پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۹
كوچه هاي بي نشان - 11
تا به حال در روشنايي براي فاطمه (س) گريه نكرده بودم اما ... در عصر 21/8/88 با تمام شوق به فاطمه درب اتاق فاطمه گريه كردم .... به همت شما عزيزان جشن دو سالگي دخترم را كنار قبرستان بقيع جشن گرفتم .دست تمامي شما را مي بوسم .
نمايشگاه بزرگ كوچه هاي بي نشان با گذشت 10 روز از افتتاح همچنان مورد توجه هم شهريان عزيز قرار دارد . يكي از جلوه هاي ويژه ي اين نمايشگاه ابراز احساسات و نظرات آنان است . دست اندركاران نمايشگاه اين نظرات را در اختيار كازرون نما قرار داده اند تا به نظر خوانندگان محترم برسد لذا توجه شما را به اولين بخش از اين نظرات جلب مي نماييم .
 
1. من از خدا مي خواستم كه زندگي حضرت علي و فاطمه را از چشم خود ببينم كه چه زندگي داشتند و از نزديك ديدم . من از برادراني كه اين نمايشگاه را بر پا كردند صميمانه تشكر مي كنم.

 

2. خدا را شاكرم كه به من توفيق زيارت اين مكان مقدس را در اين موقع شب اعطا فرمود و از خدا مي خواهم كه شهادت را قسمت ما كند و ما را از قافله ي شهدا جدا نكند . از زحمات شيانه روزي شما برادران هيات و بسيج شهر به نوبه ي خود كمال تشكر را دارم . ما اجر عزاداري از فاطمه مي خولهيم .

 

3. دل كه بيابان گرفت، چشم ندارد به راه / سر كه صراحي كشيد گوش ندارد به پند

كشته ي شمشير عشق حال نگويد كه چون / تشنه ي ديدار دوست حال نپرسد كه چند

 

4. به نوبه ي خود از شما عزيزان و سروران گران قدر تقدير و تشكر مي كنم اجر همه ي شما دوستان و محبان اهل بيت با مادرتان حضرت زهرا(س) . با ديدن شنا عزيزان احساس غرور مي كنم كه خداوند توفيق به من حقير مي دهد كه مي توانم با اشخاصي مثل شما ارتباط داشته باشم و خوشا به سعادتتان كه بدون هيچ توقعي و خالصانه براي ائمه خدمت مي كنيد و اجر و ثواب آن هم كه خود بهتر مي دانيد چگونه نصيبتان خواهد شد . ما را دعا كنيد چرا كه شما انتخاب شده ايد و گرنه چرا هزاران نفر ديگر ايم چنين كارهايي را نمي توانند انجام دهند < قدر خود را بدانيد و ان شاء الله كه مادرمان حضرت زهرا تمام حاجات دنيوي و اخروي شما را ضمانت مي كند براي براورده شدن و شفاعت ايشان نصيب شما بگردد.

برترين و بالاترين آرزويي كه مي توانم براي شما بكنم ان شاءالله شهادت در ركاب آقا امام زمان (عج) است . احساس كردم يك بار ديگر در بقيع هستم ، ان شاءالله نصيبتان بشود و اين كه شهادت قسمت ما مي شد اي كاش .

 

5. انتقاد ديگه چيه ، شما يه كاري كرديد كه هر كسي بياد اين جا دست به دهان مي مونه واقعا دست شما درد نكنه اجرتان با فاطمه ي زهرا (س) .

 

6. تا به حال در روشنايي براي فاطمه (س) گريه نكرده بودم اما ... در عصر 21/8/88 با تمام شوق به فاطمه درب اتاق فاطمه گريه كردم .

 

7. از شما تشكر مي كنم كه اگر نتوانستم بقيع بروم ولي شما بقيع را در كازرون آورديد اجرتان با امام حسين (ع)

 

8. اجرتان با فاطمه (س)

ما را كه واقعا در آرزوي ديدن مدينه بوديم حتي با ديدن اين ماكت گويا به شهر مدينه سفر كرده ايم و آن را از نزديك ديده ايم و آرزوي استجابت دعايمان را از اين جا كرده ايم .

 

9. زبان الكن و قاصر از بيان احساسات خويش پيرامون اين همه زحمت كه يقينا با اخلاص كامل انجام گرديده است . خداوند به شما جزاي خير عطا بفرمايد.

 

10. با سلام به خواهران و برادران خوبم در كازرون

ان شاءالله حركت پسنديده ي شما مورد رضايت خداوند بزرگ قرار گيرد . قلب مومنيت را نوراني مي كنيد . خداوند قلبتان را پرنور كند. در صحت و سلامت باشيد . شهيد شويد.

عليرضا ذاكر اصفهاني

رييس مركز مطالعات استراتژيك نهاد رياست جمهوري

 

11. كوچه هاي بي نشان گوشه اي از تاريخ پر از درد اهل بيت است كه كار صدها كتاب را در بيان اين مصيبت ها بيان نمود ، خدا توفيقتان دهد .

 

12. به همت شما عزيزان جشن دو سالگي دخترم را كنار قبرستان بقيع جشن گرفتم .دست تمامي شما را مي بوسم .

 

13. با سلام و خسته نباشيد خدمت همه ي دست اندركاران و مسوولان اين نمايشگاه ، واقعا به زيباترين شكل واقعيت هايي را كه خيلي ها آن را درك نمي كنند به تصوير كشيده ايد . كاش هميشه اين نمايشگاه  بر پا باشد.

 

14. اگر هر روز و هر شب بيايم اين جا سير نمي شوم مرحبا و آفرين به اين دستكار خوبتان

 

15. عالي ترين و با ارزش ترين و با معنويت ترين نمايشگاهي است كه در طول انقلاب راه اندازي شده است . اجرتان با خدائوند اقدس سبحان .

 

16. بسيار جالب است و انسان هواي كربلا مي كند . عشق به ولايت در انسان شعله ور مي شود و در اين صورت خادمين و زحمتكشان اجر عظيمي دارند .

 

17 واقعا ديدار از اين مكان انسان را از حالت طبيعي و حالت معمولي به حالت ملكوتي مي برد ، از كليه ي برادران و خواهرانيكه در برپايي و تشكيل اين مكان تحمل زحمات شده اند قابل تشكر و قدرداني است . اجرتان با ائمه ي معصومين .

 

 

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۳۷:۴۵
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۲
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۱۲
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۴۵