامعه را در برمی‌گیرد و این مقوله تنها در پوشش خلاصه نمی‌شود. باید در کنار پوشش مناسب ظاهری، حجاب و عفاف برای اخلاق و اندیشه‌ها را نیز در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه عفاف و حجاب در واقع پرچم مبارزه با تهاجم فرهنگی و مایه کرامت، عزت، هویت و شخصیت زنان است، افزود: با توجه به تلاش دشمن برای تضعیف مقوله حجاب و عفاف در جامعه، همه ما باید در راستای ترویج عفاف و حجاب و ارزش‌های اسلامی در جامعه گام‌های اساسی برداریم.

وی ادامه داد: در این مسابقه کتاب حجاب نوشته استاد شهید مرتضی مطهری که دارای 5 بخش درباره‌ پیشینه حجاب و علل پيدا شدن حجاب، فلسفه پوشش در اسلام، ايرادها و اشكال‌ها و همچنین حجاب اسلامي است.

گفتنی است علاقمندان مي‌توانند با مراجعه به وبلاگ در نشاني http://montezran.blogfa.com ، نسخه بارگذاري شده و همچنین پرسش‌های بارگذاري شده کتاب «مسئله حجاب» را خوانش و پاسخ‌های خود را به صورت يک عدد 12 رقمي 30 تيرماه جاری به سامانه پيام کوتاه 6600071428 بفرستند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
اذان صبح
۰۴:۴۶:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۵۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۱
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۰۶